Halb kogemus
Konsum ja minu südametunnistus.
öiro_shopper 03. september 2008, kl 11.58 |
Konsumis: singi ja muude lihatoodede "vahes". Vaatan Talleggi "Hotwings" kollase allahindluse sildiga, allahinnatud- 19 krooni sentidega. Vaatan pakendilt- ahaa...homme saab parim enne läbi. Pistan korvi endale.
Kassas kaupa läbilüües: miks maksab see kana nüüd 19 asemel 23? Vaatan kassiiri juhendusel tsekki, seal sama- pole toimunud miinusega automaatset allahindlust. Kassiir küsib kas oovin toote tagastada. Ei soovi, soovin ikka osta, aga odavama hinnaga- sellega mis väljareklaamitud:) Kassiir lippab siis selle kanaga saali...tuleb mingi aja pärast tagasi koos kollase pooleksrebitud sildiga ja vabandab- see on eilne hind. Meil unustati silt ära vahetada. Mina siis muidugi arvan aga vastui et peaksin küll saama selle hinnaga osta millega müügis. Kassiir niimoodi ei arva, ütleb et see on eilne hind ja täna on arvutis juba uus hind. Mina aga nüüd juba arvan et mind on petetud:)
Selle peale hüppab ligi mitu turvatöötajat-asjaajajat. Nimelt tuleb neil kaadri puudumisel ka hingeabi arvatvasti klientidele iga päev anda,nii agarad tunduvad nad oma töös:) Seletavad siis kõik mulle et odavam hind on unustatud ja kas ma siis kunagi ei eksi. Kas mina nüüd ausalt tahan öelda et kui mina oleks kassiir, siis teeksin kõike õigest ja ei eksiks:) Jah, just nii küsitigi:D Selle peale vastan mina et aga mina ei süüdistagi kassiiri ja päevläbi on see eksitav silt väljas olnud (kell oli 9 õhtul) ja inimesed arvatavasti petta saanud kui varem pole silti ära võetud ja pole probleemi olnud. Vastu aga sain ikka päris lahedat loengut sel teemal et kõik on inimesed ja kas mina tõesti käsi südamele pannes võin öelda et mina kunagi ei eksi.
No nuta või naera!!!! Võtsin selle kana ja tagastasin kenasti. Sain raha tagasi.
Aga mis tootelt üldse korjatakse allahindlus ära päev enne riknemiskuupäeva, kus oleks loogika?
Niiet kallid pettasaanud vingatsid kes kassas oma õigust taga ajavad ja tahavad asju "õige" hinnaga osta. Kas teie ei eksi kunagi??? Kas teie südametunnistus on puhas??? Niiet kui ei ole, siis makske aga kenasti peale, kes olete teie et näpuga näidata:)))
Kassas kaupa läbilüües: miks maksab see kana nüüd 19 asemel 23? Vaatan kassiiri juhendusel tsekki, seal sama- pole toimunud miinusega automaatset allahindlust. Kassiir küsib kas oovin toote tagastada. Ei soovi, soovin ikka osta, aga odavama hinnaga- sellega mis väljareklaamitud:) Kassiir lippab siis selle kanaga saali...tuleb mingi aja pärast tagasi koos kollase pooleksrebitud sildiga ja vabandab- see on eilne hind. Meil unustati silt ära vahetada. Mina siis muidugi arvan aga vastui et peaksin küll saama selle hinnaga osta millega müügis. Kassiir niimoodi ei arva, ütleb et see on eilne hind ja täna on arvutis juba uus hind. Mina aga nüüd juba arvan et mind on petetud:)
Selle peale hüppab ligi mitu turvatöötajat-asjaajajat. Nimelt tuleb neil kaadri puudumisel ka hingeabi arvatvasti klientidele iga päev anda,nii agarad tunduvad nad oma töös:) Seletavad siis kõik mulle et odavam hind on unustatud ja kas ma siis kunagi ei eksi. Kas mina nüüd ausalt tahan öelda et kui mina oleks kassiir, siis teeksin kõike õigest ja ei eksiks:) Jah, just nii küsitigi:D Selle peale vastan mina et aga mina ei süüdistagi kassiiri ja päevläbi on see eksitav silt väljas olnud (kell oli 9 õhtul) ja inimesed arvatavasti petta saanud kui varem pole silti ära võetud ja pole probleemi olnud. Vastu aga sain ikka päris lahedat loengut sel teemal et kõik on inimesed ja kas mina tõesti käsi südamele pannes võin öelda et mina kunagi ei eksi.
