Küttetorud on jah need, milles siis vastavalt autole jookseb bensiin või diisel. Kuna paak asub tagaosas ja mootor ees, jooksevad need torud auto põhja all, mis ei ole torude tervise seisukohalt kõige parem asukoht. Kõige ennem roostetab toru läbi tavaliselt varjatud kohast(üle paagi tulek kere ja paagi vahel näiteks), kuhu koguneb soppa ja niiskust. Lageda põhja all lihtsalt on toru puhtam ja sõidutuul kuivatab ära. Ma ei usu, et pidurivedelik välja vahetati, seda lihtsalt valati juurde. Vahetamine päris nii lihtne ei ole, et natuke jookseb välja ja siis panen juurde, ei ta jookse niisama välja midagi. Ja mis tähendab vahetati KÕIK KOLM??? toru ära. Piduritorusid on ikka autol mitu korda rohkem. Muidugi ei mädane kõik torud korraga ära ja olenevalt toru asukohast auto küljes mõni ei mädanegi ära. Aga millist ja millal vahetada või korraga rohkem vahetada(üks tegemine, üks pidurivedelik), seda peab oskama hinnata, teadmisi ja kogemusi on vaja. Kui teadmised ja kogemused puuduvad, tuleb leida USALDUSVÄÄRNE inimene, kellel need olemas on. Loomulikult on lisaks torudele ka voolikud. Pidurid asuvad ju rataste küljes ja rattad/sillad ju liiguvad kere suhtes üles-alla, esimesed veel lisaks keeravad. Kui nüüd seal vahel oleks jäik toru, siis see lihtsalt läheks sõites esimeste meetritega puruks.
Kui meest pole või mees asja ei jaga ja ise ka asja ei jaga, vaata mõni sõber või töökaaslane, kes asja jagab ning keda Sa usaldad ja näita autot aegajalt sellele. Niisama töökodade vahet pole mõtet käia, kuna nende üks ja ainuke eesmärk on kasumit teenida ja vähemalt pooltes, kui mitte rohkemates kohtades on tööl idioodid, kes autost suurt midagi ei jaga.
Hammasrihmaga on nii, et ei vahetata ikka ca 80000 km tagant, vahetusvälp oleneb konkreetse margi mootorimudelist ja võib vabalt olla ka 60000km või ka 120000km. Varem võib alati vahetada, hiljem ei ole hea. Mis mootoriga hammasrihma purunemise korral juhtub ja palju see maksab(DOHC-i puhul näiteks), seda te ei taha teada. On mootoreid, millel ei juhtu suurt midagi, paned lihtsalt tee ääres uue rihma peale, aga neid jääb tänapäeval järjest vähemaks.