Gurmaanidele
Halb kogemus Seiklusjuttudes
klient 19. veebruar 2002, kl 20.38 |
klient 19. veebruar 2002, kl 20.38 |
klient 19. veebruar 2002, kl 20.43 |
klient 19. veebruar 2002, kl 20.49 |
klient 19. veebruar 2002, kl 20.57 |
klient 19. veebruar 2002, kl 20.59 |
klient 19. veebruar 2002, kl 21.05 |
n. 20. veebruar 2002, kl 10.42 |
max 20. veebruar 2002, kl 13.18 |
kah kord klient 20. veebruar 2002, kl 13.55 |
kulla max, kui mina seal esimest korda käisin, ei teadnud need teenindajad minust veel midagi. Käitusin loomulikult viisakalt, nagu ma seda alati teen, aga teeninduse kvaliteet jättis siiski tugevalt soovida.
Mõned teenindajad lihtsalt ei taha olla teenindaja rollis ja näitavad seda ka välja. Nagu kliendid milleski süüdi oleksid! Miks valida endale elukutse/tegevusala, mis sulle ei meeldi!!??!?!?!?
Mõned teenindajad lihtsalt ei taha olla teenindaja rollis ja näitavad seda ka välja. Nagu kliendid milleski süüdi oleksid! Miks valida endale elukutse/tegevusala, mis sulle ei meeldi!!??!?!?!?
K 20. veebruar 2002, kl 14.17 |
selline tunne jääb nagu oleks siin kedagi väga isiklikult solvanud..
tore kui teile Seiklusjuttudes meeldib, keegi teile nagu selle eest turja ei karga või mis :)
aga mis puudutab "vastavat hoiakut" pubide/ baaride suhtes, siis eksid :)
pealegi igas teises pubis / restoranis käies on teenindus ja toit olnud suurepärane..
tore kui teile Seiklusjuttudes meeldib, keegi teile nagu selle eest turja ei karga või mis :)
aga mis puudutab "vastavat hoiakut" pubide/ baaride suhtes, siis eksid :)
pealegi igas teises pubis / restoranis käies on teenindus ja toit olnud suurepärane..
Hiir 20. veebruar 2002, kl 14.41 |
Küsimus Max`ile
Palun selgita, mis on "halb klient" ja mis "hea klient"...
Kas hea klient on sinu arvates see, kes sööb nurisemata kõik toidu ära, mis talle nina alla topitakse ja teda ei huvita, kas toit on kvaliteetne, teenindus hea ja kas ta üldse sai selle, mida oli tellinud??!!!
Lohutuseks on vaid see, et kõik teenindajad ei ole sellise mõtteviisiga kui Max ning et Tallinnas on ka kohti, kus on megahea toit ja tasemel teenindus.
Palun selgita, mis on "halb klient" ja mis "hea klient"...
Kas hea klient on sinu arvates see, kes sööb nurisemata kõik toidu ära, mis talle nina alla topitakse ja teda ei huvita, kas toit on kvaliteetne, teenindus hea ja kas ta üldse sai selle, mida oli tellinud??!!!
Lohutuseks on vaid see, et kõik teenindajad ei ole sellise mõtteviisiga kui Max ning et Tallinnas on ka kohti, kus on megahea toit ja tasemel teenindus.
M 20. veebruar 2002, kl 15.02 |
max 20. veebruar 2002, kl 15.47 |
M. Mis kohas sa arvad, et ma oma asju "halbadele klientidele" korda saadan? Ei saadagi, sest pole ise köögis tööl, kyll aga m6ned head s6brad on, kes lahkelt antud infot jagavad.
Carmen: Halb klient - vaata peeglisse.
