Halb kogemus
Prisma hüpermarket
yx mõtiskleja 30. mai 2002, kl 09.32 |
Prisma hüpermarket reklaamib ennast aktiivselt: peresõbralik, kõik ühest kohast jne..
Aga... kui tekib tahtmine müüja käest midagi küsida, siis nagu polegi kellegi käest küsida. Konkreetne juhus: teisipäeval tahtsin väikestele meestele (7a) kingi osta, kuid ei leidnud sobivat numbrit nende seast, mis välja pandud. Ja et saada infot, kas muid numbreid ka on, otsisin ma tervelt 10 minutit mööda poodi mõnda saalimüüjat. Ei leidnud. Lõpuks küsisin kalaleti taga oleva müüja käest abi. No kas see on normaalne?
Aga... kui tekib tahtmine müüja käest midagi küsida, siis nagu polegi kellegi käest küsida. Konkreetne juhus: teisipäeval tahtsin väikestele meestele (7a) kingi osta, kuid ei leidnud sobivat numbrit nende seast, mis välja pandud. Ja et saada infot, kas muid numbreid ka on, otsisin ma tervelt 10 minutit mööda poodi mõnda saalimüüjat. Ei leidnud. Lõpuks küsisin kalaleti taga oleva müüja käest abi. No kas see on normaalne?
siblik 30. mai 2002, kl 09.42 |
roccal mare prismas on alati võimalus sõimata saada
n kui vaatled alkoholiletti ja järsku tädi ütleb et minge siit minema siin ei tohi seista (pidi kassa ligidal olema)
aga kuskiltmaalt ei lähe ühtki ketti ega nööri ega silti et stopp edasi ära mine aga seadust tädi tundis- kassast mingi 3 meetrit vist ei tohi klient olla (!)
vedas et politseid ei kutsunud
elagu säästukaart- aasta lõpus kilekotiraha tagasi!!
n kui vaatled alkoholiletti ja järsku tädi ütleb et minge siit minema siin ei tohi seista (pidi kassa ligidal olema)
aga kuskiltmaalt ei lähe ühtki ketti ega nööri ega silti et stopp edasi ära mine aga seadust tädi tundis- kassast mingi 3 meetrit vist ei tohi klient olla (!)
vedas et politseid ei kutsunud
elagu säästukaart- aasta lõpus kilekotiraha tagasi!!
Mer 30. mai 2002, kl 10.50 |
Ei ole ka miskit head öelda.Tahtsin Sikupilli keskusest selliseid väikeseid keraamilisi kausse osta ja oluline oli asja juures ka see,et neid tohiks uunis kasutada.Kuna mina tõesõna ei tea täpselt milliseid tohib ja milliseid mitte ,siis otsustasin müüjalt nõu küsida (peaks ju ometi teadma).Kõigepealt kappasin kolmveerand poodi läbi ja ei leidnud ühtegi isikut,kellele oma küsimus esitada.Lõpuks kuskilt kalaletist sain ühel müüjal sabast kinni ja see otsis siis kellegi saalitöötaja kuskilt tagaruumist.See aga ei teadnud üldse midagi,rabas mu käest kausi ja tormas minema.Ootasin siis miski 5 min,lõpuks ta tuli tagasi ja ütles,et tema ikka ei tea,vist mingi PAAR KORDA tohib uuni panna.No tere hommikust! Mismoodi see kordade lugemine küll käia võiks,et 3 korda tohin uuni panna ja siis enam ei või ????
Igatahes nuputasin natuke,ostsin kausid ära ja olen neid nüüd kindlasti üle 3 korra kasutanud justnimelt uunis ja pole nendega miskit juhtunud.Aga muljet eriti head küll prismast ei jäänud,milleks need saalitöötajad siis on,kui neid tuleb kuskilt nurga tagant otsimas käia ja lõpeks ei tea nad ka mitte midagi.
Igatahes nuputasin natuke,ostsin kausid ära ja olen neid nüüd kindlasti üle 3 korra kasutanud justnimelt uunis ja pole nendega miskit juhtunud.Aga muljet eriti head küll prismast ei jäänud,milleks need saalitöötajad siis on,kui neid tuleb kuskilt nurga tagant otsimas käia ja lõpeks ei tea nad ka mitte midagi.
mm 30. mai 2002, kl 11.01 |
yx mõtiskleja 30. mai 2002, kl 11.31 |
Trilla 30. mai 2002, kl 11.57 |
Kui Sikupilli Prisma avati, siis paari esimese kuu jooksul arvasin, et sinna ongi mingid imeinimesed kassapidajateks leitud. Nii viisakad, abivalmis ja rõõmsailmelised - hakkasin tegelikult nende kenade inimeste pärast seda poodi külastama. Kuid pikapeale sai sealne kenadus ikka otsa. Ei tea, kas inimesed väsisid või tulid uued ja hullemad tööle?
