Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Shovinisti nurgake
kuidas takistada naistel karjääri teha?
 
m27 03. mai 2010, kl 21.36
tegelt ma lisaks siia veel ühe huvitava mõttekäigu seoses naiste valimisõigusega. tavaliselt naised räägivad, et millal ometi naised võimu juurde pääsevad, alati on ju mehed need, kes alustavad sõdu jnejne. aga siia siis huvitav detail: hiljutised uuringud viitavad, et 1930ndate aastate Saksamaal tulid natsid võimule just tänu naiste ja noorte ülekaalukale toetusele. siinjuures üllatab just, et ohhoo, miks noored? naised muidugi, ükski neist ei suuda autoritaarsetele vuntsidele vastu panna, aga noorsugu?!

asi selles, et tegelikult sai 1933. aastal valimisealiseks terve hunnik noori, kelle isa läks 1914. aastal sõtta, jäi sinna tervelt neljaks aastaks (lapse kujunemises oluline periood) ning miljonid ei tulnud kunagi tagasi. seega - noored kasvasid ilma isata üles. otsisid autoriteeti, isafiguuri maailmas, kus seda ei olnud - ja ohhoo, nüüd tuleb siuke rahva isa sellise natsipede näol nagu Adolf Hitler ja terve p*rsetäis noori kohe innukalt liitub sellise issiga ja on valmis talle järgnema läbi paksu ja vedela.

seega oleks ju tore, kui naised ja noored tegelt valida kah ei saaks, mine tea, mis elukaid nad riigipukki tulevikus veel panevad ja kui asjad pasasti lähevad, siis süüdistavad mehi ka veel lisaks. õudne.
 
irw 03. mai 2010, kl 22.23
mis sa ise ei pääsenud ülikooli kuna naised võtsid kõik kohad sinu eest ära???
 
käbilind 04. mai 2010, kl 11.29
Kui nüüd kogu see energia, mis suunatakse naiste takistamisele, suunataks omaenda karjääri edendamisele ... Ma arvan, et inimene ja ka mingi kogum inimesi pole niivõrd lihtne substants, et oleks ühesed, selged ja lihtsad vastused. Et m27l miskit kana kitkuda naissooga on, sellest on ammu kõik aru saanud.
 
m27 10. mai 2010, kl 14.41
http://www.youtube.com/watch?v=q_rlHv13sH4
 
kuu 10. mai 2010, kl 15.37
Jah.
Kõik meeste hädad algasid sellest, et ka naistele hakati kooliharidust andma.
Muuta seda ei saa, see aeg on juba möödas. Saab muuta oma suhtumist hairutud naistesse. Kui ikka kõrgem- ei sobi, siis tuleb vaadata kas või põhiharidusega.
Nii palju võiks ikka osata, et oma nime kirjutada. Tindise näpuga on tänapäeval raske läbi ajada.
Ja õnn tuleb sinu õuele.
 
Artur 10. mai 2010, kl 16.50
Jajah, kui naine on endale lapsed teinud, siis kasvatagu suureks ka. Pole midagi vaja siin mehe kaelas ripendada ja elatisraha nõuda.
 
oi mai või 10. mai 2010, kl 19.12
m27 tundub olevat alu järeltulija siin portaalis....
 
zooda 10. mai 2010, kl 21.29
ma siiski usun, et autori jaoks jagub Eestis piisavalt põhiharidusega ja alla selle naisi, ega sa ometi kõiki naisi endale ei taha?
Ja naise kodus eraldatuses ja pidamine võib kvalifitseeruda hoopis isiku vabaduse piiramiseks, st ole ettevaatlik.
Mis puutub naise hariduse tähtsusse, siis paraku kõrgharidusega ema oskab last paremini hooldada, õpetada ja suunata kui vähese haridusega emad, kui sinu eesmärk on oma laste tulevik maksimaalselt piirata siis võta mõni tore vaimupuudega neiu emaks oma lastele, neid peaks ju ka jaguma, inimesena on nad ju toredad, naiivased ja lapsemeelsed.
 
.. 03. juuni 2010, kl 13.52
" Autor: Artur
Aeg: 05-10-10 16:50

Jajah, kui naine on endale lapsed teinud, siis kasvatagu suureks ka. Pole midagi vaja siin mehe kaelas ripendada ja elatisraha nõuda."

Enamik naisi teevad lapsi mehega, mitte ei tee neid endale ise.
Ja nii see enamasti käibki, et kasvatatakse lapsed ka üles.
Kas siis mehe abiga või ilma.
Kahjuks esineb selliseid meeskodanikke, kes arvavad et nende kogu panus on antud viljastamisel ja edasi ei pea üldse lapse jaoks midagi tegema, ainult emad kasvatagu ja mingit abi ärgu lootku.

