Halb kogemus
hanza.net
Spring 08. juuli 2002, kl 18.53 |
Minul ka sama jama,2 korda on tahetud paari kuu jooksul arve sulgeda,kuna olen teinud ülekandeid telefonipanga kaudu ja operaatorineiu küsib 2 korda uuesti koodikaardilt parooli,sest väidab,et see on vale.Siis hoiatab,et kui ma nüüd veel valesti ütlen,siis kaart blokeeritakse.Aga ma ju ei ütle valesti.Siis lõpetan kõne ja teen internetikeskuses oma ülekanded ära,kõik on tip-top,paroolid õiged jne.Ka minu meele teeb just see kurjaks,et ma pole ka praegu Eestis,vaid USA-s ja ainukeseks makseviisiks on telefoni-ja internetipank.Kus kaugel sina oled,võib-olla kirjutad.
Sumi 11. juuli 2002, kl 11.39 |
Liitusin hanza.netiga aasta tagasi ja kordagi pole mingit probleemi olnud. Teen kuu jooksul 5-6 ülekannet ja teist samapalju käin seal väljavõtet seiramas ning veel kasutan ET, EN ja Tele2 E-teenuseid. Olen seega selle teenuse väga tagasihoidlik kasutaja - igapäev hanza. netti asja pole. Kõik käib kui kellavärk. Kasutan tööandja korralikku arvutit, kuid mu töökaaslase laual on kehvem arvuti ja ta ütles, et ta oma arvutil ei saa üldse hanza.neti ülekandeid teha ja käib oma ülekandeid minu arvutil tegemas.
Troll 11. juuli 2002, kl 22.27 |
Lisa postitus