Saame tuttavaks
Küll meie Eesti Vabariik muutuv üsna varsti selliseks
Täpitriin 28. detsember 2007, kl 21.28 |
a 28. detsember 2007, kl 21.29 |
nii ta kipub olema jah, et müral on oma toime. ja valusalt palju kujundatakse oma hinnanguid ja arvamusi selle põhjal, mida kõige rohkem ja kõige valjemini kuulda on... sellega seoses, kiisumiisu, ütlesid, et minust algul hoopis teistsuguse mulje said, tegelikult päris huvitav, kui palju kujundasid seda muljet minu teravad sõnavõtud ja kuipalju tolle opponendi minu kohta lausutud väited ja paikapanekud...
aga inimsuhetes, kui ümberringi on palju müra, siis mees vist tahab kodus pigem vaikust a naine ootaks nö vastukaaluks mürale mingeidki sõnu ja mõtteid omaenda kallikeselt ;)
aga inimsuhetes, kui ümberringi on palju müra, siis mees vist tahab kodus pigem vaikust a naine ootaks nö vastukaaluks mürale mingeidki sõnu ja mõtteid omaenda kallikeselt ;)
kiisumiisu 28. detsember 2007, kl 21.53 |
kiisumiisu 28. detsember 2007, kl 21.55 |
ekm 28. detsember 2007, kl 21.57 |
Täpitriin
Üldjuhul jääb üksik hüüd märkamata...a kui mõtestada püütakse, siis oli üsna tark hüüd, olgu siis selle mõtestamisega kuidas on...nii või naa mõtestame mõtteid erinevalt.
a
Oleks ilus, kui inimesed oleks nii mõistvad, et oskaks aimata, millal vaikust soovitakse, miks teinekord sõnad... mõtted napiks jäävad...a see kõik oleks, kui...OLEKS...
kiisumiisu
Sa ära hinda kedagi, võibolla siis leiad palju rohkem huvitavaid vestluskaaslasi või siis lihtsalt huvitavaid kommentaare.
Üldjuhul jääb üksik hüüd märkamata...a kui mõtestada püütakse, siis oli üsna tark hüüd, olgu siis selle mõtestamisega kuidas on...nii või naa mõtestame mõtteid erinevalt.
a
Oleks ilus, kui inimesed oleks nii mõistvad, et oskaks aimata, millal vaikust soovitakse, miks teinekord sõnad... mõtted napiks jäävad...a see kõik oleks, kui...OLEKS...
kiisumiisu
Sa ära hinda kedagi, võibolla siis leiad palju rohkem huvitavaid vestluskaaslasi või siis lihtsalt huvitavaid kommentaare.
Täpitriin 28. detsember 2007, kl 22.11 |
ekm 28. detsember 2007, kl 22.13 |
kiisumiisu 28. detsember 2007, kl 22.14 |
kiisumiisu 28. detsember 2007, kl 22.18 |
a,
inimesed on teatud määral suunatavad, ning kui keegi hakkab sinuga vaidlema, siis võid ka valge mustaks rääkida:DDD
sellest kujunevad ka arvamused. tegelikult ei tahtnudki võibolla mingit asja rõhutada, oli vaid kõrvalepõige, kui aga hakatakse just sinu kommentaari detailile vastu vaidlema, mis sinul tegelikult eriti tähtsust ei omanud, siis hakkad ju vastu.
arvan, et tagantjärele vaadates sinu kommidega nii toimuski.
ja ega ma ka ise patust puhas pole;)
inimesed on teatud määral suunatavad, ning kui keegi hakkab sinuga vaidlema, siis võid ka valge mustaks rääkida:DDD
sellest kujunevad ka arvamused. tegelikult ei tahtnudki võibolla mingit asja rõhutada, oli vaid kõrvalepõige, kui aga hakatakse just sinu kommentaari detailile vastu vaidlema, mis sinul tegelikult eriti tähtsust ei omanud, siis hakkad ju vastu.
arvan, et tagantjärele vaadates sinu kommidega nii toimuski.
ja ega ma ka ise patust puhas pole;)
Täpitriin 28. detsember 2007, kl 22.18 |
kiisumiisu 28. detsember 2007, kl 22.22 |
Täpitriin 28. detsember 2007, kl 22.27 |
kiisumiisu 28. detsember 2007, kl 22.29 |
Täpitriin 28. detsember 2007, kl 22.32 |
a 28. detsember 2007, kl 22.45 |
ekm,
Oleks ilus, kui inimesed oleks nii mõistvad, et oskaks aimata, millal vaikust soovitakse, miks teinekord sõnad... mõtted napiks jäävad...a see kõik oleks, kui...OLEKS...
a tead, see oleks on tegelikult võimalik! kogu konks seisneb selles, et mittemidagi ei tohi võtta isiklikult. ei tese sõnadevoolu ega vaikimist, isegi ärritust mitte. see on raske, kuid võimalik! sest tegelikult kõik see, mida inimene teeb või ütleb, kuidas ta seeda teeb parasjagu, on ikka temast endast tulenevatel põhjustel ja süüdi pole see, kellele väide on suunatud, olgu või süüdistav väide. kui suuta elu ja inimesi sedasi võtta, siis teeb see vabaks hirmudest ja emotsionaalseist katastroofiohtudest. aga paraku selleni jõudmiseks on vaja vist ise enne päris põhjas ära käia, tankis põleda :Dtoda pidasingi silmas, kui siin eespool hh-le väitsin, et läbi depressiooni toimub inimese areng. aga seda aimas isegi vanarahvas. kust mujalt siis ütlemine kehvade olukordade puhuks, et too eesel tuppa.
