Shovinisti nurgake
vaidleja
Jaak 27. november 2001, kl 10.01 |
Mul niske lugu. naine on, armastame ja kõik muidu kena. Probleem tekin siis kui läheme välja. Ma pole mingi hull meesõiguslane aga siis ajab ta mina jubedalt närvi. Ikka tekib seltskonnas mingi arutelu ja vahel vaidlus seal poliitika või põhimõtete või näiteks kasvõi rha või elu mõtte üle. Ma saan aru, et naisel on õigus oma seisukohtadele aga miks need seltskonna ees on alati minu omadele risti vastu? Minu arvates on pere nagu üks rusikas ja kui on vaidlus, siis hoitakse kokku. Jõle nõme ju kui oma naine pidevalt minu arvamustele vastu vaidleb ja neid materdab. Enamasti minu sõbrad ju. No oleks siis mõnikord ma saaks aru. Aga ta nagu nimelt, et mind maha teha. Miks ta alati teiste poolt vaidleb ja minu vastu. Minu arvates targutab tühja. Kodus küll oleme enamasti ühel arvamusel. Aga pundis on tarvis mölada kogu aeg. Ta on vast väga uhke et mina olen kätega leiba teeniv mees aga tema on kõrgahitud jurist. Kas tal on targutamisepuudus või mis.
crissu 27. november 2001, kl 10.43 |
Jaak, ma hästi ei usu, et ta sinuga nimme vaidlustes vastandub
oled sa talle rääkinud et see sind häirib?
paljud inimesed provotseerivad seltskonnas millegipärast vastakate arvamustega elavat arutelu, et olla tähelepanu keskpunktis...
küll natuke teine teema (kuigi sarnane)on
veel selline situatsioon eriti nõme, kui lähed ämma-äia poole ja mingis mõttevahetuses selgub, et sinu seisukoht erineb nende omast ja selle asemel, et oma kaasale toeks olla hakatakse "perekondlikku selgitustööd" tegema
kuigi varasemast tead väga hästi, et kaasa mõtleb sellest konkreetsest asjast just samamoodi, kui sa isegi...
oled sa talle rääkinud et see sind häirib?
paljud inimesed provotseerivad seltskonnas millegipärast vastakate arvamustega elavat arutelu, et olla tähelepanu keskpunktis...
küll natuke teine teema (kuigi sarnane)on
veel selline situatsioon eriti nõme, kui lähed ämma-äia poole ja mingis mõttevahetuses selgub, et sinu seisukoht erineb nende omast ja selle asemel, et oma kaasale toeks olla hakatakse "perekondlikku selgitustööd" tegema
kuigi varasemast tead väga hästi, et kaasa mõtleb sellest konkreetsest asjast just samamoodi, kui sa isegi...
Katja 27. november 2001, kl 11.02 |
Just paar päeva tagasi oli meil mehega kodus sama arutelu, küll teise varjundiga. Mees ütles sama mis sinagi--mehed hoiavad ja kaitsevad peret (suur ühtekuuluvustunne) suhtluses "kolmandate osapooltega" palju rohkem kui naised.
Arvan, et sellise käitumisega üritab naine ennast sinu ees kehtestada ja seda on ju palju kergem teha kui tal on seltskonnas toetajaid. Vana hea peresisene võimuvõitlus, mis muud. Kodus kahekesi ei tunne ta end ilmselt nii tugevana ja püüab seetõttu arvamusi kuidagi ühildada / siluda. Seltskonnas aga poeb "Suure karu" seljataha ja õrritab sealt.
Mul on kah komme seltskonnas oma arvamust avaldada ja ega ma seda sellepärast ütlemata jäta kui see mu mehe omale vastu käib. Oleme ju kõik täiskasvanud inimesed ja miks peaks ma oma arvamust väänama või selle ütlemata jätma kui see mu mehe omast erinev on? Iseasi on siis kui naine kiuste sulle seltskonnas ära üritab teha. Eks pead temaga asjast nelja silma all rääkima või suutma oma arvamusi seltskonnas nii hästi argumenteerida, et naise arvamus vähemuse arvamuseks jääks. Juristidega sellise võitluse pidamine on muidugi suhteliselt keeruline.
