Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Pevkur: Euroopa on nõus sellega, et Eesti võtab vastu meile jõukohase hulga pagulasi
 
tiit 15. juuli 2015, kl 22.32
Meie pere ka hoiab eestlastest eemale ja kasvatame lapse teises keeles ja kultuuris.
Ps. Ei toeta Adereid, Noolt ega teisi eestlasi. Aga austan kes toetab. Meie pere ei toeta eestlasi, ka kirjandust mitte. Ei ole nagu midagi seal.
 
tiit on fašist 15. juuli 2015, kl 22.55
Miks sa tiit üldse eesti keelses inforuumis toimetad?
 
loen ja aru ei saaa 15. juuli 2015, kl 23.24
galita Kirjutas:
koli Islam
> i kalifaati, sinna kus ISIS valitseb. Kui veab saa
> d mõne terroristi viiendaks naiseks ja sinu lapsi
> lastakse pommidega õhku, et uutele võitlejatele pr
> aktilist õpetust anda. Aga kui ei vea, siis hakkav
> ad islamivõitlejad sind käest kätte müüma ja kui k
> asutamiskõlbmatuks muutud, raiutakse pea maha või
> loobitakse kividega surnuks.


Ja mina aru ei saa, mida need mustad sealt aafrikast põgenevad, eksole, miks nad ometi kalifaadiga koostööd ei tee, aafrikas pole ju midagi halba lahti, puha mugavuspagulased kõik, kas pole?
Krdi lolli juttu ajate, nagu notitaks kalifaadis ainult valgeid. Arvate, et mustadel endil pole kabuhirm?
 
eest lane 15. juuli 2015, kl 23.36
tiit on fašist Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Miks sa tiit üldse eesti keelses inforuumis toimet
> ad?

Sest sündisin kahjuks eestlaseks, mida häbenen nüüd.
Eestlasi peetakse narko muuladest sadist-rassistideks mujal maailmas. See teeb ka minule häbi, sest kahjuks olen selle rämps rahva hulgast.

Kas oskad nimetada vähemalt ühte eestlast, kellest maailm lugu peab? Ma ei oska.
 
üks 16. juuli 2015, kl 09.52
viimasega väga nõus. seda tehakse raha pärast, aga ükski summa pole seda väärt, et muuta turvalisust olematuks, elada pidevas hirmus jne jne. enesetaputerroriste meil veel ei ole olnud, veel.....
kuid kauaks enam.....
laupäeval kell 17 peaks olema meeleavaldus, kust täpsemat infot leiab?
 
galita 16. juuli 2015, kl 10.15
loen ja aru ei saaa Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> galita Kirjutas:
> koli Islam
> > i kalifaati, s
> inna kus ISIS valitseb. Kui veab saa
> > d mõne t
> erroristi viiendaks naiseks ja sinu lapsi
> > la
> stakse pommidega õhku, et uutele võitlejatele pr

> > > aktilist õpetust anda. Aga kui ei vea, siis ha
> kkav
> > ad islamivõitlejad sind käest kätte müüm
> a ja kui k
> > asutamiskõlbmatuks muutud, raiutak
> se pea maha või
> > loobitakse kividega surnuks.
>
>
>
> Ja mina aru ei saa, mida need mustad s
> ealt aafrikast põgenevad, eksole, miks nad ometi k
> alifaadiga koostööd ei tee, aafrikas pole ju midag
> i halba lahti, puha mugavuspagulased kõik, kas pol
> e?
> Krdi lolli juttu ajate, nagu notitaks kalifa
> adis ainult valgeid. Arvate, et mustadel endil pol
> e kabuhirm?