Aga selle kaelas ripendamise ja elatisraha nõudmise kohta ütleks nii palju, et naised on loobunud igasugu rahade nõudmisest meestelt, kuna neil pole lihtsalt midagi maksta. Töölt on nad kas lahti lastud ja ei viitsi enam uut tööd otsida või on nad lihtsalt hoolimatud oma laste suhtes.
 
viimasele 04. juuni 2010, kl 23.14
Miks need naised siis magavad nii kehvade meestega? Mingis teemas oli juttu, et paljud intelligentsed kõrgharidusega mehed isegi 30selt süütud, kuna karjäärile panustanud. Võtke mõni selline, õpetaga ta voodis välja(jah, tuleb ka ise vaeva näha!) ning on teil arvatavasti väga truu ja perethoidev mees kõrval. Voodis ta jah arvatavasti suurem asi pole, kindlasti mitte algul, ent neistki võib mõni talent veel välja lüüa.
Aga alu ja m27 võiks tõesti mõne vaimupuudega neiu võtta, väga õige ettepanek! Kui nemad just veel sügavama vaimupuudega ise ei juhtu olema.
 
to m27 04. juuni 2010, kl 23.37
Ei viitsinud neid kommentaare siin lugeda, aga..tegemist on ikka eriliselt rumala mehega, et tea isegi hariduse ja harituse vahet.
Aga sa m27 võta omale põhiharidusega naine! Aga, eks iga pott leiab oma kaane.
 
Hahaa 05. juuni 2010, kl 13.20
Harimatu mees otsib harimatut naist, aga ei suuda leida? Hilja juba, ammu kõigil põhiharidusega naistel lapsed olemas! Oled oma aja käest lasnud.

Millest naine oma lastega siis elama peab, kui emapalka ei saa ja mees pole mees, st. ei hoolitse oma pere eest? Selliseid äpusid on Eesti täis. Kuidas teemaalgataja enda emaga oli?

Äkki mu elu eesmärk ei ole iga hinnaga mingi suvalise mehe sugutungi rahuldada ja lapsi saada. Mehed võiks ise veidi ennast käsile võtta - treenida keha ja vaimu, peenise võimekust tõsta jne, siis ehk mõtleksin uuesti.


Mingi haige kibestunud perverdi teema on see :)
 
viimasega nõus 05. juuni 2010, kl 13.29
 
poel nõus 05. juuni 2010, kl 13.45
Autor: Hahaa
Aeg: 06-05-10 13:20

Äkki mu elu eesmärk ei ole iga hinnaga mingi suvalise mehe sugutungi rahuldada ja lapsi saada. Mehed võiks ise veidi ennast käsile võtta - treenida keha ja vaimu, peenise võimekust tõsta jne, siis ehk mõtleksin uuesti.

-/- muig ... uus suund meestele - treenida keha, vaimu ja peenise võimekust

... ja naistega nagu kõik OK, pole midagi vaja treenida :)))
 
Hahaa 05. juuni 2010, kl 14.07
To: poel nõus ehk viimasele

Naised on oma tööd juba ära teinud, neid on mehed, TV ja ajakirjandus piisavalt õpetanud, kui mitte iga päev :D Tahaks meeste osas ka arengut näha.
 
m27 06. juuni 2010, kl 08.40
kui teed iroonilise teema, siis on lihtsalt kergem sikud lammastest eraldada ja tuleb välja, et kes naljast aru ei saa, räägivad haridusest alati kõige rohkem.

mina lammas ei ole.
 
m27 06. juuni 2010, kl 09.42
kuigi kui ma PÄRIS aus olen, siis ma olen suht nõus oma teemapüstitusega - kogemus ütleb, et see tabab suht täppi. mõistus ütleb, et ratsionaalselt võttes peaks naistel olema võrdne võimalus saada kõrgharidust jms. intuitsioon ütleb, et tegelikult peaks naine olema mõõdukalt seksiori, kes toob lapsi ilmale ja sussutab neid, kuni nad suureks kasvavad. naise ülesanne on ju lõppkokkuvõttes lapsi ilmale tuua ja neid endaga 9 kuud füüsiliselt kaasa vedada, siis rinnaga toita jne. kui naine hakkab karjääri tegema ja lapsi ei saa, siis paisatakse tema biokell segi ja ta lähebki kergelt hüsteeriliseks kätte ära.

