Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Šveitsist tulnud postkasti mahtuv lihtpakk on kadunud.
 
Väga tige. 24. jaanuar 2015, kl 21.27
Mida teha, kui ma kahtlustan, et Eesti post või Omniva või mis iganes, on mu paki pannud vale inimese postkasti? Kes selle eest vastutab? Kas mina, et ostsin sellisest kohast? Kas firma, kes pakubki ainult sellist kohaletoimetamist või siis hoopis Eesti post, kes minu paki on jätnud mulle toomata?

Omvina on ikka väga aeglane kirjavahetuses ja EI AITÄH, mul ei ole plaanis oma kõnearvet suurendada, sest pean ajama taga nende tegemata tööd.
 
?? 24. jaanuar 2015, kl 21.38
kust sa tead, et valesse postkasti pandud? Võibolla pole veel kohale tulnudki.
 
postitöötaja 24. jaanuar 2015, kl 21.45
Mis rahadega sa üldse Šveitsist tellid???
 
juuli 25. jaanuar 2015, kl 07.03
Postitöötaja see ei lähe küll korda kellegile , mis raha eest teine tellib .
Karl Kindermacher 25. jaanuar 2015, kl 09.08
Alusta sellest, et otsid välja postipaki triipkoodi?
Siis mine omniva kodulehele ja leiad koha, kust saab jälgida paki teekonda. Selgita välja, mis seisus asi on, kus pakk viibib jne. Ja siis alles otsusta, kas on mõtet tigetsemiseks või mitte.
 
läbi pepu 25. jaanuar 2015, kl 09.20
Hoiad kokku see 1-2€ trackingu pealt ja siis imestad, et vastu peput saad.
 
eelmistele 25. jaanuar 2015, kl 11.23
lihtpakil pole mingit koodi, mille järgi pakki jälgida!
ja osad kohad pakuvadki ainult ühe postitamis moodust, nt siis lihtpakki.
kui pakk pole kohale jõudnud tuleb ühendust võtta postitajaga, ehk siis antud juhul epoega. nemad vastutavad.
 
Väga tige. 25. jaanuar 2015, kl 11.31
Mina ei hoia kokku millegi pealt. Firmaga, kust tuli on juba ühendust võetud. JA kohalejõudmisest nii palju, et liiga kaua tuleb see pakk sealt sel juhul. Nagu peaks iga lollgi aru juba saama, siis triipkoodi sellistel pakkidel pole nagu keegi siin soovitas.

Ja miks kahtlustan, et minu pakk on kellegi teise käes? Sest just täpselt sel ajal, kui pakk pidi jõudma käis mul uksel üks naine, kes tõi mulle mingi kataloogi minu aadressiga, et oli tema postkasti pandud. Pakist väitis mitte midagi teadvat ja kahjuks ei tea ka kus see naine ise elab. Andsin ka sellele Eesti postile teada, et mis mõttes selline asi juhtub, kui ma ootan veel kallist pakki? Seal käisin ka kohapeal, kus rahustati, et TÄNA VÕI HOMME tuleb, see oli kahjuks juba nädala aega tagasi öeldud. Firmaga ei ole ka veel kontakti saanud, ehk homme vastavad.
 
?? 25. jaanuar 2015, kl 12.33
eelmistele Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> lihtpakil pole mingit koodi, mille järgi pakki jäl
> gida!
> ja osad kohad pakuvadki ainult ühe postit
> amis moodust, nt siis lihtpakki.

Mis sa seletad. Tellin päris palju ja alati on saatjal mulle anda paki kood, millega saab paki liikumist jälgida.
 
Väga tige. 25. jaanuar 2015, kl 12.49
Mis ajast sinu arvates kirju jälgida saab? Sealt tulevad OTSE POSTKASTI, ümbrikus, peal aadress ja saatja ja ongi kõik. Mis koodi sa sealt leida loodad?
 
