Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
orjana välisriigis
 
to õde 23. aprill 2014, kl 08.09
Delfi väitluses ei jätkugi paljudel teadmisi ja on lootusetu ning polegi mõtet kellelegi midagi selgeks teha. Nägid ju ise, kuidas inimene otsis omale massööri ja sattus hoopis pervertide lehele. Pärast nimetati teda ennast perverdiks ja prostide otsijaks.
 
õde 23. aprill 2014, kl 14.45
...



Toimetatud 1 kord(a). Viimati õde 29.04.2014 11.40.
 
õde 23. aprill 2014, kl 22.18
...



Toimetatud 1 kord(a). Viimati õde 29.04.2014 11.41.
 
õde 23. aprill 2014, kl 22.47
...



Toimetatud 1 kord(a). Viimati õde 29.04.2014 11.42.
 
mnjaaa 28. aprill 2014, kl 01.47
õde Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Mis see sinu asi on?


pole midagi öelda, tõesti viisakas inimene :D
 
õde 28. aprill 2014, kl 15.41
Leidsin Delfist teise teema alt andeka kommentaari, mille siia ka copyn, sest sobib sellesse teemasse väga hästi:

"See on väga paha, et inimesed on nii egoistlikud ja lähevad välismaale paremat elu otsima. Selle asemel peaksid nad oma elu pühendama koorekihi ja rahvateenrite teenimisele, peaks ennast ohverdama rikkurite hea elu nimel, peaks kõigega rahul olema ja endale mitte midagi nõudma. Siis oleks Eestis see õige demokraatia. Oma töö eest ei tohiks rohkem nõuda kui kauss pudru päevas, siis oleks kõik korras. Kahjuks ei ole inimene täiuslik ja kui on võimalus, siis jookseb ebaõigluse eest minema. Õnneks on piirid lahti ja mujal hinnatakse inimeste tööd teistmoodi. Mujal saab paremini ära elatud. Kui palju inimesi on alles 10 aasta pärast? Töövõimelisi inimesi? Sinna ei saa keegi midagi parata, isegi rahvaloendused ei aita."

Tänud kommentaari autorile :)
 
anneli 28. aprill 2014, kl 21.28
mida? selle kopisidki? väga hale kommentaar ju? kus siin vaimukust on? hale kiun ja muud midagi. on ju juba ammu selgeks tehtud, et välismaal pole parem, kohati on hullem. oleks kodumaal samamoodi pingutanud ja pead-jalad koos elanud teistega, oleks ka siin aastatega raha kogunenud. aga vahet pole, keda peaks kottima, kuhu mingid tropid oma pudrukausile järele lähevad?
 
viimasele ajuinvaliidile 28. aprill 2014, kl 21.34
mis sellest meie miinimumist siis sinu arust aastatega oleks kogunenud?
 
õde 29. aprill 2014, kl 11.54
Tänud moderaatorile, kes siit hulga sõimu ära rehitses. Delfi ei pea olema paik, kus igaüks sõimleb, mida sülg suhu toob.
 
