Shovinisti nurgake
lapsega naine
Kaisa 13. mai 2008, kl 13.57 |
janno 13. mai 2008, kl 15.39 |
Alul üldjoontes õigus ju, millest selline kära?!
Ei pea samuti õigeks mõnede kõnepruuki: emane, isane, kutsikad jne. kuid siin kisavad suuremjaolt siiski lõdva püksikummiga naised kes mitme mehega lapsi saanud... Nüüd otsivad õigustusi!
Päris imelik ka kuulata etteheidet, et mees süüdi kummi mittekasutamises.
Naised, teie ise ju määrate reegleid!
Ei pea samuti õigeks mõnede kõnepruuki: emane, isane, kutsikad jne. kuid siin kisavad suuremjaolt siiski lõdva püksikummiga naised kes mitme mehega lapsi saanud... Nüüd otsivad õigustusi!
Päris imelik ka kuulata etteheidet, et mees süüdi kummi mittekasutamises.
Naised, teie ise ju määrate reegleid!
issand 13. mai 2008, kl 16.14 |
m39 13. mai 2008, kl 16.24 |
*Autor: Kaisa
Aeg: 05-13-08 13:57
See, et armastad konkreetset inimest, ei tähenda, et pead armastama ka tema lapsi, tema vanemad ja sugulasi!*
Kas näen und... või ongi nii et mõni naisterahvas kah suudab mehi mõista? Siinkohal vabandan teistegi mõistjate eest, Kaisa kirjutis jäi lihtsalt silma.
Samas, kõige haigem jutt on see: mees kes armastab naist armastab kõike mis selle naise seest välja on tulnud, eriti tema laps-lapsed.
no nii idiootset oma mätta juttu ei ole ma jupp aega kuulnud.
EI pea armastama, EI PEA. Täpselt samamoodi, kuis ma oma naist armastan, ei salli ja ei saa kunagi kannatama ma tema esimest last!
Vat nii. Inimlikkusega ei ole siin midagi tegemist! Saan täiesti aru, et üksikemad ei suudkaski sellest aru saada. Võtke endale teatavaks, et
Naised erinevad meestest!
Mehed erinevad naistest!
Kõigil on oma arvamus!
*Ei ole kunagi nii, et sinu arvamus ja vale arvamus!*
Kes suutis viimastest lausetest aru saada, on astunud pika sammu sugudevahelise teineteisemõistmise teel!
Aeg: 05-13-08 13:57
See, et armastad konkreetset inimest, ei tähenda, et pead armastama ka tema lapsi, tema vanemad ja sugulasi!*
Kas näen und... või ongi nii et mõni naisterahvas kah suudab mehi mõista? Siinkohal vabandan teistegi mõistjate eest, Kaisa kirjutis jäi lihtsalt silma.
Samas, kõige haigem jutt on see: mees kes armastab naist armastab kõike mis selle naise seest välja on tulnud, eriti tema laps-lapsed.
no nii idiootset oma mätta juttu ei ole ma jupp aega kuulnud.
EI pea armastama, EI PEA. Täpselt samamoodi, kuis ma oma naist armastan, ei salli ja ei saa kunagi kannatama ma tema esimest last!
Vat nii. Inimlikkusega ei ole siin midagi tegemist! Saan täiesti aru, et üksikemad ei suudkaski sellest aru saada. Võtke endale teatavaks, et
Naised erinevad meestest!
Mehed erinevad naistest!
Kõigil on oma arvamus!
*Ei ole kunagi nii, et sinu arvamus ja vale arvamus!*
Kes suutis viimastest lausetest aru saada, on astunud pika sammu sugudevahelise teineteisemõistmise teel!
uus sekkuja 13. mai 2008, kl 16.37 |
Janno, põlema läksidki ju need, kellele nende endi arust on nende laps lisaväärtuseks...
See üks kes siin nimetult sõimab, on viha ilmselt eriti ära pimestanud :)
Aga mõistame teda: ei ole raske sellise iseloomu ja paari erinevate meestega tehtud lastega leida uut elukaaslast.. :) Ja kui keegi seda veel ka sulle nina alla hõõrub... ajab ju närvi küll?