No nuta või naera!!!! Võtsin selle kana ja tagastasin kenasti. Sain raha tagasi.
Aga mis tootelt üldse korjatakse allahindlus ära päev enne riknemiskuupäeva, kus oleks loogika?
Niiet kallid pettasaanud vingatsid kes kassas oma õigust taga ajavad ja tahavad asju "õige" hinnaga osta. Kas teie ei eksi kunagi??? Kas teie südametunnistus on puhas??? Niiet kui ei ole, siis makske aga kenasti peale, kes olete teie et näpuga näidata:)))
siuh 03. september 2008, kl 12.11 |
Mulle meeldib see, kui nt sportlaste kritiseerijale kähvatakse, et kas sa ise jookseksid kiiremini?
Sita hambaravi korral võiks arst küsida, kas sa ise parandaksid paremini?
Kui muna on halvaks läinud, tuleks küsida, mitu muna sa ise oled munenud, et siin õiendama tuled.
(Aga teemast - pood on kohustatud müüma toote hinnaga, mis on välja pandud. Oleksid pidanud pöörduma Tarbijakaitsesse.)
Sita hambaravi korral võiks arst küsida, kas sa ise parandaksid paremini?
Kui muna on halvaks läinud, tuleks küsida, mitu muna sa ise oled munenud, et siin õiendama tuled.
(Aga teemast - pood on kohustatud müüma toote hinnaga, mis on välja pandud. Oleksid pidanud pöörduma Tarbijakaitsesse.)
ja-jah 03. september 2008, kl 12.15 |
öiro_shopper 03. september 2008, kl 12.19 |
:)))
No see on väike summa et tarbijasse pöörduda. Jah, ma tean, asi on põhimõttes. Aga kuna see pood ja mu kodu ukse ees, siis tahaks rahulikult seal ka edaspidi käia. Ja peale maksta! (appi, ma ei saa naeru pidama:))))
Loomulikult oleks nad pidanud mulle selle toote nii müüma, aga kui kaua jaksab miskite turvadega jahuda. Kuigi ma kindlameelselt seda üritasin.Eriti kui see vaatepilt nii tragi-koomiline on, nagu see seda oli. Niiskete silmadega vanem meesturva ühes käes hoidmas kanatiibu ja teises oma nõretavat südant:D Nomaivõi...mul on tunne et see inimene oli üldse oma kutsumuse maha maganud.
No see on väike summa et tarbijasse pöörduda. Jah, ma tean, asi on põhimõttes. Aga kuna see pood ja mu kodu ukse ees, siis tahaks rahulikult seal ka edaspidi käia. Ja peale maksta! (appi, ma ei saa naeru pidama:))))
Loomulikult oleks nad pidanud mulle selle toote nii müüma, aga kui kaua jaksab miskite turvadega jahuda. Kuigi ma kindlameelselt seda üritasin.Eriti kui see vaatepilt nii tragi-koomiline on, nagu see seda oli. Niiskete silmadega vanem meesturva ühes käes hoidmas kanatiibu ja teises oma nõretavat südant:D Nomaivõi...mul on tunne et see inimene oli üldse oma kutsumuse maha maganud.
ja-jah 03. september 2008, kl 12.20 |
lifonne 03. september 2008, kl 12.43 |
aga... 03. september 2008, kl 12.48 |
Mitu vale hinnaga toodet pood korraga müüa võib? Ses mõttes et odav hind väljas, kassast tuleb kallim hind. Et kui palju võib üks pood korraga üritada vahelkasu teenida?