to ettevõtlik märkaja 29. aprill 2014, kl 17.12
ettevõtlik märkaja Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Ah, et sina ei tea ühtegi normaalset töötajat, kes
> sulle kasumit teeniks.
> Mismoodi see kasumi te
> enimine sinu pelmeeniputkas ka peaks välja nägema?
> Kas käsitsi teete pelmeene vä?
>
> Nõudepesij
> ad pesevad nõud puhtaks, sest selline on töö. Mis
> kasumit sealt tulla saab. Töö tehtud ja palk välja
> teenitud. Või peaks palga jätma firma kasumisse?!
>
> Või segab teil töötaja jahust ja veest kokku
> tainast ja voolib söödavaid topse ja kausse, mida
> ühes pelmeenidega siis süüa sünnib?!
> Et mida r
> ohkem suudab topse-kausse mätsida-voolida ja mida
> rohkem sina neid kõrvalputkale maha müüa suudad, s
> iis sealt tulebki kasum sinu pelmeeniputkale. Täiu
> slik.
>
> Ma ei saa üldse aru, mis kasumist sa
> soiud aina? Kas pelmeenide taldrikule panek toodak
> s kuidagi kasumit ja kas keegi siis tõesti ei suud
> a seda tööd norm teha?
>
> Või need kuulsad ime
> maitsvad venemaa hambapastad. no kust see kasum su
> l suurem saab olla, kui vaheltkasu, mille nagunii
> lõikad, kui oled partii maha müünud.
> Selge, si
> nu töötajad on sulle ju kulu hoopis, nii nagu mõne
> le teiselegi sinusugusele ongi kombeks rääkida. Ik
> kagi ju mingi firmake neil kõigil tekitatud ja nä
> ädsa, rahvas ei tarbigi nende pakutavat teenust n
> ii hoogsalt nagu omanik tahaks ja algselt unistas.
> ..ja pagan, siis maksa veel troppidele palka ka. M
> ida nad ometi tahavad?
>
> Kehvasti küll, et ne
> ed igasugu tropid ka aru ei saa, et firmale on kas
> umit vaja toota, et kodus pole vaja pelmeene süüa,
> tuleb süüa pelmeeniputkas. Pole vaja kodus hambai
> d ka peasta, sest kuskil on hambapesufirma juba lo
> odud.... ja neile PEAB kasumit tootma....
>
> Ü
> ks ettevõtlik lubas teha ninanuuskamisfirma, teine
> pe'rsepühkimisfirma, kolmas seljasügamisfirma...t
> ublid, ma ütleks, vähemalt teevad midagi, mitte ei
> vingu ja ei jookse riigist minema... Edu neile.


aga selle jutu peale ju keegi ei imestagi, et sa asjadest aru ei saa. rumalad ei saagi ja seetõttu sa oledki tige ja näpud on põhjas kogu aeg. nii peabki olema, vähesed rumalad elavad hästi. samas kui mina, ettevõtjana, ei saa küll kurta, elu on ilus, raha jätkub ja kõik on hästi. aga kadetsege edasi, mis mul sellest. ja hädaldage edasi, teeb teie raske elu natukenegi kergemaks. enamaks te pole ju suutelised. need, kes on, elavad ka paremini, lihtne loogika, või mis?

ilusat päeva sullegi :)
 
eestlanna 29. aprill 2014, kl 20.49
Hale hakkab õe-sugustest, kes tegelevad üksnes teiste tegemistel silma pealhoidmisega. Mure suur, kui kodus makarone või kartuleid ei praeta, vaid minnakse välja sööma - äkki ettevõtja rikastub. Jätab hambad pesemata, sest keegi teenib pasta pealt kasumit. Hommikul sõidab bussiga alevikku, seisab-istub poes, jälgib, mis kellelgi ostukorvis ning peale lõunat sama bussiga koju kotis leib ja kanakotletid. Oh õudust, kuis mõni elab - sõidab uhke autoga, lööb toidukoti täis seda, mida hing ihkab, no on ikka spekulant ja orjapidaja. Millegipärast tormavad viimased poest läbi, ei istu ega jutusta, kes kuidagi elab ja elama peaks.
 
29.aprill kl: 17:12 30. aprill 2014, kl 14.03
Oh sa pisikene, või sinu arust need, kes ei ole alati valmis ja nõus kiitma kaasa neile, kel elu hetkel hästi ja raha ülegi jääb, on kohe rumalad, tigedad, näpud põhjas ja pole enamaks suutelisedki...
Oi, sa pisike, või siis sinu meelest elu peakski olema vaid äri - müün, ostan ja vahetan...

Oled sa kunagi ehk hetkekski mõelnud, et raha on elus vaid üks osake, mitte põhiline osake isegi mitte.
Kuigi pideva ajupesuga püütakse juba lutti imevale ilmakodanikule ajju taguda et elu ongi tarbimine, raha ja pidev võidujooks...,et need, kes ei suuda omada piisavalt raha, kes ei taha tarbida nagu on ette nähtut, kel polegi soovi seda võidujooksu kaasa teha, ühesõnaga, kõik need, kes ei ole nõus ost-müük-vahetus skeemiga majanduskasvu illusiooni looma, on lollid, on suutmatud ja kes kõik veel miinusmärgilised siin elus...,et vaid need, kelle jaoks raha on ülim ja asjad lisaks, et vaid sellised on need õiged ja tublid ja targad ja edukad.....ja vaid nende päralt on kuulsus ja au ja vägi igavesti...
Ainult ülimalt ärapestud ajuke saab sellist mudelit tõeks pidada..., kahjuks.

