Unetute nurgake
Õnne!
pixie 25. märts 2016, kl 12.18 |
-diip- 25. märts 2016, kl 19.57 |
VagrantCat 26. märts 2016, kl 11.42 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 797 |
diip 26. märts 2016, kl 13.58 | Registreerus: 14 aastat tagasi Postitusi: 1,402 |
VagrantCat 26. märts 2016, kl 14.31 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 797 |
VagrantCat 26. märts 2016, kl 15.47 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 797 |
Ats 26. märts 2016, kl 16.38 |
Möödas juba, aga diip'i viga oli:
Panen lüliti asendisse LOE. kell 11
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse IDA. kell 15
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse KAGU.kell 17
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse IDA.kell 15 peab olema lääs 21
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse KIRRE.kell 11 aps, 13
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse EDEL.kell 19
Vajutan ruudu nuppu.
Olen tõsiselt kaifinud ja porssus olnud. Olen joonestamises nüüd tuus, kõik panen kirja! Sain vitraažakendega ruumist (pööningult) lifti, pagasnikus on mingi teleskoop, jätkan.
Kõige õudsem oli Toas pildiraami tagant leitud paber, millel lilleke noolega, et seal salakiri oli, ei osanud arvata, toppisin teda tuimalt lillepottidesse ja lehtede vahele, lõpuks igale poole, kuni jälle draakonipoiss päästis - täiesti juhuslikult. Lapsepõlve piimakiri oli ununenud. :D
Panen lüliti asendisse LOE. kell 11
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse IDA. kell 15
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse KAGU.kell 17
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse IDA.kell 15 peab olema lääs 21
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse KIRRE.kell 11 aps, 13
Vajutan ruudu nuppu.
Panen lüliti asendisse EDEL.kell 19
Vajutan ruudu nuppu.
Olen tõsiselt kaifinud ja porssus olnud. Olen joonestamises nüüd tuus, kõik panen kirja! Sain vitraažakendega ruumist (pööningult) lifti, pagasnikus on mingi teleskoop, jätkan.
Kõige õudsem oli Toas pildiraami tagant leitud paber, millel lilleke noolega, et seal salakiri oli, ei osanud arvata, toppisin teda tuimalt lillepottidesse ja lehtede vahele, lõpuks igale poole, kuni jälle draakonipoiss päästis - täiesti juhuslikult. Lapsepõlve piimakiri oli ununenud. :D
Ats 26. märts 2016, kl 17.07 |
VagrantCat 27. märts 2016, kl 01.46 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 797 |
-diip- 27. märts 2016, kl 21.43 |
VagrantCat 27. märts 2016, kl 23.25 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 797 |
-diip- 27. märts 2016, kl 23.53 |
VagrantCat 28. märts 2016, kl 00.33 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 797 |
Ats 28. märts 2016, kl 02.15 |
Mahukad märkmed ruudulises kaustikus koos joonestuste ja tabelitega, arvutis olen vähe - kirjutuslaua taga kaua. Kaifides möödub aeg meeletu tempoga.
Draakonipusle sain kokku! Ajus on mingi hirmu kiiks, mis ei lase katsetada rahulikult, ükshaaval, mingi loll kartus, et vale vastuse pakkumine võtab võimaluse uuesti vastata. Nagu eksamit teeks.
Mängul on head reeglid, mulle superhead,
1. kuni pole täpset vastust, proovi aga uuesti, aega on; 2. kui "pagasnikust" ese kaob, siis on ta oma otstarbe täitnud.
Küsimus teadjatele.
Kuidas saab nn tagasi minna? Ta ei lase ju. Avasin 2 mängu, et ülesmärkimata tarkuseteri paberile kirja panna, neid läheb ju uuesti vaja, aga pea on vilets.
diip'ile, olen aru saanud, et vaatamata erinevatele ruumidele on Mäng neid kõiki ühendav. Trepikojas mitu korda käidud lahendamas, :).
Pikk jutt s*tt jutt, aaaga olin aias ja Sarviku nina ees - ei tea mitu tundi läks, võrreldes vitraaže kriidist 8-nurkadega, et kumb krt sobib, NB!, sain lahenduse kätte kriidi kasuks, hurraaaaa!
Draakonipusle sain kokku! Ajus on mingi hirmu kiiks, mis ei lase katsetada rahulikult, ükshaaval, mingi loll kartus, et vale vastuse pakkumine võtab võimaluse uuesti vastata. Nagu eksamit teeks.
