50+ nurgake
kes teab?
raul 27. detsember 2013, kl 18.06 |
kuidas on võimalik, et raudteerööpad on tänapäeval ilma vahepiludeta, on üks pidev rööbas. selgelt mäletan, et kooliõpikutes olid pildid esimestest raudteedest mis olid külma tõttu kõveraks paendunud kuna ei arvestatud, et külma tõttu raud paisub,pärast seda jäeti rööbaste vahele pilud ja see mure oli lahendatud. mis nipiga siis tänapäeval pilusid ei jäeta?
Raudtee spetsialist 27. detsember 2013, kl 18.22 |
?? 27. detsember 2013, kl 18.38 |
Tuumafüüsik Jämejala hullumajast 27. detsember 2013, kl 18.54 |
von Freen 27. detsember 2013, kl 18.57 |
tibu 27. detsember 2013, kl 19.03 |
tibu 27. detsember 2013, kl 19.04 |
rästu 27. detsember 2013, kl 19.18 | Registreerus: 10 aastat tagasi Postitusi: 1,317 |
vaaaal 27. detsember 2013, kl 19.31 |
no mida 27. detsember 2013, kl 21.11 |
Torutangid 27. detsember 2013, kl 21.15 |
Daam koerakeseta 27. detsember 2013, kl 22.24 |
Tekst 9. klassi füüsikaõpikust - tänapäevasest!:
Paisumispilud jäeti omal ajal ka raudteerööbaste vahele.
Nüüd neid enamasti ei jäeta. Rööpad kinnitatakse tugevalt raudbetoonliipritele ja
nende otsad keevitatakse kokku. Suvisel päikesepaistel satuvad need küll tugeva me-
haanilise surve ja talvel külmaga tõmbe alla, kuid tugev kinnitus ei lase neil paigalt
nihkuda ega kõverduda. Sellisel teel sõidab rong sujuvalt ja praktiliselt müravabalt.
Paisumispilud jäeti omal ajal ka raudteerööbaste vahele.
Nüüd neid enamasti ei jäeta. Rööpad kinnitatakse tugevalt raudbetoonliipritele ja
nende otsad keevitatakse kokku. Suvisel päikesepaistel satuvad need küll tugeva me-
haanilise surve ja talvel külmaga tõmbe alla, kuid tugev kinnitus ei lase neil paigalt
nihkuda ega kõverduda. Sellisel teel sõidab rong sujuvalt ja praktiliselt müravabalt.
raul 28. detsember 2013, kl 16.54 |
napakas 28. detsember 2013, kl 17.23 |
von Freen 28. detsember 2013, kl 17.53 |
Parmott 28. detsember 2013, kl 18.46 |
raul 28. detsember 2013, kl 19.28 |
Daam koerakeseta 28. detsember 2013, kl 19.33 |
kahtlustav 28. detsember 2013, kl 19.46 |
raul 28. detsember 2013, kl 21.06 |
susla 28. detsember 2013, kl 21.57 |
raul 30. detsember 2013, kl 17.19 |
Daam koerakeseta 30. detsember 2013, kl 17.42 |
ikka 30. detsember 2013, kl 18.55 |
soojal maal, kus temperatuuride vahe ei ole nii suure kõikumisega suvel-talvel.
Igal juhul seda ma tean, et need ooteplatvormid telliti Hispaanjas tehtud projekti põhjal, sest meie majandusteadlastel ei ole õrna aimugi, et meil on talvel külm, kogu aeg sajab vihma ja sellised ootepaviljonid on totramast totram idee.
Ju seda katsetati ka soojal maal, läks läbi, et liiprid kokku keevitada.
Igal juhul seda ma tean, et need ooteplatvormid telliti Hispaanjas tehtud projekti põhjal, sest meie majandusteadlastel ei ole õrna aimugi, et meil on talvel külm, kogu aeg sajab vihma ja sellised ootepaviljonid on totramast totram idee.
Ju seda katsetati ka soojal maal, läks läbi, et liiprid kokku keevitada.
Paul 30. detsember 2013, kl 21.57 |
Daam koerakeseta 30. detsember 2013, kl 22.04 |
ikka 30. detsember 2013, kl 22.11 |
tibu 30. detsember 2013, kl 22.59 |
Raul
Uurisin seda asja sinu jaoks ja öeldi nii, et tehniliselt on kõik eeskujulikus korras vastavalt...direktiividele ja antud rongide jaoks, mis sõidavad, on täpselt selline raudtee kohane. Mis materjalist(teras, raud jm) on rööpmed, ma ei hakanud küsima, sest tavaliselt on igasuguste tehnikute vastus: otsige vastust Internetist, seal on kõik olemas...
Uurisin seda asja sinu jaoks ja öeldi nii, et tehniliselt on kõik eeskujulikus korras vastavalt...direktiividele ja antud rongide jaoks, mis sõidavad, on täpselt selline raudtee kohane. Mis materjalist(teras, raud jm) on rööpmed, ma ei hakanud küsima, sest tavaliselt on igasuguste tehnikute vastus: otsige vastust Internetist, seal on kõik olemas...
ahah 30. detsember 2013, kl 23.06 |
Lisa postitus