Aga egas midagi, kena päevakest ka sulle ja eks igal meist ole oma arusaam, ainult et absoluutset tõde pole olemaski. Kõigil, ka sinul, ka minul, on õigus vaid osaliselt ja seega pole keegi kellestki ei parem ega halvem, kõik on millekski ja kellelegi vajalikud, et elu saaks toimida Maa peal....
Ainult väga pealiskaudne saab teist alandada ja pidada madalaks. Aga eks seegi ole rohkem tema enda peegelpilt, mille nägemine kisub käe rusikasse ja paneb valjuhäälselt õigustusi otsima...
 
dzhiisus! 30. aprill 2014, kl 18.55
eestlanna Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Hale hakkab õe-sugustest, kes tegelevad üksnes tei
> ste tegemistel silma pealhoidmisega. Mure suur, ku
> i kodus makarone või kartuleid ei praeta, vaid min
> nakse välja sööma - äkki ettevõtja rikastub. Jätab
> hambad pesemata, sest keegi teenib pasta pealt ka
> sumit. Hommikul sõidab bussiga alevikku, seisab-is
> tub poes, jälgib, mis kellelgi ostukorvis ning pea
> le lõunat sama bussiga koju kotis leib ja kanakotl
> etid. Oh õudust, kuis mõni elab - sõidab uhke auto
> ga, lööb toidukoti täis seda, mida hing ihkab, no
> on ikka spekulant ja orjapidaja. Millegipärast to
> rmavad viimased poest läbi, ei istu ega jutusta, k
> es kuidagi elab ja elama peaks.


Ausõna. Midagi nõmedamat ja ajuvabamat, kui see kirjutis siin ei olegi vist lugenud. Ei peagi teistega nõus olema ja võib jääda enda arvamuse juurde, aga see siin on nõmeduse tipptase.
 
eestlanna 30. aprill 2014, kl 21.25
dzhiisus, nii nõmedalt ja ajuvabalt sinusugused elavadki. Selle asemel, et midagi ise teha ja korda saata, vahitakse ning arvustatakse teiste saavutusi. Kisa pilvedeni, et tollel on, aga minul pole. Süüdi riik ja vana jumal taevas, ainult mitte ise. Otsitakse teisi kaasahalajaid, et anda tuld neile, kes endaga hakkama saavad.
Raha on elus oluline. Tõsi - selle eest ei saa osta tervist, armastust, sõprust. Aga kui need olemas on, siis ei saa kallistusest söönuks ja armastusest katust pea kohale. Tee eksperiment: ela kuukene ilma rahata. Vaevalt, et sa siingi kirjutaksid.
 
no 30. aprill 2014, kl 23.58
eestlanna, muidugi on raha oluline, sest raha on muudetud teadlikult oluliseks.
Kui poleks neid, kes ainult selle nimel elavadki, et terve elu raha kokku ajada, selleks igasugu nippe ja skeeme kokku mõtlevad ja ülejäänuid rahalõa otsas lohistavad, siis poleks rahal eimingitki väärtust.
Raha oleks siis tühine paberilipakas, mida võiks trükkida nagu igapäevast ajalehte, kes soovib, see loeb. Juba praegu pole rahal ammugi enam katet, pangad skeemitavad ja kirjutavad vaid nulle juurde ja hoiavad rahvaid ja riike oma võimu all.

Ma ei usu, et sa, eestlanna, ei suuda sellise pilguga asju näha ja ma ei usu, et sa päriselt oled nii juhm nagu sa siin ennast paista lased. Sa provotseerid. Ainult pole aru saada, mis eesmärgil.

