Müstika nurgake
Veedade tsivilisatsiooni saladused ja Kadaka Jutud
Mädaprits 20. detsember 2019, kl 17.29 | Registreerus: 5 aastat tagasi Postitusi: 66 |
Nagu pealkiri ütleb saab siin teha kahte asja.
Audio loengud "Kadaka jutud"- arutleme nendes olevatest ja seonduvatest mõtetest.
Lisaks aruteleme ka Veedadest, kuna see on ka pealkirjas.
Parafoorumis on sarnane teema, kuid nagu tavaliselt kohe rohkelt bännitud isikuid postitamas sel teemal. Siin me ei bänni, ja pole ka vajadust korruptiivselt kellegi talda lakkuda, lisage oma vabad mõtted siia ja arutleme. Seal puudub arutlus ja dialoog, siin võite aga harjutada rääkimist, dialoogi pidamist.
Lisaks kuulutatakse sageli, et mingid Jüri Lina loengud on toimumas, kuid taas omaselt vaikus, bänn ja puudus arutlusest. Proovime muuta sellist vaikust taotlevad hirmukultuuri, ja lisame julgelt ja aktiivselt oma mõtteid videode ja seonduva baasil. Võite ka postitada ju lühidalt "eee..", hea algus seegi ja nende kolme tähe baasil suudaksin mina küll mõnisada lehekülge arutlus-dialoogi idandada, kuna iga inimkeele täht on sisukas ja pika sügava ajalooga. Samuti kui postitate kasvõi ainultpunktiiri "...,....", siis ka see on kiitustvääriv ja arutlege kaasa ka punktide keeles. Loodetavasti aga suudate miskit sisukamat lisada omalt poolt kuid kiitus juba ka aktiivsuse eest üleüldse.
Head arutlust.
KADAKA JUTUD 16.
Räägime egregorist.
"http://www.dropbox.com/s/n6jfwkzo52lls3i... jutud 16. Egregorid.wav"
KADAKA JUTUD 15.
Elus ja surnud keel.
"https://www.dropbox.com/s/nc471kxa6v1ev0u...
KADAKA JUTUD 14.
Mis on kaitse. Kuidas ennast kaitsta.
"https://www.dropbox.com/s/r6fmeehgndilloq...
KADAKA JUTUD 13.
Karma 2. osa.
"https://www.dropbox.com/s/visf1yd4tu8y68l...
KADAKA JUTUD 12.
Karma. Saatus. Kuidas puhastada Karma.
"https://www.dropbox.com/s/9zuha9yp8ez4zj1...
KADAKA JUTUD 11.
Tajud. Kuhu kaob Jõud. Töö iseendaga.
"https://www.dropbox.com/s/5zj23alznn9s9bw... jutud 11. Tajud ja töö iseendaga.wav"
KADAKA JUTUD 10.
Armastus on Elu.
"https://www.dropbox.com/s/3d433d6wvmv9vdv... jutud 10. Armastus.mp3
KADAKA JUTUD 9.
Vägi. Tahe. Vastutus. Looming. Inimese Harmooniataseme alus on Eetika. Jõu paneb liikuma VAID Informatsioon.
"https://www.dropbox.com/s/iwc66pq7sd6210s...
KADAKA JUTUD 8.
Elus Inimene JA "surnud" inimene.
"https://www.dropbox.com/s/qshv1dlv30215o3... jutud 8. Elus inimene ja surnud inimene.wav"
KADAKA JUTUD 7.
Elus maailm ja surnud maailm.
"https://www.dropbox.com/s/6puztz2e037v6s7...
KADAKA JUTUD 6.
Kes on Inimesed ehk Valge rahvas, adamiidid ehk maorahvas, deemonid, larvid.
"https://www.dropbox.com/s/6puztz2e037v6s7...
KADAKA JUTUD 5.
Jehoova tunnistajad ja Hingelepingud.
"https://www.dropbox.com/s/3vnwt5ege7cw9t2...
KADAKA JUTUD 4.
Biomehaanika
"https://www.dropbox.com/s/645snd3n7um8c0g... jutud. Biomehaanika.wav"
KADAKA JUTUD 3.
"Südames" olemine.
"https://www.dropbox.com/s/05qy2qgn56ng6ch... jutud. Südames olemine.wav"
KADAKA JUTUD 2.
Duaalsus ja New Age. Inimene ja adamiit.
"https://www.dropbox.com/s/hsoq0eovq6wrrgz... jutud. Duaalsus ja new age.wav"
KADAKA JUTUD 1.
Looja ja Jumal. Valged ja Mustad Jumalad.
"https://www.dropbox.com/s/tlomlo2vssbcvbn... jutud. Valged ja Mustad Jumalad.wav"
Toimetatud 2 kord(a). Viimati Mädaprits 20.12.2019 17.40.
