Autoabi
Automaat või Manuaal ???
heino 07. aprill 2010, kl 10.08 |
mh 07. aprill 2010, kl 10.16 |
rax 07. aprill 2010, kl 10.17 |
Endal isiklik auto manuaal ja tööauto automaatkastiga. Kui maanteedel sõita siis ehk väga vahet ei olegi aga kui linnas ka siis raudselt automaat. Mugavam, ei pea käigukangiga võimlema ja möödasõitu, ümberreastumisi tehes ei pea käiku ise alla vahetama vaid lihtsalt suru gaasipedaal põhja ja neegripoisid toimetavad kastis sinu asemel.
naine ,, 07. aprill 2010, kl 10.47 |
naine ,, 07. aprill 2010, kl 21.51 |
maahärra 08. aprill 2010, kl 10.39 |
M39, fossiil siis 08. aprill 2010, kl 11.35 |
Ise nagu manuaali tuline pooldaja (et saaks ka äktsionit teha, poisikeste värk, noh) aga automaadil on omad võlud ja need on õige mootori ja kasti kombos tohutud.
Kõik sõltub, mida ja milleks vaja on. Minu käest ikka abikaasa 99% naistest koosnev töökas kollektiiv küsib nõu, kui jälel autode vahetamiseks läheb. Omanikele - vanematele haritud prouadele, kelle vana dmehed on loomulikult kõik lada-mosse mehed suhtumiselt, tegin asja kirielt jak onkreetselt selgeks: tõin neile prooviks automaadi ja kruisiga auto. Sellisel on juba niigi ka kõik muud lisad veojõu-, stabiilsus- etc kontrollid olemas. Prouadel suvekodud 200+ km linnast mööda suuri häid maanteid sõita ja teien pool sõidust on puhas linnas ukerdamine. Nüüd prouadel juba "kolmas jooks" autosid ja ei kavatse nad enam kunagi "parema käega toas vehkida".
Kuid hoia eemale igasugustest pool-automaatidest a'la Citroeni omad ja ka täiesti mõttetutest manuaalrežiimiga (roolitaguste labadega jms kräpp) kastidest. Kui, siis ainult DSG. Kõik muu on mõttetu lisaraha maksmine asjade eest, mida mitte keegi kunagi ei kasuta. Me räägime ju naisterahva autost, mitte autofriigi omast.
Kuid siin on üks "aga": automaadi ees peab olema vähemalt 100Hj ehk 75kW mootor, kui auto tühikaal on 1000kg+. Imeväikeste linnaautode puhul võib ka vähem olla, kunagine kuubikukujuline KIA Pride sõitis automaadiga üllatavalt hästi... aga noh, polnud eriline auto muidu :D Aga näide nutmaajavalt halvast autost "targa" automaatkastiga on vana Smart. Hullemat õudust, kui see kombo, annab välja mõelda.
Kõik sõltub, mida ja milleks vaja on. Minu käest ikka abikaasa 99% naistest koosnev töökas kollektiiv küsib nõu, kui jälel autode vahetamiseks läheb. Omanikele - vanematele haritud prouadele, kelle vana dmehed on loomulikult kõik lada-mosse mehed suhtumiselt, tegin asja kirielt jak onkreetselt selgeks: tõin neile prooviks automaadi ja kruisiga auto. Sellisel on juba niigi ka kõik muud lisad veojõu-, stabiilsus- etc kontrollid olemas. Prouadel suvekodud 200+ km linnast mööda suuri häid maanteid sõita ja teien pool sõidust on puhas linnas ukerdamine. Nüüd prouadel juba "kolmas jooks" autosid ja ei kavatse nad enam kunagi "parema käega toas vehkida".
Kuid hoia eemale igasugustest pool-automaatidest a'la Citroeni omad ja ka täiesti mõttetutest manuaalrežiimiga (roolitaguste labadega jms kräpp) kastidest. Kui, siis ainult DSG. Kõik muu on mõttetu lisaraha maksmine asjade eest, mida mitte keegi kunagi ei kasuta. Me räägime ju naisterahva autost, mitte autofriigi omast.
