Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Gurmaanidele
Halb kogemus Seiklusjuttudes
 
Hiir 15. veebruar 2002, kl 14.51
Kogesin äsja sellist teenindust Seiklusjuttudes, mille eest kõik teeninduskoolitused hoiatavad.

Nimelt tellisin seal endale pannkoogid kala ja krevettidega, sain aga suitsujuustuga. Kuna ma suitsujuustu ei söö, siis palusin toidu ära viia ja arvet selle eest mitte esitada.

Ettekandja hakkas hädaldama, et nüüd peab tema selle kinni maksma! ... ja jändas ja mõnitas meie laudkonda ligemale pool tundi. Lõppu nähvas veel midagi sellest, et 60.- eest sellist trianglit vaja teha...

Kusjuures märkus oli õige, 60.- eest pole vaja tõesti vaja lärmi tõsta - teenindajal nimelt! Firma sellest ju pankrotti ei lähe, samas jääb aga söögikoha maine rikkumata.
 
fille 15. veebruar 2002, kl 14.59
tubli, Hiir! nii peabki.
närvid maksavad küll rohkem kui 60 kr., kuid siiski..
 
memm 15. veebruar 2002, kl 15.40
Seiklusjuttudes tuleb tihti jama ette. Näiteks kord leidsime praest sääse, mille peale ettekandja nähvas, et võibolla peabki nii olema?! Uut praadi ei toodud, pakkusid lõpuks vingus näoga ainsaks kompensatsiooniks teed või kohvi.
Teenindus on ka alati väga aeglane.
 
K 15. veebruar 2002, kl 15.54
Seiklusjuttude teenindajad (tüdrukud) on esiteks väga ülbed, teiseks on nad vist kiimas, et iga kliendiga (meesterahvaga) flirdivad ning lasevad endale pepule patsutada ning jagavad telefoninumbreid jne.

No mis kuradi bordell see üldse on?
Söögikoht peaks olema...

kusjuures mul ei ole põhjust kadetseda, lihtsalt vastik on vaadata neid ennast välja pakkuvaid noori tüdrukuid, hale vaatepilt, tõepoolest.
 
Cathy 15. veebruar 2002, kl 16.01
mulle pandi korra arvele mingi praad ja kohvi ja magustoit otsa ehkki polnud tellinud...hea et sobranna hakkas vaatama mida tema peaks maksma...ise ma kyll tavaliselt ei viitsi yle lugema seda arvet hakata ja usun et päris paljud on sellised..
 
Lizzy 15. veebruar 2002, kl 16.14
Kus see seiklusjutt asub?
 
wo:man 15. veebruar 2002, kl 16.28
Sa tahad veel peale seda kõike teada? Tartu mnt-l.
 
leen 18. veebruar 2002, kl 11.32
mul juhtus samalaadne asi paar aastat tagasi "Avenüüs"..tellisin krepid juustu-singitäidisega, toodi hoopis sibula-kalaga...kahjuks ei söö ma ei kala ega sibulat. kui ma selle palusin ümber vahetada, ütles ettekandja, et pean siis mõlema eest maksma !!?? kui ma vastasin, et ma ei ole ju seda kala-sibulaga tellinud ja selle eest ei maksa, hakkas ettekandja hädaldama, et kokad on venelased ja hakkavad temaga pahandama jne. lõpuks toodi siiski ka õige toit.
see tundus nii ulmeline. kuidas sellised asjad saavad üldse toimuda ?
 