Oleks ilus, kui inimesed oleks nii mõistvad, et oskaks aimata, millal vaikust soovitakse, miks teinekord sõnad... mõtted napiks jäävad...a see kõik oleks, kui...OLEKS...
a tead, see oleks on tegelikult võimalik! kogu konks seisneb selles, et mittemidagi ei tohi võtta isiklikult. ei tese sõnadevoolu ega vaikimist, isegi ärritust mitte. see on raske, kuid võimalik! sest tegelikult kõik see, mida inimene teeb või ütleb, kuidas ta seeda teeb parasjagu, on ikka temast endast tulenevatel põhjustel ja süüdi pole see, kellele väide on suunatud, olgu või süüdistav väide. kui suuta elu ja inimesi sedasi võtta, siis teeb see vabaks hirmudest ja emotsionaalseist katastroofiohtudest. aga paraku selleni jõudmiseks on vaja vist ise enne päris põhjas ära käia, tankis põleda :Dtoda pidasingi silmas, kui siin eespool hh-le väitsin, et läbi depressiooni toimub inimese areng. aga seda aimas isegi vanarahvas. kust mujalt siis ütlemine kehvade olukordade puhuks, et too eesel tuppa.
a 28. detsember 2007, kl 22.47 |
ekm 28. detsember 2007, kl 23.25 |
a
Loomulikult on võimalik ja kindlasti selline suhe ka kellelgi toimib, see muidugi ei tähenda, et täielikult emotsioonid puuduks.
Põhjas käimise suhtes ma nõus küll ei ole, vaevalt, et see midagi õpetab. Alustama peaks enda tundma õppimisest, jättes kõrvale eneseimetluse, ehk näeme niimoodi ennast ja teisi natuke teistmoodi.
Loomulikult on võimalik ja kindlasti selline suhe ka kellelgi toimib, see muidugi ei tähenda, et täielikult emotsioonid puuduks.
Põhjas käimise suhtes ma nõus küll ei ole, vaevalt, et see midagi õpetab. Alustama peaks enda tundma õppimisest, jättes kõrvale eneseimetluse, ehk näeme niimoodi ennast ja teisi natuke teistmoodi.
kiisumiisu 28. detsember 2007, kl 23.34 |
a 28. detsember 2007, kl 23.40 |
loodan ka, et see põhjaskäimine tingimata vajalik pole ja et ikka leidub turvalise lastetoaga inimesi, kel ses suhtes kergem elus orjenteeruda. plindris olemine annab lihtsalt väga reaalselt selle kogemuse, et elus ei saa lootma jääda teistele, oodata teistel midagi selleks, et õnnelikuks saada - et keegi teine ei saa meid õnnelikuks teha.
ekm 28. detsember 2007, kl 23.46 |
hh 29. detsember 2007, kl 00.10 |
Lugesin, vaatasin, eriti hakkasid silma kodanik a keerutamised ja eneseõigustamised. Kuid kuna ta seekord on paar päeva ühe nimega siin komminud, siis on tal väike saba kasvanud, mis muudab kogu ta ilusa jutu tühiseks sõnavahuks ja näitab teda lubjatud hauana
****
Autor: a
Aeg: 12-26-07 16:16
eesti naine ei taha eesti meest - a miuke naine tahab, öelge mulle?
Autor: a
Aeg: 12-26-07 16:30
ögka! jälle laiab siin see ebameeldiv ja kibe vanamehepäss. a ta pole mingi eriline haruldus ju - üks eesti mehe tüüpe. sellepärast ei tahetagi eesti meest, et suure osa neist moodustavad 2 põhitüüpi: üks on tavapelmeen ja teine on pelmeen-sõnaosav-halvustav-demagoog. hh, sa oma nimetähti siin ennegi vahetanud, kaua sa ikka hirnud, võta vahelduseks pshd :D
Autor: a
Aeg: 12-26-07 16:52
mees oskab ka emandat hinnata, annab talle oma kuue ja tõuseb seeläbi isandaks ta kõrval. pelmeen vingub, et naine on paha, alavääristab teda a la "kes siin piuksatas.. Ma arvan, et temast hoiduvad mehed, kes natuke suuremad tema sussialusest on, kaugele eemale" ja langeb seeläbi kibestunud vanapoisist seniilseks vanamehepässiks
***
Siin pole tegemist antipaatia, vaid vihkamisega. Rumala inimese sapipritsimisega.
