Halb kogemus
selveri klienditeenindajad
sini 11. juuni 2002, kl 13.50 |
Tundub, et Selver on kõik oma põhikohaga müüjad puhkusele lasknud ja karja õpilasi asemele võtnud. Ostsin praegu kadaka selveri kolmest erinevast letist ja igal pool tabas mind selline "meeldiv" teenindaja. Lisaks aeg-luubis liigutustele suutis see neiu ka kauba valesti kaaluda. Oleksin peaaegu kauba eest 3 (kolm!!) korda rohkem maksnud, kui tegelik hind oli. Kahjuks hakkasin ise asja uurima alles kassas, kui raha makstud. Küsisin siis kassapidaja käest, et vist on midagi valesti läinud. Tema teatas süüdimatult, et hinnasilt on selline, järelikult on nii. Ise üldse asjasse süvenemata.
Ja salatileti kohta tekkis ka sellina halb tunne. Nimelt juba pikemat aega seal paljud salatid karpidesse valmis kaalutud ja just minule sobivat kogust ei õnnestu kunagi osta. Täna avastasin veel, et salatikarbil üksteise peal kaks hinnakleepsu. Eemaldasin siis pealmise ja alt tuli välja 2 pävea varasem silt. Huvitav kas tõesti oli see kuidagi ekslikult sinna sattunud või müümata kaup kleebitakse rahumeeli uute siltidega üle ?!!
Ühesõnaga selverid hakkavad täiega alla minema !
Ja salatileti kohta tekkis ka sellina halb tunne. Nimelt juba pikemat aega seal paljud salatid karpidesse valmis kaalutud ja just minule sobivat kogust ei õnnestu kunagi osta. Täna avastasin veel, et salatikarbil üksteise peal kaks hinnakleepsu. Eemaldasin siis pealmise ja alt tuli välja 2 pävea varasem silt. Huvitav kas tõesti oli see kuidagi ekslikult sinna sattunud või müümata kaup kleebitakse rahumeeli uute siltidega üle ?!!
Ühesõnaga selverid hakkavad täiega alla minema !
Polnd Olnd 11. juuni 2002, kl 14.17 |
Oh, sa ei kujuta ettegi, mis tegelt toidupoodides toimub!!! Sa arvad, et ainult Selver on selline? Ise tean omast käest tuua ühe sitema toidupoe- Konsumi. Sealt võid pidevalt riknenud kaupa saada (salatid, kulinaariatooted, jms).
Mul üks tuttav töötab toidupoes. Millises- pole oluline. Seal on nii, et kui juust seisab näiteks nii kaua letil, et hallitus peale tuleb, võetakse letilt ära, lõigatakse hallitand kiht ära, pakendatakse uuesti ning uus keelps peale ja voila! Vorst, mis on juba libedaks läinud, pestakse üle. Jne.
Ühes kohvikus, kus mu sõbranna töötas, tehti eilsete shnitslitega nii, et pandi peale juustuviil, paprika ja lasti ahjust läbi, et juust ära sulaks. Ning oligi uus ja huvitav lihapala valmis, mida inimesed heameelega ostsid.
Vat nõndaviisi.
Mul üks tuttav töötab toidupoes. Millises- pole oluline. Seal on nii, et kui juust seisab näiteks nii kaua letil, et hallitus peale tuleb, võetakse letilt ära, lõigatakse hallitand kiht ära, pakendatakse uuesti ning uus keelps peale ja voila! Vorst, mis on juba libedaks läinud, pestakse üle. Jne.
Ühes kohvikus, kus mu sõbranna töötas, tehti eilsete shnitslitega nii, et pandi peale juustuviil, paprika ja lasti ahjust läbi, et juust ära sulaks. Ning oligi uus ja huvitav lihapala valmis, mida inimesed heameelega ostsid.
Vat nõndaviisi.
teadja 11. juuni 2002, kl 14.20 |
norija 11. juuni 2002, kl 14.22 |
pläkktsäkk 11. juuni 2002, kl 14.31 |
Olen kuulnud, et salatitesse hakitakse need vorstid ja muu kraam, mis enam müüa ei sünni. Samuti lähevad grillahju kõva maitseainekuhja alla kanad ja lihad, mis oma värske aja üle elanud.
