Halb kogemus
Selver
Eva 17. mai 2002, kl 11.31 |
Mida arvate teie Selveri uuest boonuspunkti süsteemist??? Minu arvamus hirmis negatiivne. Polegi nagu põhjust sinna enam minna. Vanasti sai sealsest kallist hinnast-5% , aga nüüd on seegi ära korjatud. Hinnad on neil kirved ja samas konkurente tuleb ju aina juurde. Kuskil aasta tagasi hakkasin tihedamini külastama Prismat ja olen tänaseni nii kaubavaliku kui hindadega rahul.
Tigr 17. mai 2002, kl 12.09 |
täpi 17. mai 2002, kl 12.13 |
Karamell 17. mai 2002, kl 12.14 |
Eva 17. mai 2002, kl 12.47 |
Vahutaks veel. Puuvijad ja juurviljad kaalutakse kassas, aga juhuslikult pean mina kui ostja passima ja arvutama ülikiiresti, et nendesamade puuviljade eest ka õiget hinda maksta. Pole veel kunagi juhtunud et väiksemat kilohind küsitakse. Ikka 15.-eeguste pirnide eest 30.-kilohind jne.
Ja need lubatud "6% langetame hindu" tahaks ikka tegelikkuses näha mitte ainult lubadustena ajalehes.
Muide oma tutvusringkonnaga oleme ühel meelel nii kauba kaalumise kui ka hinnakujunduse suhtes.
Ja need lubatud "6% langetame hindu" tahaks ikka tegelikkuses näha mitte ainult lubadustena ajalehes.
Muide oma tutvusringkonnaga oleme ühel meelel nii kauba kaalumise kui ka hinnakujunduse suhtes.
laura 17. mai 2002, kl 12.52 |
hinnad on täpselt samad - mitte kuskile pole langenud. Ja arvatavasti ei lange kah :-(
ja see puuviljade kaalumise süsteem on nõme jah.
Peale selle on Selveri puuviljad vaieldamatud ühed kallimad (isegi Stockmannis on teinekord odavamad), kuid ei ütleks, et nad millegi muu poolest erineksid.
Prismades on minuarvates palju parem valik ja värskemad kah.
ja see puuviljade kaalumise süsteem on nõme jah.
Peale selle on Selveri puuviljad vaieldamatud ühed kallimad (isegi Stockmannis on teinekord odavamad), kuid ei ütleks, et nad millegi muu poolest erineksid.
Prismades on minuarvates palju parem valik ja värskemad kah.
ehhee 17. mai 2002, kl 13.38 |
pärm 17. mai 2002, kl 16.18 |
vau 17. mai 2002, kl 23.04 |
mari 18. mai 2002, kl 02.22 |
mina tartlasena ei tea Selverist midagi, aga seesama uus kaart tuli mullegi, kuna olen Kaubamaja püsiklient. No tore. Omal ajal sai ju selle kaardi eest midagi juba makstud (mitte küll 500 krooni, nagu viimasel ajal röövitakse, no kes kurat sellise raha eest võtab kliendikaardi??) ja nüüd tahavad selle uue kaardi eest veel 100 krooni saada, pluss veel mingi lisakaardi eest 25. alles siis saab seda partnerkaarti kasutama hakata. Niiet põhimõtteliselt saadeti koju mingi kasutu plastmasstükk.
muri 19. mai 2002, kl 16.34 |
Tige 19. mai 2002, kl 21.30 |
Selver kaalutakse puuvilju täpselt nii, et osta milliset õuna tahad, maksad alati kõige kallimat hinda.Olen hiljem kodus avastanud, et ostsin õunu, mille hind oli 19,90kg aga kassas määrati õna hinnaks 25,90kg. Lõpuks viskas üle ja hakkasin kontrollima kohapeal, et mis hinna nad õuntele panevad. Loomulikult pandi jälle kõige kallima õuna hind, sest kassapidaja ju ei suuda ju eristada õunasorte. Tegin kassapidajale märkuse, mis peale ta vaatas suurte silmadega otsa ja ei öelnud ühtegi sõna, rääkimata oma vea parandamisest. Siis läksin infoletti, kirjutasin kaebekirja, sain liigselt küsitud raha tagasi, vabandati jne. Ülejärgmine päev olin jälle Selveris(Pirita Selverist käib jutt), ostsin ka õunu ja järjekorselt kordus sama. Läksin siis jälle infoletti, sain raha tagasi ja isegi juhatajaga vestelda, kes vabandas ja teatas, et neil on jah selline probleem, et müüjad ei tunne puuvilja sorte. Lubati parandada olukorda ja nüüdseks on olukord tõesti paranenud, pean silmas seda, et antud õunasort Jonagold, mis maksis enne 19,90 maksab nüüda samapalju kui teised kõige kallimad õunad 25,90. Kusjuures mujal poodides pole selle õunasordi hind kallinenud. Nii, et tegu ei saa olla sisseostu hinna kallinemisega.
to tige 20. mai 2002, kl 10.40 |
laura 20. mai 2002, kl 10.48 |
juta 20. mai 2002, kl 12.59 |
kah tige 20. mai 2002, kl 16.10 |
tahtsin kah eile selveris kaebekirja teha aga olin liiga väsinud.
