Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Arvutiabi
Hot-i postkast jukerdab..
 
äpu22 13. mai 2013, kl 15.09
kas keegi siin käijatest teab miks Hoti-postkast viimastel päevadel ei lase ühtki kirja jõuda adressadini, vaid vastab alati, et "adressaat kättesaamatu" Ei luba saata isegi minu enda teisele meiliaadressile... milles asi, küsib arvutovõhik...
 
peegel 13. mai 2013, kl 15.21
aga helistage..
 
Pille 13. mai 2013, kl 15.28
Natuke aega tagasi saatsin mitu kirja,kõik jõudsid kohale.
 
Shadow25 13. mai 2013, kl 16.36
Kõikidele hot-i probleemidele on väga lihtne lahendus - kasutage Gmaili.

------------------------------------------------------------------------
http://www.assolea.ee - Giid, tõlk ja soome keele õpetaja
 
:) 13. mai 2013, kl 19.30
Shadow vastus on tüüpiline, kui keegi Hoti kohta küsib. Alati tuleb mõni selline.
Kõrvalistele tundub kõik lihtne.
Näiteks minul on nii palju vanu kliente, kes ei mõtlegi oma aadressiraamatus minu aadressi vahetada, olgugi, et lisan igale kirjale oma teised aadressid. Samuti kasutavad paljud ise Hoti-aadressi, kuhu minu saadetud kirjad tihti kohale ei jõua. Aga vähemalt tuleb vastus, et kirja saatmine ebaõnnestus.
Hullem on hotmail.com - otse rmp.programmist saadetud arvetest jõuab kohale ca pool, iial ei tea, kes mille kätte sai, mingit vastust ka ei saa. Mõni läheb neil Junki, mida nad ei märka, mõni ei jõua kuskile.
Eriti imelik juhus oli gmail.com`iga - saatsin inimesele re:-ga vastuse, sain kohe tagasiside, et minu teenusepakkuja ei võimalda sellisele gmaili aadressile kirja saata! No tere talv. Vana OE võimaldas, OL 2010 ei võimalda?
 
Tônis. 13. mai 2013, kl 19.53
Shadow vastus on tark. HOT.ee on surnud keskkond.
Oma klientidega saaksid hakkama kui saadaksid neile hoiatusmailid, et sellest kuupäevast muutub kehtetuks sinu HOT.ee mail ja edaspidi jääb toimima su gmail.
Sama toimib ka muude kohta.
Kui kellegile siiski kohale ei jõua siis on ise süüdi.
Hoiatused oled ju mõningad korrad välja saatnud.
Võimalik, et veidi jama tekib aga nii ei saa, et keegi lihtslt midagi üleüldse õppida ei suuda.

Küsimus ka - mis asi on OE ja OL2010?
 
:) 13. mai 2013, kl 20.35
Tõnis - et Varju vastus on arukas, tean ma ise ka, aga tolku pole sellest mitte mingit.
Kui mu klientidel on 10+ (15?) aastat toiminud Hoti aadress, ei saa ma neid sundida seda välja vahetama.
Mul endal on juba aastaid iga väljasaadetava kirja all suurelt trükitud gmaili aadress, aga seda ei pane enamus tähele. Kui mõni klient ka vastab re-ga mu gmaili aadressile, kust oma kirju väljastan juba vähemalt 2 aastat, siis ise saadab ta kirja ikka Hoti aadressile, mille ta 10 või enam aastat tagasi sisestas. Kama, mitu hoiatust ta saanud on.
Ja kuna see Hoti aadress oli me firmal esimene, siis levib erialastes foorumites ja lehtedel just see - ikka ja jälle kirjutavad uued kliendid just sinna postkasti.
Minu huvides on KÕIK kirjad võimalikult kiiresti kätte saada ja ka ise klientidele võimalikult kiiresti arved kohale toimetada - rahavoog sõltub ainult kirjade liikumisest.
Kuni Hot ise töötab, seni kasutan, kindlasti pole ma ainus selline.
Lisaks - paljud teevad oma ajutised aadressid tänapäeval just Hoti keskkonda - need, mida lisatakse mõnele neti-kuulutusele vastamiseks või mõnel muul põhjusel avalikuks levitamiseks. ka neid läheb mul vaja.
OE - Outlook Express (vana, nt 2006)
OL - Outlook (see uuem proge, mis praegu arvutitega kaasa tuleb)
Mu meelest on neid lühendeid siin juba aastaid kasutatud - seetõttu ma nii lühendasingi, et just siit olen lugenud:)
 
galita 13. mai 2013, kl 20.43
Sellist probleemi on hotis teistelgi ette tulnud. Miks see nii on, ei tea. Võib-olla peab hot mingil põhjusel kirja saatjat spämmijaks:)
 
Shadow25 14. mai 2013, kl 00.21
Ega hot muuks kõlbagi kui vaid ajutiseks mailiks.