Ok. räägime siis vähe tellimustest. Toidu sisu kohta on normaalne k6ik välja uurida ENNE toidu tellimist. Antud juhul kommenteerides Hiire probleemi Seiklusjutus jäi mulje, et ta oli tellinud toidu, mille l6pptulemus talle ei maitsenud (menyys on kirjas täidetud pannkoogid suitsukala ja krevettidega). Kuna seal menyys rohkem soolaste pannkookide valikut pole, siis ei ole ka v6imalik see, et tuuakse pannkoogid suitsujuustuga, küll aga on v6imalik, et antud pannkookides on lisaks kalale ja krevettidele ka juust (ja võtke teatavaks - see ei ole suitsujuust). Kas see peab tähendama, et k6ik toidu valmistamisel kasutatavad komponendid peavad menyys kirjas olema? Et näiteks mis jahuga juustushitslit paneeriti jne? Kui tuntakse huvi toidu kohta, siis kasutage suud toitu valides (mul on tunne, et õigel ajal oli see Hiirel kinni või säästis ta oma suud selleks "lärmiks 60 krooni eest"). Aga t6esti see jätab mulje, et tellin sealiha prae ja saadan poole söögi pealt tagasi nägu krimpsutades ja öeldes, et "ma ei söö sealiha, viige see praad tagasi ja ma ei kavatse selle eest maksta." või tellid supi, larbid vähe pealt ära ja siis saadad tagasi "vabandage, aga ma ei söö suppi".
Tegelikku situatsiooni muidugi ei tea, aga kindel on see, et tegu on tõeliselt ebanormaalse "klinediga", kes lihtsalt elab ennast teiste peal välja.
Carmen: Halb klient - vaata peeglisse.
Ok. räägime siis vähe tellimustest. Toidu sisu kohta on normaalne k6ik välja uurida ENNE toidu tellimist. Antud juhul kommenteerides Hiire probleemi Seiklusjutus jäi mulje, et ta oli tellinud toidu, mille l6pptulemus talle ei maitsenud (menyys on kirjas täidetud pannkoogid suitsukala ja krevettidega). Kuna seal menyys rohkem soolaste pannkookide valikut pole, siis ei ole ka v6imalik see, et tuuakse pannkoogid suitsujuustuga, küll aga on v6imalik, et antud pannkookides on lisaks kalale ja krevettidele ka juust (ja võtke teatavaks - see ei ole suitsujuust). Kas see peab tähendama, et k6ik toidu valmistamisel kasutatavad komponendid peavad menyys kirjas olema? Et näiteks mis jahuga juustushitslit paneeriti jne? Kui tuntakse huvi toidu kohta, siis kasutage suud toitu valides (mul on tunne, et õigel ajal oli see Hiirel kinni või säästis ta oma suud selleks "lärmiks 60 krooni eest"). Aga t6esti see jätab mulje, et tellin sealiha prae ja saadan poole söögi pealt tagasi nägu krimpsutades ja öeldes, et "ma ei söö sealiha, viige see praad tagasi ja ma ei kavatse selle eest maksta." või tellid supi, larbid vähe pealt ära ja siis saadad tagasi "vabandage, aga ma ei söö suppi".
Tegelikku situatsiooni muidugi ei tea, aga kindel on see, et tegu on tõeliselt ebanormaalse "klinediga", kes lihtsalt elab ennast teiste peal välja.
samba 20. veebruar 2002, kl 16.00 |
Hiir 20. veebruar 2002, kl 16.37 |
Max on püha viha täis, nagu tema olekski see teenendaja, kes lahti lasti... :)
Ärme hakka juuksekarva lõhki ajama, jahusort ei pea tõesti kirjas olema. Aga on suur vahe, kas saad toidu kalaga või juustuga!
Ja pealegi, inimese kohta, "kes tegelikku situatsiooni ei tea" lähed sa teema peale väga endast välja, huvitav...
Ärme hakka juuksekarva lõhki ajama, jahusort ei pea tõesti kirjas olema. Aga on suur vahe, kas saad toidu kalaga või juustuga!
Ja pealegi, inimese kohta, "kes tegelikku situatsiooni ei tea" lähed sa teema peale väga endast välja, huvitav...
. 21. veebruar 2002, kl 14.26 |
Öelge palun ausalt, kas kogu see jama oli väärt lahtilaskmist? Kas see jama oli väärt nii suurejoonelist esitust (pidi ju olema, kui inimene lahti lasti)? Ma olen kindel, et mitte.
Kõigele vaatamata on elu ysna õiglane ning kui Hiir või kes iganes selles süüdi oli, siis tuleb kõik (isegi mitmekordselt) talle elu poolt tagasi. Seega oota...
kõik.
Kõigele vaatamata on elu ysna õiglane ning kui Hiir või kes iganes selles süüdi oli, siis tuleb kõik (isegi mitmekordselt) talle elu poolt tagasi. Seega oota...
kõik.
