Maaks: just see mu jaoks kõige tähtsam ongi - "Eeskiri on ainult selleks et pärast süüdlane välja selgitada."
Liiklen juba oma 20 aastat ühtlaselt pea 30 tuhhi aastas ja loomulikult tean, mis tähendab tipptund ja ristmike läbilaskevõime ning olen sellega ka alati arvestanud, elementaarne viisakus + oludest lähtuv otstarbekus.
Aga kui peateel pole näha kilomeetri kaugusel ühtki teerulligi ja ei minu (kõrvalteelt parempöörde sooritaja) ega ka vastassuunast tulija (kõrvalteelt vasakpööret plaaniv masin) taga pole mingit närvitsevat saba, siis on LE ju täitsa omal kohal - lähen, kuhu lubatud. Kui teine liikleja mu selle käigus ära koksab, ei pea vähemalt mina tonne välja käima, kuigi jama ikka.
Ega ma ju meelega kellelegi ette sõida, kui võimalik oleks kokkupõrget vältida, aga igal manöövril ei suuda ju arvestada sellega, et kellegi jaoks LE ei kehti.