ma ei ütleks, et naistel mõistust pole, aga see lihtsalt ei sobi teaduse või kunstiga tegelemiseks ja see on ka põhjus, miks neil aladel on naiste panus naeruväärselt väike. tean küll, et on igast leiutajaid ja heliloojaid jms naisi olemas, aga üldiselt erandid kinnitavad reeglit ja antud juhul on see objektiivselt võttes tõsi. naine ei võta loomingut eriti tõsiselt, ka siis, kui see meestelt pärineb. ilmselt ta ei saa asjast samas võtmes aru nagu mees. ta mõtleb, mis sellest kasu on, s.o. mis on sellest potentsiaalse tite jaoks kasu. see on loomulikult alateadlikult nii. seega sörgib ta asjade hindamises meeste sabas - ise pole ta võimeline mingit pilti millestki kujundama. ta soovib, et mõni mees paneks paika väärtused. seejärel ta hakkab õngitsema seda meest, kelle kohta on õhus väide, et see mees on jube tasemel. naine allub massihüsteeriale juba teismeliseeast saadik. kui mood ütleb, et ilus mees on kuldsete lokkidega sinisilm, siis on KÕIGI naiste unistustes mehed kuldsete lokkidega printsid. kui mood ütleb, et mees on tõmmu kepitäkk, siis on kõikide naiste kujutelmades tõelised mehed ka just täpselt sellised.

sisuliselt pole naine lasteaiatasemel mõtlemisest kunagi üle saanud. tavaliselt talle meeldivad kindlad tõed a'la puu on roheline ja ümmarguse võraga, õun on punaste põskedega jne, umbes sellisel triviaalsel tasemel. sellises võtmes mõistab ta ka haridust, s.o. kogum kindlaksmääratud tõdesid, mis tuleb kaunis käekirjas ilusasti konspekti kirja panna. naine on esmajoones USIN ÕPILANE. ta ei saa kunagi aru, et paljude nende tõdede eest, mida ta koolis õpib, on mõni mees pidanud hirmsat moodi võitlema, igast lollidega vaidlema sel teemal, isegi elu andma jms. ehk siis naine ei mõistaks sellist meest mitte kunagi, aga kui ühiskond aktsepteerib kunagi need tõed, siis naine lihtsalt paneb selle nagu igavese tõe kena käekirjaga oma konspekti kirja. nagu see oleks alati olnud nii. ja kui jälle mõni mees katsub ümber lükata neid väiteid nagu intelligentne inimene kunagi, siis naine ei mõista teda, see on luusermees, sest konspektis on ju teisiti kirjas. ja siis teeb lapsi mingi kepitäkuga, sest ajakirjas on kirjas, et nii peab.

vot selline on naine. sellises võtmes mõistab naine ka EDU hinnata.

oki ma ei viitsi vastuseid niikuinii lugeda ja üldse võite metsa minna.
 
Nojah 06. juuni 2010, kl 10.57
Üldistada ei ole mõtet. Küllap kompleksides rumal mehike on kunagi mõnelt targemalt naiselt vaimset vägivalda tunda saanud ja nüüd lällab siin. Marss õppima ja häbenema!
 
Hahaa 06. juuni 2010, kl 12.36
Teema algataja vaevleb alaväärsuskompleksides ja otsib harimatut naist, et siis ennast mehe ja teadlasena tunda :D Eriti mugav, tee mis sa tahad ja ikka saad sellega naise ees hoobelda ja oled kõva mees. Kullake, ega see, et sul riist püksis on, sinust teadlast tee. Vaata ise, su jutt käib ju vaid riista kaudu, sest muuga sa ei ole oma elus hakkama saanud ja oled nüüd naiste peale vihane.

See, et keegi mingi väite või avastuse tõttu on oma elu pidanud andma, on minimaalne võrreldes nii tähtsa asjaga nagu elu kinkimine inimesele naise poolt, kusjuures arvuta, teadlane, paljud naised selle läbi on pidanud oma elu andma.

Araabiamaades oleks sul ehk rohkem lööki, aga mõtleme uuesti. Isegi seal pead sa keegi olema, et naist saada ja abielluma ning oma pere eest hoolt kandma.

Millega siis hakkam aoled saanud? Oled teadlane? Oled kellelegi elu kinkinud? Oled abielus ja hoolitsed oma pere eest?

Head mehestumist!
 
alu 06. juuni 2010, kl 12.48
loodus oleks nagu ju ise tasakaalu seadnud naiste karjääripidamisele, kui vaadata asjale näkku ja tõdeda, et tyse keskealine naine riigiametis pole mitte karjääriinimene ja meie teaduste akadeemias leidub vaid yks naisteadur karja pässide hulgas.

milles probleem? naine loomult juba ei suuda iialgi mingit karjääri teha, kui biol. kell on talle kaasa syndinud nagu ka vajadus enda tähelepanek kõigevägevamale isasele maha myydyd saada.
 
