Halb kogemus
Samsungi esindus TSC hävitas mu telefoni SIM-kaardi
Ülla-ülla 29. august 2024, kl 16.59 |
Telefon jäi pildituks ja hääletuks, läksin esimest korda elus telefoniparandusse. Vaatasin enne hoolega järele - Samsungi ametlik esindus, TSC hoolduskeskus. Võtsid kenasti vastu, hoiatasid, et diagnostika üksi on 20 eurikut, saatsid hinnapakkumise ja teate, et andmeid ei saa säilitada ja mina nõustusin hinnapakkumisega. Nädalaga oli valmis, läksin järele. Ja seal küsiti, et kas aitame kaardi sisse panna?
Mida?
Ma ju andsin neile telefoni koos kaardiga, ma ju ei teadnud, et ma pean selle enne ise välja koukima?
Ja nemad teatasid: no siis on see meil ära hävitatud. Üleliigsed asjad peame hävitama, selline on kord.
Mis ajast on SIM kaart telefoni juures üleliigne?
Ja oleks võinud siis mulle öelda, ma oleks selle siis kohapeal välja võtnud ja oma taskusse pannud. Aga ei, vastuvõtja ütles, et ega tema ka ei teadnud, et kaarti sees ei tohi olla.
Et siis esimest korda elus teenindusse tulnud klient peab nende sisekorra eeskirju teadma paremini kui nende teenindajad?
Ja mulle öeldi, et see kviitungi tagumisel küljel olev peenike muster on tegelikult kiri ja seal on see kirjas. Võib-olla ongi, ega ma ei vaidle, aga minu (vanainimese) silmad sellist kirja ei võta. Ja see kviitung anti mulle kätte alles siis, kui telefon juba nende käes oli, ma poleks saanudki enne seda lugeda.
Igatahes olen nördinud - minu kontaktandmed olid neil ju olemas, nii meiliaadress kui ka lauatelefon, oleks võinud mulle hiljem öelda, kui kohe ei teadnud. Ma oleks krabinal oma kaardile järgi tulnud. Mul on selle peal ju osa andmeid.
Ja siis saadeti mind Telia esindusse, et seal antakse mulle kohe uus kaart. Sõitsin siis bussiga linna ja trolliga Kristiinesse, olin poole tunniga kohal ja võtsin järjekorranumbri. Ja ootasin sellel reedesel päeval poolteist tundi . . . ja järjekord oli ikka veel kaugel . . . rohkem mul sellel päeval aega polnud, mul on kohustused ka. Läksin koju ja tahtsin aja üle interneti kinni panna - aga selgus, et selleks on vaja töötavat (SIM-kaardiga!) mobiili - nokk kinni, saba lahti, saba kinni, kõht lahti.
Igatahes hoiduge sellest TSC esindusest või vähemalt küsige kviitung enda kätte enne telefoni äraandmist. Ja lugege kõik see tagumise külje peenike muster hoolega läbi!
Kõige totram on see, et hiljem tuli meelde, et keegi on kunagi siinsamas kirjutanud just sellest probleemist - aga mina ei mäletanud õigel ajal. No kes see ikka teiste vigadest õpib, ikka tuleb endal kõik läbi teha.
Tunnen end tõeliselt lollina, et ei teadnud nende sisekorra eeskirju.
Mida?
Ma ju andsin neile telefoni koos kaardiga, ma ju ei teadnud, et ma pean selle enne ise välja koukima?
Ja nemad teatasid: no siis on see meil ära hävitatud. Üleliigsed asjad peame hävitama, selline on kord.
Mis ajast on SIM kaart telefoni juures üleliigne?
Ja oleks võinud siis mulle öelda, ma oleks selle siis kohapeal välja võtnud ja oma taskusse pannud. Aga ei, vastuvõtja ütles, et ega tema ka ei teadnud, et kaarti sees ei tohi olla.
Et siis esimest korda elus teenindusse tulnud klient peab nende sisekorra eeskirju teadma paremini kui nende teenindajad?
Ja mulle öeldi, et see kviitungi tagumisel küljel olev peenike muster on tegelikult kiri ja seal on see kirjas. Võib-olla ongi, ega ma ei vaidle, aga minu (vanainimese) silmad sellist kirja ei võta. Ja see kviitung anti mulle kätte alles siis, kui telefon juba nende käes oli, ma poleks saanudki enne seda lugeda.
Igatahes olen nördinud - minu kontaktandmed olid neil ju olemas, nii meiliaadress kui ka lauatelefon, oleks võinud mulle hiljem öelda, kui kohe ei teadnud. Ma oleks krabinal oma kaardile järgi tulnud. Mul on selle peal ju osa andmeid.
Ja siis saadeti mind Telia esindusse, et seal antakse mulle kohe uus kaart. Sõitsin siis bussiga linna ja trolliga Kristiinesse, olin poole tunniga kohal ja võtsin järjekorranumbri. Ja ootasin sellel reedesel päeval poolteist tundi . . . ja järjekord oli ikka veel kaugel . . . rohkem mul sellel päeval aega polnud, mul on kohustused ka. Läksin koju ja tahtsin aja üle interneti kinni panna - aga selgus, et selleks on vaja töötavat (SIM-kaardiga!) mobiili - nokk kinni, saba lahti, saba kinni, kõht lahti.
Igatahes hoiduge sellest TSC esindusest või vähemalt küsige kviitung enda kätte enne telefoni äraandmist. Ja lugege kõik see tagumise külje peenike muster hoolega läbi!
Kõige totram on see, et hiljem tuli meelde, et keegi on kunagi siinsamas kirjutanud just sellest probleemist - aga mina ei mäletanud õigel ajal. No kes see ikka teiste vigadest õpib, ikka tuleb endal kõik läbi teha.
Tunnen end tõeliselt lollina, et ei teadnud nende sisekorra eeskirju.
did_1305161 29. august 2024, kl 19.24 | Registreerus: 3 aastat tagasi Postitusi: 102 |
Lisa postitus