Minu kogemus Sunorekiga on paari aasta tagune ja juhtus see Kadaka teel olevas kaupluses.
Olin pikalt otsinud kardinaid lapse tuppa jamul oli konkreetne soov- soe kollane kangas. Sunorekist leidsingi sobiva. Selgus, et antud kangast tuleb tellida ja ooteaeg oli- no enam ei mäletagi2-3-4 nädalat. Tegin sissemakse ära ja jäin määratud kuupäeva ootama. Läksin igaks juhuks päev pärast tellimustähtaja kukkumist ja oh imet-ei olnudki kangast. Öeldi, et sorri, ei tulnud. Oli mingi aastalõpu aeg ja järgmine laar kangaid pidi saabuma kuu aja pärast.
Ausalt, olen kannatlik inimene, ei teinud kurja häält ega midagi, kuid tigedaks tegi see ,et ei selgitatud, MIKS ei tulnud-lihtsalt ei tulnud kangast ja kõik.Küsiti, kas ma soovin sissemakstud raha tagasi. Mõtlesin, et olen juba nii kaua oodanud-eks ootan siis veel. Mu telef.nr. pandi kirja ja lubati kohe helistada, kui kangas saabub.
Möödus kuu, kuid keegi ei helistanud. Läksin kauplusesse kangale järele ja oligi teine juba kohal. Küsisin müüjanäitsikult, et kas ma saan ka mingit ALE-t kannatliku meele eest. Müüjanna oli hämmeldunud, kuid läks kõrvalruumi ja tagasi tulles ütles et saanküll-150 krooni.
Halleluuja! Kaks kuud ootamist , ei mingit selgitust ega vabandustja 150 krooni hinnaalandust.
Teate, globaalprobleemidega võrreldes on see tühiasi.Lihtsalt tuli meelde kui eelnevaid kirju lugesin.