Carmen 21. veebruar 2002, kl 14.41 |
neutr 21. veebruar 2002, kl 15.12 |
Blondy 21. veebruar 2002, kl 15.26 |
Jutt taandub millegipärast alati teendindaja kasuks või kahjuks. Õiglane oleks asjale valgust heita hoopis omaniku seisukohta silmas pidades, kes on huvitatud heast teenindamisest ja maitsvatest söökidest - jookidest, mis omakorda tagavad püsiva klientuuri, see jällegi omanikku rahuldava kasumi ja koha hea maine.
. 21. veebruar 2002, kl 16.47 |
M 21. veebruar 2002, kl 16.51 |
Diana 21. veebruar 2002, kl 17.19 |
Täiesti nõus M-ga. Mingi aeg käivad kliendid vanast inertsist edasi, aga allakäigu tee on alanud...
Ja eelpool avaldab nimetu kodanik arvamust, et inimesed käivad seiklusjuttudes hea teenenduse pärast... yeah, right!!!
Pigem sellepärast, et seal on normaalsed toidud. Kui lisaks sellele oleks veel tasemel teenindajad, oleks see kilomeetrite pikkune jutuajamine siin olemata...
Ja eelpool avaldab nimetu kodanik arvamust, et inimesed käivad seiklusjuttudes hea teenenduse pärast... yeah, right!!!
Pigem sellepärast, et seal on normaalsed toidud. Kui lisaks sellele oleks veel tasemel teenindajad, oleks see kilomeetrite pikkune jutuajamine siin olemata...
Vobla 21. veebruar 2002, kl 17.34 |
to: Diana
Olen täiesti nõus, omanikud ei pruugigi koha problemaatikast teadlikud olla ja kui kliendid ei viriseks jääksidki tedmatusse. Lõppude lõpuks on nende kätes kord majja seada ja üks võimalustest on vallandamine - see on küll äärmuslik otsus, kuid eks nad ise tea paremini, millise inimesega tegamist on ( ehk on tal sama jama varemgi esinenud ). Jutt pole teenindajatest üldises mõttes, kindlasti on seal ka väga intelligentseid teenindajaid.
Olen täiesti nõus, omanikud ei pruugigi koha problemaatikast teadlikud olla ja kui kliendid ei viriseks jääksidki tedmatusse. Lõppude lõpuks on nende kätes kord majja seada ja üks võimalustest on vallandamine - see on küll äärmuslik otsus, kuid eks nad ise tea paremini, millise inimesega tegamist on ( ehk on tal sama jama varemgi esinenud ). Jutt pole teenindajatest üldises mõttes, kindlasti on seal ka väga intelligentseid teenindajaid.
Teenindaja 21. veebruar 2002, kl 20.35 |
To Hiir:
Mina olen see "kurikuulus" teenindaja, keda Te siin laimate.
Esitaksin omalt poolt mõned tagasihoidlikud vastuväited:
1)Miks Te näiteks ei küsinud, kas sellel pannkoogil on veel mingeid lisandeid peale menüüs kirjutatu?
2)Ma arvan, et Te ei saa kusagil söögikohas toitu tagasi saata, kui te olete juba pool ära söönud... ja Te OLITE pool ära söönud! Kui Te oleks veidi maitsnud ja siis selle toidu tagastanud, poleks praegu meie vahel seda diskussiooni.
3)Te saite pannkoogid sulatatud juustuga, mitte aga suitsujuustuga.
4)Kuidas ma oleksin saanud Teid pool tundi mõnitada, kui ma teenindasin ka teisi laudkondi?
OLGE PALUN AUS!
Mina 22. veebruar 2002, kl 12.08 |
"Halb klient" on see kes sööb pool toidust ära ja siis ütleb, et ta pole seda tellinud ja ei kavatse selle eest maksta. "Hea klient" seevastu suhtleb eksitusest kohe ja saab aru et ka ettekandja on inimene, kelle jaoks sina oled ainult üks paljudest klientidest nii et arusaadav, et eksitusi juhtub. Tore kui neid poleks, aga kui on ega siis maailm sellepärast seisma jää! Söö mujal ja tee oma suu enne lahti kui sinna esimese suutäie sisse lükkad!
Mina 22. veebruar 2002, kl 12.22 |
Lisa postitus