Pulmad
täielik pettumus...
Brety 05. märts 2014, kl 18.47 |
Broneerisime eelmise aasta lõpus pulmadeks mõisa.Pulmad ise toimuvad alles suvel.Käisime mõisas kohal.Rääkisime kõik asjad läbi ja olime nende pakutavate varjantide ja hindadega nõus.Kiiresti oli vaja ettemaks(nädala jooksul) ära teha...kuna mõisa ju broneeritakse väga varakut ette.Aasta lõpust on mõisas aga tööl uus inimene,kes om teinud uued seadused ja muudatused ka hinnakirjas.Mis ei vasta eisalgsetele kokkulepetele.Ka nendest räägiti telefonis nii muuseas!Oleme väga nördinud ja pettunud...aega oleks veel teine kohtgi vaadata.Aga ettemakstud summat(500€) ka ei tagastata.Asi on rohkem nagu põhimõttes...kas nii ikka tehakse? On ehk keegi veel kes samas olukorras? Mida teha ?Kõrvad lonti lasta ja muutkui juurde maksta?Aega pulmadeni veel mitu kuud,seni võib ei tea veel mida muutuda.Mida teha?Võin ka öelda,et jutt käib Saku mõisast.
ootoot 05. märts 2014, kl 19.24 |
kui sellise summa ette maksid, oli ilmselt siiski ka paberil leping? või ei? kui ei, siis oled ikka ise süüdi küll, kahjuks :(
aga sellegi poolest ei pea sa leppima sellega, et uus töötaja teeb uusi reeleid, saada kohe sellekohane kiri juhatajale ja palu selgitusi. kirjuta kõik asjad lahti, mis teistmoodi nüüd on. lisa, et tunnete, et teilt on raha välja petetud. LOOMULIKULT pead sa raha tagasi saama, KINDASTI! kusjuures kirja lisa, et palud vastust, et edasiste erimeelsuste korral oma õiguste kaitseks selle vastusega siis Tarbijakaitsesse pöörduda. kui aus olla, siis mina isiklikult nõuaks kohe kindlasti kõik raha tagasi sellise asja peale, minu meelest ei tohiks mingil juhul sellise emotsiooni pealt enam minna sinna oma pulmi pidama, mõisasid on küll ja küll, kõik virelevad. ja on ka palju ilusamaid mõisasid (minu meelest).
ära jäta nii, ausalt, milleks raha tuulde lasta ja nahaale toita?
aga sellegi poolest ei pea sa leppima sellega, et uus töötaja teeb uusi reeleid, saada kohe sellekohane kiri juhatajale ja palu selgitusi. kirjuta kõik asjad lahti, mis teistmoodi nüüd on. lisa, et tunnete, et teilt on raha välja petetud. LOOMULIKULT pead sa raha tagasi saama, KINDASTI! kusjuures kirja lisa, et palud vastust, et edasiste erimeelsuste korral oma õiguste kaitseks selle vastusega siis Tarbijakaitsesse pöörduda. kui aus olla, siis mina isiklikult nõuaks kohe kindlasti kõik raha tagasi sellise asja peale, minu meelest ei tohiks mingil juhul sellise emotsiooni pealt enam minna sinna oma pulmi pidama, mõisasid on küll ja küll, kõik virelevad. ja on ka palju ilusamaid mõisasid (minu meelest).
ära jäta nii, ausalt, milleks raha tuulde lasta ja nahaale toita?
Brety 05. märts 2014, kl 19.36 |
Jah...tehti meile ainult ettemaksu arve.Mingit muud paberit me ei osanud nõuda.Ausalt öelda ei tulnud selle pealegi,et kui on mingis asjas kokku lepitud siis neid suvaliselt muudetakse.Kirjutasime ka kirja,et millised olid meie esialgsed kokkulepped ja mille kõige eest nüüd peame juurde maksma.Selle peale öeldi,et saame aru teie murest aga vot mis parata..nüüd on lihtsalt nii ja sellega peab leppima.Lihtsalt nii pettumus on peal...
jah 05. märts 2014, kl 19.54 |
ang 05. märts 2014, kl 19.55 |
Broneering on ikka konkreetse hinnaga konkreetse asja eest ja kui broneeringutasu on makstud, siis ei saa niisama küll ühepoolselt midagi muutma hakata. Saaks aru, et broneeringuraha ei tagastata, kui inimene ise lihtsalt ümber mõtleb, aga hetkel ei paista sellega tegu olevat.
Mõisa koduleht ütleb, et: "broneeringu kinnitamine ainult e-kirja teel." Ju sul siis midagi ikka kirjalikult on?
Hea reegel nende lehel on, et oksendamise eest on trahv 150 eurot. :) seal jah eriti pulmi ei tasu vist pidada, kuidas sa kindlustad, et külalistest keegi lihtlabast mürgitust ei saa? :D
Aga broneeringuraha ära küll neile jäta.