Klienditeenindajad on üldse siinamil üldine häda. Neid ei koolitata vist rohkem kui et õpetatakse kassaaparaati käsitsema.
Klienditeenindajad on üldse siinamil üldine häda. Neid ei koolitata vist rohkem kui et õpetatakse kassaaparaati käsitsema.
Laura 11. juuni 2002, kl 15.15 |
vabsee 11. juuni 2002, kl 15.17 |
Karamell 11. juuni 2002, kl 15.24 |
pläkktsäkk 11. juuni 2002, kl 15.40 |
Eelmisel nädala poest toorest kana - kana oli kilekotis külmletis- ostes võttis müüja koti lahti ja nuusutas enne kaalumist.....
Aasta tagasi sain grillkana koivast, mille kohe pärast ostmist ära sõin, mürgituse.
Tegu erinevate poodidega.
Ega kergelt üle aja seisnud asjad veel oluliselt mürgitust ei tekitagi tavaliselt.
Aasta tagasi sain grillkana koivast, mille kohe pärast ostmist ära sõin, mürgituse.
Tegu erinevate poodidega.
Ega kergelt üle aja seisnud asjad veel oluliselt mürgitust ei tekitagi tavaliselt.
kati 11. juuni 2002, kl 16.08 |
mari 11. juuni 2002, kl 16.37 |
ibs 11. juuni 2002, kl 18.29 |
Tasub osta ainult pakendamata salateid. Vorsti tasub osta ainult suurematest poodidest, seal kaup liigub.
Klient peab alati teadma oma õigust sest ega müüja teda kaitsma ei hakka. Ja see Selveri uute töötajate värk on täiesti õige, kõik näod on uued, kuigi olen Sevlerite pidev klient ja müüjad vanast ajast juba meeles ei tunne ma ennam neist ühtegi.
Aga klienditeenindusega on probleeme iga päev, vähemalt mina näen üle päeva kuidas mõni klienditeenindaja on kuri ja nähvab midagi koledat.
Klient peab alati teadma oma õigust sest ega müüja teda kaitsma ei hakka. Ja see Selveri uute töötajate värk on täiesti õige, kõik näod on uued, kuigi olen Sevlerite pidev klient ja müüjad vanast ajast juba meeles ei tunne ma ennam neist ühtegi.
Aga klienditeenindusega on probleeme iga päev, vähemalt mina näen üle päeva kuidas mõni klienditeenindaja on kuri ja nähvab midagi koledat.
õhtune toriseja 11. juuni 2002, kl 21.05 |
vaevalt küll, et müüja omaalgatuse korras aegumistähtaegu üle kleepima hakkab, see on ilmselt kellegi teise huvi.
kes tellis ülemäära palju kaupa ja peab nüüd kaubast lahti saama, muidu saab oma ülemuselt sugeda? ehk oli see näiteks osakonnajuhataja? müüja täidab vaid tema käsku, kui ei täida- tänaval on järjekord tööotsijaist.
klienditeenindaja on lihtsalt see õnnetu hing, kes "saab pasunasse" nii kliendilt kui ülemuselt. ehk sellepärast nad ongi vahel kurjad.
olete ehk mõelnud:
kui kauplus suletakse õhtul kell kümme, hakkab kassapidaja "kassat tegema", rahad loetud, kappab peakassapidaja juurde järjekorda, et oma kassa üle anda. siis tuleb tal veel endale ostetud kauba eest tasuda (mitte igal pool ei lubata oma kauba eest saali kassas maksta) või turvakontrollile oma kompsud-tšekid ette näidata, ise närviliselt kella piiludes: hilisõhtusel ajal on bussi intervall tihti 30 minutit, kui selle bussi peale ei jõua, tuleb peale 12-tunnist tööpäeva veel pool tundi ööajast oodata. siis loksuda kummaliste kaasreisijate seltskonnas ja tõelise sprinterina suurte majade vahel oma toidukottidega koduni jõudes kergendunult hingata: täna ei tülitatudki!
