Ma ei saa aru miks peaks maastureid vihkama/kadestama, kui saab palju lihtsamalt nendega mängida, sest kui suviti püsivad nad oma raskete kohmakate kolakatega üldiselt rahulikult liiklusvoolus, siis talvel libedaga kukuvad sellevõrra rohkem punnima ja siis on hea neile näidata kui aeglane maastur on isegi talvel, sest kaaluprobleemid ei kao ju kuhugile.
Maastur nagu nimigi ütleb, käib ikka maastikule ja linnaoludes on alati võimalik leida sama autotootja analoog, mis linnas sõitmiseks on parem.
Maasturi mõte linnas on ainult enese eksponeerimiseks.
Tavaliselt mehed üritavad õigustada oma komplekse praktilisisega, et nad peavad teinekord käru metsa vedana aga samamoodi võiks ju ka tunkedega restorani ronida, kuna kohe on vaja metsa minna.
Maasruri valib inimene, kes soovib suurusega silmapaista.
Reeglina valivad maasturi ka lühemad mehed, siis nad saavad ka mõnda aega liikumisel vaadata teisi ülevalt alla, kuna tavaolukorras nad ju seda teha ei saa.
Maastur on silmapaistmise ja aeglase kulgemise auto,kus istub sees keskmisest edevam inimene.
Naiste maasturi eelistusest saabki sellega seletada, et ega nad ju eriti pikad ei ole.
Muidugi seda nad ei taha tunnistada, et neil see kompleks on.
Tunnistan isegi ausalt, et kui tuleks minna uuele ringile, siis ilmselt tuleb ka esimest korda elus endale maastur võtta, kuna vanus vähendab ka minu aktsiaid ja uue maasturiga saab oma aktsiaid ikkagi naiste silmis tõsta rohkem, kui tavaautoga.
Samas mida vanemaks saan, seda rohkem mõtlen, et see naiste püüdmine on ülehinnatud ja pigem saab endale luua positiivse meeleolu mõõduka Viskiga ja kohustustevaba loba võib ka netis ajada.
Armastuse värk võib ju väga ilus olla aga samas võib ta olla ka hirmutavalt valus.