Mõisa koduleht ütleb, et: "broneeringu kinnitamine ainult e-kirja teel." Ju sul siis midagi ikka kirjalikult on?
Hea reegel nende lehel on, et oksendamise eest on trahv 150 eurot. :) seal jah eriti pulmi ei tasu vist pidada, kuidas sa kindlustad, et külalistest keegi lihtlabast mürgitust ei saa? :D
Aga broneeringuraha ära küll neile jäta.
ang 05. märts 2014, kl 20.21 |
anna abi 05. märts 2014, kl 20.25 |
no mis jutt see nüüd on, et alla anda? kindlasti kohe pöördu selle vastusega tarbijakitse ametisse. mis siin mõelda. ja kindlasti nõua tagasi kogu raha, ka suuline kokkulepe on kokkulepe, eriti, kui sul on nüüd kirjalik, et nii ongi ja peate leppima. ei pea ikka küll, nemad peavad nüüd leppima, et te ei tule. kas sa pärisel plaanid seal veel oma pulmi pidada? mis suss sa küll oled? sülitatakse näkku ja sa oled ikka nõus? arusaamatu.
no juhul, kui ma miskipärast otsustaksin pidada seal oma pulmad, siis surmkindlalt teeksin nii, et esitagu lõpus oma arve, kui tahavad, mina maksan selle, mis eelnevalt oli kokku lepitud. ja siis andku kohtusse. seda nad aga ei tee. aga üldiselt ei näe küll ühtki põhjust, miks peaksin seal veel pulmi ja neile raha sisse tooksin. muide, levita seda ka facebookis, et teised teaksid hoiduda.
no juhul, kui ma miskipärast otsustaksin pidada seal oma pulmad, siis surmkindlalt teeksin nii, et esitagu lõpus oma arve, kui tahavad, mina maksan selle, mis eelnevalt oli kokku lepitud. ja siis andku kohtusse. seda nad aga ei tee. aga üldiselt ei näe küll ühtki põhjust, miks peaksin seal veel pulmi ja neile raha sisse tooksin. muide, levita seda ka facebookis, et teised teaksid hoiduda.
anna abi 05. märts 2014, kl 20.27 |
Brety 05. märts 2014, kl 20.35 |
Olen väga tänulik teie toetuse eest...see annab palju kindlust.Muidu mõtlengi,et nii võibki ja saabki teha.
Kuigi palju eeltööd on juba tehtud ja kutsedki trükitud...õnneks pole veel laiali saadetud.Aga mis siis ikka,eks näis millega see lõpeb,igatahes selliste emotsioonidega ei taha seal tõepoolest enam oma kõige tähtsamat päeva tähistada.
Eks kannatavad ilmselt teisedki kes enne aasta lõppu broneeringud kinnitasid.
Väga inetu igatahes nende poolt.
Kuigi palju eeltööd on juba tehtud ja kutsedki trükitud...õnneks pole veel laiali saadetud.Aga mis siis ikka,eks näis millega see lõpeb,igatahes selliste emotsioonidega ei taha seal tõepoolest enam oma kõige tähtsamat päeva tähistada.
Eks kannatavad ilmselt teisedki kes enne aasta lõppu broneeringud kinnitasid.
Väga inetu igatahes nende poolt.
ang 05. märts 2014, kl 20.39 |
Brety 05. märts 2014, kl 20.50 |
arvaja 09. märts 2014, kl 08.26 |
ettemaks peaks olema siduv mõlemale poolele. loomulik, et hinnakirjad ajas muutuvad, aga muutused kehtivad uutele klientidele, st neile, kes soovivad teenust tarbida pärast seda, kui hinnamuutused toimunud on. kui neil ei olnud teie kokkulepet sõlmides kusagil märget, et teenuse pakkuja võib ühepoolselt hindu muuta, siis pole neil õigust teilt ka midagi nõuda. ole natuke kangem ja ütle, et nõuad nendelt kohtu teel sisse tekitatud kahju - ettemaks, kutsed + moraalne kahju.
Oleneb, mis on arvel kirjas 14. märts 2014, kl 20.04 |
ang 26. märts 2014, kl 22.45 |
Ats 31. märts 2014, kl 21.47 |
kuhi 24. aprill 2014, kl 17.24 |
seadus 24. aprill 2014, kl 18.26 |
... 12. mai 2014, kl 14.08 |
Arvasingi et tegemist on Saku mõisaga. Meil oli TÄPSELT sama jama, aga ma ei jätnud jonni, sest kui on lubatud ühtede hindaega siis tuleb nii ka teha. Jaurasin nendega niikaua kuni sain ikkagi nende hindadega mis eelmisel aastal lubati. Tuleb jaurata ja küsida ja veelkord küsida, siis saab kõike mida tahta (või enamvähem kõike).
Lisa postitus