Audio loengud "Kadaka jutud"- arutleme nendes olevatest ja seonduvatest mõtetest.
Lisaks aruteleme ka Veedadest, kuna see on ka pealkirjas.
Parafoorumis on sarnane teema, kuid nagu tavaliselt kohe rohkelt bännitud isikuid postitamas sel teemal. Siin me ei bänni, ja pole ka vajadust korruptiivselt kellegi talda lakkuda, lisage oma vabad mõtted siia ja arutleme. Seal puudub arutlus ja dialoog, siin võite aga harjutada rääkimist, dialoogi pidamist.
Lisaks kuulutatakse sageli, et mingid Jüri Lina loengud on toimumas, kuid taas omaselt vaikus, bänn ja puudus arutlusest. Proovime muuta sellist vaikust taotlevad hirmukultuuri, ja lisame julgelt ja aktiivselt oma mõtteid videode ja seonduva baasil. Võite ka postitada ju lühidalt "eee..", hea algus seegi ja nende kolme tähe baasil suudaksin mina küll mõnisada lehekülge arutlus-dialoogi idandada, kuna iga inimkeele täht on sisukas ja pika sügava ajalooga. Samuti kui postitate kasvõi ainultpunktiiri "...,....", siis ka see on kiitustvääriv ja arutlege kaasa ka punktide keeles. Loodetavasti aga suudate miskit sisukamat lisada omalt poolt kuid kiitus juba ka aktiivsuse eest üleüldse.
Head arutlust.
KADAKA JUTUD 16.
Räägime egregorist.
"http://www.dropbox.com/s/n6jfwkzo52lls3i... jutud 16. Egregorid.wav"
KADAKA JUTUD 15.
Elus ja surnud keel.
"https://www.dropbox.com/s/nc471kxa6v1ev0u...
KADAKA JUTUD 14.
Mis on kaitse. Kuidas ennast kaitsta.
"https://www.dropbox.com/s/r6fmeehgndilloq...
KADAKA JUTUD 13.
Karma 2. osa.
"https://www.dropbox.com/s/visf1yd4tu8y68l...
KADAKA JUTUD 12.
Karma. Saatus. Kuidas puhastada Karma.
"https://www.dropbox.com/s/9zuha9yp8ez4zj1...
KADAKA JUTUD 11.
Tajud. Kuhu kaob Jõud. Töö iseendaga.
"https://www.dropbox.com/s/5zj23alznn9s9bw... jutud 11. Tajud ja töö iseendaga.wav"
KADAKA JUTUD 10.
Armastus on Elu.
"https://www.dropbox.com/s/3d433d6wvmv9vdv... jutud 10. Armastus.mp3
KADAKA JUTUD 9.
Vägi. Tahe. Vastutus. Looming. Inimese Harmooniataseme alus on Eetika. Jõu paneb liikuma VAID Informatsioon.
"https://www.dropbox.com/s/iwc66pq7sd6210s...
KADAKA JUTUD 8.
Elus Inimene JA "surnud" inimene.
"https://www.dropbox.com/s/qshv1dlv30215o3... jutud 8. Elus inimene ja surnud inimene.wav"
KADAKA JUTUD 7.
Elus maailm ja surnud maailm.
"https://www.dropbox.com/s/6puztz2e037v6s7...
KADAKA JUTUD 6.
Kes on Inimesed ehk Valge rahvas, adamiidid ehk maorahvas, deemonid, larvid.
"https://www.dropbox.com/s/6puztz2e037v6s7...
KADAKA JUTUD 5.
Jehoova tunnistajad ja Hingelepingud.
"https://www.dropbox.com/s/3vnwt5ege7cw9t2...
KADAKA JUTUD 4.
Biomehaanika
"https://www.dropbox.com/s/645snd3n7um8c0g... jutud. Biomehaanika.wav"
KADAKA JUTUD 3.
"Südames" olemine.
"https://www.dropbox.com/s/05qy2qgn56ng6ch... jutud. Südames olemine.wav"
KADAKA JUTUD 2.
Duaalsus ja New Age. Inimene ja adamiit.
"https://www.dropbox.com/s/hsoq0eovq6wrrgz... jutud. Duaalsus ja new age.wav"
KADAKA JUTUD 1.
Looja ja Jumal. Valged ja Mustad Jumalad.
"https://www.dropbox.com/s/tlomlo2vssbcvbn... jutud. Valged ja Mustad Jumalad.wav"
Toimetatud 2 kord(a). Viimati Mädaprits 20.12.2019 17.40.
NR 20. detsember 2019, kl 21.48 |
Ma ei suuda otsustada, et millise numbrilise monoloog-loengu me esimeseks arutluseks võtame?
Vaatasin tänaseid teie Keno numbreid: 5, 12, 16, 22, ...