Millegi pärast on kõige suurem kabuhirm noortel ja tervetel meestel, kes suures hirmust Euroopasse trügivad, mitte lastel ega naistel. Kui neil nii suur hirm vägivalla ees on, miks nad siis jätkavad Euroopas vägivallatsemist?Las neid mustasid koguneda siia väheke rohkem ja siis on Eestis elavatel eestlastel kabuhirm.
Kui mingi ime läbi peaks mustade kogukond väikeseks jääma, siis eesti keelt nad siin nagunii rääkima ei hakka, nad võtavad omaks vene keele kuna see keel on neile juba tuttav. Eesti on juba üle 20a. iseseisev olnud ja siiani ei ole suudetud Ida-Virumaa venelasi integreerida ja nüüd püütakse rahvast propaganda abil panna uskume, et neegreid ja moslemeid on võimalik Eesti ühiskonda integreerida ja nad hakkavad siin eesti keelt rääkima. Ole õnnelik kui sa varsti ise ei pea mõnes Aafrika suguharu keeles rääkima hakkama.
 
palun abi 16. juuli 2015, kl 12.41
Ketran juba mitu päeva vastavaid teemasid läbi ja peale ühe trolli, kes eestlasi rassiamis süüdistab ei leia ma kedagi, kes ütleb, et sõjapõgenikke on Eestisse vaja. Tahan teha väikest kirjatööd sel teemal, aga troll pole hea näide. Kas ma saaksin paar tsitaati siinkommenteerijailt, kus põgenike vastased näevad teise poole soovi maa tumedanahalisre inimestega üle ujutada? Vastavaid etteheiteid on mitu, aga need oleks nagu vaakumisse loobitud.
 
galita 16. juuli 2015, kl 13.16
Pagulaste pooldajatel puudub oma arvamus, nad kirjutavad seda mida kästakse, ja vaevalt nad seda isegi soovivad, et Eesti enamuse moodustavad moslemid ja neegrid. Võib-olla mõned üksikud pagulaste pooldajad on tõesti nii sinisilmsed ja arvavad, et Eestis läheb teisiti ja need algselt välja öeldud 200 pagulast jäävadki 200 pagulaseks Eestimaa pinnal. Sel juhu ei oleks see tõesti veel katastroof, aga paraku on mind raske veenda selles, et Eestis kehtivad teistsugused loodusseadused kui näiteks Rootsis, kus ühest pagulasest on 60 aastaga saanud ligi 600 000 pagulast. Samuti on raske uskuda, et siinsed neegrid, moslemid on teistesse Euroopa riikidesse elama asunud suguvendadest rahumeelsemad. Kõikides immigrantidega asustatud piirkondades on kõrge kuritegevus ja nagu hiljuti lugeda sai, kasvavad taolistes getodes tulistamisjuhtumid. See tähendab, et Eestisse tekkivad piirkonnad kuhu täie aruga valge inimene oma jalga ei tõsta, sest paremal juhul röövitakse ta seal paljaks, halvemal juhul pekstakse sandiks või tapetakse. Lisaks sellele toob see kaasa narkokaubanduse kasvu ja narkootikume hakatakse müüma ka väljaspool getosid, eestlaste lastele.
2 aastaga pagulased nii kardinaalseid muutusi veel kaasa ei too, aga 20 aasta pärast ei ole enam seda rahuliku Eestit kus me oleme harjunud elama täna. Pagulaste vastu tuleb olla siis kui neid on vähe, kui neid koguneb siia tuhandeid, siis ei ole enam midagi teha ja tuleb leppida sellega, et Eesti on kaotatud.
 
tänan! 16. juuli 2015, kl 13.36
Aitäh, aga see pole päris see, mida ma näite all silmas pean. Oleks hea aada selgesõnaline tsiteering mõnest põgenike maaletoomist heakskiitvast kommentaarist. Lihtsalt ma ei suutnud peale juba mainitud trolli vada leida ühtegi kommentaari mille autor arvab, et põgenike asustamine Eestisse on hea ja vajalik ning Eesti vajab võõramaalaste sisse vedamist. Käib tuline vaidlus, aga milliste väidete vastu, pole kerge mõista.
 