Kuid siin on üks "aga": automaadi ees peab olema vähemalt 100Hj ehk 75kW mootor, kui auto tühikaal on 1000kg+. Imeväikeste linnaautode puhul võib ka vähem olla, kunagine kuubikukujuline KIA Pride sõitis automaadiga üllatavalt hästi... aga noh, polnud eriline auto muidu :D Aga näide nutmaajavalt halvast autost "targa" automaatkastiga on vana Smart. Hullemat õudust, kui see kombo, annab välja mõelda.
arvamus 08. aprill 2010, kl 15.11 |
AK 08. aprill 2010, kl 19.11 |
heino 08. aprill 2010, kl 20.46 |
ha ha 08. aprill 2010, kl 21.54 |
naiska 08. aprill 2010, kl 22.22 |
to: M39, fossiil siis
paluks ka sinu abi natuke. Nimelt mul uut masinat vaja - universaalkerega, manuaalkastiga ja bensiibimootoriga. Kahjusk ei oska valida marki. Silma on jäänud Sealt altea xl, Ford mondeo või c-maks, skoda octavia ja toyota avensis. Missugune niest oleks parim valik?
Tänud vastajalile!
paluks ka sinu abi natuke. Nimelt mul uut masinat vaja - universaalkerega, manuaalkastiga ja bensiibimootoriga. Kahjusk ei oska valida marki. Silma on jäänud Sealt altea xl, Ford mondeo või c-maks, skoda octavia ja toyota avensis. Missugune niest oleks parim valik?
Tänud vastajalile!
Rax to eelmine 08. aprill 2010, kl 22.33 |
bljaaaa 08. aprill 2010, kl 23.00 |
naine ,, 09. aprill 2010, kl 10.24 |
Autor: M39, fossiil siis
Sul väga huvitav jutt ja abi küll sellest.
Aga...Ei tea millist autot valida.
Ise sõidan väga harva autoga ja siis olengi pabinas manuaaliga.Kui autos veel lapsed :( Rallitaja ma pole,rohkem sõidan kui vaja on.
Äkki oskad soovitada,milline auto oleks kõige parem valida.võimsused. Kas vastab tõele,et automaat sööb rohkem bensut?Ja müra on suurem?
oleksin väga tänulik.
Päikest.
Sul väga huvitav jutt ja abi küll sellest.
Aga...Ei tea millist autot valida.
Ise sõidan väga harva autoga ja siis olengi pabinas manuaaliga.Kui autos veel lapsed :( Rallitaja ma pole,rohkem sõidan kui vaja on.
Äkki oskad soovitada,milline auto oleks kõige parem valida.võimsused. Kas vastab tõele,et automaat sööb rohkem bensut?Ja müra on suurem?
oleksin väga tänulik.
Päikest.
naiska 09. aprill 2010, kl 10.56 |
to AK 09. aprill 2010, kl 11.25 |
n 09. aprill 2010, kl 17.30 |
to heino 11. aprill 2010, kl 16.20 |
M39, fossiil siis 12. aprill 2010, kl 02.32 |
Naiskad-naised, kes tundsid huvi, et mida siis valida. Kihutada ei taha, lapsed peal - seega peab olema turvaline jne. Kui aus olla, siis on päris raske kõike seda normaalse hinna sisse kokku panna aga võimalik see on.
Kõikepealt naiska: vast Avensis võib kõige probleemivabam olla aga sellega oled teepeal "järgmine eluheidikust ehitaja-projektijuht". Pigem vaadatakse kaastundega... Ise valiks Fordi ning 300k eest saab juba tuliuue. Škoda pole ka paha valik, hinna-omaduste suhe paigas, eriti käib see Superbi kohta. Seat on tõesti "emotsiooniauto" aga võib ka probleeme tekitada. Mulle Seat meeldib, eriti head on sportversioonid aga ise omale garaaži ei võtaks. Samas mitte just suurima jaapani-auto-fännina peab tunnistama, et nende hulgast leiab siiski kestvaid isendeid, mis kahjuks emotsioone ei paku. Honda näiteks.