Arvan, et sellise käitumisega üritab naine ennast sinu ees kehtestada ja seda on ju palju kergem teha kui tal on seltskonnas toetajaid. Vana hea peresisene võimuvõitlus, mis muud. Kodus kahekesi ei tunne ta end ilmselt nii tugevana ja püüab seetõttu arvamusi kuidagi ühildada / siluda. Seltskonnas aga poeb "Suure karu" seljataha ja õrritab sealt.
Mul on kah komme seltskonnas oma arvamust avaldada ja ega ma seda sellepärast ütlemata jäta kui see mu mehe omale vastu käib. Oleme ju kõik täiskasvanud inimesed ja miks peaks ma oma arvamust väänama või selle ütlemata jätma kui see mu mehe omast erinev on? Iseasi on siis kui naine kiuste sulle seltskonnas ära üritab teha. Eks pead temaga asjast nelja silma all rääkima või suutma oma arvamusi seltskonnas nii hästi argumenteerida, et naise arvamus vähemuse arvamuseks jääks. Juristidega sellise võitluse pidamine on muidugi suhteliselt keeruline.
haa 27. november 2001, kl 11.16 |
Plahh 27. november 2001, kl 11.27 |
Tegelikult tahad vist sina ennast kehtestada, ma arvan, et teil ongi erinevad arvamused... kodus tundub sulle , et ta nõus on sellepärast, et tark naine hoiab kodurahu.Globaalsed maailmahädad ja parandamine ei ole nii tähtis, kui kodus hea olla.
Kui on suurem seltskond, siis loomulikult avaldab inimene oma arvamuse, ma arvan, et su naine ei vaidle spetsiaalselt sinuga, vaid su sõpradega. Vaata positiivselt, sul on tark naine, kes julgeb oma arvamust avaldada ja on kena, et ühes perekonnas eksiteeritakse kenasti koos, vaatamata erinevatele arvamustele asjadest. Te olete ju mõlemad isiksused. Sellised, mees ütleb ja nii on, abielud on kohutavalt kahvatud, sellepärast sa endale sellise naise ju valisid....et mõtle sellel, miks sulle su naine nii meeldima hakkas, et sa teda endale tahtsid...ikka vist isepäisuse pärast.
Kui on suurem seltskond, siis loomulikult avaldab inimene oma arvamuse, ma arvan, et su naine ei vaidle spetsiaalselt sinuga, vaid su sõpradega. Vaata positiivselt, sul on tark naine, kes julgeb oma arvamust avaldada ja on kena, et ühes perekonnas eksiteeritakse kenasti koos, vaatamata erinevatele arvamustele asjadest. Te olete ju mõlemad isiksused. Sellised, mees ütleb ja nii on, abielud on kohutavalt kahvatud, sellepärast sa endale sellise naise ju valisid....et mõtle sellel, miks sulle su naine nii meeldima hakkas, et sa teda endale tahtsid...ikka vist isepäisuse pärast.
sekretär 27. november 2001, kl 11.45 |
vaidlustes ju tõde sünnibki - mis sellest siis ikka halba on? või tahaksid sa, et naine istuks, suu kinni ja noogutaks ainult isanda-käskija arvamusavalduste peale? eks ikka igal inimesel ole oma arvamus, veendumused ja põhimõtted. kodus ei ole ju argielus tarvidust vaielda (teema-kas kartulid keenud või mitte:)) sellepärast tekibki tunne, et küla peal vaidlemiseks läheb. tegelikult vast inimene avaldab lihtsalt omi mõtteid.
chameleon 27. november 2001, kl 11.46 |
Mina olin samasugune vaidleja. :)
Ja seda mitte mehe närvi ajamiseks või tema alavääristamiseks, vaid asi tõesti selles oligi, et suurem seltskond oli ainus koht, kus sain oma arvamuse asjade kohta välja öelda. Koduseinte vahel tähendas mehele minu arvamus "lapse jutt" ja "ära hakka rääkima sellest, mida ei tea".
