Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Lidl iseteenindus
 
Pahane endine klient 26. november 2024, kl 13.54
Olen pikalt talunud valereklaame, tihti kehva ja umbkeelset klienditeenindust ning seda, et õhtuks on kaupluse riiulid poolenisti tühjad. Aga nüüd on küll mõõt täis. Poeskäik on muutunud kaks korda pikemaks, ja seda just iseteeninduskassade tõttu. Pool aega näitab masin veateadet, siis tuleb oodata teenindajat, kes on parasjagu hõivatud mõne teise masina probleemiga või kellegi sularahamaksega. Kui tahad rohkem kaupa osta, pole jõusaali enam vajagi – see "võimlemine" on rohkem kui piisav!

Ah, et miks mitte kasutada tavalist kassat? Aga Lidl teeb siin Maximat – enamik ajast on kõik tavalised kassad suletud. Tõtt-öelda ma pigem seisaks isegi pikemas järjekorras, kui läbiks seda iseteeninduskassade kadalippu. Kas on veel inimesi, kellele Lidli iseteeninduskassad on sama ebameeldivad ja kes on seetõttu otsustanud seal vähem käia?

Võiks ju vähemalt mingi äpi-põhise lahenduse teha nendele, kes ei soovi tipptunni ajal pool tundi oodata ja seejärel ise piiksutada sama kaua, lisaks veel pakkimine. Seda enam, et Lidli hinnad on viimasel ajal tõusnud ja jõuavad varsti teiste kettide tasemele. Kliendikogemus võiks küll parem olla.
did_1305161 26. november 2024, kl 23.38
Mitte ei saa aru, miks käiakse kaupa ostmas sellises kaupluses, mis tekitab nii palju negatiivseid emotsioone?
Meil on palju erinevaid jaemüügi kette ja väga palju erinevad kauplusi! Seega peaksid hääletama jalgadega ja valima sellise kaupluse, kus osatakse hinnata klienti!
 
Pahane endine klient 28. november 2024, kl 07.56
Jah, põhimõtteliselt ei käigi ma seal enam. Kui varem oli peamine pood, siis peale seda iseteeninduse fiaskot ei käi. Põhimõtteliselt ei meeldi mulle kasutada iseteenindusi, kus pead ise kassapidajat mängima ja ei käi nendes poodides või eelistan kassapidajat. Kuna Lidl kasutab varianti, et kassapidajat pole nagu Maxima, siis nagu ei jäägi valikut. Eriti naljakas on see, et need, kes sularahas maksta tahavad, peavad ikka kassapidaja juurde minema.Väga väärakas tundub see Lidli süsteem olevat.
did_1305161 28. november 2024, kl 14.48
Kas sul läheduses Prismat pole?
Seal saad valida, kas võtad kohe koodilugeja ning piiksutad oma ostud läbi ja paned kotti või paned ostud korvi ja lähed käruga kassajärjekorda, et laduda kogu kraam kassalindile või valid iseteeninduskassa ja oled ise omale kassiir. Kui kasutad koodilugejat, siis selle tagastades saad oma ostud laadida ID kaarti kasutades iseteeninduskassaaparaati ja seal pangakaartiga maksta.
Sularahaga makstes tuleb minna kassapidaja juurde järjekorda ja seal saab ID kaardiga aktiveerida oma ostud ning tasuda, kuidas soovid.
 
Pahane endine klient 02. detsember 2024, kl 16.05
Jah, on olemas Maxima, Prisma, Coop, Rimi ja lausa Selver. Kõigil on mingi võimalus pulti kasutada. Ehk siis probleem ongi ju Lidliga.
 
Bannaanis 30. detsember 2024, kl 09.57
Tervitage Vetkalit Lidli automaatoperaatorit, ei anna uhtki veateadet. Poorduge Lidli Vetkal automatoperaatori poole tehniliste riketega, Vetkal lahendab koik ning teie poes kaik on meeldiv.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!