Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Gurmaanidele
Halb kogemus Seiklusjuttudes
 
klient 19. veebruar 2002, kl 20.38
see oli ilmselt eksitus. seda võib juhuda kõikjal. selline teema küll ei vääri internetis arutelu.
 
klient 19. veebruar 2002, kl 20.38
see oli ilmselt eksitus. seda võib juhuda kõikjal. selline teema küll ei vääri internetis arutelu.
 
klient 19. veebruar 2002, kl 20.43
ilmselt ei ole see esimene avalik koht, kus söömas oled käinud. paljudes toidukohtades (ka mujal maailmas)on lauad, mida teenindatakse ainult letist. see on täiesti normaalne.
 
klient 19. veebruar 2002, kl 20.49
proovi edaspidi ennast paremini väljendada, siis saavad teenindajad ka sinust paremini aru. ilmselt on su artikulatsioon halb.
 
klient 19. veebruar 2002, kl 20.57
0len sinuga nõus. paljud probleemid saavad alguse enda suhtumisest teistesse. olen seiklusjuttude klient avamise päevast alates ja ei saa millegi üle nuriseda.
kes teeb, see eksib. kes ei tee, see ei eksi kunagi!
 
klient 19. veebruar 2002, kl 20.59
ilmselt oled vähe väljas söömas käinud.
aeglasemat ja kohmakamat teenindust annab Tallinnas otsida!
 
klient 19. veebruar 2002, kl 21.00
mõtle midagi originaalsemat välja
 
klient 19. veebruar 2002, kl 21.05
soovitan sul teinekord tähelepanelikum olla. lauad, mis on reserveeritud, varustatakse vajalike siltidega juba varakult. oma süü, kui ei oska vaadata.
 
Carmen 20. veebruar 2002, kl 09.27
"Klient" ise küsib ja ise vastab?
 
n. 20. veebruar 2002, kl 10.42
ilmselt on "klient" kasutanud likni "vasta sellele teatele", aga kahjuks on delfi naistelehe halb korraldus tema kommentaarid kõik üksteise alla ladunud... kurb...
 
max 20. veebruar 2002, kl 13.18
kallid Hiir, K ja Carmen - kas Te ei karda seda, et üldse pubisse minnes Teie sisenedes juba vastav hoiak võetakse? halvad kliendid jäävad kõikjal meelde ja muuseas - nende toitu on köögis lausa rõõm solikda (sylitada sinna või panna midagi muud ebameeldivat lisaks :).
 
kah kord klient 20. veebruar 2002, kl 13.55
kulla max, kui mina seal esimest korda käisin, ei teadnud need teenindajad minust veel midagi. Käitusin loomulikult viisakalt, nagu ma seda alati teen, aga teeninduse kvaliteet jättis siiski tugevalt soovida.
Mõned teenindajad lihtsalt ei taha olla teenindaja rollis ja näitavad seda ka välja. Nagu kliendid milleski süüdi oleksid! Miks valida endale elukutse/tegevusala, mis sulle ei meeldi!!??!?!?!?
 
K 20. veebruar 2002, kl 14.17
selline tunne jääb nagu oleks siin kedagi väga isiklikult solvanud..
tore kui teile Seiklusjuttudes meeldib, keegi teile nagu selle eest turja ei karga või mis :)
aga mis puudutab "vastavat hoiakut" pubide/ baaride suhtes, siis eksid :)
pealegi igas teises pubis / restoranis käies on teenindus ja toit olnud suurepärane..
 
Hiir 20. veebruar 2002, kl 14.41
Küsimus Max`ile

Palun selgita, mis on "halb klient" ja mis "hea klient"...

Kas hea klient on sinu arvates see, kes sööb nurisemata kõik toidu ära, mis talle nina alla topitakse ja teda ei huvita, kas toit on kvaliteetne, teenindus hea ja kas ta üldse sai selle, mida oli tellinud??!!!

Lohutuseks on vaid see, et kõik teenindajad ei ole sellise mõtteviisiga kui Max ning et Tallinnas on ka kohti, kus on megahea toit ja tasemel teenindus.
 