Ja lisaks, sa räägid endale vastu ju täiega.
Käsid teha eksperimenti, et terve kuukene ilma rahata ära elada, aga samas sõimad neid, kes otsivad elatusvahendit, raha, väljaspoolt Eestit. Ja sa ei või inimlikult tunnistada, et Eestis ON palganumbri ja toimetuleku suhe vildakas. Ja seda ikka paljudel, paljudel.
Mis palk on üldse miinimumpalk ja pisut üle miinimumi palk, arvestades hindasid ja kulusid?!
Sa mõistad hukka neid, kes on ära läinud ja neid, kes tahavad omas riigis edasi elada ja pingutavad, et selle piskuga siin ja täna hakkama saada.
Sa tead vägagi hästi, et KÕIK ei saagi ja ei peagi tegema oma firmasid. Neid firmasid poleks sellises mahus kellelegi vajagi.
Sa tead ka ülihästi, et firmat ei saa luua ilma algkapitalita.

Su jutt on nii väga Ligilik, sest tema arvab ka, et kuidas siis nii, pole mõeldavgi, et me hakkaksime looma elamufondi väikese sissetulekuga elanikkonnale, et see on ebaõiglane, sest kinnivarafirmad ei looks siis enam märkimisväärset majanduskasvu ja kuidas tunnevad ennast siis need, kes ei saa odavat elamispinda.
Ainult, et ta ei mõista ega tahagi mõista, et need, kelle sissetulek kuus on alla 1000 euri ja kelle sissetulek on 5000 euri ja rohkem, pole samuti võrdsed juba praegu ja tunnevad ennast juba täna halvasti ebavõrdsuse tõttu.

Kui vaid müügiga saavutada majanduskasvu, siis polegi mingit majandust ju. Samamoodi pole tarbimine kohustuslik sellises mahus nagu oleks tulus müügimeestele.

Aga jah, see raha on eriti oluline just tarbimisühiskondades, kus ei anta aru, et pesumasin võib vastu pidada 15 aastat, 20 aastat ja seda võib remontida, kui miski tuksi läheb, mitte ei pea iga mõne aasta takka uut ostma. Sama on paljude muudegi asjadega, mida toodetakse just nii piiripealse vastupidavusega, et garantiiaja välja veab ja siis, oled sunnitud uue ostma.
Kes siis 21-sel sajandil tahab olla nii kehva, et peseb nõusid käsitsi, vispeldab käsivispliga vahukoort, paneb selga käsitsipestud pesu jne jne....
Hullumeelsuseni on vint kruvitud.
 
dzhiisus! 01. mai 2014, kl 00.41
eestlanna Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> dzhiisus, nii nõmedalt ja ajuvabalt sinusugused el
> avadki. Selle asemel, et midagi ise teha ja korda
> saata, vahitakse ning arvustatakse teiste saavutus
> i. Kisa pilvedeni, et tollel on, aga minul pole. S
> üüdi riik ja vana jumal taevas, ainult mitte ise.
> Otsitakse teisi kaasahalajaid, et anda tuld neile,
> kes endaga hakkama saavad.
> Raha on elus olulin
> e. Tõsi - selle eest ei saa osta tervist, armastus
> t, sõprust. Aga kui need olemas on, siis ei saa ka
> llistusest söönuks ja armastusest katust pea kohal
> e. Tee eksperiment: ela kuukene ilma rahata. Vaeva
> lt, et sa siingi kirjutaksid.


Vähe sellest et kodanik on edukas "ärihai" on ta lisaks internetisensitiiv. No mis sa kostad? irw
 
õde 01. mai 2014, kl 01.56
..



Toimetatud 1 kord(a). Viimati õde 11.11.2014 07.01.
 
he he he 01. mai 2014, kl 12.19
Nüüd tuleb pikk jutlus sellest, kuidas eestlanna tööd ja leiba annab. Mitte et töötajad selle ise oleks välja teeninud kas tema juures või siis mujal. Kes tahab siin tööd leida, leiabki kui lepib nadima palganumbriga, kui oleks normaalne. Kes soovib suuremat numbrit, ohverdab mugavuse. Nii lihtne see ongi
 
