Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
Automaat või Manuaal ???
 
naine ,, 07. aprill 2010, kl 10.05
tere,mida siis valida???
 
heino 07. aprill 2010, kl 10.08
kui auto üle kontrolli tahad, siis manuaal. aga kuna oled roolis suht möku, siis sobib automaat sulle paremini.
 
mh 07. aprill 2010, kl 10.16
Kui sõidad pikki vahemaid või väikelinnas võib olla manuaal. Suuremates linnades raudselt automaat. Eelkõneleja heinole teadmiseks, et tänapäeva uued automaatkastide i ole midagi nii mökud. Reeglina on käike võimalik ka manuaalselt vahetada, ehk siis hea käiguga pidurdada:)
 
rax 07. aprill 2010, kl 10.17
Endal isiklik auto manuaal ja tööauto automaatkastiga. Kui maanteedel sõita siis ehk väga vahet ei olegi aga kui linnas ka siis raudselt automaat. Mugavam, ei pea käigukangiga võimlema ja möödasõitu, ümberreastumisi tehes ei pea käiku ise alla vahetama vaid lihtsalt suru gaasipedaal põhja ja neegripoisid toimetavad kastis sinu asemel.
 
naine ,, 07. aprill 2010, kl 10.47
Tänan teid kõiki,ma siis ikka valin automaati.
manuaaliga sõites olengi möku:D:D:D:P
 
võta 07. aprill 2010, kl 15.17
parem oraal-see on autos olles parim
 
naine ,, 07. aprill 2010, kl 21.51
OOOO,OLED JUBA ÄRA PROOVINUD???:D ET OSKAD SOOVITADA!
Iga ühele oma! Kui sulle see sobib,siis olen rõõmus su pärast.Ära teistele määri pähe oma unistused:P
 
maahärra 08. aprill 2010, kl 10.39
Olen põhimõtteline manuaalkasti pooldaja. Käiguvahetus käib ju niigi kui iseenesest, manuaalkast on töökindlam, ekstreemsetes talvistes või poristes oludes annab paremini autoga mängida kui kinni jääd. Ühesõnaga, manuaal!
 
M39, fossiil siis 08. aprill 2010, kl 11.35
Ise nagu manuaali tuline pooldaja (et saaks ka äktsionit teha, poisikeste värk, noh) aga automaadil on omad võlud ja need on õige mootori ja kasti kombos tohutud.

Kõik sõltub, mida ja milleks vaja on. Minu käest ikka abikaasa 99% naistest koosnev töökas kollektiiv küsib nõu, kui jälel autode vahetamiseks läheb. Omanikele - vanematele haritud prouadele, kelle vana dmehed on loomulikult kõik lada-mosse mehed suhtumiselt, tegin asja kirielt jak onkreetselt selgeks: tõin neile prooviks automaadi ja kruisiga auto. Sellisel on juba niigi ka kõik muud lisad veojõu-, stabiilsus- etc kontrollid olemas. Prouadel suvekodud 200+ km linnast mööda suuri häid maanteid sõita ja teien pool sõidust on puhas linnas ukerdamine. Nüüd prouadel juba "kolmas jooks" autosid ja ei kavatse nad enam kunagi "parema käega toas vehkida".

Kuid hoia eemale igasugustest pool-automaatidest a'la Citroeni omad ja ka täiesti mõttetutest manuaalrežiimiga (roolitaguste labadega jms kräpp) kastidest. Kui, siis ainult DSG. Kõik muu on mõttetu lisaraha maksmine asjade eest, mida mitte keegi kunagi ei kasuta. Me räägime ju naisterahva autost, mitte autofriigi omast.
Kuid siin on üks "aga": automaadi ees peab olema vähemalt 100Hj ehk 75kW mootor, kui auto tühikaal on 1000kg+. Imeväikeste linnaautode puhul võib ka vähem olla, kunagine kuubikukujuline KIA Pride sõitis automaadiga üllatavalt hästi... aga noh, polnud eriline auto muidu :D Aga näide nutmaajavalt halvast autost "targa" automaatkastiga on vana Smart. Hullemat õudust, kui see kombo, annab välja mõelda.
 
arvamus 08. aprill 2010, kl 15.11
Ainult lollid ja käpardid sõidavad tänapäeval manuaaliga, kelle aju ei võta uut vastu.
 
heino 08. aprill 2010, kl 16.17
manuaaliga sõidavad oskajad inimesed.
 
tomm 08. aprill 2010, kl 16.29
Mul jälle on käiguvahetusautomaat paremas käsivarres.
 
