V: Harry jõudis bussile 14.13, buss jõudis bussijaama 14.37, sõbra juurde jõudis Harry 15.07.
V: T - 8.25 €, R - 8.85 €, L- 8.50 € ja K – 8.40 €.
Teemat algatades võtsin enesele eesmärgiks tutvustada matemaatikat lihtsate ülesannete kaudu, teha vastikust arvutusest mõnus äratundmine, et polegi tüütu, saab vigurit ka teha, naljagi. Elus on vaja matemaatikat ka neil, kes sellest kõrvale viilida tahaks. Reeglina on matemaatika vastikus pärit koolist, kus õpetajal polnud aega lastes huvi tekitada või enamgi, põlastas oskamatust. Laps koolis ÕPIBKI, mitte tänaval ega jõusaalis. Kui õpilane tuleb tunnist ainest aru saamata, on süüdi õpetaja, kes pole pedagoog. Õpilast, kes ei saa aru pole mõtet süüdistada, sest tema töö on õppida, aga kvaliteedi peab andma õpetaja, SEE on tema töö. Pesunaine ei saa süüdistada rahvast, et nood riideid määrivad, sest pesemine ONGI tema töö.
1. Kõigist sõstrapõõsastest aias on 4/9 punased sõstrad, ülejäänud 30 põõsast on mustad sõstrad. Mitu musta sõstra põõsast on aias rohkem võrreldes punase sõstra põõsastega? Ja mitu on punaseid? (võrdle murdusid)
2. Kõigist pargipuudest on 2/5 tammed, ülejäänud 63 puud on pärnad. Mitu tamme on?
Raskemat:
3R. Seltskonnas on 8 inimest. Igaüks neist kätleb kõiki teisi. Mitu käepigistust tehakse ühtekokku?
Sultanit ei huvita haaremis rehkendamine vaid muu, seetõttu valiks ta tõenäoliselt kõige paremini lõhnava, arvan mina.