Pealegi, nagu siin eespool öeldi: Laps on ju lisaväärtus!?
Kallid lisaväärtuse omajad, palun vastake mehele (mulle):
- Kui laps on lisaväärtus teile, siis mil moel peaks olema võõras laps lisaväärtus mehele? Küsimus esitatud absoluutselt ilma tagamõtteta ja tüli norimata.
- kas kaks võõrast last on siis sellevõrra veel suurem lisaväärtus?
- kolm võõrast last?
- kas mingist hetkest hakkab lisaväärtuse väärtus langema, või nt 10 lapse ema on veel kohe eriti väärtuslik?
Palun ärge võtke seda tülinorimisena, tahaksin lihtsalt teada, mida arvavad sellest naised.
Nagu ma ülalpool väitsin:
Pane täiesti võrdsed naised kõrvuti seisma - üks lapsega ja teine lapseta, mis arvate, kumb valitakse? Suure tõenäosusega võetakse vist ju ikka lapseta naine, et alustada laste tegemist koos? Või ei?
See üks kes siin nimetult sõimab, on viha ilmselt eriti ära pimestanud :)
Aga mõistame teda: ei ole raske sellise iseloomu ja paari erinevate meestega tehtud lastega leida uut elukaaslast.. :) Ja kui keegi seda veel ka sulle nina alla hõõrub... ajab ju närvi küll?
Pealegi, nagu siin eespool öeldi: Laps on ju lisaväärtus!?
Kallid lisaväärtuse omajad, palun vastake mehele (mulle):
- Kui laps on lisaväärtus teile, siis mil moel peaks olema võõras laps lisaväärtus mehele? Küsimus esitatud absoluutselt ilma tagamõtteta ja tüli norimata.
- kas kaks võõrast last on siis sellevõrra veel suurem lisaväärtus?
- kolm võõrast last?
- kas mingist hetkest hakkab lisaväärtuse väärtus langema, või nt 10 lapse ema on veel kohe eriti väärtuslik?
Palun ärge võtke seda tülinorimisena, tahaksin lihtsalt teada, mida arvavad sellest naised.
Nagu ma ülalpool väitsin:
Pane täiesti võrdsed naised kõrvuti seisma - üks lapsega ja teine lapseta, mis arvate, kumb valitakse? Suure tõenäosusega võetakse vist ju ikka lapseta naine, et alustada laste tegemist koos? Või ei?
kle skiso 13. mai 2008, kl 16.46 |
lasteta naine 13. mai 2008, kl 17.06 |
Nõme teema! Kes kutsub inimesi emisteks, kes kutsikateks.
Pereväärtused ei ole Eestis ! Ja sellele aitavad kaasa nii mehed, kui naised ( tõestus siin samas teemas olemas).
Teema algatajale seda, et ma tundsin ka ühte meest, kes arvas, et veri on paksem ,kui vesi ...aga oma elupäevade lõpu veetis ta kasupoja juures, kes ta vanadekodust ära tõi, kuhu see sama nn. "veri" ta eest ära pani.
Oluline on see mis sa naise / mehe vastu tunned ja kuidas teil omavahel sobib, lapsega / lastega harjub.
Pereväärtused ei ole Eestis ! Ja sellele aitavad kaasa nii mehed, kui naised ( tõestus siin samas teemas olemas).
Teema algatajale seda, et ma tundsin ka ühte meest, kes arvas, et veri on paksem ,kui vesi ...aga oma elupäevade lõpu veetis ta kasupoja juures, kes ta vanadekodust ära tõi, kuhu see sama nn. "veri" ta eest ära pani.
Oluline on see mis sa naise / mehe vastu tunned ja kuidas teil omavahel sobib, lapsega / lastega harjub.