Teeks nii, et võtame homsed Keno numbrid, esimesed 4 numbrit ja siis nende järgi otsustame, et mis loengu valim arutluseks.
Näiteks tänaste numbrite põhjal sobiksid loengu numrit 5, 12, 16, ja nende puhul võiks valida näiteks numbri 5, suva järgi.
Või mis moodi te soovitaks valida esimest arutlus loengu numrit?
Vaatasin tänaseid teie Keno numbreid: 5, 12, 16, 22, ...
Teeks nii, et võtame homsed Keno numbrid, esimesed 4 numbrit ja siis nende järgi otsustame, et mis loengu valim arutluseks.
Näiteks tänaste numbrite põhjal sobiksid loengu numrit 5, 12, 16, ja nende puhul võiks valida näiteks numbri 5, suva järgi.
Või mis moodi te soovitaks valida esimest arutlus loengu numrit?
isemaag 21. detsember 2019, kl 02.44 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 3,678 |
Mädaprits 21. detsember 2019, kl 12.08 | Registreerus: 5 aastat tagasi Postitusi: 66 |
isemaag Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Khu !
Võime esmalt rääkida selgeks, et mida tähendab Ku-väljend poolele teie rahva kodanikest, kes kasutavad seda iga päev alates, elavad teie kõrval igapäev ja kasutavad seda väljendit. Soovite mõista neid ja seda väljendit? See väljend on nagu punktiir-keel "...,.." ja Q1'te "eeee..." viisakusväljend. Kõik need keeled on erinevad ja nii on ka see kuutamine populaarne, seda kasutavad isegi vene lapsed arvuti mängudes. See väljend on esiteks äärmiselt humoorikas venelastele ehk pooltele eestlastele. Teiseks, on see osa kultuurist, seda äeldes tuntakse et ollakse koos omadega, venelastega.
Toome esmalt näitevideo, selle väljendi kohta, seejärel arutleme siis läbi selle väljendi.
(
Kui see video ei mängi teile siin lehel, siis minge vaadake seda videot Youtube lehel olles.
Lühiõpetus selleks: video ülal vasakul on kirjas video pealkiri "Every KU from "Kin-Dza-Dza!", klikkige sellel, et avada videot Youtube lehe taustal.
)
"
Eks siin saaks muidugi teha sellist dialoogi seejärel:
Isemaag: Ku!
Q1: eee...
Meie pere jt: ....,..
Eesti rahvas: (vaikus)
Onu Pähh: kiidan aktiivsuse eest!
Lisaks: ma ei pea viisdakaks ega eetiliseks teha ajaloo pesemist ehk oma postituste muutmist, aga teen seda siis kui on tehnilised küsimused, näiteks video ei mängi siin lehel vms, siis lisan õpetuse kuidas mängima panna. Seejuures märkan ka õigekirjavigu jms kuid eales ei paranda neid, see poleks eetiline. Eks viisakuse ja eetika mõistest võime hiljem lähemalt rääkida.
Toimetatud 3 kord(a). Viimati Mädaprits 21.12.2019 12.16.
-------------------------------------------------------
> Khu !
Võime esmalt rääkida selgeks, et mida tähendab Ku-väljend poolele teie rahva kodanikest, kes kasutavad seda iga päev alates, elavad teie kõrval igapäev ja kasutavad seda väljendit. Soovite mõista neid ja seda väljendit? See väljend on nagu punktiir-keel "...,.." ja Q1'te "eeee..." viisakusväljend. Kõik need keeled on erinevad ja nii on ka see kuutamine populaarne, seda kasutavad isegi vene lapsed arvuti mängudes. See väljend on esiteks äärmiselt humoorikas venelastele ehk pooltele eestlastele. Teiseks, on see osa kultuurist, seda äeldes tuntakse et ollakse koos omadega, venelastega.
Toome esmalt näitevideo, selle väljendi kohta, seejärel arutleme siis läbi selle väljendi.
(
Kui see video ei mängi teile siin lehel, siis minge vaadake seda videot Youtube lehel olles.
Lühiõpetus selleks: video ülal vasakul on kirjas video pealkiri "Every KU from "Kin-Dza-Dza!", klikkige sellel, et avada videot Youtube lehe taustal.
)
"
Eks siin saaks muidugi teha sellist dialoogi seejärel:
Isemaag: Ku!
Q1: eee...
Meie pere jt: ....,..
Eesti rahvas: (vaikus)
Onu Pähh: kiidan aktiivsuse eest!
Lisaks: ma ei pea viisdakaks ega eetiliseks teha ajaloo pesemist ehk oma postituste muutmist, aga teen seda siis kui on tehnilised küsimused, näiteks video ei mängi siin lehel vms, siis lisan õpetuse kuidas mängima panna. Seejuures märkan ka õigekirjavigu jms kuid eales ei paranda neid, see poleks eetiline. Eks viisakuse ja eetika mõistest võime hiljem lähemalt rääkida.
