käisin täna eurolinesi tallinna bussijaama kassas-jube kogemus.Kaks ülbet mimmi lihtslt istusid arvuti taga ja lahendasid suure ja väikese shifti probleeme samas kassas oli järjekord.ainult üks viisakas venelanna püüdis kõiki teisi teenindada-ootasin 20 min et küsida küsimus-millal saabub buss-teised mimmid ei suvatsenud vastatagi.
Olen oktoobris suhelnud Eurolinesi kassaga pea igal nädalal ja sama teenindus-kui oled isegi ainuke külastaja läheb aega ikka 20 min vähemalt.eriti ülbe on seal üks punapea (lühikeste juustega) Sorry kui ei meeldi teenindada mine koristajaks.
Veel võiksid nad ka arvestada et oma jutud boyfrendidest ja klientide arvustamine( a la mingi nõmedik seisab jälle seal vist ,huvitav kas tahab midagi) on kahjuks pooliku vaheseina tagant väga hästi kosta ka kõigile.
Kurb on see et neil pole ka nimesilte rinnas teaks vähemalt teisi hoiatada nende ülbikute eest.
kahju oli mul vaadata venelannat kellega lihtsalt ülbati ja ei soovitud rääkida.Sorry kui töötad rahvusvahelises kassas kus müüakse enamikus venemaa pileteid võiksid siiski suvatseda vastata.Kole kogemus ja kagju ülemustest kes sellist harakakarja peavad