Kaisa 13. mai 2008, kl 17.56 |
m39,
"Kas näen und... või ongi nii et mõni naisterahvas kah suudab mehi mõista? Siinkohal vabandan teistegi mõistjate eest, Kaisa kirjutis jäi lihtsalt silma"
Ma ei ütleks, et see on eriline meestemõistmine, pigem lihtsalt AUSA ja realistliku inimese suhtumine: et ühe naise või mehe armastamine ei pea tingimata tähendama tema eelmise suhte laste või sugulaste armastamist.Sest neid ei saa ühte patta panna! No ei saa.
"Samas, kõige haigem jutt on see: mees kes armastab naist armastab kõike mis selle naise seest välja on tulnud, eriti tema laps-lapsed"
Nõus,tõesti haige jutt. Ka ilmselt üksikemade suust põhiliselt.
Vaadake,need armastatu lapsed on ju teise mehe spermaga eostatud, tükike teisest võõrast inimesest. Miks peaks neid samamoodi armastama kui oma "liha ja verd"?
Kui naisele mees meeldib, ei pea ju meeldima mehe lapsed eelmisest abielust. Võivad meeldida aga ei pruugi, sest eostatud teise naisega (omavad teise naise iseloomujooni, geene jne).
Või automaatselt nagu peab ka neid võõraid lapsi armastama ja muidu oled halb inimene ühiskonna silmis? Silmakirjalikkus.
Kõige parem oleks, kui igaüks kasvatab oma sigitatud lapsed ise üles-pole vaja neid võõrasemasid ja võõrasisasid.Kui aga elu läheb teisiti-olge õnnelikud, kui teie uus armastatu võtab teie lapsed omaks aga ärge kujutage ette, et teil oleks seda õigus nõuda.
"Kas näen und... või ongi nii et mõni naisterahvas kah suudab mehi mõista? Siinkohal vabandan teistegi mõistjate eest, Kaisa kirjutis jäi lihtsalt silma"
Ma ei ütleks, et see on eriline meestemõistmine, pigem lihtsalt AUSA ja realistliku inimese suhtumine: et ühe naise või mehe armastamine ei pea tingimata tähendama tema eelmise suhte laste või sugulaste armastamist.Sest neid ei saa ühte patta panna! No ei saa.
"Samas, kõige haigem jutt on see: mees kes armastab naist armastab kõike mis selle naise seest välja on tulnud, eriti tema laps-lapsed"
Nõus,tõesti haige jutt. Ka ilmselt üksikemade suust põhiliselt.
Vaadake,need armastatu lapsed on ju teise mehe spermaga eostatud, tükike teisest võõrast inimesest. Miks peaks neid samamoodi armastama kui oma "liha ja verd"?
Kui naisele mees meeldib, ei pea ju meeldima mehe lapsed eelmisest abielust. Võivad meeldida aga ei pruugi, sest eostatud teise naisega (omavad teise naise iseloomujooni, geene jne).
Või automaatselt nagu peab ka neid võõraid lapsi armastama ja muidu oled halb inimene ühiskonna silmis? Silmakirjalikkus.
Kõige parem oleks, kui igaüks kasvatab oma sigitatud lapsed ise üles-pole vaja neid võõrasemasid ja võõrasisasid.Kui aga elu läheb teisiti-olge õnnelikud, kui teie uus armastatu võtab teie lapsed omaks aga ärge kujutage ette, et teil oleks seda õigus nõuda.
aus 13. mai 2008, kl 17.59 |
Tunnistagem tõde, et võõras laps ei ole lisaväärtus, vaid ikkagi "tüütu pagas".Kes meist ei unistaks, et kohatud potentsiaalne partner on "lastevaba"? Ainult nendele, kes ise ei viitsi sünnitada, sobib ka leskmees lastega.Siis ei hakka mees kunagi peale käima, et sünnita pärija, sünnita pärija.