eestlanna 01. mai 2014, kl 12.31
õde, olen loonud töökohad korraliku palgaga, toon riiki vajalikku kaupa, maksan Eesti riigile maksud, mis pole sugugi väikesed. Lahutan rahva meelt pidudel ja pulmades. Kahjuks tuleb sekka ka matuseid. Kas see ei olegi alustatud iseendast?
Statistika järgi on ära läinud 40 000, tegelikku arvu ei tea keegi. Palju meie väikeses riigis töö-ealisi üldse on?
Müts maha nende ees, kes on leidnud oma tee siin. Rääkisin ju endisest juhtivtöötajast, kes praegu laob korstnaid. Veel, tuttav eksametnik õppis keevitama, teeb ilusaid väravaid ja aedu. Endine direktor lõigub-kleebib reklaami...Ei pea sugugi suur ettevõte olema, saab ka individuaalselt töötada ja hästi elada. Viha ja põlgust tekitavad ülejooksikud, kes põgenevad suurusehulluse, lõhkiste laenude, parema staatuse jm. nimel. Õnnemaad ei ole olemas, hädad käivad endaga kaasas. Hea on olla kodus, inimene ei pea olema rikkur surnuaias.
 
eestlanna 01. mai 2014, kl 12.39
he he he, vaated elule on erinevad. Mina lepin ennem piskuga, kui lähen kuhugi kraavi kaevama, kus mu koduks on lamamiskoht.
 
jumal 01. mai 2014, kl 14.05
miks kõik peavad olema nagu sina, eestlanna?
 
eestlanna 01. mai 2014, kl 14.39
Miks kõik peavad Eestist ära jooksma, nagu sulle meeldib?
 
he he he 01. mai 2014, kl 16.26
Vaba maa ja vaba valik. Kleepigu ja lõigaku. Tore, kui neile meeldib aga teistele ei meeldi ja lähevadki. Loodavad et õnnestub. Pettuvad või jäävad rahule, aga on proovinud ja teavad omadest kogemustest, mida on kaotanud või võitnud. Selline kaagutamine ei pane kedagi meelt muutma. Eestlanna on rahul. Tore. Teised tahavad enda nahal kogeda ja proovida. Lasku käia. Lõppkokkuvõttes oleme nagunii samas punktis ehk siis mulla all või tuhakarbis.
 
kalevipoja naine 01. mai 2014, kl 16.37
siin on sulle 25 korda selgeks tehtud, miks kõik peavad Eestist ära jooksma ja siin on sulle juba üeldud ka, et sa oled eriline puupea, kes sellest aru millegipärast ei saa või ei tahagi saada.

kuidagi imelik mõelda, et on olemas ettevõtjaid, kes on nii kõvad põmmpead ja pikkade juhtmetega, et mitte essugi sa neile selgeks ei tee. kle, äkki sa oled mingi psühhopaat või asperger, kas sa ise pole huvi tundnud, mis diagnoos sul on, sest ei ole ju normaalne, kui inimene nii lihtsat asja ei mõista.
 
vanem 01. mai 2014, kl 16.44
maailm on suur ja lai, igaühe vaba valik on, kus tema oma koha selles laias maailmas leiab. igaühel meist on ÜKS ja ainumas elu elada ja see elu tuleb elada mitte teiste meele järgi vaid ikka nii nagu endale meeldib. ühe eestlanna kädin laske küll kõrvust mööda.
las koerad hauguvad, karavan läheb edasi.
 
eestlanna 01. mai 2014, kl 20.39
kalevipoja naine, varsti ei ole sa enam seda, sest Soomes algas uus elu uue naisega." Eesti" tullakse lahutusasju ajama.
Jah, kõigile on antud üks elu, on antud ka oma arvamus ja tõekspidamised. Ei ole patt sellest rääkida ning keegi ei sunni kedagi elama teise meele järgi. Selles, et ei suuda mammona nimel elada eemal oma sugulastest, sõpradest, kodumaast, ei tasu irvitada minusuguste üle nendel, kelle karavan sõidab täislastis. Rääkida ju ikka võib, mis südamel, see keelel. Mis parata, kui armastus oma tegemiste, oma kolleegide,elus leitud koha vastu paljudel harja punaseks ajab.
 
