Selver kaalutakse puuvilju täpselt nii, et osta milliset õuna tahad, maksad alati kõige kallimat hinda.Olen hiljem kodus avastanud, et ostsin õunu, mille hind oli 19,90kg aga kassas määrati õna hinnaks 25,90kg. Lõpuks viskas üle ja hakkasin kontrollima kohapeal, et mis hinna nad õuntele panevad. Loomulikult pandi jälle kõige kallima õuna hind, sest kassapidaja ju ei suuda ju eristada õunasorte. Tegin kassapidajale märkuse, mis peale ta vaatas suurte silmadega otsa ja ei öelnud ühtegi sõna, rääkimata oma vea parandamisest. Siis läksin infoletti, kirjutasin kaebekirja, sain liigselt küsitud raha tagasi, vabandati jne. Ülejärgmine päev olin jälle Selveris(Pirita Selverist käib jutt), ostsin ka õunu ja järjekorselt kordus sama. Läksin siis jälle infoletti, sain raha tagasi ja isegi juhatajaga vestelda, kes vabandas ja teatas, et neil on jah selline probleem, et müüjad ei tunne puuvilja sorte. Lubati parandada olukorda ja nüüdseks on olukord tõesti paranenud, pean silmas seda, et antud õunasort Jonagold, mis maksis enne 19,90 maksab nüüda samapalju kui teised kõige kallimad õunad 25,90. Kusjuures mujal poodides pole selle õunasordi hind kallinenud. Nii, et tegu ei saa olla sisseostu hinna kallinemisega.