Mängul on head reeglid, mulle superhead,
1. kuni pole täpset vastust, proovi aga uuesti, aega on; 2. kui "pagasnikust" ese kaob, siis on ta oma otstarbe täitnud.
Küsimus teadjatele.
Kuidas saab nn tagasi minna? Ta ei lase ju. Avasin 2 mängu, et ülesmärkimata tarkuseteri paberile kirja panna, neid läheb ju uuesti vaja, aga pea on vilets.
diip'ile, olen aru saanud, et vaatamata erinevatele ruumidele on Mäng neid kõiki ühendav. Trepikojas mitu korda käidud lahendamas, :).
Pikk jutt s*tt jutt, aaaga olin aias ja Sarviku nina ees - ei tea mitu tundi läks, võrreldes vitraaže kriidist 8-nurkadega, et kumb krt sobib, NB!, sain lahenduse kätte kriidi kasuks, hurraaaaa!
VagrantCat 28. märts 2016, kl 05.59 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 797 |
-diip- 28. märts 2016, kl 22.27 |
Ats 28. märts 2016, kl 23.21 |
"ma prooviks teise brauseri alt avada."
Mismoodi see peaks käima? Mina olen loll.
Panin Lemmikutesse 2 mängu, ühes lahendan ülesandeid
nuputades, teisega liigun kimaga läbi mängu, sest knifid on teada ja peatun vaid kohtades, kus sattusin poolkogemata õigele "nupule", kuid loogikast aru ei saanud.
Mängu enesega - olen avanud trellid majja tagasi, nüüd lähen üle kontrollima ruume. Õppetunniks oli purskkaevu lohe suhu ilmunud puukarp sõrmusega. Enne seda seal polnud! Järelikult võib Mäng kusagile olla sokutanud veel mingeid Võtmeid või ...
Kruvikeeraja on käes, aga lõiketangid võttis krt ÄRA!
Täielik ülekohus! Tulesüütajast draakonipoiss töötab!
Talveaias kinoaparaat töötab! Vesi kadus ära, kraani keerata (roolimoodi) ei lase tagasi... Uurin. :D
Mismoodi see peaks käima? Mina olen loll.
Panin Lemmikutesse 2 mängu, ühes lahendan ülesandeid
nuputades, teisega liigun kimaga läbi mängu, sest knifid on teada ja peatun vaid kohtades, kus sattusin poolkogemata õigele "nupule", kuid loogikast aru ei saanud.
Mängu enesega - olen avanud trellid majja tagasi, nüüd lähen üle kontrollima ruume. Õppetunniks oli purskkaevu lohe suhu ilmunud puukarp sõrmusega. Enne seda seal polnud! Järelikult võib Mäng kusagile olla sokutanud veel mingeid Võtmeid või ...
Kruvikeeraja on käes, aga lõiketangid võttis krt ÄRA!
Täielik ülekohus! Tulesüütajast draakonipoiss töötab!
Talveaias kinoaparaat töötab! Vesi kadus ära, kraani keerata (roolimoodi) ei lase tagasi... Uurin. :D
diip 28. märts 2016, kl 23.32 | Registreerus: 14 aastat tagasi Postitusi: 1,402 |
Ats 29. märts 2016, kl 00.25 |
Mul on küsimusi, millele tahan vastuseid, sest olen loll, aga järjekindel.
Näit. Trepikojas on aparaat, kuhu läks 2 kuuli ja siis pidi 3*3 ekraanile helendavaid aknakesi toksima, st kirjutama koodi. Minu paberile on kirjutatud 5+2 ja lahendus oli 7 ehk Z-teistpidi vertikaaliga, vajutasin seal tegelikult igasuguseid lambikesi tehes kõikvõimalikke kombinatsioone, miks olin 5+2 kirjutanud - ei tea enam, ei mäleta, aga selle Z peale andis ta OK! Nüüd tahan (järjekindel, noh) teada, kus on selle Z jaoks vihje?
Tünnikeste sees olevate kraanide vihje sain skeemilt, seal on alumises reas eraldi need 2 kraani, kus tuleb vastuseks Ida-Lõuna ja ülejäänud 3 kraani on skeemil ülalpool ja neid katsetades oli vaja keerata vaid ühte kangi, vastuseks jäi Põhi-Ida.
Üleüldse oli võimalusi ühel kraanil 4 ja kraane kokku 5 tk, seega oleks Mängu poolt alatu lasta vihjeta kõik need võimalused läbi proovida ning käia muudkui äravoolu vahet, et uurida, kas vesi tuli või mitte.
