Halb kogemus
terminal ei tööta
vivace 07. juuni 2002, kl 16.28 |
vabsee 07. juuni 2002, kl 16.56 |
Sippsikk 07. juuni 2002, kl 17.18 |
Oli mul selline juhus, ega siis midagi, jätsin käru kassa kõrvale ja tõin õuest autmaadust raha. Kui see aga ka ei peaks töötama, siis teeksin kõva skandali!!! oma klientide lollitamise eest. Nii kange tädi oleksin küll. Kuigi tean, et see ei aita, aga oma meelepaha ma oma sisse ka ei jätaks.
Eliis 07. juuni 2002, kl 17.39 |
mari 07. juuni 2002, kl 17.43 |
kaubanduses ja panganduses töötavad inimesed võiks täiendada, aga kaarditerminalil ei ole pangaga suurt midagi pistmist. On olemas ju kaardikeskus, kuhu vahel müüja helistab, kui kaardiga on jama. minuarust poed maksavad ka kaardikeskusele midagi, et nad teenust kasutada saavad. Nt sügisel oli Tartus ühes Spari poes olukord, kus mitu kuud ei saanud kaardiga maksta. Seal ilmselt oli asi poe ja keskuse vahel suhtlemises,mitte pangas.
Corsten 07. juuni 2002, kl 18.21 |
Minul juhtus ka nii, aga mul oli krediitkaart ja sellega raha väljavõtmine maksis hetkel rohkem, kui arve kokku. Ma jätsin asjad lihtsalt kassatädile ja ise läksin mine. See oli veel eriti nõme, et kassas öeldi ka, et terve päev juba ei saa maksta. Oleks võinud tõesti silt või midagi olla. Mul pooled asjad juba kotti laetud ja siis ...
Kaardikeskuse kohapealt nii, et tavaliselt on olemas kassas telefonid, kust saab autoriseerida kaarti, aga no loomulikult seal poes seda teha ei saanud - neil polnud seda systeemi.
Kaardikeskuse kohapealt nii, et tavaliselt on olemas kassas telefonid, kust saab autoriseerida kaarti, aga no loomulikult seal poes seda teha ei saanud - neil polnud seda systeemi.
Keiti 07. juuni 2002, kl 20.48 |
Laura 10. juuni 2002, kl 10.42 |
sini 10. juuni 2002, kl 14.50 |
Hansapanga kliendid (firmad) ei ole mingi kaardikeskusega seotud. Terminalide töökorra eest hoolitseb panga vastav osakond ja ka teenustasu võtab pank. Ja nagu ikka juhtuvad enamasti terminalirikked nädalavahetusel. Siis aga pangahärrad puhkavad ja vaene kaupmees vaadaku kuidas ise hakkama saab. Ega ainult kliendil pole ebamugav, ka firmal jääb osa raha saamata kui terminal ei tööta. See telefonitsi autoriseerimine õnnestub siis, kui kaarti saab terminalist läbi tõmmata ja ta ka selle ära tunneb. Kui terminal täiesti tumm, siis ei ole enam midagi teha. Ainult sularaha!
Lisa postitus