Väga tige. 25. jaanuar 2015, kl 12.54
Firma lihtsalt ei paku jälgimiskoodidega laialisaatmist, mille üle siin veel vaielda on?? Loeks siis kõige pealt, kust asjad tulevad. Sina võid ju tellida aga usu või ära usu, on muid riike ka kui see, kust sina tellid.
 
vaidleja 25. jaanuar 2015, kl 13.04
Ära telli siis sealt. Kelle mure see nüüd olema peaks siin?!
 
Väga tige 25. jaanuar 2015, kl 13.08
Kus ja kuidas ma paki liikumist jälgin?
 
eelmisele 25. jaanuar 2015, kl 13.56
Selle peale oleksid pidanud enne tellimist mõtlema!
 
Väga tige. 25. jaanuar 2015, kl 15.06
LUGESITE IKKA TEKSTI LÄBIALGUSEST JAH? Ja väga tore, et keegi minu nime all esine :D
 
kari targutajaid 25. jaanuar 2015, kl 15.12
Tsiteerin:

"Kes selle eest vastutab? Kas mina, et ostsin sellisest kohast? Kas firma, kes pakubki ainult sellist kohaletoimetamist või siis hoopis Eesti post, kes minu paki on jätnud mulle toomata?"

Milles probleem? Inimene esitas küsimuse, miks vaielda selle üle, mida pole peamiseks antud? Ma eeldan, et inimene teab ja on varem tellinud sealt, sest olen ise ka šveitsist tellinud asju ja ca nädalaga KÕIK kohal, kui ta räägib juba, et nädal oli postkontorist küsimisest möödas, siis on see + normaalne postitus liiga pikale veninud tõesti. Eks sa oota ära, mis firma vastab, sest selle eest vastutab tõesti ainult see firma. Eesti Post pole oma süüd kunagi tunnistanud :D
 
targutaja2 25. jaanuar 2015, kl 15.52
Eesti post saab süüdi olla juhul, kui pakk läks kaotsi eestis. Kui pakk üldse siia pole jõudnudki (mida pole ju võimalik kontrollida), siis kuidas saaks eesti post vastutada kuskil mujal riigis toimuva eest?
Jah, süüdi on firma, kes pakub ainult mitteturvalist saatmisviisi ja samas on süüdi ka isik, kes sellisest kohast üldse tellib. Nii et siin polegi muud öelda, omad vitsad peksavad ja järgmine kord ärge koonerdage ssaatmistasuga ja tellige nendest firmadest, kus pakutakse turvalisemat saatmisviisi, kus paki liikumist on võimalik jälgida.
 
Kahju jah 25. jaanuar 2015, kl 16.02
Meie peres läks kaotsi posti teel saadetud 20 eur piletilevi kinkekaart. Kui ka oleks valesse postkasti sattunud, siis poleks teine saaja ka vastu valgust vaadates tuvastanud, et saadetis rahalist väärtust omab, õnnitluskaardi vahel oli tõenäoliselt see kinkekaart. Uue aasta esimestel tööpäevadel postitatud eestisisene lihtkiri - täna on kuu lõpp ja ikka pole saanud. :(
 
teema autor 25. jaanuar 2015, kl 16.28
No kui on valida kas Hiina rämps või Šveitsi kvaliteet, kumma kasuks sina otsustad? :D Tegu on väga spetsiifiliste asjadega, mis sealt tulid ja vajalikud minu tööks ja ma ei saa lasta oma kleintidel Hiina saastaga ringi käia. Ja muid variante enam EI ole. Tõesti ei ole korralikku kraami saada. Vaatan, mis sealt öeldakse mulle. Aga väga vihale ajab. SU TÖÖ on see, sa saad selle eest tasu.. Võiks olla vähe rohkem tähelepanelikum, eriti selliste postkasti pakkidega! Ometi on KÕIK eelnevad korrad kohale tulnud ja nüüd siis ei midagi.
 
irw 25. jaanuar 2015, kl 16.32
Need šveitslased on ju kõige suuremad hiina rämpsu vahendajad. Sina lollike jah usud, et saad super šveitsi kvaliteeti.
 
