Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Kas õpetaja võib?
 
murks 12. november 2015, kl 21.31
selline mure,et jäin spikriga vahele, hinded siis olid kaks kolme ja üks kaks,läksin siis järeltööle,kuna õpetaja polnud nõus kahe positiivse hindega kursusehinnet välja panema ning jäin spikerdamisega vahele, mida juhtub väga harva ja siis nüüd vaatasin ekoolist,et pean terve kursusetööd uuesti vastama..
Kas õpetaja võib käskida õpilasel kolm suure mahulist tööd järgi teha,kui neist on vaid üks ebaõnnestunud?
Küsimus tekib nagu selles,et kui ma olen kaks tööd teinud hädise kolme peale ära ja nüüd pean 3 tööd tegema,on see reaalne ja kas see pole lihtsalt puhas kius?
 
kuts 12. november 2015, kl 21.55
kui sa ei ole võimeline gümnaasiumis õppima ja see käib sul üle jõu kaalu kooli vahetamist. Gümnaasium on ettevalmistus akadeemiliseks kõrghariduseks- mitte lapsepõlvepikendus. Hädiste kolmede peale ei ole mõtet gümnas õppida- sa õpid ju endale mitte õpetajale ...
 
tttttsssss. 12. november 2015, kl 21.59
Ikka võib lasta, kuna spikerdamisega tõestasid, et sind ei saa usaldada ning ei saa olla kindel, et eelmiste tööde sooritamise ajal ei spikerdanud.
 
murks 12. november 2015, kl 22.01
no aga kui vahele pole jäänud,pole tal õigus mult seda paluda
 
kui 12. november 2015, kl 22.17
oled naine, pane mini selga ja avar dekoltee, paku õpetaja riista hõõrumist, kohe tuleb viis :)
 
murks 12. november 2015, kl 22.24
selles asi ongi,et ta on naine :D
 
Kas 12. november 2015, kl 22.40
Kas koolis ei õpetata, et peale koma ja punkti pannakse tühik. Õpetaja kohustus ongi lurud õppima panna. Ja see on üks võimalus, õetaja tegi õigesti.
 
murks 12. november 2015, kl 22.57
oh issukene, võin julgelt öelda,et eesti keel on mul alati 5 olnud, ma ei tulnud siia eesti keelt õppima, vaid oma küsimusele vastust otsima :) umbes kohe kui mingi alakas kirjutab, peab heiti laskma..
 
niijah 12. november 2015, kl 22.58
õpetajal pole üldse kohustust lubada mingeid järeltöid teha. Spikerdamine on hinne üks ja kui vaidlema hakkad võib õpetaja sulle rahulikult kahe välja panna. Kaks kolme ja üks annab ilusti kokku kahe.
 
teine lahendus 12. november 2015, kl 23.04
murks Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> selles asi ongi,et ta on naine :D


aga paku siis oma riista talle...
 
murks 12. november 2015, kl 23.34
no aga riista pole..
 
pole hullu 13. november 2015, kl 09.12
Enamus õpetajad on lesbiliste kalduvustega. Seega anna hagu!
 
RR 13. november 2015, kl 10.31
Süütu - kuni pole süüdi mõistetud. Kui õpetaja ei suuda tõestada, et sa teised kaks tööd ka spikerdasid, ei tohi ta sinult nõuda nende uuesti tegemist. Aga üks on see, mida tohib ja mida mitte ja teine on see, kuidas õpetaja käitub ja kas kool teda tema tegemistes toetab. See on tegelikult päris uskumatu, kui paljud õpetajad arvavad, et lapsed kodus nende käitumisest ei räägi ja kuidas hakatakse vassima ja siluma kogu kooli juhtkonnaga, kui mõni olukord peaks vanema suu läbi kooli tagasi jõudma. Ja tegelikult on vanemad ka fakti ees, kui julged selgitust nõuda, siis pane oma laps teise kooli või arvesta sellega, et sinu lapse elu tehakse probleemse õpetaja poolt kooli lõpetamiseni põrguks. Selline ebaõiglus saabki jätkuda nende vanemate toel, kes siin liigitavad oma lapsi headeks ja võõraid halbadeks, nende lapsed lihtsalt ei julge rääkida, kuidas õpetajad koolis käituvad. Tavaliset need lapsed oma vanematega igapäeva tegemistest üldse ei räägigi, sest ega vanemaid see ka eriti ei huvita. Kel on vaja veel sellist igapäev stressi, et hakka nägema oma lapse probleeme ja muresid, aga kui silm kinni pigistada, siis saab need lihtsalt oma vaateväljast eemaldada ja mõeldagi, et lapse elu on lill. Ühesõnaga oled sa raske olukorra ees, võib-olla on sul mõistlik klaasijuhataja, kellega annab rääkida ja saade olukorra koos ära lahendada. Ja huvitav, et mitu % lastest võiks käe südamel panna ja öelda, et ta pole kunagi spikerdanud - 5% ehk?
 
njahh 13. november 2015, kl 11.03
soodustame ning õigustame aga jah õpilase laisklemist ja spikerdamist.

