Halb kogemus
Kauba tagastamine poodi
kurb 24. detsember 2008, kl 13.45 |
Tere.
Mure nimelt järgmine: sai eile ostetud jõulukingiks rahakott. Kuid täna selgus, et sain mujalt veel vingema rahakoti. Tahaks esimesena soetatud kauba poodi tagastada, tsekk alles. Mis tõenäosus on, et nad tulevad vastu ja võtavad kauba tagasi? Või võin tõenäoliselt sellest und näha ja suu puhtaks pühkida?
Tänud, kes oskavad vastata. Asjaga suht kiire.
Mure nimelt järgmine: sai eile ostetud jõulukingiks rahakott. Kuid täna selgus, et sain mujalt veel vingema rahakoti. Tahaks esimesena soetatud kauba poodi tagastada, tsekk alles. Mis tõenäosus on, et nad tulevad vastu ja võtavad kauba tagasi? Või võin tõenäoliselt sellest und näha ja suu puhtaks pühkida?
Tänud, kes oskavad vastata. Asjaga suht kiire.
... 24. detsember 2008, kl 14.03 |
... 24. detsember 2008, kl 14.07 |
Poetädi 24. detsember 2008, kl 14.20 |
Sellise põhjenduse peale (et kaup enam ei meeldi), meie kaupa tagasi ei võta ja raha tagasi ei anna. Küll aga tuleme klientidele vastu ja lubame vahetada mõne muu kauba vastu. Tegelikult ei peaks me sedagi tegema, kui seaduses näpuga järge ajada, aga klient on ju kuningas. Aga mõni on veel nii ülbe, et pole vahetusega nõus ja ähvardab tarbijakaitsega. Sellistel puhkudel ei tee me vahetust ka mitte, las läheb tarbijakaitsesse. Ma soovitaks minna sellesse poodi, kust sai rahakott nr 1 ostetud ja ilusasti rääkida. Meil võetakse tavaliselt kinkekaarte kui muud kaupa ei taheta. Kinkekaarti saab ju ka kinkida :P
autor 24. detsember 2008, kl 15.43 |
Tänud! Käisin ära, tagasi asja ei võetud, kuid sain õnneks teise kauba vastu välja vahetada. Üritasin seda kinkekaardi trikki ka, neil konkreetselt oma poe kinkekaarti ei ole ja seega see variant läbi ei läinud.(Müüakse aint terve selle kaubanduskeskuse kinkekaarti, kuid selle vastu ei saanud vahetada). Kuid võtsin 2 teist toodet ja maksin natuke juurde.
Sain oma õppetunni kätte ja teinekord käin natuke rohkem ringi ja uurin enne erinevaid tooteid, kui kohe ära ostan.
Probleem on just nende poodidega, kus kaupa piiratud valikul, siis annab ikka seda teist asendust otsida.
Sain oma õppetunni kätte ja teinekord käin natuke rohkem ringi ja uurin enne erinevaid tooteid, kui kohe ära ostan.
Probleem on just nende poodidega, kus kaupa piiratud valikul, siis annab ikka seda teist asendust otsida.
d. 24. detsember 2008, kl 16.41 |
Poetädi 24. detsember 2008, kl 17.11 |
Miks see nõme on? Ei ole ju raske enne ostu sooritamist välja mõelda, kas sul on ikka seda konkreetset asja tarvis või mitte. Asjade tagastamine poodi tekitab sealsetele töötajatele hulga lisatööd, mille eest kasumit ei saa. Kaubanduses teatavasti on palgast suur osa see, mis saadakse kasumi pealt. Keegi ei taha oma palga arvelt tasuta tööd teha otsustusvõimetute klientide kapriise rahuldades. Ka müüjatel on pered vaja ära toita ja endal hing sees hoida.
nupsu 24. detsember 2008, kl 17.50 |
noh näis, millal jõuab siis Eestisse ameerikalik tarbijakultuur.... Suur ostuhullus on juba jõudnud, varsti järg muude iseärasuste käes. Ameerikas viid kauba poodi tagasi, kui ei meeldi. Tavaliselt võib seda teha kuni 30 päeva peale ostu sooritamist. Tagasi võetakse kaup ostutsheki alusel isegi siis, kui asi on pakendist lahti võetud (ei kehti ainult dvd, cd puhul)või silt küljest ära.
e 24. detsember 2008, kl 23.22 |
bam 25. detsember 2008, kl 11.43 |
olen ka ise pärast ostu sooritamist uue ja huvitavama asja leidnud, mistõttu on esimese ostu peale kulutatud rahast lihtsalt kahju. selle edasiseks vältimiseks olen nüüd asjad mõneks ajaks kinni/hoiule pannud, et saaks veel ringi käia ja midagi paremat leida või mõelda, kas mul on seda ikka vaja. soovitan kõigile sellist nippi, et mitte raha niisama raisata :)
... 25. detsember 2008, kl 16.56 |
killu 28. detsember 2008, kl 01.29 |
liiza 17. juuni 2013, kl 22.17 |
Lisa postitus