Toimetatud 3 kord(a). Viimati Mädaprits 21.12.2019 12.16.
Q1 21. detsember 2019, kl 20.05 |
0PP 21. detsember 2019, kl 20.45 |
Q1 21. detsember 2019, kl 21.31 |
0ppp 22. detsember 2019, kl 10.59 |
Võibolla siis tuleks valida loeng 1, kuna numrit 1 esines kõige rohkem.
Mis teised pakuvad?
0PP Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Loosimise number 18072
>
> 21.12.2019 14:15:00
>
>
> Võidunumbrid
> 1
> 2
> 4
> 5
> 11
>
> 12
>
> Liiga palju loto numbreid tuli, millise
> me siis valime ja miks? Võib olla mõni sensitiiv
> oskaks pakkuda sobivat numbrit ja lisaks ennustada
> juurde, mida selline number meie arenguarutlusele
> toob?
>
> Head pakkumist.
Mis teised pakuvad?
0PP Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Loosimise number 18072
>
> 21.12.2019 14:15:00
>
>
> Võidunumbrid
> 1
> 2
> 4
> 5
> 11
>
> 12
>
> Liiga palju loto numbreid tuli, millise
> me siis valime ja miks? Võib olla mõni sensitiiv
> oskaks pakkuda sobivat numbrit ja lisaks ennustada
> juurde, mida selline number meie arenguarutlusele
> toob?
>
> Head pakkumist.
0PP 22. detsember 2019, kl 12.49 |
Lisan siia mõttearenduse seoses sellega, et see loengupidaja ja mitmed teised nn vaimsed arenejad annavad sageli mõista, et materialistlik elukäsitulus on halb ja vale, koolid on halvad/ala-arenenud, linnad on halvad, üldistades siis ütlevad et see tänapäeva elukäsitlus ja elu on vale ja alaarenud.
On ilmselge, et ta ise on selle tänapäevase materialistliku teadus tee läbi teind. Tema jutus on mitmeid märke, et ta on insener, st minu mõistes mingi nn reaal-teaduse haridusega, näiteks siis programmeerija, elektroonik, vms. Näiteks on ta jutus selgelt aru saada, et mõistab kuidas töötab telefonide võrk, et on mingi antenn ja kujutletav kuppel linna kohal. Näiteks kasutab ta matemaatika poolt õpetatavaid meetodeid, loogikat oma järeldustes- kogu tema filosoofia on küllalt vettpidava loogikaga, seda õpetab matemaatika jms materialistlikud teadused: et ole täpne, püüa vältida vastuolulisi väiteid, tee järelduste baasil järgmisi järeldusi, tõesta abinäidetega jne. See on tavaline haritud insener, tavaline teaduslik inimene. On ilmselge, et ta ise on selle tänapäevase materialistliku teadus tee läbi teind.
Kui selline vaimne inimene väidab, et teadus on halb, ja on selge, et tal on teaduse taust, ega ei saagi suurt muud tausta esineda tänapäeval, siis küsiks, ja lisaks on tal arvamus, et nüüd on tal hea ja õige mittematerialistlik vaimne maailma arusaam, siis küsiks: aga kas oleks võimalik üldse jõuda mittematerialistliku/vaimse maailma arusaamani ilma tänapäevase teaduse/materialistliku teed läbimata? Kui ta poleks inseneri kooliteed läbinud, siis kas ta oleks täna suuteline arutlema ja mõistma oma nüüdsetest vaimsetest teooriatest? Ma kahtlen selles. Nagu mainisin on tema praegustes loengutes tugev teaduslik joon sees. See on aidanud arendada loogilist mõtlemist, et üldse õppida küsitlema, kahtlema, uurima, näiteid tooma, ja järeldusi tegema, võrdlema. Tooge näide arenenud mittematerialistlikust inimesest, kes pole läbinud eelnevalt teaduslikku/materialistlikku teed? Võib-olla isegi ajaloolised Buda'd jms-sed üksikud näiteid sobiks, aga pakun, et ka nemad lugesid omal ajal teaduslikku kirjandust, ja kasutasid sealseid meetodeid.
Kui koolis õpetatav on vale ja halb, siis kujutame ette lapse, keda me kooli ei paneks ja kasvatame ta üles vaimsel viisil. Kas te usute, et selline laps areneks kuidagi targemaks ja võimekamaks kui loengu autor Kadakas ise? Kahtlen.