m39 13. mai 2008, kl 18.43 |
alu 13. mai 2008, kl 23.29 |
pereväärtus, lisaväärtus(lapse nimel)-see on kõik repertuaar, mis on välja mõeldud tõelise mehe teelt kõrvale kangutamiseks-ja seda mingite naiste poolt, kes paanikas koos oma põngerjaga otsivad peret ja uut "isa", kellele kogu see kupatus sydametunnistusele koputades kaela ajada, et õnnestumisel jällegi mehele teatada-no pinguta siis, ohverda pere nimel, taga meile turvatunne, raja kodu jne.
haige värk, võiks öelda, et orjastamis katse:(
Kaisa'le kiidusõnad neutraalse teemakäsitluse eest.
haige värk, võiks öelda, et orjastamis katse:(
Kaisa'le kiidusõnad neutraalse teemakäsitluse eest.
eh 14. mai 2008, kl 08.10 |
kahe lapsega naine 14. mai 2008, kl 08.27 |
Teate, olen jälginud seda teemakäsitlust siin ja ausalt öeldes teeb mulle valusalt haiget see, mida siin räägitakse.
Minu kahel lapsel on mõlemal üks ja seesama isa. Olime juba mitu aastat koos olnud, kui saabus aeg lapsi saada. Ma ei olnud sugugi verinoor ja minu mees soovis lapsi. Olime igasugu asju koos läbi elanud, arvasin, et selle mehe kõrval võin ennast kindlalt tunda. Minu unistus oli oma lapsed koos nende isaga üles kasvatada, sest olen ise kasvanud üles kasuisaga, kellele ma sügavalt ja siiralt tänulik olen. Paraku nii ei läinud, mind jäeti üksi ja lahku minnes öeldi, et ma olin hea naine olnud. Võib-olla oli see lihtsalt rahu säilitamise nimel öeldud, ma ei tea ega tahagi enam teada.
Nüüd olen juba mitu aastat päris omaette toime tulnud. On raske, aga ma olen siiani hakkama saanud. Lapsed näevad oma isa ja suhtlevad temaga. Mul on olnud mõningaid suhteid, aga loobuja olen olnud pigem mina, no see pole olnud see.
On need lapsed lisaväärtus või mitte, igatahes on nad minu kõige kallim varandus. Aga ma ei arva, et olen väärt sõimu ma ei tea mille kõige eest. Valige pealegi lasteta naised, aga palun mõelge siis ennem, kui oma lapsed teete. Mõelge selle peale, kas te ikka suudate ja tahate need lapsed koos nende emaga üles kasvatada või saavad neist jälle omakorda mahajäetud lapsed ja naised. Ja kui lähete, siis arvestage sellega, et te ei ole enam isa nime väärt. Isad on need, kes kasvatavad oma lapsi ja on nende kõrval nii mures kui rõõmus, mitte need, kes omavad üürikest rõõmu vaid last tehes.
Loodan siiralt, et minu tee ristub kord ühe toreda mehega, aga kui ei, siis kasvatan oma lapsed üksi ja teen seda nii hästi kui oskan.
Rahulikku päeva teile, emad ja isad ja arvajad!
Minu kahel lapsel on mõlemal üks ja seesama isa. Olime juba mitu aastat koos olnud, kui saabus aeg lapsi saada. Ma ei olnud sugugi verinoor ja minu mees soovis lapsi. Olime igasugu asju koos läbi elanud, arvasin, et selle mehe kõrval võin ennast kindlalt tunda. Minu unistus oli oma lapsed koos nende isaga üles kasvatada, sest olen ise kasvanud üles kasuisaga, kellele ma sügavalt ja siiralt tänulik olen. Paraku nii ei läinud, mind jäeti üksi ja lahku minnes öeldi, et ma olin hea naine olnud. Võib-olla oli see lihtsalt rahu säilitamise nimel öeldud, ma ei tea ega tahagi enam teada.
Nüüd olen juba mitu aastat päris omaette toime tulnud. On raske, aga ma olen siiani hakkama saanud. Lapsed näevad oma isa ja suhtlevad temaga. Mul on olnud mõningaid suhteid, aga loobuja olen olnud pigem mina, no see pole olnud see.