kes tellis ülemäära palju kaupa ja peab nüüd kaubast lahti saama, muidu saab oma ülemuselt sugeda? ehk oli see näiteks osakonnajuhataja? müüja täidab vaid tema käsku, kui ei täida- tänaval on järjekord tööotsijaist.
klienditeenindaja on lihtsalt see õnnetu hing, kes "saab pasunasse" nii kliendilt kui ülemuselt. ehk sellepärast nad ongi vahel kurjad.
olete ehk mõelnud:
kui kauplus suletakse õhtul kell kümme, hakkab kassapidaja "kassat tegema", rahad loetud, kappab peakassapidaja juurde järjekorda, et oma kassa üle anda. siis tuleb tal veel endale ostetud kauba eest tasuda (mitte igal pool ei lubata oma kauba eest saali kassas maksta) või turvakontrollile oma kompsud-tšekid ette näidata, ise närviliselt kella piiludes: hilisõhtusel ajal on bussi intervall tihti 30 minutit, kui selle bussi peale ei jõua, tuleb peale 12-tunnist tööpäeva veel pool tundi ööajast oodata. siis loksuda kummaliste kaasreisijate seltskonnas ja tõelise sprinterina suurte majade vahel oma toidukottidega koduni jõudes kergendunult hingata: täna ei tülitatudki!
Liis! 12. juuni 2002, kl 09.23 |
sini 12. juuni 2002, kl 09.29 |
See viimae jutt nüüd küll mingi vabandus ei ole, et klienditeenindaja võib ebaviisakas, tujust ära või muidu pahur olla. Mind kui klienti ei huvita, kas ütles talle eelmine kunde midagi pahasti või sõimas 5 min tagasi ülemus läbi või jättis hoopis mees neiukese maha. Kui klienditeenindaja on omale sellise ameti valinud, siis PEAB ta suutma erinevaid inimesi ja olukordi taluda ning mitte oma probleeme kliendi peal välja elama. Ja ka see jutt, et vaata kui vähe ta palka saab, mis nõudmisi üldse võib sellise raha eest esitada, on jama. Veelkord- kui inimene on omale sellise töö valinud, siis tehku seda korralikult.
kati 12. juuni 2002, kl 10.34 |
juhuu 12. juuni 2002, kl 10.54 |
toom-kuninga kauplus on üks tõeliselt jube koht - kord käisin kolm korda juustu vahetamas - no ei olnud sel päeval hallitusjuustu tuju. ah see vaid üks näide. nüüd pole enam ammu seal köinud - hing sai täis.
müüjatest - maksimarketis ükspäev salatileti müüja põrnitses salateid kaaludes seni, kuni küsisime, kas me teeme midagi valesti, et salatit ostame. kusjuures meie käitusime täiesti viisakalt - tänan ja palun ja bla-bla....
müüjatest - maksimarketis ükspäev salatileti müüja põrnitses salateid kaaludes seni, kuni küsisime, kas me teeme midagi valesti, et salatit ostame. kusjuures meie käitusime täiesti viisakalt - tänan ja palun ja bla-bla....
mari 12. juuni 2002, kl 11.40 |
mis kassa tegemisse puutub, siis no andke andeks, paljudes poodides loeb kassapidaja raha juba pool tundi enne sulgemisaega ja kliente teenindab ainult üks kassa, kus on siis ka mehine järjekord. Kui poe sulgemisaeg on kell 22, siis tavaliselt ongi pood selleks kellaks väliselt juba seisukorras, et kõik võivad koju minna- põrandad pestud, letid kinni jne. Mõni tobuke ostaja veel hulgub ringi aga ei saa enam kuskilt midagi kätte- külmlettidel katted ees jne. See on muidugi erinevates kettides erinev, aga no üldine tendents on ikka see, et müüja peab koos viimase kliendiga uksest välja saama ja koju.
Kati, no ega minul ei ole midagi selle vastu, kui müüja aus on. Aga sageli nad seda väga ei ole, kuna nad ikkagi tahavad midagi maha ka müüa.
