Halb kogemus
CHANGE pesupoe kampaania
Neiu 07. juuni 2012, kl 02.07 |
Veel mõni aeg tagasi oli Tallinnas esindatud LaSenza poekett, mille püsiklientide hulka kuulusin ka mina. Mai alguses sain smsi infoga, et LaSenza poodide keti võtab üle poekett CHANGE. Huvitaval kombel olen hakanud nüüd saama smsiga pakkumisi sellelt uuelt firmalt, mille käekäigust ma absoluutselt huvitatud ei ole. Kas ühel ettevõttel on üldse õigust avaldada oma klientide andmeid teisele firmale, mis lihtsalt nende ruumides tegutsema hakkab? Ega vist! Mõtlesin esialgu, et heakene küll, kord kuus seda sõnumit saada pole veel maailma lõpp. Aga nüüd on asjad ikka väga ebameeldivaks kujunenud: 4. juuni päeval saabus mulle 3 identset kampaania sõnumit ; 6. juuni öösel kell 1:36 (!!!) sain taaskord täpselt selle sama smsi ja nüüd täna, 7. juuni öösel - taaskord kell 1:36 - telefon jälle piiksub. Ajab ikka marru küll! Kas peaks nüüd sammud sundkorras sinna kauplusesse seadma või kust peaks abi otsima? Tänan asjalikke nõuandjaid juba ette!
sa ikka idikas! 07. juuni 2012, kl 09.52 |
Neiu 07. juuni 2012, kl 10.34 |
* 07. juuni 2012, kl 10.52 |
Neiu: kui üks firma võtab teise üle, siis võtab ta selle üle koos naha ja karvadega. Ehk siis kõik ülevõetava firma lepingud, kokkulepped ja ka kliendid. Kui sa pole selle uue nimega poe pakkumistest enam huvitatud, siis anna neile teada, et sa ei soovi enam olla klient ja sind jäetakse rahule.
sannu 29. juuni 2012, kl 16.39 |
ma pole isegi klient ega kuskil millegiga liitunud ma pole kunagi seda poodi näinud ega koduleheküljel käinud , mitte midagi...ja mulle tulevad need sõnumid. kus kohast nad neid numbreid üldse saavad. Ja sina seal , sa ikka idikas postituse autor, mis sa siin tõmbled. Saadaks sulle ka suvaline firma igapäevaselt samasuguseid sõnumeid oleksid ise ka kuri.
kah hädas 26. juuli 2012, kl 13.44 |
Olen ka kohutavalt ärritunud sellest kampaaniast. Ma sain samuti öösiti sõnumeid, väga mitu ööd järjest. Otsisin netist nende andmeid, aga no ju olen saamatu, sest ei leia kohta, kuhu pöörduda. Nüüd juhtusin Roccas Change poe juurde ja läksin sisse, et end neist smssidest vabastada. Müüja rebis ruudulisest kaustikust lehe, kirjutasin sinna "avalduse" kus palusin mu kontaktid igasugustest change listidest eemaldada.
Möödunud on kolm päeva ja mis te arvate? Ma sain just praegu neilt smssi, et nad oma muttide pesu alla on hinnanud:(
Kuna mulle antud lubadust ei täidetud, on järgmine samm tarbijakaitsesse pöördumine.
Möödunud on kolm päeva ja mis te arvate? Ma sain just praegu neilt smssi, et nad oma muttide pesu alla on hinnanud:(
Kuna mulle antud lubadust ei täidetud, on järgmine samm tarbijakaitsesse pöördumine.
Sweet jee bus 26. juuli 2012, kl 21.02 |
Neiu või Sannu või kes iganes: SA EI PEAGI KUSKIL leheküljel olema käinud või liitunud, sa olid La Senza klient, mis tähendas, et La Senzat tõi Eestisse L'Dolcevita firma. La Senza läks pankrotti UK-s ja L'Dolcevita võttis sisse uue pesubrändi CHANGE. Seega, on algne firma TÄPSELT SAMA, täpselt samade andmete ja kõige muuga, sissetoodav kaup lihtsalt muutus. Palun saa aru.
Teine hädaline: klienditeenindajad pole süüdi, nemad neid laiali ei saada. Aga kui sind listist maha ei võetud, pöördu kuskile veel.
Teine hädaline: klienditeenindajad pole süüdi, nemad neid laiali ei saada. Aga kui sind listist maha ei võetud, pöördu kuskile veel.
Maris Kurm 27. juuli 2012, kl 17.10 | Registreerus: 11 aastat tagasi Postitusi: 23 |
Kadi 02. august 2012, kl 10.40 |
Ei ole nii, et firma vahetub ja saab naha-karvadega kõik üle võtta. See on juriidiliselt vale käitumine. Kui tarbijakaitse palub Change ketil tõestada, et need pakkumiste saajad on just Change`i uudistega liitunud, siis ei ole seda võimalik tõestada, sest juriidiline isik on muutunud.
Nt olen liitunud Kaubamaja uudistega, ühel päeval ostab Stockmann poe ära ja hakkab seal oma tooteid pakkuma ja sellest päevast hakkan siis Stockmanni uudiseid saama?!? Nii see ei käi. Olen kursis, kuna meie ettevõte osteti samuti üle ja kuna otsustasime nö õigesti käituda, siis tuli mul kogu meilinglist algusest peale uuesti üles ehitada.
Kokkuvõtteks - Change käitub valesti ja pöördusin juba tarbijakaitsesse, sest olen samuti väsinud nende 3€ trussikute pakkumistest, mis laekuvad keset ööd.
Nt olen liitunud Kaubamaja uudistega, ühel päeval ostab Stockmann poe ära ja hakkab seal oma tooteid pakkuma ja sellest päevast hakkan siis Stockmanni uudiseid saama?!? Nii see ei käi. Olen kursis, kuna meie ettevõte osteti samuti üle ja kuna otsustasime nö õigesti käituda, siis tuli mul kogu meilinglist algusest peale uuesti üles ehitada.
Kokkuvõtteks - Change käitub valesti ja pöördusin juba tarbijakaitsesse, sest olen samuti väsinud nende 3€ trussikute pakkumistest, mis laekuvad keset ööd.
to sannu 02. august 2012, kl 11.23 |
Lisa postitus