to 29. aprill 01. mai 2014, kl 21.22
29.aprill kl: 17:12 Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Oh sa pisikene, või sinu arust need, kes ei ole al
> ati valmis ja nõus kiitma kaasa neile, kel elu het
> kel hästi ja raha ülegi jääb, on kohe rumalad, tig
> edad, näpud põhjas ja pole enamaks suutelisedki...
>
> Oi, sa pisike, või siis sinu meelest elu peaks
> ki olema vaid äri - müün, ostan ja vahetan...
>
>
> Oled sa kunagi ehk hetkekski mõelnud, et raha o
> n elus vaid üks osake, mitte põhiline osake isegi
> mitte.
> Kuigi pideva ajupesuga püütakse juba lu
> tti imevale ilmakodanikule ajju taguda et elu ongi
> tarbimine, raha ja pidev võidujooks...,et need, k
> es ei suuda omada piisavalt raha, kes ei taha tarb
> ida nagu on ette nähtut, kel polegi soovi seda või
> dujooksu kaasa teha, ühesõnaga, kõik need, kes ei
> ole nõus ost-müük-vahetus skeemiga majanduskasvu i
> llusiooni looma, on lollid, on suutmatud ja kes kõ
> ik veel miinusmärgilised siin elus...,et vaid need
> , kelle jaoks raha on ülim ja asjad lisaks, et vai
> d sellised on need õiged ja tublid ja targad ja ed
> ukad.....ja vaid nende päralt on kuulsus ja au ja
> vägi igavesti...
> Ainult ülimalt ärapestud ajuke
> saab sellist mudelit tõeks pidada..., kahjuks.
>
>
> Aga egas midagi, kena päevakest ka sulle ja e
> ks igal meist ole oma arusaam, ainult et absoluuts
> et tõde pole olemaski. Kõigil, ka sinul, ka minul,
> on õigus vaid osaliselt ja seega pole keegi kelle
> stki ei parem ega halvem, kõik on millekski ja kel
> lelegi vajalikud, et elu saaks toimida Maa peal...
> .
> Ainult väga pealiskaudne saab teist alandada
> ja pidada madalaks. Aga eks seegi ole rohkem tema
> enda peegelpilt, mille nägemine kisub käe rusikass
> e ja paneb valjuhäälselt õigustusi otsima...


kle mõnitav "pisike", sa oled ikka okseleajavalt olll, ausalt kohe. hoia ikka käed teki peal, et rusikasse ei tõmbuks, paned veel endale vastu hambaid.

krt, annab olla nii loll, kõik, kes räägivad, et raha pole oluline, on silmakirjalikud. aga seda räägivadki tavaliselt need, kel endal raha pole ehk pole oskust ja suutlikkust seda teenida. loomulikult on raha vägagi oluline. raha teeb elu lihtsalt nii palju mugavamaks. alates pisiasjadest a la et kui ma ei viitsi poekotti koju tassida vihma ja tuule käes, siis võtan takso (see on näide, mul on endal auto olemas), kui ma ei viitsi aega raisata akende pesule, siis tellin pesija, kui söögitegemise isu pole, tellin koju jne, tuhanded pisiasjad, mis raha elus mugavamaks teeb. need siis näited. lisaks süüa selle järgi, mille järgi ISU on, mitte mida rahakott dikteerib. reisida mugavalt, keegi tassib su kotte jne.

ja nüüd tuleb üllatus: jah, raha eest saab ka tervist osta. surematud pole ka rikkad, kuid üht-teist saab raha eest soetada siiski. näiteks hambaarsti kardavad enamasti vaesed, kes käivad harva ja kui käivad, ei raatsi tuimestussüsti osta. seega kardavad nagu tuld. no mul ei tule pähegi hambaarsti karta, mis seal karta on? käin regulaarselt ja haiget ei tehta kunagi, süst aitab. või näiteks vähk. kui sul on raha, millest maksta, siis saad ikka palju parema koketeili keemiat ja seda on ikka palju kergem taluda. tavakokteiliga on enesetunne nii kehv, et jube. õnneks pole endal olnud vaja kogeda, kuid tuttavatel on. seega said osa neist raha eest ikka palju kergema variandi. kui saad jalanõusid või riideid valida mitte hinna, vaid mugavuse järgi, siis on ikka mugav küll. ilusat rääkimata. ja kui tuleb tuju, lähed teatrisse või kinno, tuleb tuju, ostad raamatu, ei pea teiste panni all käinud raamatuid laenutama. ära tule ütlema, et sa ei teaks mis mugavusi sa tahaksid, kui oleks ainult seda va rahakest.