Zebra 16. juuli 2015, kl 14.06
Mis teil pagulaste vastu konkreetselt on peale selle, et nad kohe teie autod põlema panevad ja teid kiirelt ära vägistavad ka ? Auto saab uue osta ju ning see üks kord vägistamist kah niiväga suur asi pole, mida põdeda, paljud ei saa üldse seksi aastate jooksul ja oleksid üsna huvitatud sellest...
 
to ga 16. juuli 2015, kl 14.22
galita Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Pagulaste pooldajatel puudub oma arvamus, nad kirj
> utavad seda mida kästakse,

Kust selline arvamus tuleb? Kogu euroopa on põhjendatud arvamusega pagulasi toetav ja tegudes seda kinnitav.
Mitte keegi ei käse kedagi midagi öelda vms.

Kogu euroopa peab ka eestit äärmuslikuks rassismiriigiks ja seda põhjendatult.
 
transeurop 16. juuli 2015, kl 14.32
Oleks huvitav saada konkreetset infi, kes käsib nn. pagulaste toetajatel kirjutada ? Illuminaadid või vabamüürlased või ehk isegi koguni juudi plutokraadid ??
 
OH 16. juuli 2015, kl 14.40
Transeurop, sa oled ikka sinisilmne. Reptiloididest oled midagi kuulnud?
Irv.
 
eelmisele kahele rassistile 16. juuli 2015, kl 14.52
aga te rassiloididest olete teadlik?
 
transeurop 16. juuli 2015, kl 15.18
Jaah, õige küll, mul oligi see arvamus, et ikkagi midagi muud kui juudid mängus - reptiloidid just täpselt ongi !
Pagulaste toetajaid käsivad tegutseda just nemad. Just kontrollisin ka, panin ennast kirja pagulastetoetajana ning kohe saabuski reptiloidi poolt meili käsk tegutsemiseks. Katseaeg küll, tasuta seega, aga nelja kuu pärast lubati üsna head pappi ! Kadestage, rassistid ! Teile ei maksa keski, penid...
 
naera puruks 16. juuli 2015, kl 15.50
to ga Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> galita Kirjutas:
> ------------------------------
> -------------------------
> > Pagulaste pooldajat
> el puudub oma arvamus, nad kirj
> > utavad seda m
> ida kästakse,
>
> Kust selline arvamus tuleb? K
> ogu euroopa on põhjendatud arvamusega pagulasi toe
> tav ja tegudes seda kinnitav.
> Mitte keegi ei kä
> se kedagi midagi öelda vms.
>
> Kogu euroopa pe
> ab ka eestit äärmuslikuks rassismiriigiks ja seda
> põhjendatult.

Kogu euroopa ägiseb ja on hädas, aga seda ju tavameedia ei kajasta! Kas veel vähe on videoid ja materjali tegelikkuse kohta. Vaatame, mida Inglismaa veokijuhid enda kaitseks ette võtavad. Valetasin, tegelikult on ka tava<jakirjanduses küllaga fakte ja artikleid, kuidas inimesed on hädas ja tahavad selle hulluse lõpetamist. Ainsad, kes poolt on ja ajupesuga tgelevad- on Brüsseli bande, ülejäänud saavad sellest kasu!
 
naera puruks 16. juuli 2015, kl 15.51
* videosid
 
to galita 16. juuli 2015, kl 16.02
See küsija siin on liba...

ja veel... pagulaste toetajatel käseb kirjutada RAHA!
 
transeurop 16. juuli 2015, kl 16.10
RAHA käseb ? Palju konkreetselt on see käse ? Mis summas ja vääringus ?
 
puru vana 16. juuli 2015, kl 16.15
naera puruks Kirjutas:
-------------------------------------------------------
>Valetasin, tegelikult on ka tava<jakirjanduses

Kas tunnistad, et oled tüüpiline valetav rassistist eestlane?
 
naera puruks 16. juuli 2015, kl 16.36
puru vana Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> naera puruks Kirjutas:
> ------------------------
> -------------------------------
> >Valetasin, teg
> elikult on ka tava<jakirjanduses
>
> Kas tunnis
> tad, et oled tüüpiline valetav rassistist eestlane
> ?