M 20. veebruar 2002, kl 15.02
Asi on suhtumises. Ja tõesti on Tallinnas kohti, kus külastajasse hästi suhtutakse. Ja kui minusse hästi suhtutakse, siis vastan ma loomulikult samaga. Ja peale seda ei kipu enam kohtadesse, kus minust välja ei tehta, valesi asju tuuakse ja kus Max köögis toitu sülitab...!
 
max 20. veebruar 2002, kl 15.47
M. Mis kohas sa arvad, et ma oma asju "halbadele klientidele" korda saadan? Ei saadagi, sest pole ise köögis tööl, kyll aga m6ned head s6brad on, kes lahkelt antud infot jagavad.
Carmen: Halb klient - vaata peeglisse.
Ok. räägime siis vähe tellimustest. Toidu sisu kohta on normaalne k6ik välja uurida ENNE toidu tellimist. Antud juhul kommenteerides Hiire probleemi Seiklusjutus jäi mulje, et ta oli tellinud toidu, mille l6pptulemus talle ei maitsenud (menyys on kirjas täidetud pannkoogid suitsukala ja krevettidega). Kuna seal menyys rohkem soolaste pannkookide valikut pole, siis ei ole ka v6imalik see, et tuuakse pannkoogid suitsujuustuga, küll aga on v6imalik, et antud pannkookides on lisaks kalale ja krevettidele ka juust (ja võtke teatavaks - see ei ole suitsujuust). Kas see peab tähendama, et k6ik toidu valmistamisel kasutatavad komponendid peavad menyys kirjas olema? Et näiteks mis jahuga juustushitslit paneeriti jne? Kui tuntakse huvi toidu kohta, siis kasutage suud toitu valides (mul on tunne, et õigel ajal oli see Hiirel kinni või säästis ta oma suud selleks "lärmiks 60 krooni eest"). Aga t6esti see jätab mulje, et tellin sealiha prae ja saadan poole söögi pealt tagasi nägu krimpsutades ja öeldes, et "ma ei söö sealiha, viige see praad tagasi ja ma ei kavatse selle eest maksta." või tellid supi, larbid vähe pealt ära ja siis saadad tagasi "vabandage, aga ma ei söö suppi".
Tegelikku situatsiooni muidugi ei tea, aga kindel on see, et tegu on tõeliselt ebanormaalse "klinediga", kes lihtsalt elab ennast teiste peal välja.
 
samba 20. veebruar 2002, kl 16.00
ärge sööge kohvikus pannkooke. sööge parem kompressoris. ei saa singi asemel vorsti ja ports poole suurem ca sama raha eest.
 
Hiir 20. veebruar 2002, kl 16.37
Max on püha viha täis, nagu tema olekski see teenendaja, kes lahti lasti... :)

Ärme hakka juuksekarva lõhki ajama, jahusort ei pea tõesti kirjas olema. Aga on suur vahe, kas saad toidu kalaga või juustuga!

Ja pealegi, inimese kohta, "kes tegelikku situatsiooni ei tea" lähed sa teema peale väga endast välja, huvitav...
 
K 20. veebruar 2002, kl 17.05
Hiirega täiesti nõus :)
 
. 21. veebruar 2002, kl 14.26
Öelge palun ausalt, kas kogu see jama oli väärt lahtilaskmist? Kas see jama oli väärt nii suurejoonelist esitust (pidi ju olema, kui inimene lahti lasti)? Ma olen kindel, et mitte.
Kõigele vaatamata on elu ysna õiglane ning kui Hiir või kes iganes selles süüdi oli, siis tuleb kõik (isegi mitmekordselt) talle elu poolt tagasi. Seega oota...
kõik.
 
Carmen 21. veebruar 2002, kl 14.41
Eelmine kirjutaja ise vastab oma pystitatud kysimusele.

Elu on karm, aga õiglane....
 
neutr 21. veebruar 2002, kl 15.12
nokuulge, vaevalt et keegi selle siinse jutu põhjal lahti lasti!
ilmselt oligi tegu viletsa töötajaga ja jutt igati põhjendatud.
elu on jah, karm ja õiglane.
 
