Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
kogemus Sunorekiga
 
pampsik 07. jaanuar 2002, kl 16.46
Sattusin juhuslikult lugema detsembrikuiseid kommentaare Sunoreki kohta ning kuna ise just sama firmaga kokku puutusin, tahaks nüüd ka oma kogemust jagada. Kuna "soovita head" rubriigis sisustusvaldkonda ei leia, siis kasutan võimalust siin rubriigis hoopis tänu avaldada. Oli meeldiv teenindus,korralik valik ja hinnaklasski oli vastuvõetav, kui just päris prahti ei hakka otsima. On mul nii need kirutud rulood (töötavad täitsa korralikult) kui ka "kohutavad " kardinapuud ja tekstiiligi. Paigaldada lasin firmal - mis ma ikka ise sinna lae alla ronin. Siiani ei ole küll mitte midagi ette heita ja üleüldse - kui toodetega ka peaks midagi juhtuma, siis mina küll ei häbene spetsialistide poole tagasi pöörduda. Mis sellest veebis virisemisest ikka kasu on. Nii et mina soovin neile hoopis jõudu!
 
Karin 07. jaanuar 2002, kl 17.57
Olen ka mina ostnud Sunorekist erinevaid aknakatteid ja võin väita, et nende poolt pakutav kaup ja teenindus on viimase peal! Pool nädalat tagasi käisin Sunorekist kardinapuud ostmas ja leidsin, et seal müüakse ka vahvaid jubinaid kardinapuu otstesse. Kuna müüja mulle kohe õigeid ei leidnud (pood pidi juba kümmekond minutit kinni olema), võttis teenindaja mu telefoninumbri ja lubas helistada, kui soovitud otsad leiab. Järgmisel õhtul helistas ja ütles, et võin nendele järgi minna. Tegu ei olnud tema jaoks sugugi suure diiliga, 180.- oli vaid arve. Aitäh minu poolt Sunorekile ja suurepärastele müüjatele Tartu mnt. poes.
 
kati2 07. jaanuar 2002, kl 19.58
Ei tea, kas "Sunorek" on nüüd oma tuttavaid firma mainet kaitsma saatnud või on Tartu mnt. poes töökorraldus parem. Igatahes Lasnamäel asuva filiaaliga on mul ka ainult ebameeldivaid kogemusi. Küll on müüja liiga hõivatud ja lihtsale küsimusele vastuse ootamine venib kohutavalt pikaks, küll on poeboksi uks juba enne ametlikku sulgemisaega kinni. Kuigi üks müüja ei saa klientide teenindamisega üksi hakkama, nihverdab teine müüja vaheseina taga ega mõtlegi teenindama tulla jne. Toodete ja materjalide kvaliteedi üle ma ei kurda, aga teenindus on vähemalt Lasnamäel küll alla igasugust arvestust.
 
Karin 07. jaanuar 2002, kl 20.40
Ei ole "palgatud" tuttav, olen väga rahulolev klient. Võibolla on mõnel probleemiks eelhäälestus - kui siseneda poodi tigeda või üleolevana, võib ka müüjat tabada tülgastus sellist klienti nähes. Olge ikka ise positiivsed, siis saate ka hea kohtlemise osaliseks. Muide, olen ka ise viimasel ajal viletsa kohtlemise osaks saanud kuid positiivsed kogemused varjutavad ebameeldiva.
 
kati2 07. jaanuar 2002, kl 21.50
Ei ole negatiivset eelhäälestust, aga Lasnamäe Sunorekis viibimise ajal langeb tuju küll tavaliselt mitu palli. Ma pole müüjatega tülinorija tüüp, nii et kui ooteaeg pikaks kisub, siis tulen lihtsalt tulema. Eks ma püüan siis edaspidi Tartu maanteel asju ajada ja loota, et seal kliente meeldivamalt koheldakse.
 