Mul on veel küsimusi Mängule! Aega on, ma ei võistle kellegagi, tahan vaid teada õigeid loogilisi vastuseid, seal kus neid on olemas.
Näit. Trepikojas on aparaat, kuhu läks 2 kuuli ja siis pidi 3*3 ekraanile helendavaid aknakesi toksima, st kirjutama koodi. Minu paberile on kirjutatud 5+2 ja lahendus oli 7 ehk Z-teistpidi vertikaaliga, vajutasin seal tegelikult igasuguseid lambikesi tehes kõikvõimalikke kombinatsioone, miks olin 5+2 kirjutanud - ei tea enam, ei mäleta, aga selle Z peale andis ta OK! Nüüd tahan (järjekindel, noh) teada, kus on selle Z jaoks vihje?
Tünnikeste sees olevate kraanide vihje sain skeemilt, seal on alumises reas eraldi need 2 kraani, kus tuleb vastuseks Ida-Lõuna ja ülejäänud 3 kraani on skeemil ülalpool ja neid katsetades oli vaja keerata vaid ühte kangi, vastuseks jäi Põhi-Ida.
Üleüldse oli võimalusi ühel kraanil 4 ja kraane kokku 5 tk, seega oleks Mängu poolt alatu lasta vihjeta kõik need võimalused läbi proovida ning käia muudkui äravoolu vahet, et uurida, kas vesi tuli või mitte.
Mul on veel küsimusi Mängule! Aega on, ma ei võistle kellegagi, tahan vaid teada õigeid loogilisi vastuseid, seal kus neid on olemas.
VagrantCat 29. märts 2016, kl 11.32 | Registreerus: 13 aastat tagasi Postitusi: 797 |
Õues on kevadet, kas teate?
Saab küll kahte mängu korraga üleval hoida, avasin aiaseivi google chrome´i pealt ja uue firefoxi pealt.
pisut tüütum variant, aga asi seegi, kui vahetad kasutajat, st lähed külalisena oma arvutisse ja avad mängu uuesti.
Z järjekorra vihje on laes, binokliga vaatad. 12985.
diibil 2(!) spikerdamist. minul oli neid...eee.. 20? 200?
Demigod :)
Kingitud hobuse suhu ei olevat kena vaadata, kingitud lohe lõugade vahele tuleb kindlasti vaadata ja see militaristlikult meelestatud kana figureerib tulevikus mu õudusunenägudes. Brrrr.
Saab küll kahte mängu korraga üleval hoida, avasin aiaseivi google chrome´i pealt ja uue firefoxi pealt.
pisut tüütum variant, aga asi seegi, kui vahetad kasutajat, st lähed külalisena oma arvutisse ja avad mängu uuesti.
Z järjekorra vihje on laes, binokliga vaatad. 12985.
diibil 2(!) spikerdamist. minul oli neid...eee.. 20? 200?
Demigod :)
Kingitud hobuse suhu ei olevat kena vaadata, kingitud lohe lõugade vahele tuleb kindlasti vaadata ja see militaristlikult meelestatud kana figureerib tulevikus mu õudusunenägudes. Brrrr.
diip 29. märts 2016, kl 18.46 | Registreerus: 14 aastat tagasi Postitusi: 1,402 |
Kevad on tõesti käes!:)
Veevärgi kohta, paberil on näha, kust suunast vesi posti juurde tuleb ja kuhu peab edasi liikuma.
Trepi peal vastab igale 3x3 ruudustiku ruudule üks sümbol. Vihjeid on kolm: esimene seinal, teine trepiastmel, kolmas paberil. Nende järgi saab vastavuse kindlaks määrata. Mingit Z-tähte ei leidnud kusagilt. Kui kasutada ainult kahte esimest vihjet, peaks variante jääma 8 (järjekord oli vist oluline). Täiesti võimalik ära proovida.
Veevärgi kohta, paberil on näha, kust suunast vesi posti juurde tuleb ja kuhu peab edasi liikuma.
Trepi peal vastab igale 3x3 ruudustiku ruudule üks sümbol. Vihjeid on kolm: esimene seinal, teine trepiastmel, kolmas paberil. Nende järgi saab vastavuse kindlaks määrata. Mingit Z-tähte ei leidnud kusagilt. Kui kasutada ainult kahte esimest vihjet, peaks variante jääma 8 (järjekord oli vist oluline). Täiesti võimalik ära proovida.
Ats 29. märts 2016, kl 20.55 |
Väga mõnus oli. Braavo, Pixie!
