Halb kogemus
hanza.net
elevant 05. juuli 2002, kl 11.13 |
kris 05. juuli 2002, kl 11.41 |
Wigur 05. juuli 2002, kl 11.46 |
kui ma ühispangast hansapanka üle tahtsin tulla, läksin ühispanka et oma arve seal sulgeda.
teenindaja tuli ilusti naeratades ja viisakalt. kui oma soovi väljendasin - tahan arve sulgeda, siis muutus nii ebaviisakaks kohe. paberi lausa viskas mu nina alla. ei ütlnud ainsatki viisakat sõna. nägu oli vihane. kui lahkudes nägemist ütlesin, ei teinud too väljagi.
äärmiselt ebaviisakas igatahes.
juba selle pärast olen nüüd hansapangale truu.
kui puudub kontroll masinate üle, ok, aga kui teenindajate üle, siis on asi halb.
teenindaja tuli ilusti naeratades ja viisakalt. kui oma soovi väljendasin - tahan arve sulgeda, siis muutus nii ebaviisakaks kohe. paberi lausa viskas mu nina alla. ei ütlnud ainsatki viisakat sõna. nägu oli vihane. kui lahkudes nägemist ütlesin, ei teinud too väljagi.
äärmiselt ebaviisakas igatahes.
juba selle pärast olen nüüd hansapangale truu.
kui puudub kontroll masinate üle, ok, aga kui teenindajate üle, siis on asi halb.
demo 05. juuli 2002, kl 12.03 |
vabsee 05. juuli 2002, kl 12.04 |
elevant 05. juuli 2002, kl 12.17 |
sips 05. juuli 2002, kl 12.21 |
Miisu 05. juuli 2002, kl 13.33 |
siks 05. juuli 2002, kl 14.01 |
Glue 05. juuli 2002, kl 14.39 |
Ka Hansapangas jõuavad maksed kohale samal päeval, ka teistesse pankadesse, kui makse on tehtud enne 15.00-i. Igal pangal on omad vead ja head, kuid siiski on parim Hansa!!!!!
Tegelikult muudab Hanza neti aeglasemaks see, kui sees on palju kliente (ülekoormus)- see peaks vist midagi tähendama või kuidas.
Ei tea, et mõnel teisel pangal oleks internetipanga kliente üle 315 000-e.
Ka teenindustase on kõrge.
Seega ainult Hansa.
Tegelikult muudab Hanza neti aeglasemaks see, kui sees on palju kliente (ülekoormus)- see peaks vist midagi tähendama või kuidas.
Ei tea, et mõnel teisel pangal oleks internetipanga kliente üle 315 000-e.
Ka teenindustase on kõrge.
Seega ainult Hansa.
Mona 05. juuli 2002, kl 14.40 |
Mida värki? Rahad ei liigu pankade vahel juba ammust aega enam paar päeva. Ülekanded käivad 3x päevas.
Oled sa Siks kidnel, et konto number õigesti sai trükitud.
Mul sõbrantsil oli juhus, et pani konto numbri kogemata valesti, aga alla 10 000.- makseid ei kontrollita ja pannakse lihtsalt sellele kontole, mis kirjas on. Vähemalt Hansas tehakse nii.
Kuidas nad su mehe konto siis tühjaks tegid?
Oled sa Siks kidnel, et konto number õigesti sai trükitud.
Mul sõbrantsil oli juhus, et pani konto numbri kogemata valesti, aga alla 10 000.- makseid ei kontrollita ja pannakse lihtsalt sellele kontole, mis kirjas on. Vähemalt Hansas tehakse nii.
Kuidas nad su mehe konto siis tühjaks tegid?