ning lausa alatu on negatiivset varjundit kasutada väljendit ostan-müün-vahendan. me juba nõuka ajal proovisime oma suure ja võimsa kodumaa asjade ja produktidega elada, enamusele siiski ei meeldinud. seega ole nüüd ikka õnnelik, et keegi viitsib käia ja otsida ja siis siia tuua neid väljamaiseid asju. vaata oma kodus ringi, palju sul on väljamaist? ikka jube palju, onju? vaata külmkappi ka. mnjaa. aga siin silmakirjatsed, alatu pisike nirgike :) häbi sul olgu. tee omale ükskord selgeks, et ettevõtted, mis ellu jäävad, tegutsevad turusituatsioonis ja järelikult on nõudlust. ja need, kes ellu ei jää, ka neid ei tasu maha teha, keegi peab ju proovima, mille järgi rahval soovi on. enamus väga edukad ettevõtjad on alguses lausa mitmeid kordi alt läinud. ometigi lõpuks õnnestunud. aga sina? ikka vireled :(

jah, raha on oluline. ja seda vähem on vaja rahale mõelda. kui kontol on piisavalt, siis kunagi ei pea närveldama, et kas nüüd ikka selle ja selle arve jaoks jätkub. imemõnus tunne, muide.
 
to29.aprill.....ile 01. mai 2014, kl 21.51
tõmba kops nüüd rahulikult õhku täis ja anna endale aru, et võid olla kuitahes rahakas, aga oma elu üle ei otsusta sellegipoolest meist mittekui keegi. inimene on kui tolmukübemeke igavikus, niiet juba hommepäevaks võib kuskil juba olla olemas otsus see tolmuke ära koristada olematusse.
pole mõtet eriti õhku täis olla midagi, nagunii ei loe rahapakk peale meie surma midagi ja pole oluline, kas suu hambutu või viimsepeal kunsthambaid täis...

aga tõesti, nägid vist päriselt iseenda peegeldust, egas muidu sellist meeleheitlikku tõestamist....
võimas igatahes.
 
to 29. aprill 01. mai 2014, kl 22.02
irw, mõni ei saa aru isegi siis, kui puust ette teha :D kes kunsthammastest rääkis? aa, kuna endal sul oma hambaid enam suus pole, siis ei kujuta ettegi, et teistel on? minul näiteks on enda omad, heas korras pealegi. kui iga pisike auguke kohe ära parandada, vaata siis nad ei kuku suust völja. kui just ei lööda, aga see ka ilmselt rohkem sinu seltskonna rida, minu seltskonnas ei lööda.

ja kui sa pole aru saanud, mida rahapakiga peale surma teha saab, siis ma võin öelda sulle: vaata, osad inimesed saavad lapsi ja need kasvavad suureks ja isegi kui nad ise surevad, saavad lapsed seda raha ikkagi kasutada. veider, mis? ega ma ei eeldagi, et aru said. sest sina ju arvad, et kuna me niikuinii kõik ükskord sureme, siis võib ja ka elada kehva tervisega ja ebamugavusi tundes, kah variant, lase edasi. mina eelistan end juba selles elus mugavalt tunda. kui vaja, siis ka raha eest. ilma rahata saadavad head asjad on mul niigi juba olemas ja korras.

ja kus sa meeleheitlikku tõestust nägid? et kui sina oma arvamuse postitad, on normaalne, aga kui mina, siis ma olen meeleheitel? ok, mida iganes, mädane oma hambatüügastega edasi, mida sellisega arutada.
 
piiks 01. mai 2014, kl 23.06
Eks ta ole jah, mida rohkem rahvast lahkub seda hapumaks muutub ettevõtjate ja müüjate, vahendajate elu järk järgult. Täna ja hommegi ehk ei anna teravalt tunda, aga mida aeg edasi seda raskem neilgi oma teenuseid ja tooteid ärida. Ja jõuetu viha olukorda muuta ajabki harja punaseks, mida siis ilustatakse patriotismiga
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!