Kõigile teile teadmiseks,et erinevate autodega eksperimenteerides on tulemused ka erinevad.Tegime ka katse,Võrust Tallinnasse sõitis tagumine auto pool tundi aeglasemalt.Tähendab reklaam valetab? aga Tallinnast tagasi Võrru vahetasime kohad ära, nüüd teine auto sõitis a-la sajaga ja esimene auto nn korralikult.Jõudsid samal ajal kohale. Asi oli selles et ühel autol spido näitas õieti,teisel aga veidi vähem,siit ka nii suur erinevus.
Muide ,need spidod valetavad pea kõik,tehase poolt juba nii tehtud,sõidad 90-ga aga tegelik kiirus on umbes 86.Isegi politsei ütles et nende uus auto näitab 4 km vähem. Korra isegi imestasime et miks naabrinaine sõidab 80-ga endal uus prantslane istumise all?Rehvid õiged all,aga ometi tehase poolt 10 km viga sees,spido näitab 90.Peale radariga testimist selgus et spido tuleb hoida 101, siis on õige kiirus 91,ja rekkad ei kihuta enam mööda.
Kui pöörduda teema juurde et miks REKKAD tekitavad Tallin-Tartu tee peal kolonne,siis asi pole rekkades, vaid nende rekkate ees on mingi sõidukas kes tänu kiiruskaameratega hoiab pingsalt 90 km, teadmata et tegelik kiirus on palju väiksem. Selles on ka süü politseil.sest varem ei trahvitud kui kiirus jäi 90-99 vahele,siis ka need juhid kellel spido veidi vähem näitas, sõitsid ka normaalse kiirusega.Aga nüüd kui politsei trahvib kui kiirus on natuke üle 90-ne ,siis ei julgegi enam keegi üle 90 sõita ,pigem vähem juba.Siit ka need kolonnid teel. Jaa, siin mõni baaba õiendab,et kurjamuse rekkad, kihutavad 100-ga nagu segased,mina sõidan 90 ja nemad kihutavad mööda nagu s.ttuvast kassist!Tegelikult on kõigil rekkadel kiirusepiirajad 89km peal(+-1km),ja seda asja ka kontrollitakse ülevaatustel. Küll aga see baaba võiks oma sõiduka spidomeetri lasta üle kontrollida,et ei töllerdaks niisama teistel jalus.