Blondy 21. veebruar 2002, kl 15.26
Jutt taandub millegipärast alati teendindaja kasuks või kahjuks. Õiglane oleks asjale valgust heita hoopis omaniku seisukohta silmas pidades, kes on huvitatud heast teenindamisest ja maitsvatest söökidest - jookidest, mis omakorda tagavad püsiva klientuuri, see jällegi omanikku rahuldava kasumi ja koha hea maine.
 
. 21. veebruar 2002, kl 16.47
pysiv klientuur on antud kohas olemas ja vägagi lojaalne (muuseas hiired ja carmenid ja mid) ning kohad on pidevalt täis ja rohkem, kui yheski teises pubis. kas see kõlab halva teenindusega koha moodi???
seega probleem "is all yours" :)
 
M 21. veebruar 2002, kl 16.51
Teatud aeg tõesti õnnestub ka niimoodi äri ajada, kui teenindus järjest kehvemaks muutub, kuid seal käima harjunud kliendid veel ära ei lähe. Kuid kõik teatud piirini. Ühel hetkel saab ka kõige lojaalsemal kliendil sellest kõrini. Ja leiab uue ja parema koha.
 
Diana 21. veebruar 2002, kl 17.19
Täiesti nõus M-ga. Mingi aeg käivad kliendid vanast inertsist edasi, aga allakäigu tee on alanud...

Ja eelpool avaldab nimetu kodanik arvamust, et inimesed käivad seiklusjuttudes hea teenenduse pärast... yeah, right!!!

Pigem sellepärast, et seal on normaalsed toidud. Kui lisaks sellele oleks veel tasemel teenindajad, oleks see kilomeetrite pikkune jutuajamine siin olemata...
 
Vobla 21. veebruar 2002, kl 17.34
to: Diana
Olen täiesti nõus, omanikud ei pruugigi koha problemaatikast teadlikud olla ja kui kliendid ei viriseks jääksidki tedmatusse. Lõppude lõpuks on nende kätes kord majja seada ja üks võimalustest on vallandamine - see on küll äärmuslik otsus, kuid eks nad ise tea paremini, millise inimesega tegamist on ( ehk on tal sama jama varemgi esinenud ). Jutt pole teenindajatest üldises mõttes, kindlasti on seal ka väga intelligentseid teenindajaid.
 
Teenindaja 21. veebruar 2002, kl 20.35


To Hiir:

Mina olen see "kurikuulus" teenindaja, keda Te siin laimate.
Esitaksin omalt poolt mõned tagasihoidlikud vastuväited:
1)Miks Te näiteks ei küsinud, kas sellel pannkoogil on veel mingeid lisandeid peale menüüs kirjutatu?
2)Ma arvan, et Te ei saa kusagil söögikohas toitu tagasi saata, kui te olete juba pool ära söönud... ja Te OLITE pool ära söönud! Kui Te oleks veidi maitsnud ja siis selle toidu tagastanud, poleks praegu meie vahel seda diskussiooni.
3)Te saite pannkoogid sulatatud juustuga, mitte aga suitsujuustuga.
4)Kuidas ma oleksin saanud Teid pool tundi mõnitada, kui ma teenindasin ka teisi laudkondi?

OLGE PALUN AUS!
 
Mina 22. veebruar 2002, kl 12.08
"Halb klient" on see kes sööb pool toidust ära ja siis ütleb, et ta pole seda tellinud ja ei kavatse selle eest maksta. "Hea klient" seevastu suhtleb eksitusest kohe ja saab aru et ka ettekandja on inimene, kelle jaoks sina oled ainult üks paljudest klientidest nii et arusaadav, et eksitusi juhtub. Tore kui neid poleks, aga kui on ega siis maailm sellepärast seisma jää! Söö mujal ja tee oma suu enne lahti kui sinna esimese suutäie sisse lükkad!
 
Mina 22. veebruar 2002, kl 12.22
Huvitav, kas Hiir sügaval sisimas oma urus on "rahul" et see ettekandja lahti lasti tema laimu ja sita pärast?
Aaaa! Aga miks sa siis seal edasi söömas käid kui see nii rõve koht on ja sa selle laimamiseks nii palju energiat oled oma väiksest hiireihust kulutanud?
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!