On need lapsed lisaväärtus või mitte, igatahes on nad minu kõige kallim varandus. Aga ma ei arva, et olen väärt sõimu ma ei tea mille kõige eest. Valige pealegi lasteta naised, aga palun mõelge siis ennem, kui oma lapsed teete. Mõelge selle peale, kas te ikka suudate ja tahate need lapsed koos nende emaga üles kasvatada või saavad neist jälle omakorda mahajäetud lapsed ja naised. Ja kui lähete, siis arvestage sellega, et te ei ole enam isa nime väärt. Isad on need, kes kasvatavad oma lapsi ja on nende kõrval nii mures kui rõõmus, mitte need, kes omavad üürikest rõõmu vaid last tehes.
Loodan siiralt, et minu tee ristub kord ühe toreda mehega, aga kui ei, siis kasvatan oma lapsed üksi ja teen seda nii hästi kui oskan.
Rahulikku päeva teile, emad ja isad ja arvajad!
alu 14. mai 2008, kl 08.59 |
aire 14. mai 2008, kl 10.12 |
Üldjoontes nõus Kaisaga.....
Kogemus elust enesest.Hoolimata sellest,et oli vaikne kokkulepe, et kõik mis puutub lapsesse on minu mure ja majapidamis kulud läksid pooleks, jooksis suhe peale 7 aastat liiva.
Muideks, exi polnud iialgi silmapiiril tilbendamas ja ma tõepoolest ei eeldanud, et uus mees peaks isa mängima.
Aga paraku mängib väga suurt rolli mehe ja naise suhetes laps eelmisest suhtest. Ja seda just OMA tasandil, kujutage, kallid emad ette situatsiooni kus uus mees hakkab kasvatama Teie last?....aga Teile ei meeldi meetod/vahendid? Kas kujutate ette olukordi kus pinged tekivad just nimelt lapse pärast?
Nii, et tehke omad järeldused.....
Alati pruugi nii minna ja kui Te leiate omale toreda mehe kes suudab sallivalt/hoolivalt suhtuda Teie lapsesse. olete õnneseened!
Ei saa eeldada, et mees võtab omaks võõra lapse ja fraas:
mees kes armastab naist armastab kõike mis selle naise seest välja on tulnud, eriti tema laps-lapsed"
Tule taevas appi! Ei saa ometi olla nii naiivne!!!
Tunnen kaasa selle väljaütlejale,kui, ühel ilusal päeval maa peale potsatab.
TO:uus sekkuja
Hmm....lisaväärtus? ....meeste silmis kindlasti mitte.
Aga naisele kindlasti...sõnastaks siis nii: Mehed tulevad ja lähevad aga laps jääb.
Soovin kõigile rohkem tolerantsi ja paremat sõnade kasutust.
Kogemus elust enesest.Hoolimata sellest,et oli vaikne kokkulepe, et kõik mis puutub lapsesse on minu mure ja majapidamis kulud läksid pooleks, jooksis suhe peale 7 aastat liiva.
Muideks, exi polnud iialgi silmapiiril tilbendamas ja ma tõepoolest ei eeldanud, et uus mees peaks isa mängima.
Aga paraku mängib väga suurt rolli mehe ja naise suhetes laps eelmisest suhtest. Ja seda just OMA tasandil, kujutage, kallid emad ette situatsiooni kus uus mees hakkab kasvatama Teie last?....aga Teile ei meeldi meetod/vahendid? Kas kujutate ette olukordi kus pinged tekivad just nimelt lapse pärast?
Nii, et tehke omad järeldused.....
Alati pruugi nii minna ja kui Te leiate omale toreda mehe kes suudab sallivalt/hoolivalt suhtuda Teie lapsesse. olete õnneseened!
Ei saa eeldada, et mees võtab omaks võõra lapse ja fraas:
mees kes armastab naist armastab kõike mis selle naise seest välja on tulnud, eriti tema laps-lapsed"
Tule taevas appi! Ei saa ometi olla nii naiivne!!!
Tunnen kaasa selle väljaütlejale,kui, ühel ilusal päeval maa peale potsatab.