Naine, bensiini võtavad kõik autod ära! Kõik, mis annad, tarbivad ära ja puudu jääb ka. Kuluvahe võib olla aga moodsatel on see juba peaaegu olematu vahe. Linnas on seda märgata, maanteesõidul mitte. Samas mugavus linnas maksab ja selle eest kannatab +0,5 liitrit maksta. Müra pole kindlasti suurem, uued autod kõik ju vaiksed ja pisut kõrgemat mootoripööret kohaltvõtul küll ei kuule. Kui on juba päris uus ja moodne kast, pole enam sedagi ja Sa isegi ei märka, kui kast ise käike vahetab.
Mida paljud eestlased pole veel "avastanud", on roolilt juhitav püsikiirushoidja. Aga oled korra seda mõnu nautinud siis muud enam ei tahagi. See on nüüd vanemate prouade kogemuse pealt tõestamist leidnud. Teine lisa, mis võiks olla, on parkimisradar. Ja kolmas "lisa" - kõige pisem veljemõõt, mida sellele mudelile pakutakse! Enamus saab kiiresti "teada", kui paha on "rihmadega" sõita ja uusi ostma minnes saavad veel ka kirve-hinna teada.
Soovitus: 1,6 kuni 2 liitrit mootor ehk seal 100 ja 150 Hj vahel; tavaline automaatkast mitte isemõtlev, labadega, poolautomaat vms; kiirushoidik, mis oleks hea koos multifunktsionaalse rooliga (ka raadionupud roolil); parikimisradar, tänapäeval 15 või 16 tolli rattad (mitte 17, veel hullem 18). Kahjuks kiputakse heas varustuses autole just neegrivelgesid alla toppima. Muud lisaasjad on automaadi ja kruisiga masinal 99% juhtudest niigi küljes.
Kõikepealt naiska: vast Avensis võib kõige probleemivabam olla aga sellega oled teepeal "järgmine eluheidikust ehitaja-projektijuht". Pigem vaadatakse kaastundega... Ise valiks Fordi ning 300k eest saab juba tuliuue. Škoda pole ka paha valik, hinna-omaduste suhe paigas, eriti käib see Superbi kohta. Seat on tõesti "emotsiooniauto" aga võib ka probleeme tekitada. Mulle Seat meeldib, eriti head on sportversioonid aga ise omale garaaži ei võtaks. Samas mitte just suurima jaapani-auto-fännina peab tunnistama, et nende hulgast leiab siiski kestvaid isendeid, mis kahjuks emotsioone ei paku. Honda näiteks.
Naine, bensiini võtavad kõik autod ära! Kõik, mis annad, tarbivad ära ja puudu jääb ka. Kuluvahe võib olla aga moodsatel on see juba peaaegu olematu vahe. Linnas on seda märgata, maanteesõidul mitte. Samas mugavus linnas maksab ja selle eest kannatab +0,5 liitrit maksta. Müra pole kindlasti suurem, uued autod kõik ju vaiksed ja pisut kõrgemat mootoripööret kohaltvõtul küll ei kuule. Kui on juba päris uus ja moodne kast, pole enam sedagi ja Sa isegi ei märka, kui kast ise käike vahetab.
Mida paljud eestlased pole veel "avastanud", on roolilt juhitav püsikiirushoidja. Aga oled korra seda mõnu nautinud siis muud enam ei tahagi. See on nüüd vanemate prouade kogemuse pealt tõestamist leidnud. Teine lisa, mis võiks olla, on parkimisradar. Ja kolmas "lisa" - kõige pisem veljemõõt, mida sellele mudelile pakutakse! Enamus saab kiiresti "teada", kui paha on "rihmadega" sõita ja uusi ostma minnes saavad veel ka kirve-hinna teada.