Kui koolid on halvad, siis tooge usutav näide haridusest, kus areneks arenenud inimene? Näiteks pakkuge, et teeme külakooli, kus on siis igapäevane mediteerimine juba 5 aastaselt alates, räägitakse et ainutõde on üks ühisteadvus ja et on deemonid jms esoteeriline. Puudub matemaatika, ajalugu, geograafia jms koolis õpetatav. Selline laps kasvab 20 aastaseks ja ta ei ole suuteline tänapäeva maailmas hakkama saama. Ta ei saa tööd. Ta ei saa ka vaimu alade teadlaseks, kuna teadus nõuab teaduslike meetodite õpetamist, mida õpetab kool.
Näiteks tänapäeva ajaloo tunnis koolis töötatakse erinevate allikmaterjalidega, lastakse lastel aduda, et kas usutavam on vene propagandisti artikkel või kallutatud ärimehe artikkel või muinas aja fotodega artikkel. See kõik õpetab võrdlema, aduma, loogiliselt mõtlema. Olgugi, et on küsitletav, kas ajaloo raamatus olev tekst on tõene üldse, või võitjate poolne fabritseering, siis ikkagi leidub ainekavas punkt "töötamine allikmaterjalidega, nende hindamine". See on ju väga arendav ja kuskil vaimses külakoolis vaevalt, et laps saab harjutada sellist allikmaterjalide usutavuse hindamist.
Ma kujutan ette, et kuskil esoteerilises külakoolis kasvatatud laps omab IQ'd 95, ala arenenud mõistuse võimet. Siin võiks kohe vastu argumenteerida, et tal on jälle astraali minek osavam ja teistel tänapäeva lastel on see ala arenenud imbetsilli tasemel. Aga, mis ta selle astraaliga oskusega siis peale hakkab? Ta ei teeni selle oskusega süia, ta ei suuda kirjutada teaduslikku raamatut astraatitsemisest, ja minu arvamus on ka, et ta ei suuda selles astraali hobis jõuda kaugele, sest tal puuduvad tänapäeva teaduslike elukäsitluste oskused, puudub juba kogemus et luua järeldusi, kahelda, võrrelda, proovida.
Kujutan ette, et esoteerilise kooli laps oleks sotsiaalselt ebard, ei saaks aru huumorist, ei oskaks rääkida. Seetõttu oleks tal vähe kontakte teiste inimestega, aga loengu pidaja väidab, et hinge arendamiseks on vaja emotsionaalset kontakti teiste inimestega. Külakoolis jääb sellistest kontaktidest puudu, või nad jäävad ühekülgseks, kuna on koos käputäis daune. Seetõttu on linn kui usume et hing vajab teisi inimesi kogemuste saamiseks.
Kui tänapäeva antennid ja tehnoloogia on halb, piirab esoteerilisi signaale ja kanaleid, siis kuidas õnnestub loengupidajal oma loengud maha salvestada, kuidas õnnestus tal üldse Moskvasse reisida ja seal esoteerilist haridust saada- kas reisis hobusega sinna või? Kui Moskval on tele antennid ja muud tehnoloogiad ja sateliidid halva kiirgusega, siis kuidas ta maha pole surnud veel?
Kuna elan ise suurlinnas, siis olen saanud justnimelt arengut tänu linnale, näinud kuidas moslem peab palvet enne kinoseanssi minu kõrval, kuidas sikhi minu kõrval loeb telefonist mantrat vara hommikul metroos, jpm nn vaimset. Linn kui selline ei piira mitte kui midagi, vaid ainult avardab silmaringi, loob võimalusi, arendab. See, milline on meie arengutase, sõltub, mis toimub meie peakolu sees, mitte sellest, milline telefon meil taskus on, või milline raadio antenn on linna keskel. Linna hüvedest võiks rääkida pikemalt kunagi. Suurlinn arendaks tunduvalt loengupidaja maailma vaadet, praegu on tema tase tüüpilise eestlase/venelase oma, et ajab oma kitsa silmaringiga jonni, et neegrid ja linnad on halvad jne. Tulgu kunagi linna, ja töötagu nii mustanahalistega kui ka mainitud sikhide ja muude kultuuridega, ja seejärel vaatame, kas kasutab veel sõna "neeger" edaspidi ja kas ajab siiani põikpäiset maailmavaadet. See oleks esimene ravisoovitus talle. Aga teema oli linnade halvustamises. Küsiks, et kuidas siis linnades elavad temast vaimselt arenenumad isikud ja kuidas linnad siis teda pole ära sandistanud siiani?
Tema mõtted on läinud esktreemseks, st, ta võimendab asju soov-mõttelikult üle, depressiivseks. Sama adub ka legendaarse joodikute laagri loengupidaja salvestistest, mis tolle nimi oligi. Mõlema puhul kõlab depressiivse hääletooniga, et ufod sövöad meid lõpuks paraku ära ja süüdi on koolid. Rääkige elutervelt ja rõõmsalt, et ufod söövad meid teie arvates ära ja koolides on mõneti negatiivseid kõrvalefekte, saage deprekast üle.