Ja kas pood peab vahetama hinna õigeks? Kui poele on see kasulik, kas üldse peabki? Kes kontrollib seda? Kui ostjale ei sobi, siis lihtsalt tagastagu see kaup. Kõik ju juriidiliselt õige.
Hea äriidee ju!
Ja kas pood peab vahetama hinna õigeks? Kui poele on see kasulik, kas üldse peabki? Kes kontrollib seda? Kui ostjale ei sobi, siis lihtsalt tagastagu see kaup. Kõik ju juriidiliselt õige.
Hea äriidee ju!
! 03. september 2008, kl 12.49 |
. 03. september 2008, kl 12.53 |
oimaivõi 03. september 2008, kl 13.06 |
Rimi klient 03. september 2008, kl 13.34 |
olid kunagi Rimis mingid "päevad", reklaamlehtki postkasti topitud. leidsin mina sealt miskit soodsat kaupa ja läksin kohe hommikul tööle minnes poest läbi. Kassas löödi rahumeeli nii suur summa, et tekkis küsimus. Tšekki võrdlema hakates selgus, et kõik need soodukaga kaubad olid mittesoodukad. Loomulikult ütlesin, kassiir ei tea midagi, läks vaatama, järjekord seisab jne. Mina sain muidugi sõimata, et järjekorda kinni hoian, justkui mina oleksin süüdi, et kassas valed hinnad. Küsisin vastu, kas õiendaja ise tahaks maksta 2 korda rohkem, kui välja kuulutatud ja riiulil seisab. Ma ju ainult nende pärast tulingi poodi. Igatahes sain ma oma kaubad soodustusega. Julgesin ütelda, et järelikult ei ole teised ostjad lihtsalt tähele pannudki, et tegelikult polegi mingit soodustust. Sellele järgnes puhas keerutamine, et eile olid õiged hinnad (no kuidas ta siis täna ei teadnud neid hindu siis). Tegin infoletis nö. avalduse, kirjalikult. Suuliselt ütlesin, et kuidas need eksitused alati ainult ostja kahjuks on. Öeldi, et oi, kui te eile oleks lõuna ajal siia juhtunud, siis oleks saanud mingit veini väga odavalt. Ei usu mina mitte, et seda veini massiliselt osteti. Soodussildiga kaupa aga küll. Seega kui mõni üksik selle veinipudeli natuke odavamalt ka sai, ei kompenseeri see kuidagi seda, et tähelepanematud ostjad petta saavad.
murfa 03. september 2008, kl 13.35 |
allah 03. september 2008, kl 13.43 |
"Ja vaata asja positiivset külge, vähemalt saad Konsumis kõik oma patud ja eksimused lunastatud, sest kui sina eksid kellegi vastu ja Komsum omakorda eksib sinu vastu, siis on kõik ju tasa ja võrdne :D"
Hahahhahaa, hihiihihiii:) vot see teeb päeva heaks kohe:) väga head mõtteterad teil:)))
Hahahhahaa, hihiihihiii:) vot see teeb päeva heaks kohe:) väga head mõtteterad teil:)))
Herilane 03. september 2008, kl 13.49 |
Mul jälle on alati nagu aamen kirikus, et kui suvatsen mõnikord poodi minna ja endale produkte osta, siis ikka ja jälle seisab just minu ees kassas mingi protsessija, hoiab järjekorda kinni ja protsessib. ALATI. Nagu vihuti keegi teeks mulle:)
Alles ma passisin mingi pool tundi niimoodi.
Alles ma passisin mingi pool tundi niimoodi.
eke 03. september 2008, kl 13.56 |
öiro_shopper 03. september 2008, kl 14.05 |
Vat aga minu taga ei seisnud keegi! Ja isegi kõrvalkassa oli tühi kui -jumala asemik maapeal- mind külastas.