viimasele 25. jaanuar 2015, kl 16.36
Kahjuks ei tule ikkagi see kraam Hiinast nagu sa arvad ;) Kõk asjad ei ole Made in China, nii uskumatu kui see ka poleks. Tee äkki silmad lahti.
 
viimase viimasele 25. jaanuar 2015, kl 16.57
God made man and woman. Everything else Made in China...
 
marple 25. jaanuar 2015, kl 17.16
On see postkast sul üldse vargusekindel, ei imesta kui mingi korterinaaber selle priske ümbriku sealt välja õngitses, eesti elu argipäev.
 
teema autor 25. jaanuar 2015, kl 17.25
Ikka on! Metallist postkastiboksid peenikese vahega ülevalt. Seda ei saa hea tahtmise juures ka kätte ilma võtit omamata. Lisaks ma ei usu, et pensionärid seda sealt üldse välja hakkaksid näpistama. Sest just pensionärid seal peale meie ainult elavad. See naine, kes uksetaga käis oli kuskilt mujalt majast üldse, esimest korda nägin. Selleks, et sisse saada peab helistama.
 
tjahh 25. jaanuar 2015, kl 17.38
Kui asjal vähegi väärtust, siis saatke või laske saata tähitult. Siis saab teekonda jälgida ja postkontoris lamenti lüüa.

Mulle saadeti välismaalt detsemberi esimesel nädalal postkaart ja pole veel kohale jõudnud. Loen siit, et ka Eesti-sisesed kirjad ei jõua enam kohale. Ominava vist on omale suure ahju ehitanud, kuhu kõik visatakse.
 
nii ongi 25. jaanuar 2015, kl 17.52
lihtpiostiga lasevad ainult lollid pakke saata.
 
tõenäoliselt 25. jaanuar 2015, kl 19.40
Kuna kirjutad, et pakk maksumuselt kallis ja saadetud Šveitsist(mis ei ole Euroopa Liidu maa), siis pakun, et see pakk on tollis ja ootab impordi ja tollimaksude tasumist, nagu kõik väljapoolt EL saabunud üle 22 eur maksumusega saadetised. Uuri sealt.
 
teema autor 26. jaanuar 2015, kl 10.31
No mitu korda ma juba kirjutan, et firma EI PAKU peale ühe saatmisviisi enam mitte midagi muud. On sellest siis nii raske aru saada? :D

Aga ÕNNEKS potsatas pakk mulle täna kohale. Kummalisel kombel puuduvad sellel tavapärased Tallinna ja minu maakonna templid. Ja kummalisel kombel tuli see kohe peale Omniva aadressi pärimist. Firma kinnitas, et nende andmetel jõudis pakk 16ndal Eestisse. Neil on oma välismaine jälgimissüsteem, mis Eestisse jõudes saabki lõpu. Seda, mida nad seal mu pakiga 10 päeva tegid on küll arusaamatu. Pakk oli väga ära kortsutatud ja vaat et peaaegu otsast lahti :D Aga noh, ma olen õnnelik, et kohal.
 
mhhh 26. jaanuar 2015, kl 11.23
usume jee, et kvaliteetkaupa müüv ettevõte ei paku mitte ühtki turvalist saatmisviisi. Üks kahest, kas tegemist on mingi üliodava saastapoega, või on ostja ise keeldunud kallist saatmistasu maksmast.
Olen väga mitmetest riikidest tellinud (kuigi teemaalgataja ilmselt ei tea ühtki teist riiki peale Hiina, kust oleks võimalik tellida). Ja tõesti kvaliteetset kaupa müüvad firmad pakuvad ALATI mitut varianti, kuidas kaupa saata. Ja, Šveitsist tellides on saatekulu tõesti kallis. Ilmselt selles ongi probleem, et ei raatsita maksta. Koonerdades pole ka vaja halada, oma valik.
 
selge 26. jaanuar 2015, kl 11.26
Potsatas postkasti täna, seega oli su inin ja kogu teema täiega mõttetu!!!
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!