Üldiselt aga kiidaks teda ja annaks sama hinde, mida ka joodikute laagri loengupidajale, mõlemal on sama arengutase, komatäpsusega sama. See tähendab, et on loogikat, järeldusi, küllalt suur teooria välja mõeldud/leitud. Tüüpilise bakalaureuse kraadiga eestlane ei ole suuteline selliseid loenguid tegema. Nad suudaks öelda vaid, et "mina usun, et karma toimib" ja kogu lugu, põhjendada ei oska, ja jutt jääb 200'000 sõna võrra lühemaks kui siinsel Kadakal. Seetõttu selline mõistuse areng on päris hea. Aga on ka siiski väheke loogika vigu, st vastuolusid ja need tulevad iga filosoofia ehitamisega, raske/võimatu ehitada täiesti vettpidavat teooriat ja ilma vigadeta. Räägime siis detailid ja vead ja muu üle detailsemalt hiljem kui esimese loengu ette võtame. Üldiselt aga saab kiita monoloogi pidajat, annaksin mainitud bakalaureuse näitega isikule vaimseks arenguvanuseks 11 vaimuaastat, ja talle siis 18 vanuse aastat. Mis on ülikõrge tulemus teie rahvuse liikmete hulgas.
Paraku ei ole näha dialoogi tema loengute osas, kas ta äkki peab dialoogi Facebooki vahendusel või?
On ilmselge, et ta ise on selle tänapäevase materialistliku teadus tee läbi teind. Tema jutus on mitmeid märke, et ta on insener, st minu mõistes mingi nn reaal-teaduse haridusega, näiteks siis programmeerija, elektroonik, vms. Näiteks on ta jutus selgelt aru saada, et mõistab kuidas töötab telefonide võrk, et on mingi antenn ja kujutletav kuppel linna kohal. Näiteks kasutab ta matemaatika poolt õpetatavaid meetodeid, loogikat oma järeldustes- kogu tema filosoofia on küllalt vettpidava loogikaga, seda õpetab matemaatika jms materialistlikud teadused: et ole täpne, püüa vältida vastuolulisi väiteid, tee järelduste baasil järgmisi järeldusi, tõesta abinäidetega jne. See on tavaline haritud insener, tavaline teaduslik inimene. On ilmselge, et ta ise on selle tänapäevase materialistliku teadus tee läbi teind.
Kui selline vaimne inimene väidab, et teadus on halb, ja on selge, et tal on teaduse taust, ega ei saagi suurt muud tausta esineda tänapäeval, siis küsiks, ja lisaks on tal arvamus, et nüüd on tal hea ja õige mittematerialistlik vaimne maailma arusaam, siis küsiks: aga kas oleks võimalik üldse jõuda mittematerialistliku/vaimse maailma arusaamani ilma tänapäevase teaduse/materialistliku teed läbimata? Kui ta poleks inseneri kooliteed läbinud, siis kas ta oleks täna suuteline arutlema ja mõistma oma nüüdsetest vaimsetest teooriatest? Ma kahtlen selles. Nagu mainisin on tema praegustes loengutes tugev teaduslik joon sees. See on aidanud arendada loogilist mõtlemist, et üldse õppida küsitlema, kahtlema, uurima, näiteid tooma, ja järeldusi tegema, võrdlema. Tooge näide arenenud mittematerialistlikust inimesest, kes pole läbinud eelnevalt teaduslikku/materialistlikku teed? Võib-olla isegi ajaloolised Buda'd jms-sed üksikud näiteid sobiks, aga pakun, et ka nemad lugesid omal ajal teaduslikku kirjandust, ja kasutasid sealseid meetodeid.
Kui koolis õpetatav on vale ja halb, siis kujutame ette lapse, keda me kooli ei paneks ja kasvatame ta üles vaimsel viisil. Kas te usute, et selline laps areneks kuidagi targemaks ja võimekamaks kui loengu autor Kadakas ise? Kahtlen.
Kui koolid on halvad, siis tooge usutav näide haridusest, kus areneks arenenud inimene? Näiteks pakkuge, et teeme külakooli, kus on siis igapäevane mediteerimine juba 5 aastaselt alates, räägitakse et ainutõde on üks ühisteadvus ja et on deemonid jms esoteeriline. Puudub matemaatika, ajalugu, geograafia jms koolis õpetatav. Selline laps kasvab 20 aastaseks ja ta ei ole suuteline tänapäeva maailmas hakkama saama. Ta ei saa tööd. Ta ei saa ka vaimu alade teadlaseks, kuna teadus nõuab teaduslike meetodite õpetamist, mida õpetab kool.