Ja muidugi oli ta siis alati hirmus pahur ja tige, kui enamus seltskonnast järsku arvas mõne asja kohta samuti kui mina.
Aga kõige "parem" selle asja juures oli see, et tavaliselt võttis ta mõne sihukese vaieldud teema paar nädalat hiljem uuesti ülesse (kodus) ja teatas suurte süütute silmadga, et vaat tema arvab muideks nüüd sellest ja teisest asjast näed sedasi, võtku ma heaks või pangu pahaks! Ja, üllatus üllatus, muidugi oli see "tema enese tarkusest" tulev arvamus üks-ühele sellega, mis tuli minu suust ja sai tema sõpradelt kinnituse. Ainult et selleks hetkeks oli ta nagu nõiaväel selle unustanud ja vaatas mind sellise kurva näoga, et "kahju, et sina seda ei mõista". :)
Ja seda mitte mehe närvi ajamiseks või tema alavääristamiseks, vaid asi tõesti selles oligi, et suurem seltskond oli ainus koht, kus sain oma arvamuse asjade kohta välja öelda. Koduseinte vahel tähendas mehele minu arvamus "lapse jutt" ja "ära hakka rääkima sellest, mida ei tea".
Ja muidugi oli ta siis alati hirmus pahur ja tige, kui enamus seltskonnast järsku arvas mõne asja kohta samuti kui mina.
Aga kõige "parem" selle asja juures oli see, et tavaliselt võttis ta mõne sihukese vaieldud teema paar nädalat hiljem uuesti ülesse (kodus) ja teatas suurte süütute silmadga, et vaat tema arvab muideks nüüd sellest ja teisest asjast näed sedasi, võtku ma heaks või pangu pahaks! Ja, üllatus üllatus, muidugi oli see "tema enese tarkusest" tulev arvamus üks-ühele sellega, mis tuli minu suust ja sai tema sõpradelt kinnituse. Ainult et selleks hetkeks oli ta nagu nõiaväel selle unustanud ja vaatas mind sellise kurva näoga, et "kahju, et sina seda ei mõista". :)
Feliks 27. november 2001, kl 12.08 |
:)) meil on vastupidi....et kodus vaidleme ja teeme teineteisele asju selgeks...aga kui seltskond mõnu son ja jutuk slahti lähe...meie ringkonnas dispuudid suht tavalised, sii saalõpata satume ühel meelel olea...et kuidas kunagi, vahel üks, vahel teine ütleb välja just selle mõtte, mida teine parasjagu mõttes sõnastas:))) Noh kas just alati..aga kohtlaselt sageli:))
sekretär 27. november 2001, kl 12.28 |
Feliksil on lausa vedanud - üksmeel on erakordselt mõnus ja vajalik. ise olen ka küll hää vaidleja, aga õnneks põhimõttelistes küsimustes oleme mehega enamalt jaolt ka üksmeelsed. aga vaielda on lihtsalt tore - ei pea silmas miskit mõttetut lõualõksutamist, vaid konstruktiivset dispuuti::))) (väga peen:))
Lemps 27. november 2001, kl 12.30 |
naist armastatakse ja tema sõna kuulatakse, kui jutt on kardinate värvist või tapeedist või kas laps peab ujumistrenni minema või millal on ämma sünnipäev või kas laenu võetakse või kui kallis auto ostetakse. Naisel ei lasta kanda raskeid asju ega pimedas jala koju tulla. Naine peab saama käia teatris või õppida kõrgkoolis või jummmala eest kasvõi luuletamise kursustel. Mees toidab pere ja kui vaja käib kasvõi öösel lisatööna kojameheks et lapsel kõik vajalik oleks ja naine saaks häid raamatuid osta. Kui laps on väike peab naine saama kui tahab, kodust välja tuulduma. Aga kurat, kui minu oma kukuks minu seltskonnas mölisema, oleks kiire lend vanemate koju tagasi. Perekonnapea on mees ja mees abiellub naisega mitte juristiga. Enamik mehi mõtleb tegelikult arvan nii.