Soovitus: 1,6 kuni 2 liitrit mootor ehk seal 100 ja 150 Hj vahel; tavaline automaatkast mitte isemõtlev, labadega, poolautomaat vms; kiirushoidik, mis oleks hea koos multifunktsionaalse rooliga (ka raadionupud roolil); parikimisradar, tänapäeval 15 või 16 tolli rattad (mitte 17, veel hullem 18). Kahjuks kiputakse heas varustuses autole just neegrivelgesid alla toppima. Muud lisaasjad on automaadi ja kruisiga masinal 99% juhtudest niigi küljes.
naine ,, 18. aprill 2010, kl 22.24 |
naiska 18. aprill 2010, kl 23.08 |
heino 19. aprill 2010, kl 22.22 |
... 27. aprill 2010, kl 16.22 |
Olen ka sõitnud pikki aastaid manuaalidega ja nüüd viimased automaadiga. Linnas on jah väga mugav ja maanteel pole vahet. Samas ei ole meie ilmastik ka selline, et peaks lumehangedes manuaali taga igatsema. Vähemalt mina elan asustatud punktis, kus lund lükatakse ja ei roni lumehange kinni.
Aga... mind kohutavalt häirib, et automaat võtab linnas, kus on palju pidurdamist ja startimist, oluliselt rohkem kütust, kui mu eelmine pisike bensiinikas. Mugavus muidugi, mille eest maksan, aga mul hakkab kulu taluvus alla jääma mugavuse aktsepteerimisele. Kütus on ju siga-kallis ja ei lähe enam kunagi odavamaks..
Aga... mind kohutavalt häirib, et automaat võtab linnas, kus on palju pidurdamist ja startimist, oluliselt rohkem kütust, kui mu eelmine pisike bensiinikas. Mugavus muidugi, mille eest maksan, aga mul hakkab kulu taluvus alla jääma mugavuse aktsepteerimisele. Kütus on ju siga-kallis ja ei lähe enam kunagi odavamaks..
Bidur 14. jaanuar 2021, kl 18.50 |
Vaat kui on ilma vahegaasita automaatkäigukast siis peab olema käsipiduril helisigna. Raisk ei tunneta muudkui vajutad gaasi. Ma räägi käisin Selvehallis Rappeli keskus tegi mo tengelpungale arapi nii et närvilisuses unus ära. No tulin siis Maarjamaa poole mõtlesin et panen sirge peal rullnokka kurrat mis jama on 240 jääb 140 puudu. Mopeedauto raisk Vaatan okulaarist mida tagant ka peegeldab raisk tuli rummus niikui tankil suitsukate. Jagasin matsu pointiks tõmbasin kärrsari pealt oo seier kukkus kohe 140 peale. Igaks juhuks sportkäiku ei hakand automaadil sisestama tea kui hulluks asi oleks läind sest peale sellist loomkatset olid tagumised suportid nullis.
Käimakott 30. august 2021, kl 15.16 |
Mis on selles taunitavat kui mõni mehine mees soovib ja suudab autot ise juhtida mitte ei oota nagu äbarik et robot seda teeks Manuaalimees kõlab ju uhkelt ja meeldib ka naistele sest ainult laisad mehed ostavad oma elukaaslastele vibraatoreid Järgmiseks võetakse juhiuks ära, sest on odavam kere koostada ja autos olijad tegelevad sõidu ajal nagunii juba millegi muuga, kui auto juhtimisega. Suuna mudimisega näiteks. Olen volksumees ning seega kahe vasaku käega. õnneks üks neist nüüd vabaneb võimaldades tihedamat enesepilastust sõites oma lihttööle mõnusa halli diiseluniversaali rüpes. Olen seni elanud nii et pole pidanud puudutama neegrit, Kaljulaidi ega automaatkäigukasti. Loodan jätkata. Kuidas siis noored juhid käiguvahetust õppima hakkavad kui kõik tootjad sellised kastid ajaloo prügikasti heidavad? Mingi eritellimus manuaalkastiga õppeautosid hiinast? Palume väga vabandust et unustasime sünkronisaatoriteta käigukastide eritellimuse sisse anda ning oleme aastate jooksul eksamilt läbi lasknud kümneid tuhandeid juhte kes ei oska vahegaasi anda.
Lisa postitus