Halb kogemus
Lyon
sirje 18. juuni 2015, kl 18.51 |
Käin seal aeg-ajalt lõunal söömas, nii ka täna. Tellin, maksan ära ja siis tuleb teine neiu leti taha ja sosistab midagi mind teenindanud inimesele kõrva. Mille peale viimane ütleb, et tegelikult meil pole ühtegi vaba kohta enam, ma maksan teile raha tagasi. No pagan, kui kõik lauad on alates mingist kellaajast broneeritud, siis kas on raske see Facebookis ära märkida??? Miks ma pean kohale sõitma, järjekorras seisma, tellima ja ÄRA MAKSMA, et siis teada saada - hakka parem astuma!
* 18. juuni 2015, kl 19.24 |
sirje 18. juuni 2015, kl 19.41 |
Ma ei viitsi mingit pretensiooni esitada, ausalt. Lihtsalt nõutuks ja kurvaks teeb selline tölplus - kui on olemas Facebook, kuhu lõunamenüü ja ka muud mula kirjutatakse, siis oleks viisakas teavitada, et täna sellel kellaajal on kõik lauad juba broneeritud. Ja tol hetkel oli tegelikult üsna palju vabu kohti - ma oleksin oma supi kiiresti ära süüa jõudnud küll. Tobe olukord igatahes.
* 18. juuni 2015, kl 19.56 |
Aga miks Sa kohapeal kohe ei küsinud, et äkki ikka saaksid oma tellitud toidu ära süüa? Üldiselt ettevõtted nii ei tee, et nad lõunasöögi ajal ootamatult kõik lauad ära broneerivad. Tundub mingi kahtlane värk olema ja seda enam peaksid oma nördimusest firma juhtkonnale teada andma. Ega seda pretensiooni ei ole kuidagi ressursikulukam neil meili peale saata kui siia oma halba kogemust kirjutada :)
Karl Kindermacher 18. juuni 2015, kl 21.23 | Registreerus: 11 aastat tagasi Postitusi: 856 |
sirje 18. juuni 2015, kl 22.06 |
Karl Kindermacher 18. juuni 2015, kl 22.26 | Registreerus: 11 aastat tagasi Postitusi: 856 |
jaja 18. juuni 2015, kl 23.13 |
Lisa postitus