Hahaa 06. juuni 2010, kl 13.07
Aga karjäär ja teadus ei olegi kõige tähtsamad elus. Elu tuleb elada kõigepealt esmaseid vajadusi täites - söök, peavari, turvatunne. Nende nimel aga käiaksegi tänapäeval tööl ja tehakse ka karjääri, et (paremini) ära elada ja spetsiifilisemaid vajadusi täita. Kes siis naise vajaduste eest veel hoolitseb, kui mitte naine ise. Ega laste sünnitamine automaatselt toitu lauale too.
 
alu 06. juuni 2010, kl 13.15
"Elu tuleb elada kõigepealt esmaseid vajadusi täites - söök, peavari, turvatunne. Nende nimel aga käiaksegi tänapäeval tööl ja tehakse ka karjääri, et (paremini) ära elada ja spetsiifilisemaid vajadusi täita"

kah karjäär muidugi. isiklike vajaduste rahuldamine. kõrgem pilotaaz, eksole.

väga ohvrimeelsed on ju sel juhul mõned naised, kes toetavad meeste karjääri tegemist, et ise nende kylje all hästi ära elada. aga ega igayht taheta kylje alla-eks neil tule ise selle karjääriga tegeleda kopp mudas.
 
Hahaa 06. juuni 2010, kl 13.18
Kui naine toob ise endale toidu lauale, mida siin meestel veel kobiseda on?

Kõik mehed ei ole ju teadurid ja tegijad.

Näide: tänapäeval on äpusid nii palju, kes loodavad, et niisama olsekledes keegi teine kõik nende eest ära teeb ja et raha kukub kuskilt sülle. Varastatakse ja elatakse vanemate kulul. Kelle kasutegur siis ikkagi suurem on? Kas selle kodus magava meesisendi või tööl käiva, riigile makse maksva ja tulevasi maksumaksjaid kasvatava naise? Isegi kui mees käib tööl, on töötava ja lapsi sünnitava/kasvatava naise kasutegur ühiskonna ees ikka suurem :)
 
alu 06. juuni 2010, kl 13.22
kõik õige aga selle peale nagu poleks tulnud, et naiste karjääri tegemise nomenklatuuri kuulub ka iseendaga toimetulek. sel juhul võiks ju suva kodutu tänavalt ära saamisel pidada end kosmonaudiks. naiste silmis kuulub ta aga ikkagi rentslisse. ebaõiglus.
 
Hahaa 06. juuni 2010, kl 13.24
"väga ohvrimeelsed on ju sel juhul mõned naised, kes toetavad meeste karjääri tegemist, et ise nende kylje all hästi ära elada. aga ega igayht taheta kylje alla-eks neil tule ise selle karjääriga tegeleda kopp mudas."

Aga see on ju mõlema poole omavaheline kokkulepe. Kui mehele sobib osa oma teenitust naisele anda ja naine tahab meest omal moel toetada, siis ma ei näe selles probleemi. Inimesi on igasuguseid. Vajadused tuleb täita ikka, kas siis välimust on antud või mitte. Ja tõesti, igaüks valib ise mismoodi ta seda teeb.
 
Hahaa 06. juuni 2010, kl 13.30
Karjääri aitab teadupärast rohkem vajadusi täita, sest palk on kõrgem + kaasneb tunnustus.
 
alu 06. juuni 2010, kl 13.34
siis võib ju viha kyll teha, kui oled nagu hullu karjääri kusagil riigiametis tagumiku peal teinud ja mõni lihtne maasikamyyja elab ka paremini.
 
Hahaa 06. juuni 2010, kl 13.37
Umbes 3-4 lapse kõrvalt ei saa tõesti karjäärist rääkida, sest naisel läheb iga lapse kohta umbes 3 aastat kaduma. Seepärast ongi palju aega nõudvad ametikohad naiste poolt täitmata, enamus kasvatavad ju lapsi. Ma ei saa aru, miks need vähesed paar karjääri tegevat naist mehi häirivad? Sai alu poolt ju mainitud, et neil välimust ei ole, seepärast nad seda teevad, laske neil siis olla. Nokk kinni saba lahti.
 
Hahaa 06. juuni 2010, kl 13.41
Hästi, alu, sulle ei meeldi ebavõrdsus, aga mulle teeb viha, et mehed ise lastega kodus ei istu ja veel kobisevad naiste kallal, kuidas nad elama peaks.
 
alu 06. juuni 2010, kl 13.43
ega häirigi. vaevalt ka yldse mingit meest häirib. aga nokkima ajab naiste endi hoiak, et vot olen kyll kole aga edukas ja saan endaga hakkama-olen karjäärinaine, sest olen haritud.
siis neid mehi ajab nokkima, kes kah ise hakkama saavad ja nii mõnegi pärdiku kasvu veel doteerivad.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!