Aga see, et sinu kliendid kasutavad sinu vana hot-i aadressit, pole hot-i postkasti kasutamiseks mingi vabandus. Kuigi mul siin foorumis on kasutusel hot-i aadress, jõuavad kõik sellele aadressile kirjutatud kirjad mulle Gmaili. Gmaili saad kasutada sama põhimõttega, nagu mailikliente - käib teistes postkastides kontrollimas, kas kirju on ja kui on, tõmbab oma postkasti. Tulemuseks on see, et kui keegi mu hot-i aadressile kirjutab, jõuab kiri minu Gmaili, kust saan ma vastata ja vastamisel valida ka veel, kas tahan vastata selle sama hot-i aadressi alt või oma gmaili aadressi alt. Saab seadistada, et alati kõikidele kirjadele vasta oma Gmaili aadressiga. Jah, nii on hot-i postkast ikka vahepeatusena kasutusel, aga siiski enda kirjade saatmine ei sõltu hot-i toimimisest. Sina saad siis antud juhul teha nii, et oma vana hot-i aadressit kasutad vaid kirjade vastu võtmiseks, kui ka keegi sellele kirjutab, aga kõik kirjad saadad välja näiteks Gmaili aadressiga. Kui ettevõttel juhtub ka oma domeen olema ja sellega siis ka oma mail, ka need kirjavahetused saad samamoodi Gmailis aetud. Gmail kontrollib teistest postkastidest automaatselt kirju vist umbes iga 30 minuti tagant.

Gmailis võimalik Laborites sisse lülitada igasugused muud funktsioonid. Näiteks saab luua nö erinevate siltidega postkastid/grupid - mul esimeses grupis näitab 10 ainult tärnidega kirju, teises grupis näitab vaid 10 oluliseks märgitud kirja, kolmandas grupis on vaid tööga seotud kirjad ja neljandas on siis kõik kokku ehk nö tavaline postkast.

Kõkidele kirjadele, mis sisaldavad manust ja sõna arve, lisab mul automaalselt sildi Arved ja eemaldab postkastist - on kättesaadav vaid Arved sildi alt ehk nö kaustast.

Rämpsposti kontrollimine on elementaarne. Mis ühele rämps, ei ole teisele ja vastupidi, seega ideaalselt polegi võimalik neid kirju filtreerida - veel vähemalt. Iga kasutaja saab ju ka ise märkida, mis on rämps ja mis mitte.

Ja üks olulisemaid plusse hot-i kõrval - ükski tavakasutaja ei pea Gmailis kunagi ühtegi kirja kustutama. Postkast on 1000 korda mahukam.

------------------------------------------------------------------------
http://www.assolea.ee - Giid, tõlk ja soome keele õpetaja
 
:) 14. mai 2013, kl 02.33
Shadow - absoluutselt kõik, mida sa kirjutad, seda teeb ka Outlook, mida ma kasutan.
"käib teistes postkastides kontrollimas, kas kirju on ja kui on, tõmbab oma postkasti. Tulemuseks on see, et kui keegi mu hot-i aadressile kirjutab, jõuab kiri minu Gmaili, kust saan ma vastata ja vastamisel valida ka veel, kas tahan vastata selle sama hot-i aadressi alt või oma gmaili aadressi alt. Saab seadistada, et alati kõikidele kirjadele vasta oma Gmaili aadressiga"... jne.

Kasutangi ise juba aastaid vaid gmaili aadressi kirjade saatmiseks, läbi Outlooki, kõigilt ülejäänud aadressidelt tõmbab, sordib, vastab jne, jne, täpselt nii, nagu vaja ja kuidas olen seadistanud.
Oma Hoti postkastis (keskkonnas) pole ma käinud aastaid. Ega ka muudes keskkondades, kus mu aadressid on. Ettevõtetel on oma domeen, ka sealt jooksevad kirjad OLi kokku, kontrollib nii tihti, kui ma soovin.
Vaatamata sellele on oluline, et keskkond (selles teemas Hot) ka ise hästi toimiks! Kui see parasjagu miskipärast korralikult ei tööta, ei tule ega lähe selle vahendusel ka ükski kiri. Vahel jääb kuhugi rippuma ja saabub 3 päeva pärast, mõni kaob päris ära ega tule kuhugi, ka mitte gmaili kasti.
Ei ole päris nii, et kasuta vaid gmaili ja Hoti hädad sind enam ei puudutagi.
 