User 05. juuli 2002, kl 15.29 |
kiilike 05. juuli 2002, kl 15.44 |
Mona 05. juuli 2002, kl 16.11 |
Kui teed Hansapanga siseselt makset, siis küll kontrollib,jah, kas saaja ja konto nr vastavad. Aga kui läheb pangast välja, siis ei kontrolli midagi. Kontrollib ainult seda, kas konto nr kui selline on õige. Mingi süsteem pidi olema kontrolljärkude ja värkidega. Midagi mulle kunagi seletati
anu 05. juuli 2002, kl 16.45 |
minul on nüüd kaks korda juhtunud, et hanza.neti juurdepääs on blokeeritud. täitsa niisama, nii et pole ise kuu aega sisse logida üritanud. ja probleem on eriti suur seetõttu, et ei ole ise Eestis. vot ja helista siis nende klienditoe numbril ja pannakse ooterezhiimile viieks minutiks. ja siis tibi isegi ei vabanda, et eksitus. varem olin küll hansapangaga väga rahul, aga kui kriitilisel momendil oma arvele ligi ei saa lihtsalt kellegi eksituse pärast.. minul ajab see meele kurjaks.
elevant 05. juuli 2002, kl 17.03 |
ok, siis mitu päeva ei lähe, aga ka 3x päevas on aeglane. kohe tahan ja seepärast teistesse pankadesse minna ei saa!
aga netipank on seepärast aeglane, et kliente palju ja serveri vôimsust napib. ja ei tööta normaalselt: täna tegin ühte ülekannet poolteist tundi. ainult üle noatera ônnestus.
aga netipank on seepärast aeglane, et kliente palju ja serveri vôimsust napib. ja ei tööta normaalselt: täna tegin ühte ülekannet poolteist tundi. ainult üle noatera ônnestus.
Triki 05. juuli 2002, kl 18.13 |
muskad 05. juuli 2002, kl 22.04 |
hansapank 05. juuli 2002, kl 22.07 |
dzei 05. juuli 2002, kl 23.42 |
pirru 05. juuli 2002, kl 23.47 |
mari 06. juuli 2002, kl 10.31 |
ühispangal ja u-pangal pole küll häda midagi. ja mis kontorite teenindusse puutub, siis no andke andeks, kuskohas meil siis Eestis üldse korralik teenindus on?? Hansapangas Tartus näiteks on nii, et infoleti töötajat pole mina seal kunagi näinud, kui vaja on. mis seda letti siis pannagi, kui töötaja vaid mõne tunni päevas seal kohal on?
tundub, et pangandusega on nagu jalgpalliga- igaüks kiidab oma ja vihkab teisi:)
tundub, et pangandusega on nagu jalgpalliga- igaüks kiidab oma ja vihkab teisi:)
Glue 06. juuli 2002, kl 12.24 |
kass 06. juuli 2002, kl 19.01 |
iiris 07. juuli 2002, kl 12.59 |
pirx 07. juuli 2002, kl 21.35 |
õnneks kasutan ise ühispanga teenuseid.aga kuna minu mees on hansapanga klient ,siis mõistan väga hästi vihaseid kliente.nad oskavad väga jõudsalt inimesi koorida igasuguste teenustasude nime all.hanza.neti sisenemine on vahest üsna aeganõudev või lausa võimatu.tore ,et pakutakse oma teenuseid neti vahendusel ehk oleks kiirem pangas ära käija.vahest on nad nii ihned ,et ei taha kuidagi isiklikku infot ka väljastada.u-netiga sellised kogemused puuduvad.
väga rahul 08. juuli 2002, kl 15.37 |
mari 08. juuli 2002, kl 17.59 |
hansa töötajad on andnud endast parima, ei ole mõtet iriseda, mina kui endine töötaja tean väga hästi kui raske töö see on. niiet appi! ÄRGE VIRISEGE!!!!!!!!! täitsa totakad kommentaarid minge samposse või yhispanka yle. heh yhispangas ja sampos liiguvad asjad 3x aeglasemalt. ja kuidas peax kontrollima välja minevaid maxeid ja konto omanku nime ja kontonumbrit? kui asjad on panga sisesed ntx: keegi nimega tiit kannab hansast yle marile yle 3000. sellex et seda kontrollida kas mari existeerib hansas ja kas konto nr on õige peap mari kaa kasutama hansat vot niimoodi.
Lisa postitus