Lynn 09. jaanuar 2002, kl 14.27
ka kadaka teel on sunorekis toredad inimesed, nii et ... hoidugem lasnamäe sunorekist, või kuidas?! olen ka ise kord seal käinud. perfektne see teenindus just polnud, kuid küsitud sai ja vastused kah. tädi väheke tülpinud küll oli... kui auto olemas, pole vast parema teenindusega kohta muidugi raske leida...:))
 
ginger 09. jaanuar 2002, kl 17.41
Mina olen ka Sunoreki poolt tehtud kardinatega väga rahul. Halvema kogemuse sain hoopis Reeda Kardinatest, kust pool kuud peale tellimuse vormistamist teatati, et uups, müüsime teile mõeldud kardinariide teisele maha
 
Marika 11. jaanuar 2002, kl 21.44
Olen nõus, et Reeda Kardin pole midagi asjalikku. Kui suvel käisin seal nõu küsimas ja kardinapuid vaatamas/uurimas, siis suhtumine oli kuidagi veider ja üldse kummaline.
Normaalne koht on veel kardinate õmblemiseks ja kardinapuude ostmiseks Kaldinali Kardinasalong.
 
muri 13. jaanuar 2002, kl 13.51
kuna töötan ise Sunorekis, küll mitte Tallinnas siis tean et Lasnamäel töötavad väga toredad inimesed, tean ka et see töö ei ole just kõige kergemete killast - see tähendab töötada Lasnamäel. Andke neile andeks! Alati saab telefoni teel infot ja kasvõi aeg kokku leppida,et milleski täpsemalt vestelda.
Tihti käivad salongitöötajad ka kodudes mõõtmas ja muud nõu andmas,siis jääb salongi vähem inimesi ning kui rahvast on palju siis...
Tahame ju kliendile alati soovitada talle parimat lehendust seega ei saa tihti kiiresti ja ühest vastust anda.Peab tausta ka uurima.Lahendusi on alati mitu.
See jutt ei lõpeks iial mida üks või teine pool võiks teisiti teha.Seda on aga alati tunda kui klient negatiivselt meelestatult uksest sisse astub.Olgem positiivsed!
 
muri 13. jaanuar 2002, kl 14.19
Leidsin nüüd lõpuks selle põhilise kirja ka üles.Tore kiri täiesti teada põhjused kardinapuude vihkamiseks.
Alati tuleb minna poodi tagasi ja küsida abi või vahetada puu välja.Nagu igasugust teist kaupagi ükskõik millisest poest.Kuna kardinapuud on tehtud puidust tuleb vahel ette erinevusi nagu oligi juhtunud.Saab vahetada välja ka ainult seinakinnitused jne.
Seinakinnitused on alati maksimaalse pikkusega kaasa antud , et klient saaks need ise endale parajaks saagida.Sellise asjaga ei pruugigi iga inimene hakkama saada ,ka meesterahvas muideks.
Kahjuks küll.
Ruloode ja muude kangaste hinnavahe on ikka materjalis.Kui on ajutine kangas see tähendab ei ole põhivalikus siis on ta ka odavam.(viimane rull,vana materjal)
Tekstiilkangastel tuleks alati vaadata kes on tootja ja mis materjale kangas sisaldab.
Keegi ei keela teha enne suuremat ostu väikest turu-uuringut ja küsida ka kasutusjuhist või mõni nipp kuidas kardin paremini toimib.Üldiselt on ruloodel ka garantiiaeg.Uurige mida te ostate ja ei teki probleeme.
 
Potitu 13. jaanuar 2002, kl 20.24
Muri, oma viimases kirjas ütled, et keegi ei keela tegemast turu-uuringut. See ei puutu nüüd Sunoreki teemasse, aga tulin praegu "Prismast", kus uurisin pottide hindu ja märkisin neist paar tükki ka enda nimekirja, mida olin varem koostanud juba teistes poodides. Minu juurde astus müüja ja teatas, et ei tohi kirjutada! Nimelt HINDU ei tohtivat nende poes üles kirjutada! Ei ole küll kuskil varem sellist keeldu kohanud ja küsisin, kus see kirjas on, et ei tohi. Selgus, et kirjas ei ole, aga ikka ei tohi. Et müüjad peavadki seda takistama, kui keegi kipub kirjutama. No mis sa kostad!
 
