Halb kogemus
Esra taksojuht
Kati 18. veebruar 2002, kl 13.35 |
Suures vihas selle tolvani vastu ei märganud nime ja takso numbrit üles kirjutada! Kujutage ette, tellisime takso, see pidi meid all max.5 min ootama.Taksosse istudes oli ees 60 krooni!
Uurisime,mis värk on, taksomeeter peaks ju tiksuma hakkama alates sisse istumisest!? Taksojuhi arvates, aga maksis meie ootamine 60 kr! Ja lisaks sellele teatas ta oma KIISULE, et tal on probleemsed kliendid peal!!!!! Tekkis selline pätikuti tunne, et oleme taksojuhile liiga teinud! Ühesõnaga astusime sellest autost välja, õnneks tuli kohe teine tühi takso.Linnatakso kusjuures ja meeldiva juhiga.
Uurisime,mis värk on, taksomeeter peaks ju tiksuma hakkama alates sisse istumisest!? Taksojuhi arvates, aga maksis meie ootamine 60 kr! Ja lisaks sellele teatas ta oma KIISULE, et tal on probleemsed kliendid peal!!!!! Tekkis selline pätikuti tunne, et oleme taksojuhile liiga teinud! Ühesõnaga astusime sellest autost välja, õnneks tuli kohe teine tühi takso.Linnatakso kusjuures ja meeldiva juhiga.
Hiir 18. veebruar 2002, kl 15.03 |
Mul on analoogne kogemus olnud Tulika Taksoga.
Palusin taksol spetsiaalselt hoovi poole sõita, et näeksin aknast kui takso ees on...
Taksot ei tulnud ega tulnud. Noh, kui ikka mega-aeg oli kulunud, siis läksin ise õue ja muidugi oli takso ees, aga aknast ma seda ei näinud.
Kui sisse istusin, oli ka mingi summa ette tiksunud. Ma hakkasin siis õigust taga nõudma, et dispetsher oleks vähemalt pidanud helistama, kui takso ees on...
Ja siis taksojuht ütles, et kui te ei soovi arvet kinni maksta, siis minge välja!!! Ja nii ma tagurpidi autost väja kobisingi...
Tulika takso on sellepärast ka mega taksofirma, et oled sunnitud kuulama kuidas taksojuhid kliente ja Kiisud taksojuhte taga kiruvad... Tuju läheb taksosõidu jooksul täiesti ära....
Palusin taksol spetsiaalselt hoovi poole sõita, et näeksin aknast kui takso ees on...
Taksot ei tulnud ega tulnud. Noh, kui ikka mega-aeg oli kulunud, siis läksin ise õue ja muidugi oli takso ees, aga aknast ma seda ei näinud.
Kui sisse istusin, oli ka mingi summa ette tiksunud. Ma hakkasin siis õigust taga nõudma, et dispetsher oleks vähemalt pidanud helistama, kui takso ees on...
Ja siis taksojuht ütles, et kui te ei soovi arvet kinni maksta, siis minge välja!!! Ja nii ma tagurpidi autost väja kobisingi...
Tulika takso on sellepärast ka mega taksofirma, et oled sunnitud kuulama kuidas taksojuhid kliente ja Kiisud taksojuhte taga kiruvad... Tuju läheb taksosõidu jooksul täiesti ära....
Pinchu 18. veebruar 2002, kl 16.39 |
kommike 18. veebruar 2002, kl 16.45 |
ketu 18. veebruar 2002, kl 16.52 |
Olen juba mitu aastat olnud endise E-takso praeguse 1700 klient ja olen väga rahul: raadiosaatja ja makk pole kunagi kõvasti, juhid ei mölise, auto ei haise, pagasnik on tühi, ei sõideta ringiga, et arve suurem tuleks, juhid on korralikult riides, abivalmid, oeh olen ühesõnaga rõõmus ja roosa klient. Lisaks kõigele ma tunne juba juhte nägupidi, mistõttu on väga turvaline sõita. Saadavad meile jõulukaardigi...