Laura 18. veebruar 2002, kl 12.00
Minul pole Seiklusjuttudes seni sellist kogemust olnud. Küll aga selline, et ettekandjat võibki ootamata jääda ja kõik soovid (tellimine, juurde tellimine kui arve maksmine) tuleb esitada isikule leti taga. Kusjuures teiste laudkondade juures nagu teenindajad liiguvad? Järsku olin lihtsalt vales lauas? :)
Kuid koht iseenesest mulle väga meeldib. Seepärast on eriti kahju, et teenindus alla on hakanud käima. Avamisjärgselt seal selliseid probleeme ei tundunud olevat.
 
wo:man 18. veebruar 2002, kl 12.41
A Coffikus näiteks tellisin eile pannkoogid juustu ja singiga. Singist oli asi kaugel, tegemist oli pigem lastevorstiga. Ei tea kas nad loodavad, et klient pannkoogi vahele ei vaata või.
 
nördinu 18. veebruar 2002, kl 14.57
 
Laura 18. veebruar 2002, kl 15.33
Ka minule toodi (no see oli eelmise aasta lõpus) samamoodi Coffikus singi-juustu pannkoogid mingi suvalise vorstiga. Neil on see seal järelikult igapäevaselt nii. :-(((
 
Pinchu 18. veebruar 2002, kl 16.31
Mnjah, mul kyll siiani õnneks seiklusjuttudes halvad kogemused puuduvad, kyll oli see aga sõbrannal, kellel oli mahla sees mahlapaki kork. Kui ta protesteerima läx, siis baarman vahetas kenasti vabandades ära pikemat juttu tegemata, aga kui sõbranna tagasi lauda tuli, siis kuulsin kuidas taganttoast tulnud tädi nähvas baarmanile, et ta oleks pidanud vaid selle jubina välja õngitsema ja tagasi andma sama joogi. Nii et on seal nii häid kui halbu teenindajaid
 
nördinu 18. veebruar 2002, kl 17.14
ÄÄÄÄÄÄ!
vastik!!!
 
Deria 19. veebruar 2002, kl 10.57
Seiklusjutud oli jah muidu mõnus koht,aga viimasel ajal on küll teenindus kehvaks läinud.
Kui ikka tellid Fizz siidri ning selle asemel tuuakse Vichi vesi ja selle peale kuuled ainult sõimu jalutad minema küll jättes veed neile omale maksta ning juua.
 
naiska 19. veebruar 2002, kl 13.41
kus see teenindus eestis hea on? leppige parem olukorraga ja kui ei meeldi, siis kolige siit riigist minema ja uskuge, et teistele muutub meie koduriik kohe paremaks kohaks!
mul on mitu tuttavat paari, kes on nii ülbe hoiakuga, et anna olla. igas kohas ootavad a la carte restorani teenindust. mitte ükski pubi ei taha neid näha, sest neile ei kõlba miski. (teenindajana ei viitsiks ma selliste inimestega üleüldse rääkidagi). milleks seda vaja on? inimesed, kas te ei tahaks natukenegi sõbralikumad olla? kõik - nii teenindajad kui ka kliendid.
ja uskuge mind - olge ise parema ja rõõmsama suhtumisega, saate teenindajatelt sama vastu. lõpetuseks - halvas suhtumises teisse süüdistage AINULT iseennast. (tean seda, sest minul endal pole kunagi teenindusega probleeme olnud ja väljas söömas käin ma pea iga päev).
 
. 19. veebruar 2002, kl 13.52
Kui teenindajal ei ole närvi ka teistsuguste klientide jaoks, siis peaks ta elukutset vahetama.
 
Kati 19. veebruar 2002, kl 13.55
... väga hea teenindus on Boccas .
 
naiska 19. veebruar 2002, kl 13.58
sallivus ei tule kellelegi kahjuks. sallimatus on aga kahjuks eelkõige iseendale!
 
Carmen 19. veebruar 2002, kl 14.06
To: Naiska

Vot selline stereotüüpne suhtumine käib küll pinda.

Ei ole ju nii, et kui oled a la carte restoranis teenindaja, siis pead kliendiga viisakalt käituma ja siis kui töötad pubis, siis võid kliendi pikalt ka saata kui tuju tuleb...
 