AK 08. aprill 2010, kl 19.11
Arvamusel on õigus ainult lollid ja käpardid sõidavad manuaaliga, need kes elavad veel NSV-Liidus .Uutel autodel kasutatakse manuaal kasti väga vähe, kuid võiks ültse manuaal kastide tootmise lõpetada.
 
heino 08. aprill 2010, kl 20.46
see on just vastupidi - pisut aeglasemad ja hajameelsemad inimesed on automaadist vaimustunud. samuti naised, kellele ei jõua kohale, kuidas ikkagi sidur ja käik omavahel seotud on. kui tahad ikka auto üle kontrolli omada, kasutad manuaali. aga maitse asi.
 
ha ha 08. aprill 2010, kl 21.54
kui oleks mõnel alla 100 000kr maksval masina -30C ideaalselt toimiv siis kasutaks ise ka
olen piisavalt laisk küll:)
 
naiska 08. aprill 2010, kl 22.22
to: M39, fossiil siis

paluks ka sinu abi natuke. Nimelt mul uut masinat vaja - universaalkerega, manuaalkastiga ja bensiibimootoriga. Kahjusk ei oska valida marki. Silma on jäänud Sealt altea xl, Ford mondeo või c-maks, skoda octavia ja toyota avensis. Missugune niest oleks parim valik?
Tänud vastajalile!
 
Rax to eelmine 08. aprill 2010, kl 22.33
Aasta arvust ja hinnaklassist oleks ka abi soovitamisel:
 
bljaaaa 08. aprill 2010, kl 23.00
manuaal on kulult ja faktiliselt odavam ja võimalusterohkem.
 
naine ,, 09. aprill 2010, kl 10.24
Autor: M39, fossiil siis


Sul väga huvitav jutt ja abi küll sellest.
Aga...Ei tea millist autot valida.
Ise sõidan väga harva autoga ja siis olengi pabinas manuaaliga.Kui autos veel lapsed :( Rallitaja ma pole,rohkem sõidan kui vaja on.

Äkki oskad soovitada,milline auto oleks kõige parem valida.võimsused. Kas vastab tõele,et automaat sööb rohkem bensut?Ja müra on suurem?

oleksin väga tänulik.
Päikest.
 
naiska 09. aprill 2010, kl 10.56
sooviksin ikka võimalikult uut masinat ja hinnaklass võiks jääda max 300 000 kanti (hon natu rohkem ehk ka :) )

Huvitav on veel see, et need minu eelpool nimetatud masinatest osad on samas hinnaklassis kui uued ...
 
to AK 09. aprill 2010, kl 11.25
Mina, kui loll naisterahvas, kes manuaali eelistab, oskan vähemalt sõna üldse õigesti kirjutada.
 
n 09. aprill 2010, kl 17.30
milleks ma peaks oma pead vaevama auto käigukasti hingeeluga? sõidan automaadiga, isegi praamil teise korruse kaldtrepil ei vaju kohalt võttes tagasi, mingit muret pole ja bensiini kulu on linnalegend. tegu toyotaga.
 
to heino 11. aprill 2010, kl 16.20
Olen 20 aastat (st. juhiloaga) söitnud manuaalidega. Nyyd söidan automaadiga ja ka järgmise auto ostan automaatkastiga. Kas sinu arvates siis käis mu söiduoskus 20 aastaga (nii mönelgi aastal läbisöit 50 000 km ja rohkem) nii palju alla, et löpuks ei jäänud muud valikut kui automaat?
 
M39, fossiil siis 12. aprill 2010, kl 02.32
Naiskad-naised, kes tundsid huvi, et mida siis valida. Kihutada ei taha, lapsed peal - seega peab olema turvaline jne. Kui aus olla, siis on päris raske kõike seda normaalse hinna sisse kokku panna aga võimalik see on.

Kõikepealt naiska: vast Avensis võib kõige probleemivabam olla aga sellega oled teepeal "järgmine eluheidikust ehitaja-projektijuht". Pigem vaadatakse kaastundega... Ise valiks Fordi ning 300k eest saab juba tuliuue. Škoda pole ka paha valik, hinna-omaduste suhe paigas, eriti käib see Superbi kohta. Seat on tõesti "emotsiooniauto" aga võib ka probleeme tekitada. Mulle Seat meeldib, eriti head on sportversioonid aga ise omale garaaži ei võtaks. Samas mitte just suurima jaapani-auto-fännina peab tunnistama, et nende hulgast leiab siiski kestvaid isendeid, mis kahjuks emotsioone ei paku. Honda näiteks.

Naine, bensiini võtavad kõik autod ära! Kõik, mis annad, tarbivad ära ja puudu jääb ka. Kuluvahe võib olla aga moodsatel on see juba peaaegu olematu vahe. Linnas on seda märgata, maanteesõidul mitte. Samas mugavus linnas maksab ja selle eest kannatab +0,5 liitrit maksta. Müra pole kindlasti suurem, uued autod kõik ju vaiksed ja pisut kõrgemat mootoripööret kohaltvõtul küll ei kuule. Kui on juba päris uus ja moodne kast, pole enam sedagi ja Sa isegi ei märka, kui kast ise käike vahetab.
Mida paljud eestlased pole veel "avastanud", on roolilt juhitav püsikiirushoidja. Aga oled korra seda mõnu nautinud siis muud enam ei tahagi. See on nüüd vanemate prouade kogemuse pealt tõestamist leidnud. Teine lisa, mis võiks olla, on parkimisradar. Ja kolmas "lisa" - kõige pisem veljemõõt, mida sellele mudelile pakutakse! Enamus saab kiiresti "teada", kui paha on "rihmadega" sõita ja uusi ostma minnes saavad veel ka kirve-hinna teada.