sekretär 27. november 2001, kl 12.32 |
crissu 27. november 2001, kl 12.34 |
chameleon 27. november 2001, kl 12.37 |
Lemps 27. november 2001, kl 12.38 |
Tühja rumala jutu rääkimist. Targa jutu liiga pikka rääkimist kui teistel juba kõrini on. Targutamist.
Nagu meestegagi. On neid kes mölisevad, on neid kes teevad suu lahti vaid harva aga siis on jutt asjalik. Kui Jaagu naine alati vaidleb on vähe tõenäoline et ta alati teab, millest räägib = möla.
Nagu meestegagi. On neid kes mölisevad, on neid kes teevad suu lahti vaid harva aga siis on jutt asjalik. Kui Jaagu naine alati vaidleb on vähe tõenäoline et ta alati teab, millest räägib = möla.
Lemps 27. november 2001, kl 12.46 |
Marina 27. november 2001, kl 12.47 |
sekretär 27. november 2001, kl 12.50 |
on olemas ka selline jutt - seltskondlik vestlus. vaevalt et kõik inimesed seltskonnas räägivad ainult Hegelist ja Kantist või kuulavad Wagneri oopereid. küllap aetakse nö möla ka Lempsi seltskonnas ja ka tema enda poolt. aga teise inimese kohta ei saa ikka öelda küll "minu oma möliseb". see on lihtsalt jäle!!!!!
Lemps 27. november 2001, kl 12.53 |
crissu 27. november 2001, kl 13.07 |
Lemps
väljenduse kallal kaagutamise asemel küsiksin hoopis: ons su kaasa rahul ka oma eluga? sina paistad olevat!
kahjuks pole Jaak ise enam sõna võtnud...
ses suhtes olen paljude eelkribijatega nõus, et kodus ei kerki paljud teemad niisama üles
seevastu seltskonnas aegajali ikka tuleb ette mingi seisukoht, milles tõepoolet ei ole mees/naine oma kaasaga ühel meelel - on see siis halb?
halb on minu meelest see, kui meelega püütakse teise arvamust valesti tõlgendada või püütakse teist (sõprade ees) maha teha
väljenduse kallal kaagutamise asemel küsiksin hoopis: ons su kaasa rahul ka oma eluga? sina paistad olevat!
kahjuks pole Jaak ise enam sõna võtnud...
ses suhtes olen paljude eelkribijatega nõus, et kodus ei kerki paljud teemad niisama üles
seevastu seltskonnas aegajali ikka tuleb ette mingi seisukoht, milles tõepoolet ei ole mees/naine oma kaasaga ühel meelel - on see siis halb?
halb on minu meelest see, kui meelega püütakse teise arvamust valesti tõlgendada või püütakse teist (sõprade ees) maha teha
kaiu 27. november 2001, kl 13.11 |
Feliks 27. november 2001, kl 13.13 |
Kahtlemata on Lempsi pakutud variant üks paljudest võimalustest...kuid vist eeldab suht lolli naist, kes laseb enda peale sedasi hüpata....sedasi ju sajandeid hakkama saadud ei tea kui paljudes ühiskondades.
Jaagu variant tundub olevat pisut edasijõudnum...aga kah mitte just targast tegtsemisest hiilgav...kui Jaagu juttu 100% tõe pähe võtta..tegelt on see ju aint Jaagu nägemus problemist ja tema arusaama kajastus.