Hiir 19. veebruar 2002, kl 14.09
FYI: See Seiklusjuttude teenindaja, kellest esimeses teates juttu, lasti lahti...
 
naiska 19. veebruar 2002, kl 14.22
to carmen: järjekordne "andke kuningale teed" suhtumine on ka siin näha :) loodan, et ise õnnelik oled.
soovitan siiralt, et ole üle sellest "pikalt saatvast" suhtumisest. vastasel juhul oled ise hullem, kui halb pubitöötaja. ära lange samale tasandile!
 
Carmen 19. veebruar 2002, kl 14.24
...jätkem sildistamine
 
K 19. veebruar 2002, kl 14.32
Kui Seiklusjutud alles avati, nägin seal korra rotti trepist alla jooksmas.. teist korda ma sinna pole läinud ja ei soovita ka teistele..
 
mari 19. veebruar 2002, kl 14.36
K. rott jooksis trepist alla. appi! so what? sellisel juhul eelistaks ma parem rotti, kui sind trepist alla jooksmas :) ja K, ära palun tõesti enam kunagi Seiklusjuttudesse sealset õhkkonda rikkuma tule (tead, seal on kõik rotid! ausõna!).
 
mirr 19. veebruar 2002, kl 14.55
issand ma ei saa aru, miks k6ik nii n@rvilised on, inimesed jagvad ebameeldivaid kogemusi, halba klienditeenindust pole ju kyll m6tet kaitsma hakata. kui sul mari sellest kohast hea mulje j@i, ei t@henda, et probleemide koha pealt silm kinni tuleks pigistada ja halva asja juures head n@gu teha.
miks peaks keegi s66ma seda mida ta syya ei taha ja maksma selle eest-masohism.
 
mari 19. veebruar 2002, kl 15.44
hea mulje? ma juhuslikult söön seal tihti ja hea mulje on kujundanud hea teenindus läbi aja. kui süüa ei taha, siis pole seda toitu mõtet tellida. ja kui uut toitu tellid, siis on see sinu enda risk, kui ei maitse! kui riskida ei taha, siis sööge kodus ja polegi probleemi!
 
M 19. veebruar 2002, kl 16.00
mari: aga kui ma tellin ühe toidu ja tuleb sootuks teine? Pean ikka rahul olema? Ma ju ei taha seda - muidu oleksin teistmoodi tellinud. ja see ei ole nüüd mingi normaalne soovitus, et kui riskida ei taha, söö kodus? Sinu jutust jääb mulje, et minu risk on juba see, kas teenindaja toob selle mida ma tahtsin või lihtsalt suvaliselt midagi?!!?

Ma soovitaksin (teile seal) Seiklusjuttudes muuta oma teenindus paremaks (alustades teenindajate suhtumisest külastajatesse) ja siis kaovad nii mõnedki probleemid.
 
mari 19. veebruar 2002, kl 16.12
mina ei saa seal Seiklusjuttudes midagi muuta, sest ma kahjuks ei tööta seal ja ei tunne ei omanikke ega ka töötajaid (kui see soovitus mulle oli)!
 
kairi 19. veebruar 2002, kl 19.52
Ühinen täiesti Lauraga..olen isegi seal paar korda niimoodi istunud,selline tunne on,et ettekandja ignoreerib sind sihilikult..käib kõikides teistes laudades,aga mitte sinu omas.Üks kord oli veel selline juhus,et pidin sõbrannaga seal kokku saama ja jõudsin varem..all kohti ei olnud,läksin üles,vaatasi,et oh kohti küllalt...läksin baarileti äärde tellima,õnneks tellisin kõigest klaasi veini ja kui üles tagasi läksin,lükkasid ettekandjad laudu kinni ja nähvasid,et 10 min.pärast on kõik reserveeritud. Kui baarman nägi,et all kohti pole ja üleval pannakse kohe kinni,siis oleks ju võinud ette hoiatada...väga ebameeldiv igastahes!
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!