Gurmaanidele
Halb kogemus Seiklusjuttudes
Hiir 15. veebruar 2002, kl 14.51 |
Kogesin äsja sellist teenindust Seiklusjuttudes, mille eest kõik teeninduskoolitused hoiatavad.
Nimelt tellisin seal endale pannkoogid kala ja krevettidega, sain aga suitsujuustuga. Kuna ma suitsujuustu ei söö, siis palusin toidu ära viia ja arvet selle eest mitte esitada.
Ettekandja hakkas hädaldama, et nüüd peab tema selle kinni maksma! ... ja jändas ja mõnitas meie laudkonda ligemale pool tundi. Lõppu nähvas veel midagi sellest, et 60.- eest sellist trianglit vaja teha...
Kusjuures märkus oli õige, 60.- eest pole vaja tõesti vaja lärmi tõsta - teenindajal nimelt! Firma sellest ju pankrotti ei lähe, samas jääb aga söögikoha maine rikkumata.
Nimelt tellisin seal endale pannkoogid kala ja krevettidega, sain aga suitsujuustuga. Kuna ma suitsujuustu ei söö, siis palusin toidu ära viia ja arvet selle eest mitte esitada.
Ettekandja hakkas hädaldama, et nüüd peab tema selle kinni maksma! ... ja jändas ja mõnitas meie laudkonda ligemale pool tundi. Lõppu nähvas veel midagi sellest, et 60.- eest sellist trianglit vaja teha...
Kusjuures märkus oli õige, 60.- eest pole vaja tõesti vaja lärmi tõsta - teenindajal nimelt! Firma sellest ju pankrotti ei lähe, samas jääb aga söögikoha maine rikkumata.
fille 15. veebruar 2002, kl 14.59 |
memm 15. veebruar 2002, kl 15.40 |
K 15. veebruar 2002, kl 15.54 |
Seiklusjuttude teenindajad (tüdrukud) on esiteks väga ülbed, teiseks on nad vist kiimas, et iga kliendiga (meesterahvaga) flirdivad ning lasevad endale pepule patsutada ning jagavad telefoninumbreid jne.
No mis kuradi bordell see üldse on?
Söögikoht peaks olema...
kusjuures mul ei ole põhjust kadetseda, lihtsalt vastik on vaadata neid ennast välja pakkuvaid noori tüdrukuid, hale vaatepilt, tõepoolest.
No mis kuradi bordell see üldse on?
Söögikoht peaks olema...
kusjuures mul ei ole põhjust kadetseda, lihtsalt vastik on vaadata neid ennast välja pakkuvaid noori tüdrukuid, hale vaatepilt, tõepoolest.
Cathy 15. veebruar 2002, kl 16.01 |
leen 18. veebruar 2002, kl 11.32 |
mul juhtus samalaadne asi paar aastat tagasi "Avenüüs"..tellisin krepid juustu-singitäidisega, toodi hoopis sibula-kalaga...kahjuks ei söö ma ei kala ega sibulat. kui ma selle palusin ümber vahetada, ütles ettekandja, et pean siis mõlema eest maksma !!?? kui ma vastasin, et ma ei ole ju seda kala-sibulaga tellinud ja selle eest ei maksa, hakkas ettekandja hädaldama, et kokad on venelased ja hakkavad temaga pahandama jne. lõpuks toodi siiski ka õige toit.
see tundus nii ulmeline. kuidas sellised asjad saavad üldse toimuda ?
see tundus nii ulmeline. kuidas sellised asjad saavad üldse toimuda ?
Laura 18. veebruar 2002, kl 12.00 |
Minul pole Seiklusjuttudes seni sellist kogemust olnud. Küll aga selline, et ettekandjat võibki ootamata jääda ja kõik soovid (tellimine, juurde tellimine kui arve maksmine) tuleb esitada isikule leti taga. Kusjuures teiste laudkondade juures nagu teenindajad liiguvad? Järsku olin lihtsalt vales lauas? :)
Kuid koht iseenesest mulle väga meeldib. Seepärast on eriti kahju, et teenindus alla on hakanud käima. Avamisjärgselt seal selliseid probleeme ei tundunud olevat.
Kuid koht iseenesest mulle väga meeldib. Seepärast on eriti kahju, et teenindus alla on hakanud käima. Avamisjärgselt seal selliseid probleeme ei tundunud olevat.
wo:man 18. veebruar 2002, kl 12.41 |
Laura 18. veebruar 2002, kl 15.33 |
Pinchu 18. veebruar 2002, kl 16.31 |
Mnjah, mul kyll siiani õnneks seiklusjuttudes halvad kogemused puuduvad, kyll oli see aga sõbrannal, kellel oli mahla sees mahlapaki kork. Kui ta protesteerima läx, siis baarman vahetas kenasti vabandades ära pikemat juttu tegemata, aga kui sõbranna tagasi lauda tuli, siis kuulsin kuidas taganttoast tulnud tädi nähvas baarmanile, et ta oleks pidanud vaid selle jubina välja õngitsema ja tagasi andma sama joogi. Nii et on seal nii häid kui halbu teenindajaid
Deria 19. veebruar 2002, kl 10.57 |
naiska 19. veebruar 2002, kl 13.41 |
kus see teenindus eestis hea on? leppige parem olukorraga ja kui ei meeldi, siis kolige siit riigist minema ja uskuge, et teistele muutub meie koduriik kohe paremaks kohaks!
