Naiskad-naised, kes tundsid huvi, et mida siis valida. Kihutada ei taha, lapsed peal - seega peab olema turvaline jne. Kui aus olla, siis on päris raske kõike seda normaalse hinna sisse kokku panna aga võimalik see on.
Kõikepealt naiska: vast Avensis võib kõige probleemivabam olla aga sellega oled teepeal "järgmine eluheidikust ehitaja-projektijuht". Pigem vaadatakse kaastundega... Ise valiks Fordi ning 300k eest saab juba tuliuue. Škoda pole ka paha valik, hinna-omaduste suhe paigas, eriti käib see Superbi kohta. Seat on tõesti "emotsiooniauto" aga võib ka probleeme tekitada. Mulle Seat meeldib, eriti head on sportversioonid aga ise omale garaaži ei võtaks. Samas mitte just suurima jaapani-auto-fännina peab tunnistama, et nende hulgast leiab siiski kestvaid isendeid, mis kahjuks emotsioone ei paku. Honda näiteks.
Naine, bensiini võtavad kõik autod ära! Kõik, mis annad, tarbivad ära ja puudu jääb ka. Kuluvahe võib olla aga moodsatel on see juba peaaegu olematu vahe. Linnas on seda märgata, maanteesõidul mitte. Samas mugavus linnas maksab ja selle eest kannatab +0,5 liitrit maksta. Müra pole kindlasti suurem, uued autod kõik ju vaiksed ja pisut kõrgemat mootoripööret kohaltvõtul küll ei kuule. Kui on juba päris uus ja moodne kast, pole enam sedagi ja Sa isegi ei märka, kui kast ise käike vahetab.
Mida paljud eestlased pole veel "avastanud", on roolilt juhitav püsikiirushoidja. Aga oled korra seda mõnu nautinud siis muud enam ei tahagi. See on nüüd vanemate prouade kogemuse pealt tõestamist leidnud. Teine lisa, mis võiks olla, on parkimisradar. Ja kolmas "lisa" - kõige pisem veljemõõt, mida sellele mudelile pakutakse! Enamus saab kiiresti "teada", kui paha on "rihmadega" sõita ja uusi ostma minnes saavad veel ka kirve-hinna teada.
Soovitus: 1,6 kuni 2 liitrit mootor ehk seal 100 ja 150 Hj vahel; tavaline automaatkast mitte isemõtlev, labadega, poolautomaat vms; kiirushoidik, mis oleks hea koos multifunktsionaalse rooliga (ka raadionupud roolil); parikimisradar, tänapäeval 15 või 16 tolli rattad (mitte 17, veel hullem 18). Kahjuks kiputakse heas varustuses autole just neegrivelgesid alla toppima. Muud lisaasjad on automaadi ja kruisiga masinal 99% juhtudest niigi küljes.