Kati, no ega minul ei ole midagi selle vastu, kui müüja aus on. Aga sageli nad seda väga ei ole, kuna nad ikkagi tahavad midagi maha ka müüa.
liz 12. juuni 2002, kl 12.50 |
siks 12. juuni 2002, kl 14.38 |
Norija 12. juuni 2002, kl 16.28 |
mari 12. juuni 2002, kl 19.59 |
werake 12. juuni 2002, kl 20.09 |
einoh, eks seda poe kogemust ole kõigil ja eks millegi üle ikka kurta saab... aga ole mees ja püüa 12 tundi järjest igale matsile naeratada kusjuures igal teisel on midagi s!tasti öelda...
omal kogemus poemüüja tööst... sai kohe pea igapäev kassas istuda ja klientidele naeratada(algaja asi, ma arvasin ka et klient on kuningas ja alati peab olema rõõmus ja meeldiv) aga kui mingi vanamutt ikka arvab et salatileti neiu ei old hea müüja ja seda minule ette tuli kandma siis tekkis tunne et : mis minule sellest räägitakse??? kas selleks pole mitte ülemused?? ma ju kõigest vaid kassapidaja...
ja pidevad nurisemised kõikvõimalike asjade üle... küll pole puuviljad sellised nagu tahaks... küll mingil kaubal pole kuskil hinnasilti(kusjuures enamus ajast oli see vaid kliendi enese eksitus) ja kõige eest pidi hoolitsema kassapidaja... kes pole saali tööga üldse seotud!!! ja siis püüa naeratada kõigile ja olla meeldiv. eks ma püüdsingi, loodan et õnnestus:)
ja kui lõpuks kell 22.00 said oma kassaaparaadi tagant tulema(kondid kanged ja tooli maitse suus) ja hakkasid raha lugema ning selgus et sa olid kellelegi kogemata rohkem tagasi andnud... ja pead selle kõik ise omast taskust tagasi maksma...?! ohh, mul pole sõnu. lõpuks siis saad mingi poole tunni pärast tulema, õues pilkane pimedus, surud oma käed küünarnukkideni taskusse, otsid midagi kõva või teravat, et juhuks kui keegi peaks tulema pimedas sulle kallale vmt. ja jooksuga kodu poole...
kas tõesti peab oma närve niimoodi pingutama iga päev?! kas siis inimesed ise ei mõista et kõiges pole süüdi kassapidaja... ja kaebustega peaks ju ometigi pöörduma ülemuste poole, minusugused väikesed tegelased ei saa midagi ära teha ju!!!
inimesed, kui te tahate oma probleemid kellegi peale välja valada, ärge valige selleks "kellegiks" kassapidaja või mõne teise asjasse mittepuutuva inimese. kui on probleemid salatiletis siis ja karjugegi seal aga mitte ärge tulge sellest kõrvalisele isikule kurtma!
tervitustega:)
omal kogemus poemüüja tööst... sai kohe pea igapäev kassas istuda ja klientidele naeratada(algaja asi, ma arvasin ka et klient on kuningas ja alati peab olema rõõmus ja meeldiv) aga kui mingi vanamutt ikka arvab et salatileti neiu ei old hea müüja ja seda minule ette tuli kandma siis tekkis tunne et : mis minule sellest räägitakse??? kas selleks pole mitte ülemused?? ma ju kõigest vaid kassapidaja...
ja pidevad nurisemised kõikvõimalike asjade üle... küll pole puuviljad sellised nagu tahaks... küll mingil kaubal pole kuskil hinnasilti(kusjuures enamus ajast oli see vaid kliendi enese eksitus) ja kõige eest pidi hoolitsema kassapidaja... kes pole saali tööga üldse seotud!!! ja siis püüa naeratada kõigile ja olla meeldiv. eks ma püüdsingi, loodan et õnnestus:)
ja kui lõpuks kell 22.00 said oma kassaaparaadi tagant tulema(kondid kanged ja tooli maitse suus) ja hakkasid raha lugema ning selgus et sa olid kellelegi kogemata rohkem tagasi andnud... ja pead selle kõik ise omast taskust tagasi maksma...?! ohh, mul pole sõnu. lõpuks siis saad mingi poole tunni pärast tulema, õues pilkane pimedus, surud oma käed küünarnukkideni taskusse, otsid midagi kõva või teravat, et juhuks kui keegi peaks tulema pimedas sulle kallale vmt. ja jooksuga kodu poole...