Tavaliselt kui keegi mul kuklasse hingab, siis üritan topeltnobe olla ja sellepärast jääb ka tsekk enamuse ajast nö kontrollimata. Aga näe- seekord vedas ja tõmbasingi puhtalt 4 krooni eest pileti imelisele etendusele. Ja pärast maksti see mul veel kinni ka:D
See ei tähenda muidugi seda et kõik nii rumalad kui mina peaks olema.
Tavaliselt kui keegi mul kuklasse hingab, siis üritan topeltnobe olla ja sellepärast jääb ka tsekk enamuse ajast nö kontrollimata. Aga näe- seekord vedas ja tõmbasingi puhtalt 4 krooni eest pileti imelisele etendusele. Ja pärast maksti see mul veel kinni ka:D
See ei tähenda muidugi seda et kõik nii rumalad kui mina peaks olema.
oimaivõi 03. september 2008, kl 14.07 |
No vot ma võin tõesti kätt südamele pannes öelda, et ma ei hakkaks 4 krooni pärast halisema ja draamat tegema. Kohe täiesti surmkindlalt võin öelda. Ja see oli ju tõesti lihtsalt nõme viga, keegi unustas silti vahetada. Kuskohast võtab üldse inimene aega, et pool tundi mingi sitase sendi nimel soiguda? Mul küll töölt tulles nii palju vaba aega pole. Ja nii palju on mul ka kaasklientide vastu austust, et neid mitte oma ilkumisega ja irisemisega psühhoosi lükata.
siin ja seal 03. september 2008, kl 14.07 |
sellepärast mulle soome meeldibki, et kui õiendatakse asju selgeks siis see järjekorra kinni hoidmine pole probleem. niikaua kui asju selgitatakse, kõik ootavad rahulikult.
näide seesugune: ostis inimene miskit jogurtit 2 topsi, kassas oli hind teine. kassiir ütles inimese märkuse peale, et soodukas on siis kui ostad 4 tk. kõik ootasid kui see ostja käis juurde toomas, ei nurisetud.
juhtuvad ikka hinna vahed aga kõik jube tähelepanelikult kontrollivad ka kassas hinda.
näide seesugune: ostis inimene miskit jogurtit 2 topsi, kassas oli hind teine. kassiir ütles inimese märkuse peale, et soodukas on siis kui ostad 4 tk. kõik ootasid kui see ostja käis juurde toomas, ei nurisetud.
juhtuvad ikka hinna vahed aga kõik jube tähelepanelikult kontrollivad ka kassas hinda.
to:oimaivõi 03. september 2008, kl 14.13 |
N24 03. september 2008, kl 16.17 |
Kas see oli Tallinnas Konsumis või? Eile juhtus siin sama asi, ei tea, kas olidki sina...Mingi 55+ aastane tädi hakkas mingi asja üle tänitama ja tänitas ja tänitas ja tänitas ja tänitas ja...Ja kogu kassasaba lihtsalt seisis ja pidi seda kuulama. Mõned naersid pihku, tädi oli selline tüüpiline tädi Maali, kes esimest korda külapoest Tallinna poodi sattunud. Osad said vihaseks ja kõndisid minema. No oma 20-30 minutit seisin ja ootasin, et see tädi oma tänitamised ära tänitaks, juba tekkis kohe uudishimu, et kui kaua ta siis jaksab vinguda :) Lõpuks läks üks noor kutt talle ligi ja küsis kontonumbrit, ütles, et ma kannan teile selle krooni kontole, kui te selle krooni pärast nälga surete. Siis tädi solvus ja hakkas toda kutti siunama. Tegevust jätkus pikaks ajaks :)
heh 03. september 2008, kl 17.03 |
oimaeivõi on küll kõigi kaubanduskettide unistuste klient. alati ostab nurisemata ära kõik kaubad, millel ekslikult madalam hind peal, sellega väljendab ta lugupidamist ja austust nii kaubandustöötajate kui kaasostlejate vastu. sellistele klientidele võiks kohe oma pood olla, kus väljas suured allahindluse reklaamid, aga kassas alles selguvad tegelikud (otse loomulikult hulga kõrgemad) hinnad. seal poes on kõik lakkamatult üksteise vastu ääretult viisakad ja lugupidavad, ei nurise millegi üle.