Shadow25 14. mai 2013, kl 02.55
Ma ei saa aru, mida sa seletad siin siis, kui ise praktiliselt hot-i ei kasuta. Hot-ita saab suurepäraselt hakkama, isegi, kui mingi mailiaadress sealt veel kasutusel. Sa nagu sõnadega vaidled vastu, samas oma tegudega just oled meie poolel. :D
See, et mõni klient eelistab kirjutada hot-i mailie, ei puutu üldse asjasse. Jutt on ikkagi sellest, mida keegi ise kasutab ja absoluutselt igale hot-i probleemile on Gmail lahendus. See on fakt, siin pole midagi vaielda. :) Iga hot-i probleemi korral on ainuõige soovitada Gmaili või muud samaväärset. Kusjuures on teada, et hot-is on pidevalt probleeme, tihti, pidevalt kurdetakse, et mingi jama lahti, juba sellepärast tuleb meil pidevalt soovitada midagi paremat. Ainuõige parandus on hot-ist loobuda. Tõsiselt, pole siin midagi vaielda ega filosofeerida. See on nii elementaarne. Hot on rämps. Võttes arvesse kõiki hot-i puudusi ja probleeme, võib öelda, et hot ise on üks suur viga. Ei vaidle!
Mulle ei meenu olukord, kui Gmail poleks laitmatult toiminud. Ilmselt viimaste aastate jooksul polegi sellist olukorda tekkinud.

------------------------------------------------------------------------
http://www.assolea.ee - Giid, tõlk ja soome keele õpetaja
 
????? 14. mai 2013, kl 17.12
kas äkki pole mingi mure hoopis teenindajal kelle alla HOT.ee kuulub, elioni suhtes ma mõtlen
 
kurat 13. juuni 2016, kl 14.59
enam ei pääse ültse postkasti
 
keegi 13. juuni 2016, kl 15.01
terroristlik itimees nõuab et nõustuksin kahtlase väärtusega tingimustega
 
... 15. juuni 2016, kl 19.48
kurat Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> enam ei pääse ültse postkasti

Kas sa ÜLTSE ei vaata, et teema on üle kolme aasta vana?
 
Olen Vari 17. juuni 2016, kl 18.11
... Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> kurat Kirjutas:
> -------------------------------
> ------------------------
> > enam ei pääse ültse
> postkasti
>
> Kas sa ÜLTSE ei vaata, et teema o
> n üle kolme aasta vana?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Väga õiges ajas tõstetud teema. Mitte väga ammu kellegi poolt saadetud fotol kulus hoti kaudu kohalejõudmiseks üle tunni aja. Täpsemini ütelduna 1h 40 min. Sekundeid ja mõne minuti viga mittearvestades. Mida hääd nood hotikad küll kiimlesid ühe täiesti tavalise toiteploki plaadi foto kohal, mina aru ei saa!
 
Kas keegi seletaks 19. juuni 2016, kl 14.00
Mis selle HOTiga siis ikka lahti on?

Kas toimib või ei?

Kas nende kasutajatele on mingi teade saadetud, et peaks midagi muutma?

Kas kuidagi jõuab kiri HOTi, suunatakse seda ringi või mis süsteem on?

Ma saatsin ka kirja, tuli mingi Delivery raport - Your message could not be delivered for more than 15 minutes.
It will be retried until it is 48 hours old.

Mingil ajal adressaat sai vist ikka kirja kätte.
 
kast 19. juuni 2016, kl 17.09
https://www.google.ee/#q=HOT+postkast+ei+t%C3%B6%C3%B6ta
 
John Ahmed 14. jaanuar 2017, kl 02.27
Lugupeetud laenu otsijad !!!

Oled mingeid rahalisi raskusi? Kas soovite, et alustada oma äri? See laenufirma loodi inimõiguste organisatsioonide maailma, mille ainus eesmärk on aidata vaeseid ja inimeste rahalised raskused elus. Kui soovite taotleda laenu, saada tagasi mulle e-posti teel: russell.credit40@gmail.com
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!