kas tõesti peab oma närve niimoodi pingutama iga päev?! kas siis inimesed ise ei mõista et kõiges pole süüdi kassapidaja... ja kaebustega peaks ju ometigi pöörduma ülemuste poole, minusugused väikesed tegelased ei saa midagi ära teha ju!!!
inimesed, kui te tahate oma probleemid kellegi peale välja valada, ärge valige selleks "kellegiks" kassapidaja või mõne teise asjasse mittepuutuva inimese. kui on probleemid salatiletis siis ja karjugegi seal aga mitte ärge tulge sellest kõrvalisele isikule kurtma!
tervitustega:)
õhtune toriseja 12. juuni 2002, kl 23.12 |
werake, me jätsime veel ühe "nüansi" tähelepanuta, need nilbikutest vanamehed, kes enda meelest erootilisi ettepanekuid teevad ja käperdamagi kipuvad. ka selle peab klienditeenindaja vaikides ja naeratades üle elama. klient ju kuningas.
tegelikult ei saa ma küll kurta, et mind mõni klienditeenindaja halvasti kohelnud oleks, püüan ikka kassapidajale naeratada ja rahagi annan nii, et tal kergem tagasi anda oleks (selle järgi tunneb vahel ka kollegi ära). ja ei jää unistama, kui on aeg oma stuff kotti laduda ja koht järgmisele ostjale vabastada. lihtne.
see, et klienditeenindaja meid teenindab, ei tee temast mingit alama sordi inimest, kelle peal oma komplekse välja elada. klienditeenindaja ei ole valvepsühhiaater.
tegelikult ei saa ma küll kurta, et mind mõni klienditeenindaja halvasti kohelnud oleks, püüan ikka kassapidajale naeratada ja rahagi annan nii, et tal kergem tagasi anda oleks (selle järgi tunneb vahel ka kollegi ära). ja ei jää unistama, kui on aeg oma stuff kotti laduda ja koht järgmisele ostjale vabastada. lihtne.
see, et klienditeenindaja meid teenindab, ei tee temast mingit alama sordi inimest, kelle peal oma komplekse välja elada. klienditeenindaja ei ole valvepsühhiaater.
mari 13. juuni 2002, kl 02.26 |
ma saan aru, werake, et see tõõ lihtne ei ole, aga issand jumal, kui see nii väljakannatamatu on, siis palun vaheta töökohta! Teed lõppkokkuvõttes endale ainult head sellega.
ja mis puutub tigedatesse klientidesse, siis alati pole saalitöötajat kohal (ja kas tema ülesanne on kaebuste vastuvõtmine, see on ka iseküsimus!), ega ei hakka ju ka kohe poe tagaruumidesse tungima, et juhatajat üles leida (ja ei usu ka, et suures marketis juhataja kella 22ni töö on). No kelle poole siis peab pöörduma, kui kassapidajat tülitada ei tohi aga on suur isu õigust taga nõuda? tuleb nagu välja, et kaebuste vastuvõtmine ei ole kellegi otsene ülesanne ja kui seda ikkagi tehakse, kukuvad müüjal kõrvad peast või?
ja mis puutub tigedatesse klientidesse, siis alati pole saalitöötajat kohal (ja kas tema ülesanne on kaebuste vastuvõtmine, see on ka iseküsimus!), ega ei hakka ju ka kohe poe tagaruumidesse tungima, et juhatajat üles leida (ja ei usu ka, et suures marketis juhataja kella 22ni töö on). No kelle poole siis peab pöörduma, kui kassapidajat tülitada ei tohi aga on suur isu õigust taga nõuda? tuleb nagu välja, et kaebuste vastuvõtmine ei ole kellegi otsene ülesanne ja kui seda ikkagi tehakse, kukuvad müüjal kõrvad peast või?
Vihmapisar (originaal) 13. juuni 2002, kl 08.25 |
tupsu 13. juuni 2002, kl 09.30 |
Marie 13. juuni 2002, kl 11.25 |
Lisa postitus