Halb kogemus
viisakus
birgit 05. detsember 2018, kl 11.58 |
Viisakas klienditeenindaja 05. detsember 2018, kl 22.16 |
Töötan klienditeenindajana. Mina oma töös proovin olla võimalikult viisakas ja abivalmis. Kliendid pigem ise on ebaviisakad,ei tee kuulmagi mu Teret. Ega väga ei jaksa teretada ega üüber viisakas olla kui sul päevas käib vähemalt 500-600 inimest. Sellest pooled või isegi veerand ei vasta samaga vaid,et saaks kiiresti kassa juurest minema(muidu peab veel head aega ütlema).
Ma arvan kui oleks rohkem viisakaid ja sõbralike kliente, oleksid müüjad ka rõõmsamad ja viisakamad. Nagu küla koerale, nii koer külale.
Ma arvan kui oleks rohkem viisakaid ja sõbralike kliente, oleksid müüjad ka rõõmsamad ja viisakamad. Nagu küla koerale, nii koer külale.
kellelt küsid? 05. detsember 2018, kl 23.39 |
Karl Kindermacher 07. detsember 2018, kl 19.50 | Registreerus: 12 aastat tagasi Postitusi: 856 |
Kummaline jah, et näiteks Varssavis või Prahas, kus klientide arv peaks tublisti suurem olema, kipuvad kassapidajad suisa lobisema sinuga. (Lõunapoolsed maad on teema omaette, aga see siinsamas lähedal ju) Viisakus niikuinii. Ja ei ole ma sugugi märganud, et sealsed kohalikud ostjad väga erineks meie omadest. Miskipärast sealsed klienditeenindajad jaksavad teretada.
Ka ei tahaks ma hästi uskuda, et teemaalgataja jalalt jalale tammudes kassa kõrval tervitust ootab. Pigem ikka vastutervitust. Miks ta muidu selle jutu üles võttis.
Ka ei tahaks ma hästi uskuda, et teemaalgataja jalalt jalale tammudes kassa kõrval tervitust ootab. Pigem ikka vastutervitust. Miks ta muidu selle jutu üles võttis.
Lisa postitus