Mina õpetajana annaksin järeltööks sellise töö, mis haarab ka eelmisi teemasid.

Muide, väljamaa kõrgkoolidest saaksid spikerdamisel koheselt kinga...

Nagu öeldi, gümnaasium pole kohustuslik ja kui hakkama ei saa, otsi jõukohane õppeasutus.
 
mis gümnaasium? 13. november 2015, kl 11.12
Lapse jutt on kusagil 13-aastase tasemel. Ei siin ole mingi gümnaasiumiga tegemist. Lihtsalt laps otsib õigustust ja tahab kedagi süüdistada. Kas õpetaja võib...? Kas õpetajal on õigus...? Aga ise on süüdimatu. Õpetajal pole mingeid õigusi, lapsel on õigused!
Õpilasel on kohustus koolis eelkõige õppida, aga mitte ebaausalt käituda. Ja kui sellise sigadusega hakkama saadi, siis nüüd tulebki vastutust kanda.
 
RR 13. november 2015, kl 13.01
Kohustus õppida? Meie haridussüsteemi järgi õppides eeldatakse, et igast põhikooli lõpetanust peaks tulem matemaatik, keelefiloloog, füüsik/keemik jne. Mitte üks neist, vaid ikka kõik korraga! See ei olegi üldse võimalik, et keskmine põhikooli õpilane suudaks kogu materjali prefektselt pähe õppida, et ilma spikerdamata põhikool läbi teha. Ma ei räägi lastest, kes kõike lennult haaravad - jumal on neid ja nende vanemaid õnnistanud. Keskmine kooliõpilane on koolipäeva koolis, peale kooli on tõenäliset veel trenn ja siis tuleb koju tuupima, seda siis kuni uinumiseni, see on normaalne? Ja õpetajad ei suuda ikka aru saada, et koolis ei ole ainult üks õppeaine ja see siis nende aine.
 
mhhh 13. november 2015, kl 13.45
RR Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Kohustus õppida? Meie haridussüsteemi järgi õppide
> s eeldatakse, et igast põhikooli lõpetanust peaks
> tulem matemaatik, keelefiloloog, füüsik/keemik jne
> . Mitte üks neist, vaid ikka kõik korraga! See ei
> olegi üldse võimalik, et keskmine põhikooli õpilan
> e suudaks kogu materjali prefektselt pähe õppida,
> et ilma spikerdamata põhikool läbi teha. Ma ei rää
> gi lastest, kes kõike lennult haaravad - jumal on
> neid ja nende vanemaid õnnistanud. Keskmine kooliõ
> pilane on koolipäeva koolis, peale kooli on tõenäl
> iset veel trenn ja siis tuleb koju tuupima, seda s
> iis kuni uinumiseni, see on normaalne? Ja õpetajad
> ei suuda ikka aru saada, et koolis ei ole ainult
> üks õppeaine ja see siis nende aine.

Vaimse alaarenguga isikutele on olemas lihtsustatud õppekavaga erikoolid. Normaalne keskmine laps suudab vabalt tavalise põhikooli programmi läbida. Sa ära pane oma last kümnetesse trennidesse ja ringidesse, lisaks koolile. Vaene laps, kes igapäev lisaks koolile veel 5-6-s trennis-ringis peab käima, loomulikult ei suuda pärast seda veel ka õppida. Kui ise oled lapse ülekoormanud, siis ära halise, et keegi ei suuda õppida. Vabalt suudaks, kui koormus (lapsevanema määratud) ülejõu ei käiks.
 
RR 13. november 2015, kl 14.02
Ma ei räägi suutmatusest programmi läbida, ma räägin, kui levinud oli, on ja jääb koolis spikerdamine. Aga sina tõenäolselt oled see üks "sinisilmadest", kes oma lapsega ei suhtle ja kõik lapsed peale enda lapse vajavad erikooli :) või oled sa just üks neist eespool kirjeldatud õpetajatest, kes ei näe ühtegi õppeainet peale oma aine. Samas on koolis üsna populaarne kokkuvõtete tegemine ja on ka õpetajaid, kes lubavad spikerdada (või õigemini pigistavad silma kinni)ja näevad spikris teema läbitöötamist ja kokkuvõtte tegemist. Et kuidas keegi, võib ju joosta võidu tuuleveskitega või leida selles õpilase jaoks midagi head ja kasulikku.
 
siin pole ju midagi vaielda 13. november 2015, kl 15.53
Õpetaja ei lubanud tunnis abimaterjali kasutada. Õpilane sellega ei arvestanud ja kasutas ikka. Õpetaja silmis kaotas õpilane usalduse ja ta tahab kontrollida, kas ka varasemad hinded on saadud ebaausalt.
No kus see probleem siin on?

