Vipile: kantimise juhtumeid on mulle kirjeldatud, hea tuttav töötab ühes teede projekteerimisega seotud firmas ja tunneb üsna hästi näiteks teetööobjektide jagamiseks läbiviidavate "konkursside" skeeme. Paraku pole mul luba konkreetseid juhtumeid siin nimetada. Ma tõesti ei taha, et tuttav tööst ilma jääks.
Lasnamäe projekteerimise kohta tahtsingi seda öelda, et kuna sel ajal olid vaid vähestel väljavalitutel autod, siis ei osatud suuremat liiklust ette näha ja rajati vaid väiksemad käänulised teed, mida nimetati kvartalisisesteks teedeks. Generaalplaanis (mida nüüd eestikeelsemalt nimetatakse üldplaaniks) olid mikrorajoonide ümber joonistatud ka suuremad teed, mis olid mõeldud suurema liikluse jaoks. Paraku jäid nad omal ajal välja ehitamata - algul põhjusel, et liiklus pole kuigi tihe, saab esialgu nendetagi hakkama. Siis aga kukkus vene võim ja kuskilt polnud enam raha võtta nende teede väljaehitamiseks. Viimastel aastatel on hädaolukorra (liiklustiheduse progresseeruv tõus) survel valmis ehitatud paar varem kavandatud suuremat teed (nt Peterburi maanteed ja Lasnamäe erinevaid mikrorajoone ühendavad teed), kuid suurem osa algselt kavandatud teedest (mida mööda näiteks ühistransport pidi liikuma hakkama) on siiani ehitamata. Kui Sa tõesti seda väidet ei usu, siis tutvu palun esialgsete projektidega. Mina olen neid linnavalitsuses oma silmaga näinud.
Ja lõpuks: kui said minu eelmisest jutust nii valesti aru, ju siis väljendusin halvasti, mille eest palun vabandust.