Meil on aed valge – märtsi- ja lumekellukestest.
Trepikoja seinal ja astmel olnud juhendid said kasutatud keldris valgusruutudega „seinastendil“, kahes äärmises 3*3 ruudustikus.
Trepikoja laes oli minu mängus (binokliga) võtme kujund ja 24315 nende Mängu numbritega. Esimene oli neljasarnane, Mängus 2, teine väike nõrk „d“, mis Mängus oli 4, kolmas oli euro ja Mängus 3, neljas tagurpidi „P“, mängus 1, viies oli tagurpidi „D“ moodi kolmnurk, Mängus oli see number 5.
„Z“ moodi number Mängus oli 7 ja koosneb 5-st valgusruudust. See oli vastus, mille peale andis aparaat võtme.
Igaüks nimetab asju omamoodi, Pixie ütles pööning, diip – muuseum, mina vitraažakendega, sest ma ei teadnud veel talveaiast mõhkagi. Toas teatmeteoseid järjekorda pannes jäid Mängunumbrid meelde, Pixie juhendas ka.
Trepikoja laes olid segamini järjekorraga numbrid 1,2,3,4,5. Selle kivist-metallist? kuule ootava „aparaadi“ ekraanil oli rõhutatult Mängunumber 5 (kohe Toast välja minnes paremale, platvormile), leida oli ka vaja 5 vastet.
Toast väljudes oli viimane ülesanne Mängunumbritega 5,4,3,2,1, mida läbis allanäitav nool ja siis vajuski uks alla. Mingi idee oli viiest ja viiega.
diip: mina ei rääkinud veevärgi voolamissuunast vaid metall kraanidest, millel olid erinevad nn koodid vee avamiseks.
Meil on aed valge – märtsi- ja lumekellukestest.
Trepikoja seinal ja astmel olnud juhendid said kasutatud keldris valgusruutudega „seinastendil“, kahes äärmises 3*3 ruudustikus.
Trepikoja laes oli minu mängus (binokliga) võtme kujund ja 24315 nende Mängu numbritega. Esimene oli neljasarnane, Mängus 2, teine väike nõrk „d“, mis Mängus oli 4, kolmas oli euro ja Mängus 3, neljas tagurpidi „P“, mängus 1, viies oli tagurpidi „D“ moodi kolmnurk, Mängus oli see number 5.
„Z“ moodi number Mängus oli 7 ja koosneb 5-st valgusruudust. See oli vastus, mille peale andis aparaat võtme.
Igaüks nimetab asju omamoodi, Pixie ütles pööning, diip – muuseum, mina vitraažakendega, sest ma ei teadnud veel talveaiast mõhkagi. Toas teatmeteoseid järjekorda pannes jäid Mängunumbrid meelde, Pixie juhendas ka.
Trepikoja laes olid segamini järjekorraga numbrid 1,2,3,4,5. Selle kivist-metallist? kuule ootava „aparaadi“ ekraanil oli rõhutatult Mängunumber 5 (kohe Toast välja minnes paremale, platvormile), leida oli ka vaja 5 vastet.
Toast väljudes oli viimane ülesanne Mängunumbritega 5,4,3,2,1, mida läbis allanäitav nool ja siis vajuski uks alla. Mingi idee oli viiest ja viiega.
diip: mina ei rääkinud veevärgi voolamissuunast vaid metall kraanidest, millel olid erinevad nn koodid vee avamiseks.
-diip- 29. märts 2016, kl 21.24 |
Võimalik, et mäng on diibim, kui arvasin.
Ma ei saa mõhkugi aru, kust leitakse Z ja mis värk on viiega.
Keldris ei ole päris samad kujundid kui seinal ja trepil. Üks ruuduke on vahet.
Kraanid tuleb paika panna just vee voolamissuuna järgi, mis on paberil näha.
Juhuslikult proovides on nelja kraani nelja asendiga 264 võimalust. Minul poleks nii palju kannatust olnud, ennem oleksin spikerdanud;)
Ma ei saa mõhkugi aru, kust leitakse Z ja mis värk on viiega.
Keldris ei ole päris samad kujundid kui seinal ja trepil. Üks ruuduke on vahet.
Kraanid tuleb paika panna just vee voolamissuuna järgi, mis on paberil näha.
Juhuslikult proovides on nelja kraani nelja asendiga 264 võimalust. Minul poleks nii palju kannatust olnud, ennem oleksin spikerdanud;)
Ats 29. märts 2016, kl 23.12 |
Lisa postitus