mul on mitu tuttavat paari, kes on nii ülbe hoiakuga, et anna olla. igas kohas ootavad a la carte restorani teenindust. mitte ükski pubi ei taha neid näha, sest neile ei kõlba miski. (teenindajana ei viitsiks ma selliste inimestega üleüldse rääkidagi). milleks seda vaja on? inimesed, kas te ei tahaks natukenegi sõbralikumad olla? kõik - nii teenindajad kui ka kliendid.
ja uskuge mind - olge ise parema ja rõõmsama suhtumisega, saate teenindajatelt sama vastu. lõpetuseks - halvas suhtumises teisse süüdistage AINULT iseennast. (tean seda, sest minul endal pole kunagi teenindusega probleeme olnud ja väljas söömas käin ma pea iga päev).
mul on mitu tuttavat paari, kes on nii ülbe hoiakuga, et anna olla. igas kohas ootavad a la carte restorani teenindust. mitte ükski pubi ei taha neid näha, sest neile ei kõlba miski. (teenindajana ei viitsiks ma selliste inimestega üleüldse rääkidagi). milleks seda vaja on? inimesed, kas te ei tahaks natukenegi sõbralikumad olla? kõik - nii teenindajad kui ka kliendid.
ja uskuge mind - olge ise parema ja rõõmsama suhtumisega, saate teenindajatelt sama vastu. lõpetuseks - halvas suhtumises teisse süüdistage AINULT iseennast. (tean seda, sest minul endal pole kunagi teenindusega probleeme olnud ja väljas söömas käin ma pea iga päev).
. 19. veebruar 2002, kl 13.52 |
naiska 19. veebruar 2002, kl 13.58 |
Carmen 19. veebruar 2002, kl 14.06 |
Hiir 19. veebruar 2002, kl 14.09 |
naiska 19. veebruar 2002, kl 14.22 |
K 19. veebruar 2002, kl 14.32 |
mari 19. veebruar 2002, kl 14.36 |
mirr 19. veebruar 2002, kl 14.55 |
issand ma ei saa aru, miks k6ik nii n@rvilised on, inimesed jagvad ebameeldivaid kogemusi, halba klienditeenindust pole ju kyll m6tet kaitsma hakata. kui sul mari sellest kohast hea mulje j@i, ei t@henda, et probleemide koha pealt silm kinni tuleks pigistada ja halva asja juures head n@gu teha.
miks peaks keegi s66ma seda mida ta syya ei taha ja maksma selle eest-masohism.
miks peaks keegi s66ma seda mida ta syya ei taha ja maksma selle eest-masohism.
mari 19. veebruar 2002, kl 15.44 |
M 19. veebruar 2002, kl 16.00 |
mari: aga kui ma tellin ühe toidu ja tuleb sootuks teine? Pean ikka rahul olema? Ma ju ei taha seda - muidu oleksin teistmoodi tellinud. ja see ei ole nüüd mingi normaalne soovitus, et kui riskida ei taha, söö kodus? Sinu jutust jääb mulje, et minu risk on juba see, kas teenindaja toob selle mida ma tahtsin või lihtsalt suvaliselt midagi?!!?
Ma soovitaksin (teile seal) Seiklusjuttudes muuta oma teenindus paremaks (alustades teenindajate suhtumisest külastajatesse) ja siis kaovad nii mõnedki probleemid.
Ma soovitaksin (teile seal) Seiklusjuttudes muuta oma teenindus paremaks (alustades teenindajate suhtumisest külastajatesse) ja siis kaovad nii mõnedki probleemid.
mari 19. veebruar 2002, kl 16.12 |
kairi 19. veebruar 2002, kl 19.52 |
Ühinen täiesti Lauraga..olen isegi seal paar korda niimoodi istunud,selline tunne on,et ettekandja ignoreerib sind sihilikult..käib kõikides teistes laudades,aga mitte sinu omas.Üks kord oli veel selline juhus,et pidin sõbrannaga seal kokku saama ja jõudsin varem..all kohti ei olnud,läksin üles,vaatasi,et oh kohti küllalt...läksin baarileti äärde tellima,õnneks tellisin kõigest klaasi veini ja kui üles tagasi läksin,lükkasid ettekandjad laudu kinni ja nähvasid,et 10 min.pärast on kõik reserveeritud. Kui baarman nägi,et all kohti pole ja üleval pannakse kohe kinni,siis oleks ju võinud ette hoiatada...väga ebameeldiv igastahes!
Lisa postitus