Mis puutub sellesse, et lastel koolis kole palju õppida, siis ühinen täiesti mhhh-ga. Kui ikka võimed ei küüni programmi nõueteni, siis ei ole mõtet programmi süüdistada. Tuleb valida jõukohasem.
 
njahh 13. november 2015, kl 18.51
RR, ära kasuta võõrsõnu, kui sa nende tähendust ei tea. Kas tõesti peab laps õppima midagi prefektselt ära?

Muide, õppekava koostamisel arvestatakse, et see oleks jõukohane keskmisele õpilasele ja jõukohane vähemalt hindele hea. Seega, kui laps on vähemalt keskmine või ka alla keskmiste võimetega, saab ta rahuldava igal juhul kätte.
Kui ta pole suuteline programmiga toime tulema, võiks mõelda lihtsustatud õppekavale.
Muide, õppekava on aasta-aastalt lihtsustunud, õpetajad on viinud nõudmised miinimumini. Kui laps midagigi teab, saab ta kolme kätte.
Alles siin Priimägi hädaldas, et mis tema kooliga tehtud on ja et laste tase on alla arvestuse...
Muide, õpetajatel pole varsti enam võimalik vähem nõuda, sest põhi on ees ja pole enam kuhugi allapoolne minna. Variant oleks koolidel jääda lihtsalt lapsehoiu asutusteks, kus lapsed ühisel pinnal nutides mängivad.
 
õpilane taas 14. november 2015, kl 16.43
RR Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Kohustus õppida? Meie haridussüsteemi järgi õppide
> s eeldatakse, et igast põhikooli lõpetanust peaks
> tulem matemaatik, keelefiloloog, füüsik/keemik jne
> . Mitte üks neist, vaid ikka kõik korraga! See ei
> olegi üldse võimalik, et keskmine põhikooli õpilan
> e suudaks kogu materjali prefektselt pähe õppida,
> et ilma spikerdamata põhikool läbi teha. Ma ei rää
> gi lastest, kes kõike lennult haaravad - jumal on
> neid ja nende vanemaid õnnistanud. Keskmine kooliõ
> pilane on koolipäeva koolis, peale kooli on tõenäl
> iset veel trenn ja siis tuleb koju tuupima, seda s
> iis kuni uinumiseni, see on normaalne? Ja õpetajad
> ei suuda ikka aru saada, et koolis ei ole ainult
> üks õppeaine ja see siis nende aine.

Keskmine õpilane suudab väga edukalt põhikooli ilma spikerdamata läbida. Mina näiteks hakkasin spikerdama alles gümnaasiumi keskel, kui nutitelefoni muretsesin ning aeg-ajalt vene keele tunnis tõlke äppi kasutasin.
Normaalsel õpilasel ei ole mingit probleemi ainete läbimisega, KÕIGI ainete. Nii algkoolis, põhikoolis kui ka gümnaasiumis.
Parak nõustun nendega, et kui laps pole suuteline oma peaga põhikooli läbima, tuleb valida jõukohasem kool, mis pakub erivajadustega lastele lihtsamat programmi.
 
lo 15. november 2015, kl 22.02
Küsimus pole ju kooliprogrammides. Ja ainult väikese ajumahuga isik arvab, et õpetaja tahsb ikks halba, nõuab liiga palju,üldse teeb kogu aeg õpilase elu hea meelega raskeks. Spikerdasid, järelikult oled petis. Petistele pole põhjust midagi andestada, sest valel on lühikesed jalad, varga peas põleb müts, tühi kott ei seisa püsti jne.
 
Ölk 04. detsember 2015, kl 23.06
Tundub, et õpetaja hoolib Sinust. Ta teeb ju sellise võimlemisega oma elu ise raskeks - tal tuleb välja mõelda uued küsimused mitte üheks, vaid lausa kolmeks järeltööks ning hiljem õhtul kodus seda pikka, ilmselt mitte eriti tarka juttu veel lugeda ka.
Hinda seda, mida Sinu heaks tehakse.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!