Logi Sisse

Teata kohatust postitusest - moderaator@delfi.ee
Halb kogemus
Reklaam filmi vahel
 
Eriti masendav 18. november 2003, kl 13.19
Eile oli film Shakespearist, kõik tore, mitu oskarit võitnud ja puha, kostüümid olid küll vägavad, aga mille eest need ülejäänud 6 anti, ei oska öelda, aga sellest ei tahtnud ma rääkida. Nimelt filmi lõpus, pärast etenduse lõppu ja enne ovotsioone oli väike reklaamipaus- huvi pärast võtsin stopperiga aega-
12 MINUTIT ja 35 SEKUNDIT!!!!!!! See ei ole ju normaalne või mis? Kohe hirmsasti tahaks TV3-lt selgitust saada....
 
mees24 18. november 2003, kl 13.28
samad sõnad, nõus sinuga, reklaam oli nii pikk, et ma unustasin vahepeal ennast playboy kanalile massaaziõpetust vaatama, õnneks kestis see reklaam nii pikka aega, et kui tagasi tv3-le panin käis ikka veel reklaam :))
reklaami aga seetõttu nii palju, kuna film on ju kallis ja raha on ju vaja saada reklaami eest, et otsapidi kokku tulla.
 
Jaanika 18. november 2003, kl 13.36

Mina ka elus esimest korda vaatasin eile selle viimase reklaamipausi ajal kella. Alguses juhuslikult, aga kui neid reklaame muudkui tuli ja tuli, siis juba huvipärast vaatasin reklaamipausi lõpus uuesti kella - 13 minutit.
 
ähh 18. november 2003, kl 13.36
seaduse järgi on tegelikult ikkagi määratletud reklaam osakaal ühes tunnis. kuna aga tavaliselt keegi kisa ei tee ja igasugu kontrollijad telekat vist üldse ei vaata, teevad eratelevisioonid mis aga ise tahavad.
 
mees24 18. november 2003, kl 13.42
tegelikult ei ole ju tarvis iriseda ka, olen kindel et teeksite ise samamoodi.
film iseenesest maksis juba palju eesti raha.
 
ähh 18. november 2003, kl 13.58
mees24, osad inimesed on seadusekuulekad, vaatamata sellele,et sina seda ei usu. raha ei ole eesmärk nr 1. pealegi miks siis vaja osta ülejõu käivaid filme ? näidaku oma tavalisi 80 lõpu ja 90 alguse saasta edasi 8)
 
mees24 18. november 2003, kl 14.01
tahaksid sa siis selliseid filme vaadata?
mina nägn eilset filmi esmakordselt ja olin rahul, mis siis et reklaami oli üleliia palju.
Lepin hulgi reklaamiga ning väärtfilmidega, kui vanade vändatud "väärtfilmide" ning olematu reklaamiga. :)
Igal ühel oma maitse eks :)
 
To ähh 18. november 2003, kl 14.02
Ja nagu need 90-te lõpu ja 00 alguse filmid poleks saast- kinos oled viimasel ajal käinud- üks film hullem kui teine...
 
ähh 18. november 2003, kl 14.22
mees24, minu jaoks see film küll väärtfilm ei ole. kena vaadata oli seda küll jah aga see on ka kõik.
to ähh, ei ole tõesti aga tv3 leiab nende hulgast enamasti ainult kõige halvemad.
ühesõnaga kui ikka raha pole,et legaalselt ja seaduste järgi kvaliteetset programmi näidata siis tuleks pood kinni panna. karta on,et tegelikult asjad nii pole ja lihtsalt lollitatakse endise n-liidu inimesi, kes skandinaavia bosside meelest iga asja üle õnnelikud peaks olema vms.
 
kentus 18. november 2003, kl 15.06
ongi hea, saab millegi muuga vahepeal tegeleda. hullem on ETV-st filme vaadata - ühtki reklaami ei ole, aga 2h järjest filmi passida ka ei jõua. Kinos veel pead vastu, aga kodus oled ju harjunud aeg ajalt muuga tegelama (WC&võileib).
 