Marii 14. jaanuar 2002, kl 04.22
icc, kuule, millises Prismas nii hea nali sinuga juhtus, lausa ennekuulmatu, ma tahax kohe kiusu pärast minna sinna hindu yles kribima:))
 
Potitu 14. jaanuar 2002, kl 09.47
See tore Prisma on Sikupillis. Ja see lugu juhtus 13. jaan.
Võiks küll loomkatseid korraldada, sest nii mõnelgi meist on ju vahel poodi minnes ostunimekiri kaasas. Huvitav, kas nad hakkavad kontrollima ja konfiskeerima isiklikke asju? Noh, nagu fotograafidel filmides filme aparaadist välja rebitakse :)
 
ohhooo 14. jaanuar 2002, kl 11.03
lähen kah hindu uurima...
 
maarika 15. jaanuar 2002, kl 10.35
...kah nõme, sedapuhku Kadaka teel. Läksime kardinapuid otsima, kuus tükki oli vaja, erinevate mõõtudega. Seisime seal tükk aega nõutult ja sobrides kardinapuudes, mis üksteise otsas hunnikus - terve jõuk tädisid viilis seal nö küüsi, ei astunud keegi poolt sammu ka ligi, et küsida, kas saab aidata. Ei olnud me tigedad ega mingite eelarvamustega!
Ja veel - lehitsesin letil olevat pildialbumit Sunoreki kardinadisainerite "loominguga". No oli ikka jõle! Kõik ühtemoodi maitsetud volangikuhilad, ei mingit kreatiivsust! Kui ikka kliendil tõesti nii halb maitse on, siis hea disainer võiks ikka natuke suunata. Või miks neid siis teiste klientide peletamiseks sinna välja panna?!
 
Maali 16. jaanuar 2002, kl 19.36
Minu kogemus Sunorekiga on paari aasta tagune ja juhtus see Kadaka teel olevas kaupluses.
Olin pikalt otsinud kardinaid lapse tuppa jamul oli konkreetne soov- soe kollane kangas. Sunorekist leidsingi sobiva. Selgus, et antud kangast tuleb tellida ja ooteaeg oli- no enam ei mäletagi2-3-4 nädalat. Tegin sissemakse ära ja jäin määratud kuupäeva ootama. Läksin igaks juhuks päev pärast tellimustähtaja kukkumist ja oh imet-ei olnudki kangast. Öeldi, et sorri, ei tulnud. Oli mingi aastalõpu aeg ja järgmine laar kangaid pidi saabuma kuu aja pärast.
Ausalt, olen kannatlik inimene, ei teinud kurja häält ega midagi, kuid tigedaks tegi see ,et ei selgitatud, MIKS ei tulnud-lihtsalt ei tulnud kangast ja kõik.Küsiti, kas ma soovin sissemakstud raha tagasi. Mõtlesin, et olen juba nii kaua oodanud-eks ootan siis veel. Mu telef.nr. pandi kirja ja lubati kohe helistada, kui kangas saabub.
Möödus kuu, kuid keegi ei helistanud. Läksin kauplusesse kangale järele ja oligi teine juba kohal. Küsisin müüjanäitsikult, et kas ma saan ka mingit ALE-t kannatliku meele eest. Müüjanna oli hämmeldunud, kuid läks kõrvalruumi ja tagasi tulles ütles et saanküll-150 krooni.
Halleluuja! Kaks kuud ootamist , ei mingit selgitust ega vabandustja 150 krooni hinnaalandust.
Teate, globaalprobleemidega võrreldes on see tühiasi.Lihtsalt tuli meelde kui eelnevaid kirju lugesin.
 
Ohver 18. jaanuar 2002, kl 12.37
Maali, küll Sul läks hästi! Kirjeldasin siin kunagi ammu oma juhtumist, aga vaevalt keegi neid vanu asju loeb. Mina nimelt tellisin "Sunorekist" suuremustrilist kardinakangast 4,60 m, mis anti mulle üle kahe eraldi tükina: üks veidi alla 4 m ja teine veidi alla 1 m. Mingit alet sellise restijuppide pähemäärimise eest ei tehtud. Müüja teatas, et neid juppe saavat kokku õmmelda... Kui ma oleksin lapitekki tahtnud teha, siis oleksin valinud mõne odavama poe.
 
Pipi 21. jaanuar 2002, kl 12.05
olen telinud sunorekist kaks komplekti lükanduksi ja vähemalt kuus rulood. inimesed on seal tõesti kenad ja suhtlevad viisakalt, aga...järjepiduevust või õiget töökorraldust pole selles firmas. omal juhtus et enne garantiiaja lõppu osutus vajalikuks vahetada välja mõned ruloo ribid, teistkordse helistamise peale tulid paigaldajad kohale, võtsid vajalikud mõõdud ja lubasid ühendust võtta kui vajalikud jupid kohale on jõudnud. tänaseks on sellest möödas väh. pool aastat.....vot nii.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!