Nüüd on seal miskid hea hinna siltidega eraldatud kaubanurgakesed. Ja seal oli nii punane kui valge vein. Ülal lae all rippus ka silt hinnaga. Kõrval oli küll märgitud et, valge veini hind. Aga mitte ühtegi muud hinnasilti seal riiulil polnud, kuigi ka punane vein oli sealsamas. Kassas selguski, et ainult valge vein on soodushinnaga. kassapidaja ütles ainult kommentaariks, et ega tema hinnasilte välja pane.
Täiesti ebaausad võtted neil. Mitte hinnasilte välja panna ja kassas rohkem raha kasseerida.
Nüüd on seal miskid hea hinna siltidega eraldatud kaubanurgakesed. Ja seal oli nii punane kui valge vein. Ülal lae all rippus ka silt hinnaga. Kõrval oli küll märgitud et, valge veini hind. Aga mitte ühtegi muud hinnasilti seal riiulil polnud, kuigi ka punane vein oli sealsamas. Kassas selguski, et ainult valge vein on soodushinnaga. kassapidaja ütles ainult kommentaariks, et ega tema hinnasilte välja pane.
Täiesti ebaausad võtted neil. Mitte hinnasilte välja panna ja kassas rohkem raha kasseerida.
Hiir 20. mai 2002, kl 17.05 |
Täiesti mõttetu jah see Selveri Partner kaart. Kliendikaardi idee peaks ikka selles seisma, et see motiveerib klienti konkreetses poes/ketis käima.
Aga no keda meelitab see, et ta VÕIB VÕIBOLLA VÕITA midagi. Arvestades kui palju kliente Selveril on ja loosimine toimub ainult 4xaastas, no krt, keda see motiveerib seal käima????
Kuna ma selle kaardi tasuta sain, siis see võib ju rahakoti vahel logeleda, aga spetsiaalselt selle kaardi pärast küll Selverisse oma samme ei sea. Kesse mage turundusmees sellise süsteemi välja mõtles?
Aga no keda meelitab see, et ta VÕIB VÕIBOLLA VÕITA midagi. Arvestades kui palju kliente Selveril on ja loosimine toimub ainult 4xaastas, no krt, keda see motiveerib seal käima????
Kuna ma selle kaardi tasuta sain, siis see võib ju rahakoti vahel logeleda, aga spetsiaalselt selle kaardi pärast küll Selverisse oma samme ei sea. Kesse mage turundusmees sellise süsteemi välja mõtles?
tydruk 20. mai 2002, kl 19.01 |
See puuviljade kaalumissüsteem käib küll minul üle mõistuse. Kuid olen ju blondiin ka. Kurat, on ikka tüübid, need müüjad seal. Saan aru, et on raske eristada erinevaid sorte, kuid vaadaku siis see süsteem üle, kuidas asi toimub. Pangu kasvõi eraldi inimesed tööle sinna puuviljaletti, kes hinnad peale panevad ja jälgivad, et keegi sohki ei teeks kaalumisega!
sassu 21. mai 2002, kl 09.08 |
minul ka Pirita Selveriga halb kogemus. Tahtsin osta pannkooke hakklihaga, hind välja 10 eeku, kuna varem oli hind minuarust kallim, siis olin meeldivalt üllatunud, et miski ka odavamaks läinud. Kassas aga löödi läbi 15.90:(( Ma siis küsisisn, kumb hind õige. Saadeti mind siis 6k lapse ja oma muu kraamiga koos järele uurima. Uurisin mis ma uurisin, jah, 15.90 õige, aga noh keegi on välja vale hinna pannud. Oleks siis keegi mu ees vabandanud, ega rohkemat polekski tahtnud. Suurest vihast kirjutasin ka neile kaebusekirja, aga ega keegi selle peale pole minule küll midagi vastanud. Ja edaspidi lähen sinna küll ainult äärmisel vajadusel( mida ilmselt ei tule)
klient 23. mai 2002, kl 16.06 |
Mina läksin Kadaka Selverisse ja vaatasin, et oh - minu lemmiksini-valgehallitusjuust soodsa hinnaga miski 155.- kilo. Muidu 195.- (kusjuures viimane pool aastat nii et pole mingit hinnaalandust vahepeal olnud. Küsisin müüjalt kohe paarsada grammi ja juustu kätte saades vaatan, et ikka selle kallima hinnaga on kaalutud. Tõstsin muidugi lärmi ja müüja läks uuris, uuris, uuris.... Siis tuli kogelede tagasi ütles, et sry, ikka 195 õige hind ja ta ei tea miks 155 on. Ma saatsin sisi ta pikalt ja ei ostnud.
Lisa postitus