juta 30. mai 2002, kl 13.03 |
Feliks 30. mai 2002, kl 13.07 |
...prismas on paar telefoni, kust helistades saab klienditeenindaja kutsuda...kasutasin varianti...tuleb naeratab, vestleb naeratab...ja ei oska midagi vastata....
hiljem luurasime asja kohta - kaupa tuuakse (ja palju) aga instruktsioone ei anta müüjatele...jõuab siis temagi kõike meeles pidada ja/või iga asja ise ära katsetada....ni et....krdi kapitalistid:))))))))
hiljem luurasime asja kohta - kaupa tuuakse (ja palju) aga instruktsioone ei anta müüjatele...jõuab siis temagi kõike meeles pidada ja/või iga asja ise ära katsetada....ni et....krdi kapitalistid:))))))))
Eva 30. mai 2002, kl 14.18 |
Kui me võrdleme kahte marketiteketti nagu Selver ja Prisma siis kumma poole peal on rohkem + ja kummal -. Minu isiklik arvamus järgmine: Selver on oma margi totaalselt täis teinud. Teenindus on kohati vägagi suvaline. Kassapidaja on mulle teatanud vägagi ülbelt "see ei ole minu probleem", vorsti- ja salatileti müüjate teenindus jätab vägagi soovida välja arvatud paar üksikut väga toredat persooni. Prismast sellist neg. suhtumist pole kohanud. Võib-olla käin seal liiga harva(2xnädalas) ja lõppude-lõpuks on seal hinnatase odavam, mis on kindlasti +.
Aga tegelikult üldse teenindajatest. Kindlasti on nende palgatase mitte väga stimuleeriv rabelema aga see ei tohiks küll mulle kui ostjale tegelikult korda minna. Kuna olen ise otsinud töötajaid just nimelt teenindusse siis tean mis toimub. Kätt südamele pannes - tõeliselt hea on üks sajast.
Aga tegelikult üldse teenindajatest. Kindlasti on nende palgatase mitte väga stimuleeriv rabelema aga see ei tohiks küll mulle kui ostjale tegelikult korda minna. Kuna olen ise otsinud töötajaid just nimelt teenindusse siis tean mis toimub. Kätt südamele pannes - tõeliselt hea on üks sajast.
kassu 30. mai 2002, kl 14.22 |
Nende igasuguste keraamiliste kaussidega on minul kogemus selline : saab kyll uuni panna , umbes aastakese või kaks niimoodi .Ja siis hakkavad järjest kõik kausikesed mikro-uunis endale põhjaalla mõra ajama .Kuni uunis lõpuks lööb lõplikult pooleks. Ja isegi kausikesed millel põhja-all kirjutatud Quality stoneware from england , Quality...you name it! .Isegi tavalised eesti keraamikanõud koos lubadega panna mikrosse .Ajahammas uunis teeb ikkagi oma töö:)
Bella 03. juuni 2002, kl 12.32 |
juuli 03. juuni 2002, kl 23.21 |
Prisma ei kõlba üldse kuhugi. Olen loobunud üldse seal käimisest. Täiesti mõttetu koht! Näiteks lihaletis võibki oma järjekorda ootama jääda,sest järjekorda pole! Teenindatakse täiesti suvaliselt... No ja need kohad kus järjekordi ei tohiks üldse olla kuid ometi on, on kassad. Töötavad umbes pooled kassadest ja järjekorrad on meeletud.
Nii et jah, ma arvan et Selveril on Prismaga võrreldes kõvasti plusse. Ja ei ole ta midagi kallis. Täna sain küll totaalselt tünga kui käisin Rimis - ostsin puhastusvahendeid (ei viitsinud Selverisse minna kuna Rimi on kodu lähedal). No ja õhtul läksin ikkagi Selverisse ja mis ma avastasin- need samad tooted olid 3-4 krooni odavamad! Ja see ei olnud mingi allahindlus kusjuures.
Nii et jah, ma arvan et Selveril on Prismaga võrreldes kõvasti plusse. Ja ei ole ta midagi kallis. Täna sain küll totaalselt tünga kui käisin Rimis - ostsin puhastusvahendeid (ei viitsinud Selverisse minna kuna Rimi on kodu lähedal). No ja õhtul läksin ikkagi Selverisse ja mis ma avastasin- need samad tooted olid 3-4 krooni odavamad! Ja see ei olnud mingi allahindlus kusjuures.
kkk 09. juuni 2002, kl 14.12 |
Lisa postitus