Näiteks tänapäeva ajaloo tunnis koolis töötatakse erinevate allikmaterjalidega, lastakse lastel aduda, et kas usutavam on vene propagandisti artikkel või kallutatud ärimehe artikkel või muinas aja fotodega artikkel. See kõik õpetab võrdlema, aduma, loogiliselt mõtlema. Olgugi, et on küsitletav, kas ajaloo raamatus olev tekst on tõene üldse, või võitjate poolne fabritseering, siis ikkagi leidub ainekavas punkt "töötamine allikmaterjalidega, nende hindamine". See on ju väga arendav ja kuskil vaimses külakoolis vaevalt, et laps saab harjutada sellist allikmaterjalide usutavuse hindamist.
Ma kujutan ette, et kuskil esoteerilises külakoolis kasvatatud laps omab IQ'd 95, ala arenenud mõistuse võimet. Siin võiks kohe vastu argumenteerida, et tal on jälle astraali minek osavam ja teistel tänapäeva lastel on see ala arenenud imbetsilli tasemel. Aga, mis ta selle astraaliga oskusega siis peale hakkab? Ta ei teeni selle oskusega süia, ta ei suuda kirjutada teaduslikku raamatut astraatitsemisest, ja minu arvamus on ka, et ta ei suuda selles astraali hobis jõuda kaugele, sest tal puuduvad tänapäeva teaduslike elukäsitluste oskused, puudub juba kogemus et luua järeldusi, kahelda, võrrelda, proovida.
Kujutan ette, et esoteerilise kooli laps oleks sotsiaalselt ebard, ei saaks aru huumorist, ei oskaks rääkida. Seetõttu oleks tal vähe kontakte teiste inimestega, aga loengu pidaja väidab, et hinge arendamiseks on vaja emotsionaalset kontakti teiste inimestega. Külakoolis jääb sellistest kontaktidest puudu, või nad jäävad ühekülgseks, kuna on koos käputäis daune. Seetõttu on linn kui usume et hing vajab teisi inimesi kogemuste saamiseks.
Kui tänapäeva antennid ja tehnoloogia on halb, piirab esoteerilisi signaale ja kanaleid, siis kuidas õnnestub loengupidajal oma loengud maha salvestada, kuidas õnnestus tal üldse Moskvasse reisida ja seal esoteerilist haridust saada- kas reisis hobusega sinna või? Kui Moskval on tele antennid ja muud tehnoloogiad ja sateliidid halva kiirgusega, siis kuidas ta maha pole surnud veel?
Kuna elan ise suurlinnas, siis olen saanud justnimelt arengut tänu linnale, näinud kuidas moslem peab palvet enne kinoseanssi minu kõrval, kuidas sikhi minu kõrval loeb telefonist mantrat vara hommikul metroos, jpm nn vaimset. Linn kui selline ei piira mitte kui midagi, vaid ainult avardab silmaringi, loob võimalusi, arendab. See, milline on meie arengutase, sõltub, mis toimub meie peakolu sees, mitte sellest, milline telefon meil taskus on, või milline raadio antenn on linna keskel. Linna hüvedest võiks rääkida pikemalt kunagi. Suurlinn arendaks tunduvalt loengupidaja maailma vaadet, praegu on tema tase tüüpilise eestlase/venelase oma, et ajab oma kitsa silmaringiga jonni, et neegrid ja linnad on halvad jne. Tulgu kunagi linna, ja töötagu nii mustanahalistega kui ka mainitud sikhide ja muude kultuuridega, ja seejärel vaatame, kas kasutab veel sõna "neeger" edaspidi ja kas ajab siiani põikpäiset maailmavaadet. See oleks esimene ravisoovitus talle. Aga teema oli linnade halvustamises. Küsiks, et kuidas siis linnades elavad temast vaimselt arenenumad isikud ja kuidas linnad siis teda pole ära sandistanud siiani?
Tema mõtted on läinud esktreemseks, st, ta võimendab asju soov-mõttelikult üle, depressiivseks. Sama adub ka legendaarse joodikute laagri loengupidaja salvestistest, mis tolle nimi oligi. Mõlema puhul kõlab depressiivse hääletooniga, et ufod sövöad meid lõpuks paraku ära ja süüdi on koolid. Rääkige elutervelt ja rõõmsalt, et ufod söövad meid teie arvates ära ja koolides on mõneti negatiivseid kõrvalefekte, saage deprekast üle.