kaheotsaga asi 03. september 2008, kl 17.11 |
kusjuures ma ka mõnikord vingun niimoodi, otseloomulikult mitte selle paari krooni pärast vaid põhimõtte pärast, st selle kuti märkus, et kannan sulle krooni kontole-no ma saan aru, et mutt segas jne ise olek ka vist pakkunud, agaüldiselt ma arvan, et vingujatel on see rohkem põhimõtte asi-ja õige ka
eneL 03. september 2008, kl 17.50 |
Tõesti, minu südametunnistusel on palju eksimusi, aga teeninduses on ikka üsna kindlad reeglid ja sedalaadsed eksimused lähevad poe arvelt - kui ikka ei suuda tagada korrektset teenindus, on kasum väiksem. Ja see, et järgmise kuupäevaga kaupa müüakse täishinnas... hmm, arvasin, et alla hinnatakse ikka need, mis kaua ei seisa enam. Või kleebitakse uus kuupäev
Seda turvameest, kes oli oma südameasjaks võtnud kodupoe vara (4 krooni) kaitsmise, tahaks tõesti näha :P
Seda turvameest, kes oli oma südameasjaks võtnud kodupoe vara (4 krooni) kaitsmise, tahaks tõesti näha :P
mnjaa 03. september 2008, kl 18.18 |
keegi 03. september 2008, kl 19.47 |
Tekkis küsimus, et miks ükski klient pole tänapäevani sellepärast leti äärde nurisema tulnud, et ta midagi on saanud soodsamalt kui sildi peal kirjas?
Kunagi töötasin klienditeenindajana ning juhuse läbi hakkasin ise endale midagi ostma ja oh seda imet... Asi maksis 0.- Loomulikult korjasin tookord tooted letilt ära, et juhataja saaks õige hinna panna. Seal kus on mängus inimese käsi, on alati vigasid sees. Pole ilmeksimatut inimest. Ja see, et sina vaene klient väidad, et sina kunagi ei eksi... No sorry, seda ma küll ei usu. Lase või püssi, aga ei usu.
Kunagi töötasin klienditeenindajana ning juhuse läbi hakkasin ise endale midagi ostma ja oh seda imet... Asi maksis 0.- Loomulikult korjasin tookord tooted letilt ära, et juhataja saaks õige hinna panna. Seal kus on mängus inimese käsi, on alati vigasid sees. Pole ilmeksimatut inimest. Ja see, et sina vaene klient väidad, et sina kunagi ei eksi... No sorry, seda ma küll ei usu. Lase või püssi, aga ei usu.
proua Kortspõhi 03. september 2008, kl 19.47 |
Minul on selliseid olukordi esinenud Rimis. Jälgin piinliku täpsusega hindu ning alles paar kuud tagasi oli ühel müslipakil planogrammil hind 16.90, kassas aga selgus, et see maksab hoopis 18.50. Loomulikult hakkasin ma vaidlema ja kassapidaja üritas alguses väita, et vaatasin vale hinda - pakkusin tal võimalust minna kontrollima, kuna teadsin, et kontrollisin hinda triipkoodi järgi. Seejärel helistas ta kellelgi, rääkis mitu minutit ja soovitas kaup tagasi anda, põhjendades vale hinda unustamisega. Tuletasin talle meelde, et EV seaduste järgi peab kaupa müüma selle hinnaga, mis on riiulil märgitud. Seejärel saabus administraator, kellele seda samuti meenutama pidin ning pärast 10-minutilist vaidlemist sain müsli hinnaga 16.90. Kui poleks saanud, siis oleksin pöördunud Tarbijakaitsesse. Küsimus pole rahas, vaid põhimõttes.
Lisa postitus