keegi 18. veebruar 2002, kl 17.03 |
mul oli vaja korra taksoga tallinnast 40 km kaugusele sõita, st mingi 300 kroonine ots. kasutasin linnataksot ja kuna kavatsesin kaardiga maksta, teatasin sellest igaks juhuks ka taksojuhile. paljugi mis, et äkki pole seal linnast kaugel tal kiisuga levi vms. ja siis läks lahti. taksojuht seletab mulle pikalt-laialt, kui pahad on ikka kliendikaardiga maksvad kliendid ja kuidas nemad selle sõidu pealt nagu ei teenigi. ai ma tundsin ennast sitasti ja süüdlasena (kuigi poleks pidanud). aga noh, järgmine kord, kui veel selline juhtum tuleb, siis taksojuhi ka paika panen - pole minu asi, et neil Linnataksos nii kehv palgasüsteem on.
j. 18. veebruar 2002, kl 18.39 |
Mida kallim takso, seda viletsam teenindus. Minu isa sõitis bussijaamast Lasnamäele ja ütles siis mingil hetkel taksojuhile, et keeraku ühest tänavast sisse, saab kiiremini. Taksojuht kraaksatas seepeale, et ta ise otsustab, kust sõidab ja tegi hirmpika ringi. Ülbitses seal isa imestamise peale veel midagi ja kui lõpuks sihtkohta jõudsid, siis ei võtnud isalt sentigi. Hakkas endalgi piinlik ilmselt. Tõlla ja Marabu taksojuhid on aga igati muhedad mehed, kuigi saavad ilmselt vähem raha kui Tulika sohvrid.
vip 18. veebruar 2002, kl 20.25 |
väikeMy 18. veebruar 2002, kl 21.30 |
Laura 19. veebruar 2002, kl 09.08 |
Ei ole Kiisu taksos kõik naisjuhid! Olen nendega 2 korda sõitnud ja ükskord oli naine, teinekord mees. Teeninduse koha pealt oli kõik korras, aga tundub, et nende juhid on alles hiljuti taksojuhiks hakanud, sest linnatundmises jäid igatahes vanemate firmade sohvritele alla. Mina teadsin kuidas ja kuhu sõita, aga kui ei tea, siis võib võibolla raskeks minna. Aga eks nad õpi!
Ja Krooni taksoga sõites olen alati rahul olnud. Juhid meeldivad, autod puhtad ja km hind ka soodne!
Ja Krooni taksoga sõites olen alati rahul olnud. Juhid meeldivad, autod puhtad ja km hind ka soodne!
Kats 19. veebruar 2002, kl 10.27 |
Minul Tõld Taksos üks kogemus ülbe juhiga, rohkem pole nendega sõitnud. Kasutan Raadio Taksot, nendega pole küll probleeme olnud. V.a. ükskord hommikul kell 9 kui nende number oli kogu aeg kinni - aga siis oligi jama: üheski firmas, kuhu helistasin, polnud taksot anda. Tipptund vist lihtsalt.
Musimumm 19. veebruar 2002, kl 10.51 |
naine2 19. veebruar 2002, kl 12.29 |
Hiir 19. veebruar 2002, kl 12.44 |
vip 19. veebruar 2002, kl 14.23 |
to hiir ja väikeMy: eelkõige on nemad ka inimesed ja ärge pugege selle varju, et nemad on klienditeenindajad ja teie kliendid. Ega see teid nendest paremaks tee. väikeMy - äkki taksojuht ka pettus oma kliendis (võibolla sina ei saanud sellest aru, milles nimelt) ja ta hoiatab teisi sinu eest? maru mõnu peab olema teisi teiste eest hoiata?!
