ly, kolleeg:)
Täitsa nõus, ise olen ka samas kohas - vahetevahel ka klienditeenindaja (siiani enamasti nö tagatoas siiski olnud, staazhi kokku alles aastajagu)
Ja lihtsalt vahel on selliseid inimesi, kes vist armastavad riigiasutustes käia ja verbaalselt laamendada. No et oleks päevanorm olemas vms. Õnneks minu otsa pole senini sattunud, aga on nimesid, mis kõigi teiste jaoks millegagi seostuvad.
Samas pean ütlema, et mulle see klientidega suhtlemine kohutavalt meeldib. Kui on tore klient, saame mõlemad midagi suhtlusest tagasi, ja kui on nt tõredam, siis on ikka tore vaadata, kui ta leebub või maha rahuneb... Ma olen vaadanud, et kui ikka naeratusega ja sõbralikult kohe alguses läheneda, siis tigeda kliendi teeb relvituks küll.
Aga jah, sellistes kohtades ongi paraku nii, et kogu ülaltpoolt tulnud negatiivse (riigilõivud on jälle tõusnud või miks ei saa sel aastal passi nii kiiresti teha või miks teil teenindus nii aeglane on (st arvutid, mida me ju ometi ise ei tee või ei osta) ) saavad kaela klienditeenindajad.