lisco 18. november 2003, kl 15.17
ja peale selle, et pausid üha pikemaks venivad, segab reklaam üleüldse filmi süvenemist. kui ikka vaatad mõnda mõttega filmi ja jälle mingi pampers või kopraonu sekkub, siis...
ses mõttes olen etv sõber. ei kujuta ette, et keset mõnd ingmar bergmani filmi volksatab mõni domestos ekraanile.
 
mhmm 18. november 2003, kl 15.18
Ja nii need lisakilod märkamatult lisanduvad ja õllekõhuke muudkui kasvab ja kasvab....
 
nurr 18. november 2003, kl 15.26
Kuna vaatsin enne Kanal 2-lt Brežnevi tütart siis hakkasin filmi vaatama üsna lõpu poole ja tõepoolest see reklaamipaus, mis sinna siis tuli oli ikka üüratu. Kuna ma nagunii polnud korralikult algusest vaadanud, siis peale 10 min reklaami vaatamist lubasin endale, et kui nüüd veel üks reklaam tuleb siis lähen magama ja muidugi tuli see reklaam ning magama ma läksingi. Jube ikka. Naudin filme ETV ja Soome 1 ja 2 pealt. Eriti tõsisema sisuga filmi puhul on ikka täiesti häirivad need sidemed ,pardid ja koprad.
 
ma ka 18. november 2003, kl 15.33
täiesti õigus on sellel, kes ütles, et filmi mõte, järg kaob ära.
eilse filmi ajal film lihtsalt LÕHUTI ära.
sellises kohas nagu eile, EI TOHI reklaamipausi teha! rääkimata sellest, et paus kesti 13 minutit.
 
mhmm 18. november 2003, kl 15.39
Üks hea näide oli ka Anna ja Kuningas, elad täiega sisse sinna elu-olusse ja siis need eelpoolgi mainitud koprad ja sidemed. Oleks siis vähemalt kvaliteet reklaamid, nagu saksa kanalite peal, aga eestis ostatakse seda kõige odavamat p...a sisse, wäkk
 
mrs 18. november 2003, kl 15.59
jah. eilne film oli väga hea ja kui tuli reklaam sellise kulminatsiooni koha peal olin eriti pahane ja ma vaatasin kella ja isa läks juba magama ja ikka veel reklaam. ausalt ma olin väga pahane. sest et tegelt oli küll äästi armas film. tore et keegi selle teema üles võttis. nüüd tean et polnud ainuke kes oli veits pahane:)
 
pettunud 18. november 2003, kl 16.15
mulle tundub, et reklaamipausid ongi viimasel ajal sagedasemaks ja pikemaks veninud, segab jubedalt.
 
tont 18. november 2003, kl 16.38
ja põrgu, ma vihastasin end ka oimetuks ja läksin ära magama, filmi lõpp jäigi nägemata ja tv3-e teen lahti edaspidi vaid siis kui tõesti midgai väga vaadata sealt tahan. Minupool sõda tv3-le
 
maria 18. november 2003, kl 17.36
Ma saan aru, et kanali ellujäämiseks ja heade filmide ostmiseks on reklaamid vajalikud aga no tõesti ... see eilne viimane reklaamipaus oli uskumatu. TULEKS JUBA EL, sest EL liikmetele on ette nähtud - 12 min võib olla ühes tunnis reklaame. See, mis praegu toimub on lihtsalt üle mõistuse...

Sama oli As Good As I Gets ajal. Ainult reklaamid. Täielik allergia tekib juba. ei viitsi klõpsutada nii kaua. See, kui reklaamide vastu tekib allergia ei ole hea ei sellele firmale, kelle reklaamid jooksevad kui ka kanalile endale. kusagil peab tõesti käima mingi piir. Praegu toimuv on minu meelest juba ebaeetiline

