Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Autoabi
ABS pidur peal
 
Kai 29. detsember 2010, kl 09.34
Mis võib viga olla,kui auto tagumisel ühel rattal jääb pidur peale?On Citroen 4 ja 2007.aasta oma.Käsipidurit ei ole talvel kasutanud.Nüüd on kuu aja jooksul juba kolm korda peale jäänud.
 
pitur 29. detsember 2010, kl 09.56
Pidurisadulal on kolb kinni roostetanud.Tolmukaitse kumm võib olla katki. Parem juba asjamehel üle vaadata,iseenesest läheb selline asi ainult ullemaks,kui edasi viivitada,siis tuleb kogu pidurivärk ümber vahetada ja bensiini kulub ka rohkem. Eks prantslane pole meie talvega harjunud.
Maaks 29. detsember 2010, kl 13.43
Enne kui lähed ja lased kellelgi suure raha eest asju välja vahetada, vaata ega sul ratas lihtsalt jääs ei ole! Et siis urgi veljest lumi välja ja pidurda sõites mitu korda kõvemini, et ketas ja klotsid korralikult soojaks läheksid ja ära kuivaksid.
 
Kai 29. detsember 2010, kl 15.06
Tehti autole praegu diagnostikat ja näitas ,et ABS andur ei tööta.Võtsid ABS kaitsme välja,kuna nendel andurit momendil ei olnud.Helistasin ka Citroeni esindusse,kuid nemad ütlesid,et anduri pärast ei saa üks ratas kinni kiiluda.Kui ma lasen natuke tagurpidi ja edaspidi mitu korda,siis hakab ratas käima.Nüüd ma ei teagi mida teha,kas uskuda,et anduri pärast kiilub kinni või on milleski muus viga.
 
. 29. detsember 2010, kl 15.29
Anduri pärast ratas kindlasti kinni ei kiilu, tõenäoliselt on pituri pakutud variantidest mõni õige. Lase mõnes töökojas või kasvõi mõnel tuttaval autosid tundval mehel ratas maha võtta ja vaadata, mis seisus pidurisadul, -klotsid jne, ja kas tolmukaitse on terve. Kui sadul korralikult ei liigu, kipubki pidur peale jääma. Võib-olla tuleb kogu krempel välja vahetada, aga enamasti piisab vaid puhastamisest.
 
ha ha 29. detsember 2010, kl 17.09
ABS tuli armatuuris vilkus?
kui ei siis mehed läksid liiale oma dignoosimisega
puha talvel esinev viga ja põhjuseks keemiline lumesopp mis külmub väga suure - juures
vaja nii teha nagu maaks kirjutas ja kui ei aita siis nagu pitur kirjutas:)
 
Diagnostik 15. jaanuar 2011, kl 16.14
Suure tõenäosusega, kui käsipidurit pika aja jooksul kasutatud ei ole, siis võib olla põhjuseks, et käsipiduri tross on seda ümbritsevasse kaablisse kinni roostetanud. Pidurisüsteem tuleb üle vaadata, puhastada klotsid, tross jm. detailid ja määrida. Võib asja saada ilma detailide välja vahetamiseta. Kui pikemalt viivitada, siis võib korrosioon süveneda ja tuleb detailid välja vahetada.
 
alu 15. jaanuar 2011, kl 16.31
yhinen nendega, kes kinnitavad mehhaanilist viga-pidurisilinder kinni, klotsid sadulas kinni. ABS ise asjasse ei puutu ilmselt, vea otsimist peaks alustama ratta enda juurest. suht tavaline on ketaspiduritega systeemi puhul käsipiduri kasutamine-see värk tahab meie kliimas siiski natuke enam hooldamist, kui seda raatsitakse teha tema hea toimimise nimel.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!