... ja sina manipuleeriv, eksole!
 
transeurop 16. juuli 2015, kl 16.44
Pigem olla manipuleeriv kui manipuleeritav, eriti kui olla selline manipuleeritav rassist-eestlane, kes ise oma peaga miskit mõtelda ei oska. Isegi alumisega.
 
noh 16. juuli 2015, kl 21.05
hästi informeeritud transeurop.se
palun selgita kes olid need kes röövisid tühjaks Prantsusmaal nädal tagasi Marimasi relvalao ja miks sellest vaikitakse? pagulased on kõige tõenäolisem vastus, eks ole nii manipuleeriv
 
nuno 16. juuli 2015, kl 21.55
noh Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> hästi informeeritud transeurop.se
> palun selgita
> kes olid need kes röövisid tühjaks Prantsusmaal n
> ädal tagasi Marimasi relvalao ja miks sellest vaik
> itakse? pagulased on kõige tõenäolisem vastus, eks
> ole nii manipuleeriv

relvaladusid ja riiki röövitakse iga päev.
kuid maailmas on rassistideks ainult eestlased.
 
nuno on kkk toetajast foobik 16. juuli 2015, kl 22.10
Relvaladusid küll igapäevaselt ei röövita.
 
kkk 16. juuli 2015, kl 22.38
nuno on kkk toetajast foobik Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Relvaladusid küll igapäevaselt ei röövita.


aga kust siis valge inimese musta turu relvad pärinevad?
ikka otse tehastest ja ladudest jne.
 
Jah 16. juuli 2015, kl 23.20
Ärge põdege, kohe tuleb jääaeg, Betelgeus plahvatab supernoovana ja gammakiirgus hävitab elu Maal, magnetpoolused pööravad end ringi, tsunamid-taifuunid pööravad elu segi, mesilaste hukkumine peatab vilja valmimise, ... midagi oli ikka veel... ei tule meelde.

Seega, pole mõtet muretseda, elu saab enne otsa, kui poliitikud tarku (meie meelest) otsuseid teevad.
 
Oooo 16. juuli 2015, kl 23.42
Eelmine räägib 100% õigust!!
 
toetan pagulasi, ei toeta eestlasi 17. juuli 2015, kl 09.14
"Taavi Rõivase 100 päeva intervjuu: Kreeka ja pagulaste aitamine on meie kohus, Savisaarega punti löömiseks pole põhjust (222)"

http://epl.delfi.ee/news/eesti/taavi-roivase-100-paeva-intervjuu-kreeka-ja-pagulaste-aitamine-on-meie-kohus-savisaarega-punti-loomiseks-pole-pohjust?id=71929287

Nõustun, nagu kogu mitte-rassistlik Euroopa, et nõrgemaid tuleb aidata, pagulasi tuleb aidata.
Aga olen vastu, et eestis poliitik alalõpmatta teist poliitikut halvustab.

Kogu Euroopa on vasakpoolse poliitikaga ja austab teisi, eesti äärmus parempoolsus vürtsitatud ebamoraaligi kuni rassismiga uhkustamiseni välja, on ainulaadne.
 
galita 17. juuli 2015, kl 15.14
transeurop Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Pigem olla manipuleeriv kui manipuleeritav, eriti
> kui olla selline manipuleeritav rassist-eestlane,
> kes ise oma peaga miskit mõtelda ei oska. Isegi al
> umisega.


Ja mida tarka sina oma alumise peaga välja mõtlesid? Ehk kirjutaksid sellest täpselt, sest su praegusest postitusest ei loe küll mingit tarkust välja.
Kui käske jagaks Moskva, siis kisaksid, et eestlased on fašistid.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!