TO:uus sekkuja
Hmm....lisaväärtus? ....meeste silmis kindlasti mitte.
Aga naisele kindlasti...sõnastaks siis nii: Mehed tulevad ja lähevad aga laps jääb.
Soovin kõigile rohkem tolerantsi ja paremat sõnade kasutust.
alu 14. mai 2008, kl 10.50 |
aire,
siin teemas nimelt ei käsitleta võimalust, et mees võtab ja hakkab last mingite oma meetodite või vahenditega kasvatama. see oleks lubamatu ja ylekohtune laspsest kõike teadva ema suhtes. teemakohaselt isane saab kindlad juhendid, et kuidas uues peres käituda, palju sinna raha toetuseks tassida ja kui ta sellega hakkama ei saa, on ta luuser, ei jää tal midagi muud yle, kui nuttes pöörduda lasteta naiste poole, kes teda ka nagunii ei taha.
siin teemas nimelt ei käsitleta võimalust, et mees võtab ja hakkab last mingite oma meetodite või vahenditega kasvatama. see oleks lubamatu ja ylekohtune laspsest kõike teadva ema suhtes. teemakohaselt isane saab kindlad juhendid, et kuidas uues peres käituda, palju sinna raha toetuseks tassida ja kui ta sellega hakkama ei saa, on ta luuser, ei jää tal midagi muud yle, kui nuttes pöörduda lasteta naiste poole, kes teda ka nagunii ei taha.
aire 14. mai 2008, kl 11.16 |
alu 14. mai 2008, kl 11.34 |
aire,
mõttetu oleks ilmselt selgitada kanadele, et nad ei oska lennata-seni kaagutavad omavahel ja vastu, kuni tunne on kindel, et oskavad, lendamiseks muidugi aega selletõttu ei jää. avalikum teema käsitlemine aga omakorda lisab veel hoogu juurde-reklaam ju- ja lennuoskus ongi piiramatu, kõrgused/kaugused igasugused piiramatud.
sama ka nende ykskute lasteemadega-jutt jõudis ju sinnani, et eelmise mehe tehtud pabul on koguni lisaväärtus naisele uue mehe silmis. kes muidugi kinnisilmi taoks heameelega ja piiramatus mahus kinni tolle kasvatuse.
irw.
mõttetu oleks ilmselt selgitada kanadele, et nad ei oska lennata-seni kaagutavad omavahel ja vastu, kuni tunne on kindel, et oskavad, lendamiseks muidugi aega selletõttu ei jää. avalikum teema käsitlemine aga omakorda lisab veel hoogu juurde-reklaam ju- ja lennuoskus ongi piiramatu, kõrgused/kaugused igasugused piiramatud.
sama ka nende ykskute lasteemadega-jutt jõudis ju sinnani, et eelmise mehe tehtud pabul on koguni lisaväärtus naisele uue mehe silmis. kes muidugi kinnisilmi taoks heameelega ja piiramatus mahus kinni tolle kasvatuse.
irw.