Soovitus: 1,6 kuni 2 liitrit mootor ehk seal 100 ja 150 Hj vahel; tavaline automaatkast mitte isemõtlev, labadega, poolautomaat vms; kiirushoidik, mis oleks hea koos multifunktsionaalse rooliga (ka raadionupud roolil); parikimisradar, tänapäeval 15 või 16 tolli rattad (mitte 17, veel hullem 18). Kahjuks kiputakse heas varustuses autole just neegrivelgesid alla toppima. Muud lisaasjad on automaadi ja kruisiga masinal 99% juhtudest niigi küljes.
 
naine ,, 18. aprill 2010, kl 22.24
to Autor: M39, fossiil siis

Tänan vastamast:)

aga kui auto on 1.6 80 kw automaat ,on hea? 2006 aasta. Chevrolet Lacetti.
 
naiska 18. aprill 2010, kl 23.08
aitähh soovituste eest ja sel korral valisin hoopis Ford Focuse,tutika siis :)
Tegelikult meeldis kõige rohkem Toyota Avensis, kuid hinnavahe oli ilmatu suur ja seepärast siis Ford. Loodan, et ei pea pettuma :)
 
heino 19. aprill 2010, kl 22.22
no laiskus võib ka olla - ei viitsi enam jamada selle käiguvahetusega. samas oleks algajal ikka vaja asja treenida.
 
... 27. aprill 2010, kl 16.22
Olen ka sõitnud pikki aastaid manuaalidega ja nüüd viimased automaadiga. Linnas on jah väga mugav ja maanteel pole vahet. Samas ei ole meie ilmastik ka selline, et peaks lumehangedes manuaali taga igatsema. Vähemalt mina elan asustatud punktis, kus lund lükatakse ja ei roni lumehange kinni.
Aga... mind kohutavalt häirib, et automaat võtab linnas, kus on palju pidurdamist ja startimist, oluliselt rohkem kütust, kui mu eelmine pisike bensiinikas. Mugavus muidugi, mille eest maksan, aga mul hakkab kulu taluvus alla jääma mugavuse aktsepteerimisele. Kütus on ju siga-kallis ja ei lähe enam kunagi odavamaks..
 
Bidur 14. jaanuar 2021, kl 18.50
Vaat kui on ilma vahegaasita automaatkäigukast siis peab olema käsipiduril helisigna. Raisk ei tunneta muudkui vajutad gaasi. Ma räägi käisin Selvehallis Rappeli keskus tegi mo tengelpungale arapi nii et närvilisuses unus ära. No tulin siis Maarjamaa poole mõtlesin et panen sirge peal rullnokka kurrat mis jama on 240 jääb 140 puudu. Mopeedauto raisk Vaatan okulaarist mida tagant ka peegeldab raisk tuli rummus niikui tankil suitsukate. Jagasin matsu pointiks tõmbasin kärrsari pealt oo seier kukkus kohe 140 peale. Igaks juhuks sportkäiku ei hakand automaadil sisestama tea kui hulluks asi oleks läind sest peale sellist loomkatset olid tagumised suportid nullis.
 
Käimakott 30. august 2021, kl 15.16
Mis on selles taunitavat kui mõni mehine mees soovib ja suudab autot ise juhtida mitte ei oota nagu äbarik et robot seda teeks Manuaalimees kõlab ju uhkelt ja meeldib ka naistele sest ainult laisad mehed ostavad oma elukaaslastele vibraatoreid Järgmiseks võetakse juhiuks ära, sest on odavam kere koostada ja autos olijad tegelevad sõidu ajal nagunii juba millegi muuga, kui auto juhtimisega. Suuna mudimisega näiteks. Olen volksumees ning seega kahe vasaku käega. õnneks üks neist nüüd vabaneb võimaldades tihedamat enesepilastust sõites oma lihttööle mõnusa halli diiseluniversaali rüpes. Olen seni elanud nii et pole pidanud puudutama neegrit, Kaljulaidi ega automaatkäigukasti. Loodan jätkata. Kuidas siis noored juhid käiguvahetust õppima hakkavad kui kõik tootjad sellised kastid ajaloo prügikasti heidavad? Mingi eritellimus manuaalkastiga õppeautosid hiinast? Palume väga vabandust et unustasime sünkronisaatoriteta käigukastide eritellimuse sisse anda ning oleme aastate jooksul eksamilt läbi lasknud kümneid tuhandeid juhte kes ei oska vahegaasi anda.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!