Carmen 19. veebruar 2002, kl 14.36 |
väikeMy 19. veebruar 2002, kl 15.42 |
vip: mina ei sõida taksoga, nii et ei midagi isiklikku
olen aga klienditeenindaja ning seetõttu tean täpselt, mida tohib ja mida mitte. Kliendi ees peab alati jääma viisakaks ning hoiduma omapoolsetest kommentaaridest! kliendi eest hoiatamine peab toimuma teenindajate omavahelises vestluses, mitte kliendi kuuldes. vastasel juhul väärib selline teenindaja oma klienti (ükskõik kui hullu)
olen aga klienditeenindaja ning seetõttu tean täpselt, mida tohib ja mida mitte. Kliendi ees peab alati jääma viisakaks ning hoiduma omapoolsetest kommentaaridest! kliendi eest hoiatamine peab toimuma teenindajate omavahelises vestluses, mitte kliendi kuuldes. vastasel juhul väärib selline teenindaja oma klienti (ükskõik kui hullu)
krissu 19. veebruar 2002, kl 16.54 |
vip 19. veebruar 2002, kl 19.14 |
Carmen 19. veebruar 2002, kl 19.41 |
väikeMy 19. veebruar 2002, kl 22.02 |
vip: ma ei saa aru, kuidas on alatu hoiatada teisi potensiaalseid kliente, et mingi firma teenindajad ei oska käituda? see, kui mõni klient ei meeldi, ei pruugi olla kliendi, vaid teenindaja süü (isiklik antipaatia, paha tuju, PMS vms) seda ei pea ju kohe kliendi kaela valama (niisamuti nagu ka mitte teenindaja peale) siin on sul valida, kas loed või mitte. pealkiri on ju -halb kogemus
kass 20. veebruar 2002, kl 10.54 |
vip 20. veebruar 2002, kl 11.02 |
naine 20. veebruar 2002, kl 11.17 |
kommente lugedes ma vaatan, et carmenil on mingi probleem isiklikuks muutumistega ja siltide külge panemisega ja mis k6ik veel.
vipile kaitseks saan öelda, et carmen on kahjuks see n@rviline/rahulolematu, mitte keegi teine.
carmenile: mis probleem sul teenindustega pidevalt on? rahuldamatu naine?
vipile kaitseks saan öelda, et carmen on kahjuks see n@rviline/rahulolematu, mitte keegi teine.
carmenile: mis probleem sul teenindustega pidevalt on? rahuldamatu naine?
Carmen 20. veebruar 2002, kl 12.33 |
To: naine
Milleks nii primitiivset juttu ajada?
Paistab, et mõnda kirjutajat ei huvita absoluutselt, mis teemaks on, peaasi, et saaks kellegi pihta nõmedaid, vihaseid ja roppe repliike pilduda...
Ja vastuseks sinu küsimusele, mis probleem mul teenindusega on - ma olen nõudlik teenuse vastu, mis ma saan... ja kui teenindus on ikka halb, siis ma ei lase endale pähe istuda. Nii lihtne see ongi...
Milleks nii primitiivset juttu ajada?
Paistab, et mõnda kirjutajat ei huvita absoluutselt, mis teemaks on, peaasi, et saaks kellegi pihta nõmedaid, vihaseid ja roppe repliike pilduda...
Ja vastuseks sinu küsimusele, mis probleem mul teenindusega on - ma olen nõudlik teenuse vastu, mis ma saan... ja kui teenindus on ikka halb, siis ma ei lase endale pähe istuda. Nii lihtne see ongi...
väikeMy 20. veebruar 2002, kl 12.40 |
naine 20. veebruar 2002, kl 12.49 |
v@ikeMy - kahjuks kirjeldatakse oma "halbu kogemusi" ka muudes rubriikides ja ma olen t@iesti p@ri selle koha pealt, et kui soovid midagi kritiseerida, siis tule siia rubriiki ja pl@rtsu nii palju, kui jaksad ning j@ta teised rubriigid oma rahulolematusega rahule! teatud inimesed muidugi v6iksidki ainult siin kommenteerida (nimesid nimetamata).
Sekeldus 21. veebruar 2002, kl 22.59 |
Minu halb kogemus oli eelmisel nädalavahetusel Jõhvis TULIKA TAKSOGA: olin laupäeval ööklubis ja umbes 2 ajal otsustasin koju sõita, kutsusin Tulika (minu teada ainuke firma, mis seal kandis taksoteenust osutab)järgi ja dispetšer teatas mulle, et seal ees on erataksojuhid ja et ma sõidaks nendega ning pani toru ära. Kuna aga hiljuti kirjutati vägistajast-taksojuhist oli kuidagi kõle sõitma hakata ja kutsusin sugulase endale järgi. Kodus helistasin sellele dispetšerile tagasi ja too ütles ainult, et Tulika taksod sinna ei sõida!!! Ja ülemuse numbrit ei andnud - käsikis esmaspäeval samale numbrile tagasi helistada. Kusjuures enne on tulikad sinna sõitnud.
Äkki oskab selle peale keegi öelda, et mis õigusega keeldub firma mu tellimuse vastu võtmisest????
Äkki oskab selle peale keegi öelda, et mis õigusega keeldub firma mu tellimuse vastu võtmisest????
Lisa postitus