Autoabi
Pööre üherealiselt mitmerealisele
*** 17. november 2010, kl 09.00 |
oh 17. november 2010, kl 09.16 |
*** 17. november 2010, kl 10.38 |
Täpselt seepärast küsisingi, et täna nii juhtus - vasakpöörde sooritaja keeras äärmisesse vasakusse samal ajal, kui mina samuti sinna ritta. Käis mõte peast läbi, et mina eksisin ja mu teadmised on vananenud. Õnneks kokku ei põrganud. Viisakusest oleksin võinud muidugi ka paremasse keerata, aga ei tulnud selle pealegi, et ta mind läbi ei lase.
ha ha 17. november 2010, kl 13.30 |
*** 17. november 2010, kl 14.11 |
trügivale 17. november 2010, kl 15.54 |
bmw vend 17. november 2010, kl 16.47 |
*** 17. november 2010, kl 17.30 |
opeli mees 17. november 2010, kl 23.47 |
Maaks 18. november 2010, kl 10.18 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 1,627 |
Pööret tehes võiks ikka võimalusel ka teistega arvestada ja kui just otsest vajadust ei ole (parempöördele näiteks kohe järgnev vasakpööre kusagilt) siis võiks paremale pööraja ikka 1. ritta pöörata ja jätta 2. rida vasakpöörajale. Eeskiri on ainult selleks et pärast süüdlane välja selgitada.
Opeli mees - iga (mees)inimese elus saabub hetk kui ta kas võtab noore naise, ostab bemmi või ostab motika :-) (neid kolme võib ka kombineerida)
Seda nimetatakse keskea kriis.
Opeli mees - iga (mees)inimese elus saabub hetk kui ta kas võtab noore naise, ostab bemmi või ostab motika :-) (neid kolme võib ka kombineerida)
Seda nimetatakse keskea kriis.
N22 18. november 2010, kl 13.40 |
*** 18. november 2010, kl 18.56 |
Maaks: just see mu jaoks kõige tähtsam ongi - "Eeskiri on ainult selleks et pärast süüdlane välja selgitada."
Liiklen juba oma 20 aastat ühtlaselt pea 30 tuhhi aastas ja loomulikult tean, mis tähendab tipptund ja ristmike läbilaskevõime ning olen sellega ka alati arvestanud, elementaarne viisakus + oludest lähtuv otstarbekus.
Aga kui peateel pole näha kilomeetri kaugusel ühtki teerulligi ja ei minu (kõrvalteelt parempöörde sooritaja) ega ka vastassuunast tulija (kõrvalteelt vasakpööret plaaniv masin) taga pole mingit närvitsevat saba, siis on LE ju täitsa omal kohal - lähen, kuhu lubatud. Kui teine liikleja mu selle käigus ära koksab, ei pea vähemalt mina tonne välja käima, kuigi jama ikka.
Ega ma ju meelega kellelegi ette sõida, kui võimalik oleks kokkupõrget vältida, aga igal manöövril ei suuda ju arvestada sellega, et kellegi jaoks LE ei kehti.
Liiklen juba oma 20 aastat ühtlaselt pea 30 tuhhi aastas ja loomulikult tean, mis tähendab tipptund ja ristmike läbilaskevõime ning olen sellega ka alati arvestanud, elementaarne viisakus + oludest lähtuv otstarbekus.
Aga kui peateel pole näha kilomeetri kaugusel ühtki teerulligi ja ei minu (kõrvalteelt parempöörde sooritaja) ega ka vastassuunast tulija (kõrvalteelt vasakpööret plaaniv masin) taga pole mingit närvitsevat saba, siis on LE ju täitsa omal kohal - lähen, kuhu lubatud. Kui teine liikleja mu selle käigus ära koksab, ei pea vähemalt mina tonne välja käima, kuigi jama ikka.
Ega ma ju meelega kellelegi ette sõida, kui võimalik oleks kokkupõrget vältida, aga igal manöövril ei suuda ju arvestada sellega, et kellegi jaoks LE ei kehti.
777 18. november 2010, kl 21.36 |
... 20. november 2010, kl 17.39 |
Minu jaoks jääb see olukord segaseks.Sinu küsimusele võin vastata et kui üherealine tänav keerab mitme realisele tänavale,siis võid sina,olles sellel üherealisel tänaval valida selle sõiduraja mis sulle meeldib kui ei ole liiklus antud ristmikul teistmoodi reguleeritud. Ma ei saa aru sellest,kuidas te üksteist saite segada.Kui see sõidurada oli tõesti nii lai ja üks keeras paremalt poolt äärest vasakule ning teine vasakust äärest siis sel juhul see kes keeras vasakule vasakpoolsest äärest tegi õieti ja see kes keeras vasakule parempoolsest äärest tegi valesti.Isegi kui tänav on ühe rajaline peab keerama vastava ääre lähedalt kuhu tahetakse keerata.Muidugi veoautode ja raskeveokite seadusi ma ei tea,nendel ei ole ju võimalik alati nii keerata kuna on suur pöörderaadius.
to ... 20. november 2010, kl 18.51 |
... 20. november 2010, kl 23.09 |
Nüüd sain aru.Ma siis vastan:Liikluseeskirja järgi kehtib kõrvalteelt pööravatele autodele omavahel paremakäe reegel.Antud juhul siis kui oleks liiklusõnnetus juhtunud oleks see juht kes vasakule pööras süüdi jäänud kuna pöörde ajal oleksid sina temast paremale jäänud ning sul on eesõigus-paremakäe reegel. Tegelikult liikluseeskiri ütleb ka seda et kui te asute samaliigilistel teedel mõlemad siis vasakule pöörav juht on kohustatud andma teed vastassuunast otse sõitvale või vastassuunast paremale pööravale juhile. Ühesõnaga kui sul kunagi juhtub liiklusõnnetus antud situatsioonis siis soovitan kutsuda politsei.Mitte mingil juhul ära tunnista end süüdi ja ma olen 99% kindel et politsei mainib paremakäe reeglit.
*** 21. november 2010, kl 21.43 |
mhmh 25. november 2010, kl 12.58 |
Üks erand vist siiski on - nimelt kui tänavakattemärgistus näitab teisiti.
Üks selline koht on Tartus Eedeni keskuse juurest Kalda teele keerates. Seal on nimelt sedasi, et muidu situatsioon on analoogne eespool kirjeldatuga (v.a see, et pole kohta, kust keegi saaks samal ajal vastassuunas kõrvalteelt peateele vasakpööret teha), aga 1. ja 2. sõiduraja vahele on selles kohas joonitud PIDEV joon. Ma arvan, et siis ikkagi ei tohi parempööret sooritav auto sõita üle pideva joone otse 2. rajale (ehkki näen seda pidevalt tehtavat). Või kuidas teised niisugust olukorda tõlgendavad?
Üks selline koht on Tartus Eedeni keskuse juurest Kalda teele keerates. Seal on nimelt sedasi, et muidu situatsioon on analoogne eespool kirjeldatuga (v.a see, et pole kohta, kust keegi saaks samal ajal vastassuunas kõrvalteelt peateele vasakpööret teha), aga 1. ja 2. sõiduraja vahele on selles kohas joonitud PIDEV joon. Ma arvan, et siis ikkagi ei tohi parempööret sooritav auto sõita üle pideva joone otse 2. rajale (ehkki näen seda pidevalt tehtavat). Või kuidas teised niisugust olukorda tõlgendavad?
:) 25. november 2010, kl 19.21 |
Lisa postitus