Jaagu variant tundub olevat pisut edasijõudnum...aga kah mitte just targast tegtsemisest hiilgav...kui Jaagu juttu 100% tõe pähe võtta..tegelt on see ju aint Jaagu nägemus problemist ja tema arusaama kajastus.
Mrs X 27. november 2001, kl 13.50 |
to Lemps: Oled selline enesega rahulolev mõmm. Ma küll ei kujutaks ette, et peaks mehe kõrval suu kinni hoidma või ainult temale meelepärast juttu puhuma. Õnneks mu mees pole sinusugune. Aga sinu naisest on millegipärast hale - tundub vist sinu tallaalune kodukana olevat. Kas selline mehe tahtmiste järgi painutatud (=ilma enese seisukohtadeta) naine ongi sinu eluunistus olnud? Siis oled seesmiselt ebakindel ja oma mehelikkuses kahtlev kompleksides mees.
Lemps 27. november 2001, kl 14.19 |
Crissu. Mu kaasa on ilmselt rahul, sest erinevalt paljudest teistest meestest luban ma oma naisel käia oma sõprade juures, ka meessõprade juures. Luban neid külla kutsuda. Kui tahab lugeda, vahetan ise poisil mähkmeid. Kui tahab õppida siis aitan. Triigin meie majas näiteks ainult mina sest püksiviike ei oska naised teha. No karjuge nüüd selle väite vastu kah. Ja jah ma olen kindel et ta on rahul, sest pärast 8aastast kooselu tegi ta eelmine nädal mulle abielu ettepaneku.
Olgu demokraatia ja kummalgi õigus areneda ja uurida aga olgu just demokraatia, ilma et kumbki teist seltskonnas alandab või mõtteid naerualla paneb. Räägitagu asjast ja lühidalt. Mees ei solva naist ja naine ei kraakle mehega. Kui arvamused on vastu käivad siis öeldaks, et mina arvan hoopis nii aga ei hakata pikalt avalikus kohas omavahel erimeelsusi klaarima.
Andke tuld.
Olgu demokraatia ja kummalgi õigus areneda ja uurida aga olgu just demokraatia, ilma et kumbki teist seltskonnas alandab või mõtteid naerualla paneb. Räägitagu asjast ja lühidalt. Mees ei solva naist ja naine ei kraakle mehega. Kui arvamused on vastu käivad siis öeldaks, et mina arvan hoopis nii aga ei hakata pikalt avalikus kohas omavahel erimeelsusi klaarima.
Andke tuld.
Jaak 27. november 2001, kl 14.43 |
Saatsin oma naise siia kommentaare lugema. Tema ainus reaktsioon oli, et ma tegin kirja vigu ja et see on talle häbistav kui keegi neid vigu siin näeb, sest ma ütlesin et ta on jurist. Ja et seltskonnas ta räägibki nii palju selleks et mina oma lollusi vähem räägiks.
Ok. Nüüd läheb lahutamiseks vist sest kui olen loll siis loll. Vähemalt sai selgust ja selleks ma siia kirjutasingi. Päris hea tunne on nüüd ja kergem.
Ahjaa, Lempsi kohta ütles ta et Lemps on vaimse ala arenguga ja sellised tuleks steriliseerida. Lemps. Hoia juristidest eemale.
Ok. Nüüd läheb lahutamiseks vist sest kui olen loll siis loll. Vähemalt sai selgust ja selleks ma siia kirjutasingi. Päris hea tunne on nüüd ja kergem.
Ahjaa, Lempsi kohta ütles ta et Lemps on vaimse ala arenguga ja sellised tuleks steriliseerida. Lemps. Hoia juristidest eemale.
Luuna 27. november 2001, kl 15.00 |
emily 27. november 2001, kl 15.10 |
Kis 27. november 2001, kl 15.35 |
Lemps 27. november 2001, kl 15.42 |
crissu 27. november 2001, kl 16.02 |
Lisa postitus