Autoabi
BMW 520
Kiira 06. aprill 2006, kl 09.59 |
ahahhaa 06. aprill 2006, kl 11.07 |
alu 06. aprill 2006, kl 11.34 |
tean , et venelastel on komme lasta end poes kiita mingi riidejupi ostmisel-tehing sõltub kiituse saamise hulgast otseselt.
aga midaimet siin nyyd kiitma peaks-et kui hea sa seal autos hakkaksid välja nägema või? tead, ä osta seda autot, sai tea sest nagunii midagi ega oska hinnata ta häid kylgi võrreldes muude pannidega. osta opel ja tunne uhkust, et paljud sõidavad mondeoga.
aga midaimet siin nyyd kiitma peaks-et kui hea sa seal autos hakkaksid välja nägema või? tead, ä osta seda autot, sai tea sest nagunii midagi ega oska hinnata ta häid kylgi võrreldes muude pannidega. osta opel ja tunne uhkust, et paljud sõidavad mondeoga.
Kiira 06. aprill 2006, kl 11.46 |
Ei, ei hakka nõuannete järgi ostma, pigem loodan sellist autot omanute või omavate inimeste kogemusi kuulda.
Alu, venelaste ega venemaaga ei ole mul küll mingisugust seost ja ei lootnud siit leida kiitust oma väljanägemise kohta autos. Hea näen ma niigi välja, nii et ka ego kergitamise vajadus puudub. Oma 26 aastase juhikogemuse juures puudub kogemus omada BMW- d. On olnud Moskvits, Ziguli, Ford, Opel, Volvo, Honda. Aga tänan vastamast!
Alu, venelaste ega venemaaga ei ole mul küll mingisugust seost ja ei lootnud siit leida kiitust oma väljanägemise kohta autos. Hea näen ma niigi välja, nii et ka ego kergitamise vajadus puudub. Oma 26 aastase juhikogemuse juures puudub kogemus omada BMW- d. On olnud Moskvits, Ziguli, Ford, Opel, Volvo, Honda. Aga tänan vastamast!
a 06. aprill 2006, kl 23.51 |
mx 07. aprill 2006, kl 02.24 |
Põhivead vanadel ja kulunud 5-seeria (e34) autodel:
-esisilla vidinad, aga jubinad suht norm. hinnaga
-katkised istmed ja uste tihendid
-silindripeade kahjustused
-tagasilla ematala puksid
-muu on enamasti pisikraam ega sega otseselt sõitmist.
2,0L mootor on halb valik, eriti just vanem (ilma VANOS-eta). Bensiinikulu peaaegu sama kui 525-l, aga edasi eriti ei liigu. Siis vali juba parem 525 või 518 (M43 mootoriga, sel kõige vähem mootori probleeme, pealegi hammasrihma asemel ketiga) vahel.
Osta AUTOT, mitte valmistamisaastat, spidomeetri näitu, jms.
Ning enne ostu lase masin kuskil töökojas üle kontrollida, odavamad teevad mingi paari sotiga ära. Pärast pisaraid vähem ...
Kui midagi peaksi katki minema, siis lammtused on neid masinaid täis. Remondi korral soovitan Valdekut (leiad BMW klubi foorumist).
-esisilla vidinad, aga jubinad suht norm. hinnaga
-katkised istmed ja uste tihendid
-silindripeade kahjustused
-tagasilla ematala puksid
-muu on enamasti pisikraam ega sega otseselt sõitmist.
2,0L mootor on halb valik, eriti just vanem (ilma VANOS-eta). Bensiinikulu peaaegu sama kui 525-l, aga edasi eriti ei liigu. Siis vali juba parem 525 või 518 (M43 mootoriga, sel kõige vähem mootori probleeme, pealegi hammasrihma asemel ketiga) vahel.
Osta AUTOT, mitte valmistamisaastat, spidomeetri näitu, jms.
Ning enne ostu lase masin kuskil töökojas üle kontrollida, odavamad teevad mingi paari sotiga ära. Pärast pisaraid vähem ...
Kui midagi peaksi katki minema, siis lammtused on neid masinaid täis. Remondi korral soovitan Valdekut (leiad BMW klubi foorumist).
Kohalik esindus 21. oktoober 2022, kl 20.15 |
Lisa postitus