Väga huvitav, tuleb välja, et klient peab enne poodi minekut olema põhjalikult haritud kaubanduse vallas - et kuidas laoseisu arvestatakse ja kuidas need triipkoodid kõik toimivad jne. Lisaks peab kliendil olema viimase peal võõrkeelte oskus, riigikeelest ei piisa. Ja see pole veel kõik - klient peab oskama ka intelligentselt probleeme lahendada. Ühesõnaga, oleks vajalik viia läbi koolitus kõigile klientidele, kes tahavad poes sisseoste sooritada. Seevastu müüjatel pole mingeid kohustusi - pole vaja ei suhtlemisoskust ega keelteoskust ega isegi lihtsat viisakust. Isegi arvet pole vaja õigesti kokku lüüa - klient on ise süüdi, kui seda ei märka, müüjal ei lasu mingit vastutust. Ostja läheb poodi nagu külla ja peab arvestama pererahva kommetega. Ja olema madalam kui muru. Tore.
"vaimse puudega" - küll on tore, et üks tõeliselt tark suvatses siin sõna võtta. Kahjuks pean sulle teatama, et tark tundud sa ainult iseendale. Tõenäoliselt oled üks jõhkardist teenindaja.