Prindis keerad teise lehe, kui reklaam ei meeldi ja see ei häiri nii palju, aga teles paned küll teise kanali aga siis pead tagasi klõpsutama, et filmi algust mitte maha magada ja siis reklaamiagentuurid imestavad, et miks Eestis võrreldes Läti ja Leeduga reklaam teles nii hästi ei tööta
 
musicienne 18. november 2003, kl 20.22
Mul oli vaja üks suur tõlketöö lõpetada, mõtlen, hea film, vaatamata ei taha jätta, teen siis öösel edasi, aga - nende üüratult pikkade pausidega oli töö valmis enne, kui film lõppeda jõudis:))
 
vot 18. november 2003, kl 21.25
musiciennel läks kyll hästi, kuid tavaline probla see, et reklaami ajal lihtsalt jään magama, seega 10 min filmi ja kõik...
 
mees25 18. november 2003, kl 23.16
See mis toimub on JUBE!!!
Alla 5 minutisi reklaamipause enam polegi.
Keskmine on nii 7-8 min.
Olen ka aega võtnud.

MASENDAV!!!!
 
Lee 19. november 2003, kl 11.10
Mina muide jäingi selle viimase reklaampausi peale magama. Pausidega venis film pikaks ja olgu see film nii hea kui tahes, uni tuleb peale!
 
Tilluke 19. november 2003, kl 14.04
Aga mind vihastab kõige rohkem see, kui 5 mintsi enne lõppu on reklaam-tead, et peaks kohe lõppema ja siis ootad liseks veel 10 minutit, et näha, mis see lõpp siis on. See on minu uneaeg!!!
 
melli 19. november 2003, kl 17.19
Igatahes on nad kõik vastikud oma reklaamiga. Ja ma ei osta neid asju, ärgu nad mitte lootkugi.
 
BrS 21. november 2003, kl 15.42
ei ole igal pool alati nii pikad

tihti on videomakil ilma pildita 4 minutit edasi kerinult avastad, et ei-jee - minut vaja tagasi kerida

aga uldse kasutage rohkem lindistamist - saab sobival ajal ja ilma reklaamideta vaadata

ja DVD koos lisavoimalustega on omaette ooper
 
c 23. november 2003, kl 20.24
Kas keegi ütleb täpselt ära koha, kus on kirjas see lubatud reklaami jaotus? Reklaamiseadus?
Minu meelest võiks siis asja kuidagi Tarbijakaitsesse suunata, aga neile on vaja vist kaebust, et saaksid asja uurima hakata...
Lõppude lõpuks on see ju minu aeg ja minu raha, mis kulub nende reklaamide ajal elektrile. Ei pane ju telekat iga reklaami ajal kinni ja sel ajal muud kasulikku ka ette ei jõua võtta.
Aga ETV võiks vahel mõne pika filmi ajal küll ühe või 2 pausi teha ja minu poolest kas või oma homset TV kava tutvustada, et saaks korra WC või köögis käia...
 
Nii rõve 21. juuli 2020, kl 12.26
Jah film on 5 minutit ja reklaam vähemalt 10 minutit, sõltumata sellest kas film ise on tund aega või vaid pool tundi pikk! :( et nagu vaid reklaamide tõttu istukski teleka ees, mitte filmi pärast
 
.... 23. juuli 2020, kl 09.35
no aga mismoodi saavad siis siresääred teada, et vaja on võtta sms-laenu? See reklaam näitab ju ainult sääri! Imestama paneb, et igasugused ametkonnad mingit sellist totrust veel maha pole võtnud...
 
arvaksnii 23. juuli 2020, kl 10.07
See kui tuleb reklaam on hea koht teisele programmile keerata, hoopis teist asja vaatama jäädagi.
Lisa postitus
Autor:
Sinu e-posti aadress:

Selleks, et lisada oma postitusele pilt, video või pildialbum, kopeeri postituse väljale pildi, video või albumi aadress.

Näiteks:
  • http://pilt.delfi.ee/picture/2715753/
  • http://video.delfi.ee/video/vRze7Wd9/ või http://www.youtube.com/watch?v=KF0i_TyTtyQ
  • http://pilt.delfi.ee/album/170457/
Pane tähele! Lingid on aktiivsed ehk klikitavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes! Lisada saab vaid Delfi Pildi fotosid või albumeid ning Delfi Video või Youtube'i videoid! Fotod, galeriid või videod on nähtavad ainult sisse loginud kasutajate postitustes!
Lisa postitusele link, pilt või video!