Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
terminal ei tööta
 
vivace 07. juuni 2002, kl 16.28
Küsimus suurele ringile- kuidas teie käituksite, kui olete laadinud käru kaupa täis ja kassa juures teile rõõmsasti teatatakse, et kaardiga maksta ei saa, sest terminal ei tööta, aga hoiatavat silti kuskil väljas ei ole. Kas hakkate asju tagasi riiulitele toppima?
 
vabsee 07. juuni 2002, kl 16.56
Kindlasti mitte. Soovitaksin müüjannal kaart ja tshekk kaasa haarata ja kribinal-krabinal teise kassa terminali juurde minna.
 
Sippsikk 07. juuni 2002, kl 17.18
Oli mul selline juhus, ega siis midagi, jätsin käru kassa kõrvale ja tõin õuest autmaadust raha. Kui see aga ka ei peaks töötama, siis teeksin kõva skandali!!! oma klientide lollitamise eest. Nii kange tädi oleksin küll. Kuigi tean, et see ei aita, aga oma meelepaha ma oma sisse ka ei jätaks.
 
Eliis 07. juuni 2002, kl 17.39
On endal ka juhtunud ja iga kord on olnud võimalus lähedalt automaadist sularaha tuua.
Üldiselt usun, et sellise probleemi puhul pole siiski süüdi mitte pood vaid pank, kelle süsteemis on mingi häire.
 
mari 07. juuni 2002, kl 17.43
kaubanduses ja panganduses töötavad inimesed võiks täiendada, aga kaarditerminalil ei ole pangaga suurt midagi pistmist. On olemas ju kaardikeskus, kuhu vahel müüja helistab, kui kaardiga on jama. minuarust poed maksavad ka kaardikeskusele midagi, et nad teenust kasutada saavad. Nt sügisel oli Tartus ühes Spari poes olukord, kus mitu kuud ei saanud kaardiga maksta. Seal ilmselt oli asi poe ja keskuse vahel suhtlemises,mitte pangas.
 
Corsten 07. juuni 2002, kl 18.21
Minul juhtus ka nii, aga mul oli krediitkaart ja sellega raha väljavõtmine maksis hetkel rohkem, kui arve kokku. Ma jätsin asjad lihtsalt kassatädile ja ise läksin mine. See oli veel eriti nõme, et kassas öeldi ka, et terve päev juba ei saa maksta. Oleks võinud tõesti silt või midagi olla. Mul pooled asjad juba kotti laetud ja siis ...
Kaardikeskuse kohapealt nii, et tavaliselt on olemas kassas telefonid, kust saab autoriseerida kaarti, aga no loomulikult seal poes seda teha ei saanud - neil polnud seda systeemi.
 
Keiti 07. juuni 2002, kl 20.48
Mul on nende krediitkaartidega alati mingi jama,ning seeparast kasutan neid vaid suurtemate ostude puhul,ning muidu maksan cach'i
 
Laura 10. juuni 2002, kl 10.42
Kaardikeskus võtab poodidelt iga kaardiga ostu pealt (olenevalt poe käibest) kuni 5%. Sellepärast nt väiksemad poed ei taha nende teenuseid kasutada.
 
sini 10. juuni 2002, kl 14.50
Hansapanga kliendid (firmad) ei ole mingi kaardikeskusega seotud. Terminalide töökorra eest hoolitseb panga vastav osakond ja ka teenustasu võtab pank. Ja nagu ikka juhtuvad enamasti terminalirikked nädalavahetusel. Siis aga pangahärrad puhkavad ja vaene kaupmees vaadaku kuidas ise hakkama saab. Ega ainult kliendil pole ebamugav, ka firmal jääb osa raha saamata kui terminal ei tööta. See telefonitsi autoriseerimine õnnestub siis, kui kaarti saab terminalist läbi tõmmata ja ta ka selle ära tunneb. Kui terminal täiesti tumm, siis ei ole enam midagi teha. Ainult sularaha!
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!