aire 14. mai 2008, kl 11.44 |
uus sekkuja 14. mai 2008, kl 16.05 |
naine ,üle 50- 14. mai 2008, kl 16.40 |
Lugesin siin ja välja tuleb ikka seesama vana asi, lastega naised kohe määrivad vägisi oma õigust kaela, olla tahetud enda tehtud eluliste vigadega, apsudega, moraalitusega, vastutustundetusega - neil on lapsed, sageli mitmelt mehelt. Ikka veel soovitakse olla võrdne lastetute naistega , nagu lapsed oleks eelis. Kullakesed, tehke oma silmad lahti! Tulge maa peale! Ei ole eelis, see on koshmaar. Parandamatu krahh teie elus, õnn ja rõõm lastest, kelle isad on teie elu mitmete seikade tõttu kusagil eemal. Kas juba ükskord ei jõua lastega naiste teadvusesse tõsiasi, et lapsed on inimesed, bvvaäikesed inimesed teie kohustusega need suureks kasvatada, vaatamata sellele, kas teil on mees ajutiselt armuke, lastele toitja jne...Teie õlgade peal on see kohustus. Miks te tahate kaaskannatajaks kedagi võõrast meest, kes võtaks teie eluliste ebaõnnestumiste eest(teie peate ju üksi neid kasvatama)poole vastutusest enda kaela . See on ülekohus, ei ole mees paha kui ta eelistab teha oma lapsed lastetu naisega, kelle kõrval need ka üles kavatada. Kui oleks sellise mentaliteediga mehi rohkem ehk siis hakkakasid naised ka suhtuma laste tegemisse suvalise paar kuud temaga koos elanud mehega ettevaatlikult või enne ikka küsides mehelt, kas ta tahab selle naisega last , on selle naise kõrval valmis last kasvatama terve eluaeg...Mitte et jäävad kohe rasedaks ja mõtlevad, et mees ongi nüüd temaga terve elu. Lastega naised, teil pole õigus teha maha mehi, kes eelistavad lastetuid partnereid, kellesse armuda , mitte võttes lastega naine. Nii, et mõelge enne kui mehega koos elama hakkate, kas on veel vaja jälle üks titt juurde teha kui kaks on juba olemas või rohkemgi.
Elari 14. mai 2008, kl 18.24 |
... 14. mai 2008, kl 18.37 |
Autor: naine ,üle 50-Aeg: 05-14-08 16:40
Üldistades, olen sinuga nõus. AGA! Inimesed on erinevad ja olukorrad ka! Ma töötan naiste seltskonnas ja enamik mu klientidest on naised. Ma olen kuulanud väga – väga paljude naiste südamepuistamisi ja mingid asjad ka kõrvavahele pannud, et ehk...
RAHA! Ja raha ja raha! Ei taha lastega üksi jäänud naine midagi muud kui raha! Üsna loomulik! Muig...
Kuradi kurb on see, et meil riigis need asjad nii nõrgad on! Kui sots. asjad korras oleks, siis ilmselt poleks sellist viha vanemate vahel.
Üldistades, olen sinuga nõus. AGA! Inimesed on erinevad ja olukorrad ka! Ma töötan naiste seltskonnas ja enamik mu klientidest on naised. Ma olen kuulanud väga – väga paljude naiste südamepuistamisi ja mingid asjad ka kõrvavahele pannud, et ehk...
RAHA! Ja raha ja raha! Ei taha lastega üksi jäänud naine midagi muud kui raha! Üsna loomulik! Muig...
Kuradi kurb on see, et meil riigis need asjad nii nõrgad on! Kui sots. asjad korras oleks, siis ilmselt poleks sellist viha vanemate vahel.
äh 14. mai 2008, kl 19.59 |
aira. . või noh.... 14. mai 2008, kl 20.40 |
alu 15. mai 2008, kl 08.20 |
äh 15. mai 2008, kl 11.03 |
alu,
pidasin silmas seda, et on tulemas aeg, kus paljud naised ei soovigi luua enam peret ega soetada lapsi. see tegevus, mida oma kommentaaris 08:20 mainisid võib naise ellu kuuluda või siis ka mitte. mingiks tuleviku planerimise näitajaks see ei ole. pidasin silmas seda, et on tulemas aeg, kus naised ei näe oma tulevikus enam kohta perel ja lastel. ehk ainult kooselul mehega. kui sedagi.
pidasin silmas seda, et on tulemas aeg, kus paljud naised ei soovigi luua enam peret ega soetada lapsi. see tegevus, mida oma kommentaaris 08:20 mainisid võib naise ellu kuuluda või siis ka mitte. mingiks tuleviku planerimise näitajaks see ei ole. pidasin silmas seda, et on tulemas aeg, kus naised ei näe oma tulevikus enam kohta perel ja lastel. ehk ainult kooselul mehega. kui sedagi.
alu 15. mai 2008, kl 11.10 |
äh 15. mai 2008, kl 11.20 |
Lisa postitus