Üldiselt aga kiidaks teda ja annaks sama hinde, mida ka joodikute laagri loengupidajale, mõlemal on sama arengutase, komatäpsusega sama. See tähendab, et on loogikat, järeldusi, küllalt suur teooria välja mõeldud/leitud. Tüüpilise bakalaureuse kraadiga eestlane ei ole suuteline selliseid loenguid tegema. Nad suudaks öelda vaid, et "mina usun, et karma toimib" ja kogu lugu, põhjendada ei oska, ja jutt jääb 200'000 sõna võrra lühemaks kui siinsel Kadakal. Seetõttu selline mõistuse areng on päris hea. Aga on ka siiski väheke loogika vigu, st vastuolusid ja need tulevad iga filosoofia ehitamisega, raske/võimatu ehitada täiesti vettpidavat teooriat ja ilma vigadeta. Räägime siis detailid ja vead ja muu üle detailsemalt hiljem kui esimese loengu ette võtame. Üldiselt aga saab kiita monoloogi pidajat, annaksin mainitud bakalaureuse näitega isikule vaimseks arenguvanuseks 11 vaimuaastat, ja talle siis 18 vanuse aastat. Mis on ülikõrge tulemus teie rahvuse liikmete hulgas.
Paraku ei ole näha dialoogi tema loengute osas, kas ta äkki peab dialoogi Facebooki vahendusel või?
jin ja jang 23. detsember 2019, kl 11.19 |
Q1 23. detsember 2019, kl 13.44 |
Mädaprits 23. detsember 2019, kl 18.16 | Registreerus: 5 aastat tagasi Postitusi: 66 |
Võime vahepeatusena arutleda Krisna-iidindusest, soojendus video sellest:
Kas soovite, et teeme video kohta eesti keelse tõlke siia nagu tegime Isemaagi ruuni video kohta?
Et siis nagu ikka, et vaatame videot ja adume, mis emotsioonid ja mõtted meie meas kerkivad sel hetkel, ja lisame protokollimisena siia. Vaatleme, mis mõtteid seal räägitakse ja alustame arutlust neil ja seonduvatel mõtetel. Vaatleme videos inimeste kehakeelt ja rääkimise võtteid, arutlema, mis mulje meile neist inimestest jääb. Kui teil on esoteeriline võte, kuidas vaadelda videot, siis vaadelge ja jagage tulemusi. Minul näiteks on sellineesoteeriline hobi, et testin, kas inimese näolapile keskendudes hakkab see muteeruma ja esitama vana aegseid näolappe või mitte. Minu kollektsioonis on selliseid isikuid päris mitu, ja selle käesoleva video intervjueerija on üks sellline minu kollektsiooni element, kelle puhul on eriti kenasti näha sedalaadi esoteerilist näo moteerumist. Kui teilon sarnaseid esoteerilisi hobisid, siis kasutage neid video puhul ja jagaga siia tulemust.
Kui tõlge pakub huvi, siis võime teha kui mahti saame.
Head arutlust.
Kas soovite, et teeme video kohta eesti keelse tõlke siia nagu tegime Isemaagi ruuni video kohta?
Et siis nagu ikka, et vaatame videot ja adume, mis emotsioonid ja mõtted meie meas kerkivad sel hetkel, ja lisame protokollimisena siia. Vaatleme, mis mõtteid seal räägitakse ja alustame arutlust neil ja seonduvatel mõtetel. Vaatleme videos inimeste kehakeelt ja rääkimise võtteid, arutlema, mis mulje meile neist inimestest jääb. Kui teil on esoteeriline võte, kuidas vaadelda videot, siis vaadelge ja jagage tulemusi. Minul näiteks on sellineesoteeriline hobi, et testin, kas inimese näolapile keskendudes hakkab see muteeruma ja esitama vana aegseid näolappe või mitte. Minu kollektsioonis on selliseid isikuid päris mitu, ja selle käesoleva video intervjueerija on üks sellline minu kollektsiooni element, kelle puhul on eriti kenasti näha sedalaadi esoteerilist näo moteerumist. Kui teilon sarnaseid esoteerilisi hobisid, siis kasutage neid video puhul ja jagaga siia tulemust.
Kui tõlge pakub huvi, siis võime teha kui mahti saame.
Head arutlust.
eefrim suuruf 23. detsember 2019, kl 19.37 |
OP 23. detsember 2019, kl 21.07 |
eefrim suuruf Kirjutas:
-------------------------------------------------------
> Saad sa aru, töllmokk, et isegi kliimatibid on nad
> targemad kui kotlettkalad akvaariumis.
> Maiguta
> vad.
> Idioote ei künta ega külvata.
> Miks nad
> peaks mingisuguse seenenarkari agendat kuulama.
Mul on sinuga sama seisukoht, et kuulama ei pea, vaid rääkima peaks.
Head rääkimist.
-------------------------------------------------------
> Saad sa aru, töllmokk, et isegi kliimatibid on nad
> targemad kui kotlettkalad akvaariumis.
> Maiguta
> vad.
> Idioote ei künta ega külvata.
> Miks nad
> peaks mingisuguse seenenarkari agendat kuulama.
Mul on sinuga sama seisukoht, et kuulama ei pea, vaid rääkima peaks.
Head rääkimist.
Dispersioon 23. detsember 2019, kl 21.48 |
Lisa postitus