einoh, eks seda poe kogemust ole kõigil ja eks millegi üle ikka kurta saab... aga ole mees ja püüa 12 tundi järjest igale matsile naeratada kusjuures igal teisel on midagi s!tasti öelda...
omal kogemus poemüüja tööst... sai kohe pea igapäev kassas istuda ja klientidele naeratada(algaja asi, ma arvasin ka et klient on kuningas ja alati peab olema rõõmus ja meeldiv) aga kui mingi vanamutt ikka arvab et salatileti neiu ei old hea müüja ja seda minule ette tuli kandma siis tekkis tunne et : mis minule sellest räägitakse??? kas selleks pole mitte ülemused?? ma ju kõigest vaid kassapidaja...
ja pidevad nurisemised kõikvõimalike asjade üle... küll pole puuviljad sellised nagu tahaks... küll mingil kaubal pole kuskil hinnasilti(kusjuures enamus ajast oli see vaid kliendi enese eksitus) ja kõige eest pidi hoolitsema kassapidaja... kes pole saali tööga üldse seotud!!! ja siis püüa naeratada kõigile ja olla meeldiv. eks ma püüdsingi, loodan et õnnestus:)
ja kui lõpuks kell 22.00 said oma kassaaparaadi tagant tulema(kondid kanged ja tooli maitse suus) ja hakkasid raha lugema ning selgus et sa olid kellelegi kogemata rohkem tagasi andnud... ja pead selle kõik ise omast taskust tagasi maksma...?! ohh, mul pole sõnu. lõpuks siis saad mingi poole tunni pärast tulema, õues pilkane pimedus, surud oma käed küünarnukkideni taskusse, otsid midagi kõva või teravat, et juhuks kui keegi peaks tulema pimedas sulle kallale vmt. ja jooksuga kodu poole...
kas tõesti peab oma närve niimoodi pingutama iga päev?! kas siis inimesed ise ei mõista et kõiges pole süüdi kassapidaja... ja kaebustega peaks ju ometigi pöörduma ülemuste poole, minusugused väikesed tegelased ei saa midagi ära teha ju!!!
inimesed, kui te tahate oma probleemid kellegi peale välja valada, ärge valige selleks "kellegiks" kassapidaja või mõne teise asjasse mittepuutuva inimese. kui on probleemid salatiletis siis ja karjugegi seal aga mitte ärge tulge sellest kõrvalisele isikule kurtma!
tervitustega:)