****
Autor: a
Aeg: 12-26-07 16:16
eesti naine ei taha eesti meest - a miuke naine tahab, öelge mulle?
Autor: a
Aeg: 12-26-07 16:30
ögka! jälle laiab siin see ebameeldiv ja kibe vanamehepäss. a ta pole mingi eriline haruldus ju - üks eesti mehe tüüpe. sellepärast ei tahetagi eesti meest, et suure osa neist moodustavad 2 põhitüüpi: üks on tavapelmeen ja teine on pelmeen-sõnaosav-halvustav-demagoog. hh, sa oma nimetähti siin ennegi vahetanud, kaua sa ikka hirnud, võta vahelduseks pshd :D
Autor: a
Aeg: 12-26-07 16:52
mees oskab ka emandat hinnata, annab talle oma kuue ja tõuseb seeläbi isandaks ta kõrval. pelmeen vingub, et naine on paha, alavääristab teda a la "kes siin piuksatas.. Ma arvan, et temast hoiduvad mehed, kes natuke suuremad tema sussialusest on, kaugele eemale" ja langeb seeläbi kibestunud vanapoisist seniilseks vanamehepässiks
***
Siin pole tegemist antipaatia, vaid vihkamisega. Rumala inimese sapipritsimisega.
hh 29. detsember 2007, kl 00.20 |
hh 29. detsember 2007, kl 00.39 |
Siin oli natuke juttu nimedest ja jutust.
Mis on nimi/nimetus? See on tähekombinatsioon, millega me tähistame mingit objekti. Ütle õun ja sa tead, millest jutt. Ütle hh või ekm ja samuti teada millega tegemist.
Õuna omadused sellest ei muutu kui me teda banaaniks nimetaksime ja nii ka inimesel.
Kui inime oleks absoluutselt objektiivne, siis poleks mingit tähtsust, mis nime alt kuldmune puistada, aga ei ole nii. Me siin ja mitte ainult siin räägime oma juttu ja avaldame oma suhtumist.
Võtame näiteks kodanik a, kes tunnistas oma vaenulikkust minu suhtes. Väga kena ju, et tunnistas, kuid veel kenam kui ta oleks siiamaani sama nime all, mida kandis siis kui mind vihkama hakkas. Siis teaksin ka mina ja teisedki, milles see põhjus. A'na esitab ta vaid oma subjektiivseid nägemusi.
Mis on nimi/nimetus? See on tähekombinatsioon, millega me tähistame mingit objekti. Ütle õun ja sa tead, millest jutt. Ütle hh või ekm ja samuti teada millega tegemist.
Õuna omadused sellest ei muutu kui me teda banaaniks nimetaksime ja nii ka inimesel.
Kui inime oleks absoluutselt objektiivne, siis poleks mingit tähtsust, mis nime alt kuldmune puistada, aga ei ole nii. Me siin ja mitte ainult siin räägime oma juttu ja avaldame oma suhtumist.
Võtame näiteks kodanik a, kes tunnistas oma vaenulikkust minu suhtes. Väga kena ju, et tunnistas, kuid veel kenam kui ta oleks siiamaani sama nime all, mida kandis siis kui mind vihkama hakkas. Siis teaksin ka mina ja teisedki, milles see põhjus. A'na esitab ta vaid oma subjektiivseid nägemusi.
ekm 29. detsember 2007, kl 00.40 |
hh
...
Siin pole tegemist antipaatia, vaid vihkamisega. Rumala inimese sapipritsimisega.
-----------------------
Ülejäänud teksti ei hakka kopeerima.
A küsida tahaks...
1. Milleks kogu see tekst?
2. Kas teemakohaselt ei oleks huvitavam juttu ajada?
3. Mis vahet on sellel, kes kommenteerib a nime all?
...
Siin pole tegemist antipaatia, vaid vihkamisega. Rumala inimese sapipritsimisega.
-----------------------
Ülejäänud teksti ei hakka kopeerima.
A küsida tahaks...
1. Milleks kogu see tekst?
2. Kas teemakohaselt ei oleks huvitavam juttu ajada?
3. Mis vahet on sellel, kes kommenteerib a nime all?
hh 29. detsember 2007, kl 00.46 |
ekm
See on teemakohane. Esiteks seepärast, et ta sellest teemast pärit ja teiseks seepärast, et see näitab imehästi kuidas enda patud unustatakse, pisendatakse enda tegusid ja siis imestatakse, miks teine sinusse hästi ei suhtu.. miks ta tuleb kallale, kui ma talle ei teinud ju mitte midagi... 8-O
See on teemakohane. Esiteks seepärast, et ta sellest teemast pärit ja teiseks seepärast, et see näitab imehästi kuidas enda patud unustatakse, pisendatakse enda tegusid ja siis imestatakse, miks teine sinusse hästi ei suhtu.. miks ta tuleb kallale, kui ma talle ei teinud ju mitte midagi... 8-O
ekm 29. detsember 2007, kl 00.46 |
hh 29. detsember 2007, kl 00.50 |
Lisa postitus